Lantio levinnyt raskauden myötä, palautuuko ennalleen?
...ahdistaa, jos lantio jää näin hurjan leveäksi. Miten on mahdollista, että lantio edes levähti tämän näköiseksi?? Ennen olin tiimalasi ja jos raskauden jälkeen tällaiseksi jään, niin muistutan kyllä sitten enemmän päärynää...:(
Kommentit (23)
No voi itku. Muutenkin jo ollut tekemistä vartalonsa hyväksymisen kanssa...
ap
Kyllä se palautuu ajan kanssa. Kyllä mulla ainakin vanhat farkut alkoi jalkaan mennä, joskus puoli vuotta synnytyksen jälkeen.
Älä nyt vielä lannistu. :) Hyvähän se vaan on, että nyt antaa myöten.. mahtuu sit lapsukainenkin ulos tulemaan, mutta kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu... =)
eikä lantio ole vieläkään palautunut...Olen muuten hoikka ja urheilullinen.
Paljon siitä leveydestä on läskiä ja jonkun verran palautuu myös itse lantiokin, mutta eipä kai kellään ihan neitseelliseen tilaan kroppa palaudu. :)
mulla yli 12 vuotta synnytyksestä eikä ole lantio palautunut ennalleen. Joten enpä sitä enää odotakaan.
ainaki palautu täysin ennalleen 2-3kk päästä synnytyksestä
Niitä ei saa palautumaan, mutta muusta läskistä voi päästä eroon. :I
yhtä kuikelo olen kuin ennen kahta lastani mutta vanhat farkut ei mahdu millään lantiosta,ei mene edes vetoketju kiinni vaikka maha on litteä.
Täällä kans eräs synnyttänyt ihminen eikä mene mitkään omat 36 koon farkut jalkaan. Juurikin ottaa lantiosta kiinni. Niinhän se on että lantio levenee ja antaa myöten että se vauva sieltä pois mahtuu tulemaan ja yleensä se ihmisillä jää leveämmäksi tämän takia, mut itse sen kestän kun näen miten ihanan vauvan sain vaikka nyt itse muutuinkin hurjasti ulkonäöllisesti :)
on aika hyvä mittari tässä asiassa.. Itse kokeilin ekan kerran, joskus 1-2 kk synnytyksen jälkeen ja vaikeuksia oli saada lantiosta menemään.. ei toivoakaan, että vetoketju menis kiinni. Mutta kyllä ne siitä sit ajan kanssa alkoivat taas sopimaan. Siinä vaiheessa, kun paino oli jo pudonnut alle raskautta edeltävien lukemien, niin oli oikein mukavaa mennä kaapille katsomaan, mitkä vanhoista farkuista sai ottaa taas käyttöön.
vaikka tokassa raskaudessa kiloja tuli 25 ja vauvakin oli 3700G.
Mulla levisi lantio kanssa niin, että vanhat vaatteet eivät istu. Esikoisen kohdalla menin imettäessä jopa miinus-kiloille. Kakkosen jälkeen palauduin lähtöpainoon nopeasti.
Vatsalihasten kuroutuminen vie aikansa, siis useita kuukausia. Siitä huolimatta nimenomaan lanteet eivät muutu.
Mulla kuitenkin tuntuu kanssa käyneen niin, lantio on peruuttamattomasti eri muotoinen. Olen ollut aika kapealanteinen, jopa vähän poikamaisen näköinen, mutta nyt on selkeästi eri malli. Vaatteet saattavat mennä vielä päälle, mutta kyseinen malli ei enää istu.
noin puoli vuotta synnytyksen jälkeen. Älä siis masennu vaikka ne jäisivät nyt tai synnytyksen jälkeen jo sinne reisiin kiinni. :)
...ahdistaa, jos lantio jää näin hurjan leveäksi. Miten on mahdollista, että lantio edes levähti tämän näköiseksi?? Ennen olin tiimalasi ja jos raskauden jälkeen tällaiseksi jään, niin muistutan kyllä sitten enemmän päärynää...:(
Raskauskiloja tuli n.15 ja ne on melkein pudotettu, silti vanhat housut ei mahdu jalkaan. Maha on löysä löllö ja lantio leveä.. Sama se mitä kauneusihanteet sanoo, mut ärsyttää kun mitkään housut ei mahdu jalkaan! :/
vatsalihasten palautumiseenhan saattaa mennä jopa 2 vuotta, mutta tokihan niitä voi ruveta jumppailemaan kevyesti jo pari kuukautta synnytyksen jälkeen. Ehkä kannattaa tehdä hieman muutakin kuin katsoa vain peilistä ja manata.
Neljäs raskaus nyt menossa. Mulla lantio on levinnyt, mutta ei se hirmusti läskiä ole. Nivelet vain löysemmällä ja jalat "harottaa" kauempana toisistaan.
Kilot mulla entisellään pari pv synnytyksestä, vanhat farkut menneet jalkaan noin kuukaudessa. Enemmän tehnyt tiukkaa tuon vatsan kohdalta, kun siinä paikat kovin timminä...:/
Eli yksilöllistä kai tuokin.
mutta kyllä leveät lanteet on seksikkäämmät kuin Victoria Beckham-lanteet! ;)
Leveä lantio on KAUNIS! En tajua mitä ruikutatte sori vaan
että ei palaudu Ylimääräisen rasvan voi saada pois, mutta jos lantio on muuten levinnyt niin se ei siitä muuksi muutu.