Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa tulla kotivappu koska lastani ei huolita juhliin :(

Vierailija
28.04.2010 |

Ollaan yleensä vietetty vappua muutaman ystävän kesken vuorotellen jokaisen luona. Nyt tänä vappuna meitä ei huolita mukaan juhliin koska lapseni on kuulemma niin villi. Olen parina viime vuonna ollut ilman lasta juhlimassa. Mutta nyt tänä vuonna mies työmatkalla vapun yli, joten poika tulisi mukaan. Poikakin odottaa juhlia.

Surettaa ja harmittaa. Tämä kenen luona meidän piti vappua viettää ei ole edes tämän minulle suoraan sanonut vaan kuulin tämän toisen kaverin kautta.

Nyt ei siis auta muu kun hakea kaupasta omat eväät ja koittaa tehdä oma vappu kotona pojan kanssa kahden.

Harmittaa :(

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valkoinen sohva ei ole mikään statussymboli. Se nyt vain sattuu olemaan minun makuni mukainen. En kuitenkaan halua peittää sitä, koska sitten se näyttäisi joltain muulta kuin miltä haluan kotini näyttävän. JA meillä on totuttu siihen, että niin lapset kuin aikuiset käyttäytyvät kylässä siihen malliin, ettei sohvia tarvitse peitellä.

Vierailija
62/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

resun sohvan hajoittavat. Olen maksanut yleensä kaiken, mitä lapset ovat särkeneet. Koskaan ei ole kaverit rutisseet jälkeen päin.

Kyllä lapsikin osaa arvostaa kaunista ja laadukasta tavaraa kuin jotain kirpparihuonekaluja. Se kaunis lasi ei tipu lapsellakaan niin nopeasti lattialle kuin joku halpis tiimarinlasi. Sen verran lapsetkin ymmärtää.

Meitä ei ole koskaan kielletty menemästä kylään, vaikka joskus on vahinkoja tullutkin. Olen aina maksanut jälkeen päin jos jotain on mennyt rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole, niin kauheaa, kuin fleku poika.

Saavat mulla ainakin hien pintaan.

Hyvin käyttäytyvät lapsethan on suorastaan kauheita. Aikamoista sukupuolista tyypittelyä tässä muuten esiintyy=)

Vierailija
64/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonamme on 4 uutena ostettua huonekalua: sängyt ja 2 cd-tornia.

Vierailija
65/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla huonosti käyttäytyvä ipana, jonka äiti vähät välittää mistään muusta kuin siitä ettei kutsua enää kuulukaan, on kääntynyt siihen,että valkoisten sohvien omistajat joutuvat puolustautumaan ja keksimään hyväksyttäviä syitä sille, että heillä on sellainen.

Vierailija
66/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kotona jos tavara ei ole tarpeeksi kallista ja mamma kulkee rahatukko kourassa maksamassa rikottuja esineitä.

resun sohvan hajoittavat. Olen maksanut yleensä kaiken, mitä lapset ovat särkeneet. Koskaan ei ole kaverit rutisseet jälkeen päin.

Kyllä lapsikin osaa arvostaa kaunista ja laadukasta tavaraa kuin jotain kirpparihuonekaluja. Se kaunis lasi ei tipu lapsellakaan niin nopeasti lattialle kuin joku halpis tiimarinlasi. Sen verran lapsetkin ymmärtää.

Meitä ei ole koskaan kielletty menemästä kylään, vaikka joskus on vahinkoja tullutkin. Olen aina maksanut jälkeen päin jos jotain on mennyt rikki.

Vierailija
67/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivityneet ihmiset seurustelkoot keskenään.

Näinhän se on aina mennyt, mutta nyt kun sosiaaliset rajat ovat hämärtyneet niin saattaa kestää hetki havaita, kumpaan ryhmään ihminen oikein kuuluu. Ennen sen tiesi ensisilmäyksellä.

Än äs sivistyneistö juhlii vapunpäivänä Ullanlinnanmäellä, ja jälkien siivoamiseen kuluu kaupungilta kymmeniätuhansia euroja. Ilmeisesti ne kalliit samppanjapullot painaa tyhjinä enemmän...

Vierailija
68/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

adhdkaksospoikia tänne. Pyydetään jos on pakko. Ei tod. vapuksi!

Vanhemmat eivät vahdi (jaksa vahtia) ja pennut vievät kaiken huomion ja ajan.

Tylsä homma sinulle. Ymmärrän sekä sinua että kutsujaa. Ei se kalenterijuhlinta nyt välttämättä ole niin kova juttu.

Vierailija
69/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän kirjoittaja varmaan tarkoitti rajojen hämärtymisellä. Todellisen sivistyksen näkee käytöksestä, ei koulutuksesta, varallisuudesta tai vastavista seikasta.

sivityneet ihmiset seurustelkoot keskenään.

Näinhän se on aina mennyt, mutta nyt kun sosiaaliset rajat ovat hämärtyneet niin saattaa kestää hetki havaita, kumpaan ryhmään ihminen oikein kuuluu. Ennen sen tiesi ensisilmäyksellä.

Än äs sivistyneistö juhlii vapunpäivänä Ullanlinnanmäellä, ja jälkien siivoamiseen kuluu kaupungilta kymmeniätuhansia euroja. Ilmeisesti ne kalliit samppanjapullot painaa tyhjinä enemmän...

Vierailija
70/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et ole ammatissa,jossa joudut ihmisten kanssa tekemisiin.

Vierailija
71/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkokoot ja repikööt, resut sohvat joutivatkin mennä, minä en lastani kiellä ja Anderrenin sadut olat liian väkivaltaisia. Joopajoo.

Vierailija
72/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ollut ihan turhuutta heittää hyvä sohva kaatikselle. Nyt se oli pakko tehdä kun vieras lapsi kävi repimässä sen niin rikki, ettei sitä voinut enää korjata.

JOs se sohva olisi ollut niin erinomainen, niin se varmaan oltaisiin korjattu tuon suuronnettomuuden jälkeen. Tuo lapsi taisi tehdä vaan palveluksen, että pääsivät ostamaan uuden sohvan tuon linttaanistutun tilalle ;)

ja huom, siinä oli hymiö.

huom2, lapsemme eivät ole hajottaneet kylässä koskaan mitään

Vierailija
73/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia ajatuksia tämä ketju on herättänyt. Onko tuntunut pistoa sydämessä vai ei?

Vierailija
74/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole, niin kauheaa, kuin fleku poika.

Saavat mulla ainakin hien pintaan.

Vierailija
75/76 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää juoko!!!

Vierailija
76/76 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää juoko!!!

hiukan myöhässä tämä neuvo... eihän tästä aloituksesta ole kuin vasta 10 vuotta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä