Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä ei mahdu

Vierailija
28.04.2010 |

vieraita käymään. 3h ja k. yks huone pojan,yks huone tytön ja yks huone minun,miehen ja vauvan...

pieni keittiö.

ja pitäiskö vieraita mahtuukkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnassahan ei hirveää eroa ole 3h ja 4h välillä, minä en voisi noin ahtaasti asua. meillä ihan normaali rivari ja 2 lasta, 4h+k+s ja minusta meilläkin saisi olla yksi makkari enemmän.

Vierailija
2/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ahtaat nurkat, n. 80 neliötä.

tulevat rippijuhlatkin joudutaan jakamaan kahdelle päivälle, kun ei kaikki vieraat mahdu kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien lisäksi 2 lasta. Yksi ylimääräinen huone kelpaisi meillekin. Ehkä eniten huonojen säilytystilojen vuoksi.

Vierailija
4/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kun olin pieni, me asuttiin kolmiossa. meitä oli äiti, isä ja vauva, jotka jakoivat yhden makuuhuoneen ja me kolme siskosta jotka jaettiin toinen makuuhuone ja jäi vielä olohuonekkin missä seurustella vieraiden kanssa!

nyt itse asun kolmiossa, mieheni ja kahden tyttäreni kanssa. tilaa on yllin kyllin, isommalla tytöllä on oma huone ja kunhan vauva kasvaa, pääsee hän samaan huoneeseen isosiskon kanssa..

kai se tila loppuu kesken jos jokaiselle lapselle pitää olla omat tietokoneet, kirjahyllyt, telkkarit, sohvat ym. sillon ne tarttee oman huoneenkin.. muuten ei!

Vierailija
5/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahen lapsen kanssa. Siis kaksi aikuista ja kaksi lasta. Me mahdutaan meille ihan hyvin. Voidaan majoittaa vielä vieraitakin! Meidän lapset nukkuu olkkarissa, me makkarissa, ja siellä meillä on myös telkkari, jota voidaan rauhassa katsoa, kun lapset nukkuu. Ei tosin telkkaa paljon katsota, mutta se vähäinen katselu hoituu sängyllä pötköttäen. No mutta kuitenkin, sitten kun vieraita on yöpymässä me majoitamme heidät makuuhuoneeseen ja nukumme sitten miehen kanssa olkkarin lattialla varapatjoilla. Ei oo ollut valittamista meillä eikä vierailla. Kyllähän sitä voois muuttaa isompaankin, mutta näin on kyllä tosi paljon halvempaa. Harkitaan asunnon ostoa parin vuoden sisällä, eikä siihen tarvi ottaa sitten niin valtavaa lainaa, kun on saatu säästettyä asumalla nyt vähän ahtaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme