oonpa lihonut rasittavalla tavalla
4 vuotta sitten hankin iltapuvun, jonka kaltaista tarvitsisin myös 2 viikon päästä. Tiesin, että olen lihonut, mutta ajattelin, että kun silloin kavensin tuota vyötäröltä, voisin nyt vaan päästää ne kavennukset auki ja mahtuisin siihen varmaan taas. Mutta ei. Se menee kyllä vyötäröltä kiinni ihan sujuvasti näinkin. Sen sijaan rintojen kohdalta ei mene ja juuri siinä kohdassa taas ei enää ole mitään aukipäästettävää. Perkele.
Toinen hame teki saman tempun takapuolen kohdalta. Sitäkin on aikanaan kavennettu vyötäröltä, mutta ei enää tuolta takapuolen alaosasta. Se kyllä meni päällä, mutta ei putoa takapuolen korkeimmalta kohdalta kauniisti ja vapaasti alas, vaan myötäilee tyhmästi pakaran alaosaakin. Ja just siinä kohdasa ei ole enää mitään päästettävää.
Hitto, mä joudun tästä hankkimaan uudet vaatteetkin.
Kommentit (6)
Nyt me kaikki tiedetään toi eikä sit lihota enää.
kannattaisi olla lihomatta. lihominen on epäterveellistä ja lihavuus on rumaa
Onko teidän tiettyjen ihmisten aina pakko ruveta mollaamaan ku joku käy tänne surkuttelemassa että on lihonu tai jotain muuta ikävää???
Eri asia jos viestissä sanotaan et haukkukaa mua ja sanokaa rumasti,sillon te lärväturvat voitte parantaa omaa elämäänne aukomalla päätä.Muutn noi kommentit on niin lapsellista luettavaa aikuisen ihmisen kirjottamana!!!!
Ap,mullakin on käynyt niin ärsyttävästi ettei mekko ole mennykkää vaikka ois löysänny kavennukset :/ mut on mulla onneks käyny niinki päin et edellisen kerralla mekko ei mahtunu,ja sit ku seuraavan kerran kokeili,niin oliki tosi hyvä päälle :) sillon oli kyl voittaja fiilis :)
Tsemppiä sulle ja mekon ettimiseen...
Tiukka ruokavalio kahden viikon ajan ja kokeile sitten taas pukujasi.
Jos ei onnaa, niin käyt vasta sen jälkeen ostamassa uuden.
onko mitään todellista toivetta mahtua silloin vaatteeseen, joka nyt ei mene kiinni rinnan kohdalta - mieluusti nii nettä pystyy hengittämään.
Nämä pirskeet on aika tiukasti pukukoodattu enkä uskalla jättää ihan viimetippaan vaatteen etsintää, jos ei sitä sitten vaikka löydykään.
Vyötäröltä saa nopeaan pois ja lanteiltakin suht´nopeeta, mutta harvoin tissit pienenee "silmissä", siihen tarvii pidemmän ajan.
Kauppaan vaan ap, sorry.
T: saman kokenut
lihominen on epäterveellistä ja lihavuus on rumaa