Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?
Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.
Entä muut? Naiset vastatkaa.
Kommentit (272)
Parikymppisten mielestä jo kolmekymppiset on vanhoja, eli ei tod. kiinnosta joku 40 vee. Vaan suunnilleen omanikäiset kiinnostaa. Musta nää vanhat ukkelit on huvittavia kun yrittää iskeä nuoria naisia. Viiskybäset on kurttusia vaareja, kattokaa peiliin ja tunnustukaa tosiasiat. Vaikka kuinka olis urheilullinen yms. niin vanhalta näyttää ja päänsisältä on vielä vanhempi. No thanks!
Juu ei. siis kiinnosta. Ei mulla mitään ole vanhoja miehiä vastaan noin muuten, mutta kuuluvat vaan ryhmään: eivät kuulu mun elämään mitenkään. Keski-ikäset elelee omassa maailmassaan ja nuoret omassaan. Ja hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:50"]
Minulla on nuori nainen vierellä, itse 15v vanhempi ja hän on lausunut niin kuolemattomia lauseita, että oksat pois. En olisi ikinä uskonut :) täyttä hymyä
Samanikäiset ei edes katso päin 8-/ omapa on ongelmanne joku on saanut onnelmansa :) love is in the air
[/quote]
Käsitinkö, että jos muut tai jotkut naiset eivät katso sinuun päin on se heidän ongelma. Jos tätä meinaat ei se varmaan heidän ongelmansa ole, jos eivät katso sinuun päin.
Hassua ja outoa tällainen. Itse olen jo "kokenut mies", silti nuoret naiset hymyilee "ihanasti" minulle.
Naisen vaistoako?... ;) / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:00"]
Hassua ja outoa tällainen. Itse olen jo "kokenut mies", silti nuoret naiset hymyilee "ihanasti" minulle.
[/quote] Anteeksi..., eli myös nuoret naiset hymyilee hyväksyvästi. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:00"]
[/quote] Anteeksi..., eli myös nuoret naiset hymyilee hyväksyvästi. / vilivallaton
[/quote]
Luuletko, että sinun juttujasi kukaan uskoo hahahaa
Hymyily nyt ei merkkaa yhtään mitään. Mä ainakin usein hymyilen ja ihan kaikenikäisille, miehille ja naisille. Ei se mitään merkkaa. Miten siis ihan oikeestiko te vanhat miehet luulette, että kovinkin moni nuori nainen on teistä kiinnostunut? Ehkä joku yks 50 000:sta voi olla kiinnostunut itseään yli 10 v vanhemmista miehistä, mut silloinkin miehen on oltava todella nuorekas ja hyvinsäilynyt, urheilullinen ja harvinaisen komea. Ja kyllä vaan sitä rahaakin on oltava. En tiedä ketään nuorta naista, joka lähtis vanhemman tyhjätaskun mukaan. Miks nuoria naisia tosiaan kiinnostais vanhat miehet, jos oman ikäistä on saatavilla (ja useimmiten on)? Niin, ei miksikään.
häiriintynyttä naista joka kähertäessään tarjoaa mm. pikkupoikaa ns.palveluiden lomassa ei tarvitse muuta kuin syytteen niskaansa. tämäntyyppistä kiinnosta alähinnä hankkia itselleen mahdollisimman paljon hankaluuksia.
en kyllä yrittäisi mokata noin rankasti törkeällä häirinnällä.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:28"]
Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.
Entä muut? Naiset vastatkaa.
[/quote] Olen 39v nainen ja rakastelin viime viikolla 60v miehen kanssa. Hän oli ja on hellä ja taitava. Kiihottavasti sormilla tutki kehoani.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:36"]
oletko varma ettet ole lesbo???
[/quote] Hölmö kysymys, miksi muka lesbot kehuisi vanhempia miehiä??? Vanhempi mies voi ihanasti rakastella myös panematta. Vasta mun orkun jälkeen panee mua.
En ole ihan nuori tommonen 35, mutta olin kun mieheni tapasin, meillä ikäeroa vain 15 vuotta. Hyvin meillä on mennyt ja menee. Ei tuo ikään perustu.
Elämäni paras rakastaja oli 59v. Itse olin 45v. LUOJA, miten ihana rakastaja...Kaipaan vieläkin.
