Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?
Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.
Entä muut? Naiset vastatkaa.
Kommentit (272)
kiinnostaa ehdottomasti, kyllä sellasta törkkis meneen. mut noi on yleensä vaan sellasii että juttelee mutta ei muuten uskalla mitään tehdä. EI ne anna ees tietojaan että vois ottaa yhteyttä
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:12"]
Olin ensimmäisen kerran yhdynnässä 13-vuotiaana 16-vuotiaan pojan kanssa. Se oli nopea toimitus. Sen jälkeen oli paljon poikia ja aina sama juttu. 18-vuotiaana tapasin baarissa nelikymppisen miehen. Mentiin sänkyyn ja voi taivas. Sain todella vahvan orgasmin hänen kanssaan. Seurusteltiin sitten kaksi vuotta hänen kanssaan kunnes mies löysi uuden. Parasta seksiä ikinä. Haikeudella muistelen,kun en ole hänen veroistaan toista löytänyt.
[/quote]vanhassa vara parempi
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:52"]
tuo 15 on hieman liian nuori kyllä ;) ainakin minulle
[/quote] Samat sanat, ehdottomasti liian nuori minullekin. / vilivallaton
Johtuuko sitten pillerien tuomasta parivalintaharhasta vai ei.
En käyttänyt koskaan e-pillereitä ja ikäntyneet miehet ( yli 10 v) tuntuivat luonnostaan vastenmielisiltä ehdotuksineen.Miksi minä, parasta nuoruuttani elävä, olisin tuhlannut hetkeäkään jonkun ukon kanssa?
Ei!Tahdoin löytää nuoruuttaan hehkuvat, iloiset nuoren miehen silmät.Sakeat hiukset, joita sekoittaa :).Ihanan punan nuoren miehen raikkaalla iholla.Myöhemmin ihanaa, kiinten lihaista miestä piilossa, kahden kesken.
Naisenhan kuuluu kertoa miehelle, mistä tykkää.Jäit siis paitsi yhdessä koetusta hyvänolon etsinnästä?Naisesta tuntuu ihanalta, kun mies toteuttaa juuri hänen opettamia ja toivomia juttuja.Vaan nykyäänhän ruokakin ostaan eineksinä..
Miksi pitäisi yrittää, vanhojen ukkojen vieraannuttavaa sukupolviunohdusta.
Nuori, hyvännäköinem mies mulle, kiitos.Muut naikoon ukki-ikäisten kaa.
Musta mies kiihottaa vanhaa enemmäm.
Onko noin että nuoret miehet haaveilevat vanhemmasta naisesta? Muistan kyllä omilta nuoruusajoiltani (20v ja alle) kuinka miespuoliset kaverini "kuolasivat" vanhempien rotukissojen perään. Nyt olen 40+ nainen, tykkään eräästä itseäni nuoremmasta miehestä mutta en tiedä olenko hänelle liian vanha.... pidän yleensä elämänkokemuksesta ja vanhemman miehen charmista mutta koin löytäneeni "sielunkumppanin" kun tapasin tuon miehen ja seksuaalisesti olen niin aktiivinen etten kaipaa mitään marathon-esileikkejä enkä varsinkaan niitä esileikin yritelmiä joihin moni kokeneempi mies sortuu. Fyysisesti olen timmimmässä kunnossa kuin hän vaikka olen reilusti vanhempi mutta minulla on se käsitys että miehet haluavat niitä nuoria naisia joissa ei vielä elämä näy. Miten on?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 08:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:28"]
Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.
Entä muut? Naiset vastatkaa.
[/quote]kuinka nuorta tyttöä vanhempi mies kiinnostaa? 14v. ?
[/quote]luulisin....
[/quote]Itse olen 15v tyttö, ja olen kiinostunut vanhemmista miehistä, heillä on taitoa antaa minulle orgasmi ja muutenkin helliä ja suukotella., he eivät laukea heti kuten ikäiseni pojat....
[/quote]Kyllä naisen/tytön vartalo on seksikkäimmillään n. 14-15 vuotiaana...ja tytöt kyllä tietää sen itsekkin...aina härnäämässä vanhempia miehiä seksikkäällä käytöksellään ...
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:42"]
nuori äiti, kiihottava pantava. Sitä vois käydä panemassa kyllä ja kunnolla TOI ON NIITÄ ELÄMÄN VIISAUKSIA ;)
[/quote]
Minulla on nuori nainen vierellä, itse 15v vanhempi ja hän on lausunut niin kuolemattomia lauseita, että oksat pois. En olisi ikinä uskonut :) täyttä hymyä
Samanikäiset ei edes katso päin 8-/ omapa on ongelmanne joku on saanut onnelmansa :) love is in the air
Aamulla tuli kiimaisesti tuijotettua pysäkillä yhden n. 18-20 vuotiaan kissa tiuppaa perää. Taisi tyttö sen huomata kun muutaman kerran katseli minua pitkään bussissa ja hymyili. Tuollaiselle voisi kyllä helposti ryhtyä sugar daddyksi kun omaa vaimoa kiinnostaa vain maata sängyssä katsellen telkkaria.
