eka kerta kun lapsi joutuu olemaan pvkodissa kesän aikana kaksi viikkoa -
tuntuu jotenkin väärältä. Mutta meillä loma vasta 8.7 (miehellä) ja 26.7 (minulla) joten ekat kaksi viikkoa kesäkuussa joutuu olemaan hoidossa. Eskarilainen kyseessä. Miten teillä? Sitten 15.6-8.7 mummot vuorotellen hoitaa tai isommat lapset(teinejä)jos mulla ei vapaata (paljon vapaata kun 3vuorotyötä).
Kommentit (6)
lapsella kuitenkin kunnon loma. Ihanaa, kun löytyy vielä vanhempia, jotka jaksavat järjestää noin, että lapsella pitkä loma. Kesäkuun alussa etenkin päiväkodeissa vielä paljon lapsia paikalla, juhannuksen jälkeen yleensä hiljenee.
t:LTO
kaverikipeä ja moni hoidossa kesäkuussa vielä. Sitten hänellä on kivaa olla mummon huvilalla muutama pv, teinit hoitaa miel joskus ja tosiaan mulla ehkä 1-2arkipv vapaata joka viikko. Kiitos nelonen (tai oliko vitonen)
viime kesänä meidän vähän yli 2 v joutui olemaan
2 viikkoa hoidossa. Tänä kesä joutuu olemaan 4 viikkoa ennen kuin meidät lomat alkaa elokuussa.
voi voi. aina ei saa lomia heinäkuulle.
heinäkuun puolella päivystävässä pk:ssa. Sitä olen yrittänyt välttää, mutta kaipa ne siellä hengissä pysyvät kuitenkin (eskarilainen pian 7v ja pikkuveli 3v). Pari viikkoa lähes..ja koko kesäkuun. Sitten on lomaa elokuun puoleenväliin.
Itse aloitin työt kokopäiväisenä vasta helmikuusta, joten lomaa ei ole kertynyt kuin reilu 2vko, eikä mies saanut heinäkuuta vapaaksi kokonaan. Plus että pidän tärkeänä sitä että perheellä myös yhteistä lomaa kesällä. Pari viikkoa meillä on nyt samaan aikaan lomaa, sain onneksi "omaa lomaa" jonkun verran + muutama ylitöistä kertynyt lomapv.
Lähinnä mua huolettaa millainen meno päivystävässä pk:ssa on..pysyvätkö kärryillä edes mitkä lapset pitäisi olla paikalla, onko yhtään tuttua "tätiä" jne. Mutta näin se nyt menee meillä, onneksi eivät joudu kovin pitkiä päiviä olemaan ja vapaapäiviäkin tulee viikolla olemaan jokunen.
ei se lapsi mene pilalle siellä hoidossa. enemmän ihmetyttää tuo mummoilla hoidattaminen.