Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa tulla kotivappu koska lastani ei huolita juhliin :(

Vierailija
28.04.2010 |

Ollaan yleensä vietetty vappua muutaman ystävän kesken vuorotellen jokaisen luona. Nyt tänä vappuna meitä ei huolita mukaan juhliin koska lapseni on kuulemma niin villi. Olen parina viime vuonna ollut ilman lasta juhlimassa. Mutta nyt tänä vuonna mies työmatkalla vapun yli, joten poika tulisi mukaan. Poikakin odottaa juhlia.

Surettaa ja harmittaa. Tämä kenen luona meidän piti vappua viettää ei ole edes tämän minulle suoraan sanonut vaan kuulin tämän toisen kaverin kautta.

Nyt ei siis auta muu kun hakea kaupasta omat eväät ja koittaa tehdä oma vappu kotona pojan kanssa kahden.

Harmittaa :(

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivota sottapoikasi kädenjälkiä valkoisesta sohvastaan, kun tämä nyt ei yksinkertaisesti muistanut pyyhkiä suutaan ja käsiään. No, jos tuon ikäinen ei itse muista, niin kylässä sitten äiti/isä muistaa, jos mielii tulla uudestaan kutsutuksi. Suosittelen peiliin kurkkaamista.

ei siis ilkeile tms. mutta ei muista pokkuroida etiketin mukaan, pyyhkiä koko ajan käsiään ja suupieliään

iloinen mieli, ei hyvin mene. Minä olenkin ehkä liian suvaitsevainen ja odotan sitä myös muilta. Jos ap:n poika on jo 5 v uskon, että kotona olisi voitu pohjustaa poikaa juhliin. Kertoa ettei täti katso hyvällä jos menee liian villiksi tms ja sitten mennään kotiin. Miten ap luulet että tämä juhlien järjestäjä kehtaa jatkossa kanssasi vappubileistä keksustella, kun se on teille jo traditio ja jättää sinut noin vain kutsumatta?

Vierailija
22/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi vappu sulle tulee kaksistaan pojan kanssa ja voittehan tehdä jotain kivaa mitä paikkakunnaltanne lyötyy. Mielestäni vappu on aivan yliarvostettu juhla kaikkine ryyppäämisisneen että itse ainakin niinä vappuina kun mieheni on ollut töissä olen ollut lasten kanssa kotona ja laittanut simaa ja nakkeja perunasalaatilla ja ulkoillu. Rahaa ei ole palanut ja meillä on ollut ihan kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen huolehtii oman jälkikasvunsa suun ja käsien pyyhkimisestä, jos lapsi ruokailun jälkeen säntää pyyhkimään käsiään huonekaluihin. Jos ei ap sitä ole tajunnut, niin sitten on ehkä parasta, että olette ihan kotona vaan harjoittelemassa vierailukäyttäytymistä. Jos ap taas antaa lapsensa sotkea kyläillessä paikkoja tyyliin "mitäs ovat valkoiset sohvat ostaneet", kun minä tässä kutsuttuna vieraana ruokailuani lopettelen ja siemailen juomia enkä lapseni perään katso - niin ihan oikein ap:lle jos kutsuja ei satele.

Vierailija
24/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap sulkee siltä silmänsä. Tässä tulos. ja ihmisillä on oikeus suojella omaisuuttaan kauhukakaroilta.

Vierailija
25/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä kun tulevat sisälle. Aikuisille tapahtuu useammin ja isompia vahinkoja (joille sitten porukalla nauretaan ja otetaan pari kuvaa muistoksi). Punaviinilasillinen sillä sohvalla oli vahinko, josta syntyy oikein kilpailu kuka saa ottaa syyt niskoilleen. Naapuri haisee hielle, toinen Yves Rocherin hajuvesinäytteelle, kolmas viinalle ja neljäs unohti aamulla hampaanpesun. Ja suihkun. Jokunen viipale paahtopaistia ja annos munavoita polkeutuu aikuisten toimesta mattoon. Lasi tai pari särkyy.

Näitä virheitä ei nosteta esille. Ne ovat aikuisten tekemiä. Mutta ikävä kyllä yleensä sitä kutsujen ainoaa tenavaa kytätään ja tuijotetaan: pesikö se kätensä, jäikö jotain lautaselle, miksi se yrittää saada äänensä kuuluvin vaikka Pertti-eno ja anoppi yrittävät molemmat jo hallita äänitilaa kertomuksilla Lanzaroten hotellin nettiyhteyksistä ja kirurgisen sairaalan akuuttiosaston sadistisesta yöhoitajasijaisesta?

Näin se muuten menee. Pankaas merkille.

siivota sottapoikasi kädenjälkiä valkoisesta sohvastaan, kun tämä nyt ei yksinkertaisesti muistanut pyyhkiä suutaan ja käsiään. No, jos tuon ikäinen ei itse muista, niin kylässä sitten äiti/isä muistaa, jos mielii tulla uudestaan kutsutuksi. Suosittelen peiliin kurkkaamista.

Vierailija
26/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap sulkee siltä silmänsä. Tässä tulos. ja ihmisillä on oikeus suojella omaisuuttaan kauhukakaroilta.

