Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun miehen sukulaiset taivastelevat jatkuvasti ratkaisujamme?

Vierailija
27.04.2010 |

Heidän mielestään mieheni ja minun tekemät asuinpaikkaan, työhön, raha-asioihin ja uskontoon liittyvät valinnat ovat ihmeellisiä, outoja ja käsittämättömiä. Niitä pitää taivastella ulkopuolisille, niistä pitää järkyttyä, niistä pitää soitella perään ja tentata, aiommeko ihan tosissamme tehdä niin vai pilailemmeko.

Omasta mielestämme emme ole edes tehneet mitään tavatonta, vaan elämämme on ihan "tavislaisuuden" rajoissa. Miehen sukulaiset vain ovat niin äärimmäisen sovinnaisia ja konservatiivisia, etteivät näytä ymmärtävän muita kuin omia, hyvin perinteisiä elämäntapojaan.

Kyllästyttää olla jatkuvasti perustelemassa valintojaan. Pitäisikö tokaista että antakaa jo olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivastella joka asiaa niin eipä sille mitään voi. Anna toisten järkyttyä ja taivastella niin paljon kuin lystäävät. Itseäni ei henk.koht paskankaan vertaa kiinnosta mitä minusta puhutaan. Tiedän kyllä, että aiheutan omissa sukulaisissani samalla tavalla järkytystä, paheksuntaa ja taivasteluja sekä selän takana juoruavat ja välillä päin naamaakin sanovat.

Olen vain todennut, että MINUN elämä ja MINUN ratkaisut. Mitä he niitä häpeämään! Ei kuulu heille tippaakaan.

Minulla on kaksi lasta ja molemmat eri miehille. Olen siis tehnyt molemmat lapset yksin ilman miestä. Nykyisen miehen kanssa seurusteltu jo vuosia ja hän ei siis kummankaan isä. Käyn töissä miten huvittaa ja välillä en ollenkaan. Minusta on tärkeämpää olla lasten kanssa kotona kuin puurtaa töissä ja luoda uraa. Jos lapset ovat hoidossa saatan baarireissulta tuoda tytön/tyttöjä kotiimme sekstailemaan. Ompa joskus joku nähnyt minut baarissa suutelemassa kiihkeästi naisen kanssa ja juorunnut eteenpäin. Ja kerran isoäitini oli tulossa aamukahville (tietämättämme) ja edellisen yön naisseuralainen oli juuri lähdössä kun suutelimme etupihalla, mutta häipyikin sitten vähin äänin :D

Vierailija
2/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan voi sitä taivastelun määrää :D Joskus tosin aiheutan tahallani pahennusta/ihmetystä, kun huvittaa kuinka paljon asiani liikuttavat sukulaisiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini marmatti minulle, kolmekymppiselle naiselle, kuinka en missään nimessä saa leikata tukkaani enkä ainakaan värjätä sitä jne. Sitten kun leikkasin lyhyeksi ja malli olikin tosi kiva, alkoi paskanpuhuminen edellisistä kampauksistani! Sama on havaittu mm. vaatteiden sekä oikeasti isompien elämänratkaisujen kanssa- mikään ei vaan kelpaa.

Vierailija
4/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yleensä heille kerrot?

Vierailija
5/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisille. Siitä vaan hymyilette salaperäisesti. Huumorikin auttaa joissain tilanteissa. Myös tuo, että mitä vähemmän kertoo, sen vähemmällä pääsee, on hyvä keino.

Vierailija
6/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän päätökset ja tekemiset kertomatta ja loput mitkä huomaa ja taivastelee... omaan arvoonsa

Vierailija
7/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen vanhemmat ovat näitä joille työ on kaikki kaikessa ja varsinkin raha.

Eli itse kyllä jäivät pois työelämästä viisvitosena, mutta kauhea valitus jos äiti hoitaa lapsiaan kotona.

Itse kokevat kuitenkin lastenhoidon työksi eivätkä lapsia halua hoitaa. Mutta laiskottelua se on jos äiti hoitaa lapsiaan. Mutta vaikka heitä olisi kaksi niin se onkin työtä jos he ovat kyseessä.

Vierailija
8/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omat ratkaisut, ei niitä tarvitse kellekään perustella ainakaan enää aikuisiällä... Jätä tuollaiset taivastelijat omaan arvoonsa... Totea vaan muutama kerta, että tällaisen ratkaisun nyt tein/teimme ja sillä siisti! Jospa ne vähitellen lopettaisivat utelunsa yms.

Vierailija
9/9 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te teette aina joku sukulainen on arvostelemassa, jos oikein perään soittelevat niin se on jo todella omituista. Tuossa vaiheessa voi kyllä toivottaa sukulaiselle hyvää päivänjatkoa ja sulkea puhelimen, riitelemään en alkaisi, enkä missään tapauksessa selittelemään ratkaisujani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan