Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sori vastailen tänään ärhäkästi

Vierailija
19.05.2010 |

Koska olen niin pitkällä yli lasketun ajan!!! Eikä mitään tapahdu.

Olen vastannut tänään vähän rumasti joillekin, vaikka normaalisti olen kiltti ja ystävällinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa sinua, niin voithan kopioida tuon ylläolevan selityksesi sulkeisiin jokaisen vastauksesi jälkeen.

Vierailija
2/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa sinua, niin voithan kopioida tuon ylläolevan selityksesi sulkeisiin jokaisen vastauksesi jälkeen.

Ja jos oisi vaikka PMS-päivät, niin voisi laittaa siitä huomautuksen viestin yhteyteen. Alkaisi vähitellen valjeta, miksi täällä on niin vihaista porukkaa.

Tai oikeestaan vielä parempi, jos voisi valita sellaisen moodin tänne tullessaan, mistä näkyisi kulloinenkin "v...tuksen" määrä. Se näkyisi kussakin viestissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. :)

Miten olisi ihan tavallinen kymmeneen laskeminen ennen kuin klikkaat lähetä-nappulaa? ;D

Muistuta itseäsi, että netissäkin kirjoittelijat ovat oikeita ihmisiä, joilla on tunteet ja voi tulla paha mieli.

Jos joku taas "ansaitsee" höykytyksen, koita muistaa että ärhäkkä tai tuomitseva vastaus harvemmin muuttaa kenenkään näkökantaa! Itsekin joskus täällä ärsyynnyn joidenkin ihmisten kirjoituksiin (erityisesti, jos kirjoitaja osoittaa mielestäni itsekkyyttä tai sydämettömyyttä), mutta silloin yleensä oikein panostan harkitsevan ja myötäelävän vastauksen kirjoittamiseen. On toiminut muutamia kertoja yllättävän hyvin - riitapukari onkin selvästi ruvennut punnitsemaan omia lähtöoletuksiaan. Toisinaan jopa kovin toraisaksi päässeet ketjut ovat lientyneet pohdiskelevimmiksi, kun parikin kirjoittajaa on ottanut sovittelevamman asenten.

Ja kovasti tsemppiä sinulle viime metreille! Pian kaikki muuttuu... Onnellista ja rauhallista vauva-aikaa sinulle toivon. :)

Vierailija
4/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo idea v-käyrästä screenillä olisi aika hyvä...

Mä taas olen töissä, mutta en pysty keskittymään, kun samalla käyn spostin vaihtoa päivähoitoalueen lapsivalinnoista vastaavan kanssa. Meidän ihana pieni pk lakkautetaan syksyllä (kuten tulevaisuudessa lehtitietojen mukaan kaikki Espoon pienet päiväkodit), mutta tieto tuli vasta huhtikuussa. Laitoin samana iltana uuden hakemuksen sisään, mutta siitä huolimatta taitaa olla mahdotonta saada lapsia tuohon lähipäiväkotiin...

Ketuttaa,kun juuri kun kaikki alkoi päivähoidossa sujua, tuli tällainen muutos. Nyt näyttää siltä, että

a) lapset joutuvat aloittamaan päiväkodissa kodista työmatkan kannalta väärään suuntaan. Tuolla pk:lla on kyllä tolkku johtaja, mutta muuten huono maine

b) saan jatkaa tätä hakurumbaa yli kesän ja syksyllä vielä

c) lapsille tulee kaksi pk:n vaihtoa ensi syksynä, jos siis tuosta läheltä joskus paikka vapautuu.

Paitsi että multa menee tämä työpäivä ihan harakoille, niin taitaa mennä koko ensi elokuukin, kun totutellaan uuteen pk:n!

Tsemmpiä ap:lle loppurutistukseen, jospa sulla pian v-käyrän sijasta nousisi supistuskäyrä! Hyvää synnytystä! Ehkäpä vauvasi on fiksu, ja odottelee syntymänsä ajalle vähän viileämpää keliä (sairaaloissa on kesäisin tosi kuuma).