Paksut pohkeet ongelma.
Antakaa muut mittojanne. Paino, pituus ja se pohkeen ympärysmitta. Kertokaa myös kenellä on mielestään ihan kivat sääret ja viitsii hametta esim pitää.
Kommentit (11)
mutta jos perseen ympärys on reilusti yli metrin, niin kyllähän tuo 41cm aina kapeampi on. Eli käytän hametta, kaikesta huolimatta. Saappaita on todella vaikea löytää.
Mulla on mielestäni ihan normaalit pohkeet, ei ohuet eikä paksut. Toinen on 34 cm, toinen 35 cm. Olen 171 cm ja 66 kg.
eccot sentään menevät. mulla lyhyet jalat ja lihas alkaa alhaalta, nilkatkaan eivät sirot ole. hameita sentään kehtaa pitää. hyvä puoli paksuissa pohkeissa: suonikohjut eivät harmita, kun koskaan itsetunto ei ole perustunut säihkysääriin!
70 kg ja pohje 34 cm, nilkka 21 cm. Kenkä 41, joten kaikki saappaat lörppöjä, ei istu millään. Eikä mikän saapan ole täsypitkä, ylipolven taas ei istu, kun sääri on liian pitkä.
Että ei se ole helppoa näinkäänpäin.
Et saa sympatiaa läskeiltä mammoilta. Mutta on sulla vaan aika iso jalka!
Pituus 166cm paino 53kg
Pohje just ja just 31cm, nilkka huikeat 18cm ja ei tuo reisikään mikään paksu ole 49cm :/
Tikku mikä tikku. Harrastan juoksua, vaan eipä näy lihas missään =/
ja jalankoko on huikeat 36 ;D
Mutta en valita, osani on olla pieni nyt ja tulevaisuudessa.
myös vähän hiilihydraatteja. Eiköhän ala kapenemaan lihakset ja läski.
Että rohkeasti vaan hametta päälle!
Mä olen varsinainen läskipohje.
76kg/164cm ja pohkeen ympärys on 41cm. Teininä ei mennyt juuri lujempaa (mittailin jo silloin ongelmajalkojani): 52kg/164cm ja pohje 37cm.