M41Espoo
vanhoja ukkoja kiinnostaa nuorissa tytöissä kireä alapää, mitä tiukempi sitä parempi se sille ukolle on. "voikun sulla on ihanan tiukka". Noh, ehkä en naisena ymmärrä tätä vain. Jotkut oikein nauttivat neitsyydenkin viemisestä, pervolla tavalla. Kattoisivat omanikäisiään eikä alaikäisten perään.
terv. Hieman tuohtunut.
minua kiinnostaa sopisuhtianne keho ilman roikkuvaa mahaa ja paksuja ihrareisiä. timmeillä jaloilla jaksaa ratsastaa!
Olen 25 vuotias nainen, raskaana 45 vuotiaalle miehelle. Ihastuin itsevarmuuteen, hän on komea, saan elämäni parasta seksiä ja hänellä on vieläpä isoin näkemäni kalu. En valita että vietämme joulun hänen Espanjan asunnollaan, elämä on taloudellisesti turvattu.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 01:24"]
Ite olen 28 ja itseäni kiinnostaa varakkaat noin kuuskymppiset miehet tosi paljon. Yli kuuskymppisen miehen ihailu ja paljonta ovat jotain käsittämättömän ihanaa. Vanhan miehen vartalo ja seksikyvyt saattavat olla puutteelliset, mutta se mitä muu, mitä nuori nainen saa vanhalta mieheltä, korvaa kyllä kaiken.
Vanha mies tulee tyytyväiseksi jo kujeilevasta katseesta ja pienestä hipaisusta. Sänkyyn ei tarvitse kovin usein mennä. Palkinnoksi saa yleensä kaikkea kivaa. Vanhemmat miehet ovat yleensä varakkaita ja sijoittvat mielellään varojaan nuoreen naiseen. Suosittelen nuorille naisille, joilla ei ole perheenperustamistarvetta, lämpimästi vanhoja miehiä kumppanieksi.
[/quote]
Aito kullankaivaja bemarihuora
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:16"]
Olen 25 vuotias nainen, raskaana 45 vuotiaalle miehelle. Ihastuin itsevarmuuteen, hän on komea, saan elämäni parasta seksiä ja hänellä on vieläpä isoin näkemäni kalu. En valita että vietämme joulun hänen Espanjan asunnollaan, elämä on taloudellisesti turvattu.
[/quote]
Pitäähän matojen ja loisien joku isäntä löytää kun ei itsestään muuten osaa huolehtia. Itse unohdan suosiolla naiset jotka vilkuilevat lompakkoon ja kiinnostun heti niistä jotka ovat oman elämänsä sankareita sellaisia itsenäisiä itsevarmoja naisia. Kyllä se lohduttaa kun tietää ettei se vaimo kuole nälkään kun ei osaa nuudeleita valmistaa eikä käydä kaupassa jos vaikkapa on itse viikon työreissulla
Kertokaahan mitä tuomittavaa on siinä jos miehellä on vanhempi nainen kun heti katsotaan kieroon ?
Olen tavannut noin 20vuotta vanhemman miehen ja olen erittäin otettu kaikista kauniista sanoista ja kehuista. Hän on ikäisekseen erittäin hyvässä kunnossa, maastopyöräilee ja ui päivittäin. Kesäisin jopa kilpailee. Älykäs. Fyysikko ammatiltaan. Viehettää jo ajatus jos päätyisimme rypistelemään lakanoita. Hän lähettelee erittäin kiihottavia viestejä joihin on minulla mennyt posket punaiseksi.
Kyllä odotan innolla kun olemme hetkessä kun saamme riisuihuta ja antaa himoille vallan. Omat entiset suhteet ovat olleet aina nuorempia ja seksi ei ole nyt ollut ikinä kummosta. Eikä ainuttakaan orgasmia! Että repikää siitä. Mielestäni on ihan ookoo jos molemmat saa sitä mitä kaipaa ja etsii.
Koska ikäiseni teinipojat ovat vielä täysiä lapsia. Seksi on luokkaa ''hihihii tissit'' ja mistään vakavammasta on turha edes yrittää keskustella. En väitä, että itsekään olisin vielä aikuinen, mutta juurikin se kokemus, karisma ja itsevarmuus kiehtoo ja paljon.
N18
Olin ensimmäisen kerran yhdynnässä 13-vuotiaana 16-vuotiaan pojan kanssa. Se oli nopea toimitus. Sen jälkeen oli paljon poikia ja aina sama juttu. 18-vuotiaana tapasin baarissa nelikymppisen miehen. Mentiin sänkyyn ja voi taivas. Sain todella vahvan orgasmin hänen kanssaan. Seurusteltiin sitten kaksi vuotta hänen kanssaan kunnes mies löysi uuden. Parasta seksiä ikinä. Haikeudella muistelen,kun en ole hänen veroistaan toista löytänyt.