Eipä siinä 30 jälkeen iällä olekaan enää mitään merkitystä, 30 ja 40 v on yleensä yhtä "aikuisia", 20 ja 25- vuotiaankin välillä taas saattaa olla iso ero. En ainakaan itse pidä 40 ja vaikka 55 asetelmana nuorempi nainen/ vanhempi mies vaikka teknisesti näin onkin.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:44"]
Hymyily nyt ei merkkaa yhtään mitään. Mä ainakin usein hymyilen ja ihan kaikenikäisille, miehille ja naisille. Ei se mitään merkkaa. Miten siis ihan oikeestiko te vanhat miehet luulette, että kovinkin moni nuori nainen on teistä kiinnostunut? Ehkä joku yks 50 000:sta voi olla kiinnostunut itseään yli 10 v vanhemmista miehistä, mut silloinkin miehen on oltava todella nuorekas ja hyvinsäilynyt, urheilullinen ja harvinaisen komea. Ja kyllä vaan sitä rahaakin on oltava. En tiedä ketään nuorta naista, joka lähtis vanhemman tyhjätaskun mukaan. Miks nuoria naisia tosiaan kiinnostais vanhat miehet, jos oman ikäistä on saatavilla (ja useimmiten on)? Niin, ei miksikään.
[/quote] Kaikki vanhemmat miehet ei ole tyhjataskuja.
Miksikö nuorta naista kiinnostaa vanhemmat miehet? Höh, ei kiinnostakaan. Ovat lähinnä kuin ilmaa, ei heitä edes huomaa, paitsi silloin kun tuijottavat. Silloin vanhat kääkät lähinnä naurattaa ja toisaalta inhottaa. Vastenmielistä kun joku oman iskän ikäinen papparainen (n. 50v ) meinaa silmänsä pudottaa, tai siis ensin putoaa ne kakstehot :D
Riippuu tilanteessa. Kyllä sellainen max 10 vuotta vahempempi MIES olisi passeli. Koskaan ole ollut rahan perään, mutta vastuuntunnollisuutta ei meinaa löytyä sellaisilta alle 30 vuotiailta sitten ollenkaan.
No se kypsyys ja toisen huomioon ottaminen, parhaimmat seksikokemukset olen saanut päälle nelikymppisiltä miehiltä, ne tietää jo mitä tekee ja katsovat niin ihanasti haluten, aivan uskomattoman taidokkaita suustaan ovat olleet ja se läheisyys! Teki hyvää ex-narsistin rikkomalle itsetunnolleni saada tuntea olevansa nainen ja haluttu sekä tuntea nautintoa, eli sinällään minulla tähän liittyi ihan omiakin päänsisäisiä juttuja :) Ekan kerran kun vanhempaa kokeilin niin opin mitä tarkoittaa antaa ja saada takaisin. en ole nuoriin enää vaihtanut takaisin ja sinkkuna vielä pysyttelen
Näin kurvikkaana 28v naisena koettu, että samanikäiset hoikemmat miehet katsovat hoikempia. Minä taas pidän normaali mittaisena (170) suhtkoht pitkistä normaalikokoisista, mutta ei ylipainoisista miehistä. Mutta etupäässä kiinnostusta minuun ovat antaneet yli 10 vuotta vanhemmat miehet. Joten, niistä vanhemmista tullut seuraa ja sitä kautta minulle ihan ok juttu. Ihminenhän katsoo ensin ulkonäköä mistä pitää ja tulee sitten tekemään tuttavuuta. Eli tuttavuutta olen saanut vanhemmilta miehiltä. Käytöstavoissakin vanhemmat fiksumpia, ei tule törkeitä kysymyksiä pikkutunneilla esimerkiksi "Hei kuule, andeeksi ku kysyn mut yletykkö sää kielelläsi nänniin?" tai "Kuppi kokosi?" ,kerran kysyttiin painoakin vähän huvitti, vastasin arvaa? Päädyttiin jokusen arvauksen jälkeen lukuun 70.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:36"]
Miksikö nuorta naista kiinnostaa vanhemmat miehet? Höh, ei kiinnostakaan. Ovat lähinnä kuin ilmaa, ei heitä edes huomaa, paitsi silloin kun tuijottavat. Silloin vanhat kääkät lähinnä naurattaa ja toisaalta inhottaa. Vastenmielistä kun joku oman iskän ikäinen papparainen (n. 50v ) meinaa silmänsä pudottaa, tai siis ensin putoaa ne kakstehot :D
[/quote] Älä yleistä, jos sinua ei kiinnosta, niin se on sun asiasi.
Mikä ällöttää vanhemmassa miehessä sänkykumppaniana?