Yhdellä ystävälläni on samanikäinen, joka huutaa aivan järkyttävästi. Siis ei itke tai karju, mutta puhuu niin kamalalla äänellä että sitä ei kestä kuunnella. Ääni oikein särkyy ja sylki lentää koko ajan, kukaan muu ei saisi puhua.

Juu, kaikki lapset pitää kovaa ääntä mutta tuo on ihan omaa luokkaansa.

Ja äiti olisi varmaan ihan samaa mieltä kuin ap että ihan nätisti ollaan.

Vierailija
27/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan niin hyvin, että kutsuisin heitä kotiin.

Vierailija
28/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin kaikilla on oikeasti hauskempaa. Jos vanhemmat eivät lasta opeta tavoille, siperia opetta. Tässä tapauksessa ongelma on se, ettei ap äitinä itsekään hallitse hyvää käytöstä.

Vierailija
29/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan niin hyvin, että kutsuisin heitä kotiin.

Vierailija
30/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itselleni tottakai on ystävät tärkeämpiä kuin noi sohvat. Fakta nyt vaan on, ettei normaalilla palkansaajalla (meillä ainakaan) ole varaa ostella jatkuvasti uusia sohvia, eli jos joku pikkuhirviö ne sotkee, olisi mielestäni kohteliasta että vanhemmat maksaisivat vahingot.

Mielestäni tuo asenne "minun lapseni tekee mitä haluaa ja mitäs ostivat valkoiset sohvat" on juuri sitä nykyajan vanhempien käsittämätöntä itsekkyyttä, jonka seurauksena on narsistisia lapsia.

Vierailija
31/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asiasta huomauttaminen tietää ihmissuhteen katkeamista, niin vahinko ei ole suuren suuri. Itsekäs ystävä ei kuitenkaan ole ystävä hädässä, jos apua tarvittaisiin tai mikään ylipäätään olisi häneltä pois.

Nytkään ap ei ole muusta älähtänyt kuin siitä, ettei häntä poikineen enää kutsuttukaan vieraisiin mesoamaan.

eMielestäni tuo asenne "minun lapseni tekee mitä haluaa ja mitäs ostivat valkoiset sohvat" on juuri sitä nykyajan vanhempien käsittämätöntä itsekkyyttä, jonka seurauksena on narsistisia lapsia.

Vierailija
32/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minun lapseni tekee mitä haluaa ja mitäs ostivat valkoiset sohvat" on juuri sitä nykyajan vanhempien käsittämätöntä itsekkyyttä, jonka seurauksena on narsistisia lapsia.

Tai ainakin mulle tarjottiin porukalla tuota vaihtoehtoa kun kerran jurputin miten riiviöt sotkee joka paikan.

Vierailija
33/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas minkälaista väkeä. Tämä maa on menetetty.

Vierailija
34/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NARSISTINEN LAPSI!?

Missä vaiheessa lapsetkin on narsisteja?

Jos vanhemmat ei opeta käsipesua (tai huomaa että Nikolla on kädet likasena) niin ei lapsikaan marssi käsipesulle ulkoa tultuaan.

Meillä ei käsipesua suoriteta joka ulkoilun jälkeen. Joku kai pitää lapsia kävelevinä sontaläjinä, ei ihme että aikuisilla on tollaset tiukat säännöt jos ei edes katsota missä kunnossa lapsi on, vaan se on automaattisesti likanen -vanhempi laiska kasvattaja jos ei kylään MENNESSÄ ekana pestä lapsien käsiä???

Ihmeellistä hysteriaa. Eläkää välillä!

Ap.lle voimia! Hanki maanläheisempiä ihmisiä ystäväksi. :(

Vierailija
35/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki maanläheisempiä ihmisiä ystäväksi. :(

Vierailija
36/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntäväen omaisuuden vahingoittaminen "iloisen mielen" verukkeella.

Jos valkoiset sohvat on tärkeämmät kuin ystävän ja sen pojan

iloinen mieli, ei hyvin mene.

Vierailija
37/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 4 lasta ja ei todellakaan ole valkoisia sohvia. Seassa menisi iloisesti yksi villi poikakin. Monenlaisia lapsiperheitä on käynyt meillä ja sekaan on aina mahtuneet. Ovat sitten söpösti juoneet teetä pikkusormi koukussa ja taputelleet nätisti suupieliä, tai sitten ei.

Hassuinta minusta on, että näiden valkoisten sohvien ainokaislapset on yleensä kaikkein rajuimpia ja kauheimpia kun käyvät meillä. Luulevat, että kaiken saa rikkoa ja sohvan palkeenkielestä saa ottaa kiinni ja repiä ison palan irti. Ne villimmät osaavat leikkiä oikein ja kunnolla lasten huoneissa.

Vierailija
38/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntäväen omaisuuden vahingoittaminen "iloisen mielen" verukkeella.

Jos valkoiset sohvat on tärkeämmät kuin ystävän ja sen pojan iloinen mieli, ei hyvin mene.

ei täällä kellään mitään tapoja ole.

Vierailija
39/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivityneet ihmiset seurustelkoot keskenään.

Näinhän se on aina mennyt, mutta nyt kun sosiaaliset rajat ovat hämärtyneet niin saattaa kestää hetki havaita, kumpaan ryhmään ihminen oikein kuuluu. Ennen sen tiesi ensisilmäyksellä.

Vierailija
40/76 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks teillä on sohvassa palkeenkieliä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi