Montako minuuttia teillä kestää yhdyntä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn että kauanko teillä yleensä kestää itse yhdyntä esileikin jälkeen? Montako minuuttia ukko kestää laukeamatta?
Meillä tuppaa olemaan nopeaa toimintaa enkä aina ehdi edes lämpenemään mutta olis kiva tietää miten muilla, kun itsellä ei ole kokemusta kuin parista miehestä.
Kommentit (225)
joskus saattaa olla nopeempikin ja aniharvoin pidempään.
20 minuutin pikapanosta tuntiin.
Joo terve :-)
Meillä vaimo nauttii joka kerta 2-6 orgasmia. Aina kuitenni kaksi, siitä lähdetään.
Esileikkinä yks ja sitte toinen ja joskus loput päälle. Aikaa tähän kulutetaan 30min-2h. Ei kyllä kelloteta mutta joskus todetaan että hups, siinähän meni pari tuntia ihan hujauksessa.
Saisko lisää kiitos. ..
T: E
Tunnin vähintään, jos nyt laukean ollenkaan. Emännällä on väljät paikat, on kuin tulpatonta mopoa polkis
Hei!
Otan aina sekuntikellolla aikaa, ja yhdyntämme kestää 3,32-8,59min 2,12minuutin heittomarginaalilla.
10 sekuntia veltosta velttoon....
Pisimmillään alkuaikoina jyystettiin valehtelematta kaksi tuntia. Ilman liukkaria. Silloin mies ei tullut vissiin jännityksen vuoksi ja itse olin ihan hurmiossa kun useamman vuoden jälkeen löydä miehen, jolla pelaa kumpikin pää :)
En nyt tarkoituksella ole tätä seurannut, mutta esileikkiä on kohtuu harvoin. Mies kyllä olisi valmis nuolemaan sun muuta, mutta oma haju miehen naamassa ei oikein nappaa. Yhdynnät kestää viidestä minuutista kolmeen varttiin. Yleensä mies hoitelee minut ja tulee sitten minuutin parin viiveellä itsekkin. Eilen ja toissa päivänä oli noin 30 minuutin sessiot. Ja samaa kaavaa noudatti, että ensin hoiteli minut ja tupsahti sitten itse.
Joskus tenttasin, miten ihmeessä se sen tekee, kun en ole moista ennen nähnyt. Mies ei sitä tarkalleen osannut selittää, mutta jotenkin se liittyi pissasuihkun katkaisemiseen ja siitä tulleeseen oivallukseen että sama pätee yhdynnässäkin ja voi jatkaa miten pitkään vaan. Ei sano minulle mitään, mutta liekkö tuolla väliä kun osaa hommansa ja välittää minustakin samalla :) Joskus olen kyllä sanonut, että jättää minut hoitelematta ja keskittyy omaan tulemiseensa, mutta kuulema minun tulemiseni tuntuu niin hyvältä, että siihen voi tulla samaan syssyyn.
Puoli tuntia vähintään. Joskus harvoin mies ei pysty pidättämään ja odottamaan minun tuloani, mutta useimmiten antaa itsensä laueta vasta kun minäkin olen lauennut. Yleensä se on mies joka pitkittää toimitusta. Tuntuu kuulemma paremmalta kun ei anna heti tulla kun voi.
No kyllä itselläni koko sessioon yleensä se toista tuntia menee, pelkkään panemiseenkin usein sen verran. En todellakaan ole kovin helposti laukeavaa sorttia. Toki jos antaisin sen heti tulla, niin voisihan se nopeimmillaan tulla muutamassa minuutissakin, mutta täytyyhän sitä vähän himmailla ja nautiskella. Mies siis olen, jos ei se jo tekstistä jollekin käynyt selväksi.
Kuka jaksaa panna tuntitolkulla? Meillä esileikkeineen menee ehkä 30-60 min, mutta siitä panemista on varmaan max. 15 min. Seksi on muutakin kuin sisään-ulos-sisään-ulos, ja olen tyytyväinen kuhan saan orgasmin jollakin tavalla, yhdyntä ei ole mikään välttämättömyys.
Vartin verran yhdentä on hyväntuntuista ja kivaa, mutta sitten alkaa pikkuhiljaa paikat puutumaan ja jopa sattumaankin. Jotain 5-15 min on parhaan yhdynnän kesto. Onneksi seksi on kuitenkin niin paljon muutakin, että kokonaisuudessan aikaa menee varmaan jotain puolesta tunnista tuntiin.
Mä en ymmärrä yhtään kuka jaksaa yhdyntää puolta tuntia tai pidempäänkin. Kerran olen päätynyt seurustelemaan miehen kanssa, joka näitä maratoneja harrasti ja se suhde päättyi seksin toimimattomuuteen, kun mies olisi halunnut jatkaa yhdyntää vielä pitkään sen jälkeen, kun musta tuntui enää hyvältä.
Mä vähän koskettelen miehen karvaista pippeliä ja sanon kauanko haluat seksiä. Me seksitään nakuna. Seksin jälkeen me suihkuteellaan toisemme pillut. Sellaista on tosi rakkaus
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:52"]
Itse akti kestää sen 7min 58sek, joka ikinen kerta. Se on tarkasti sovittu jo ensitapaamiselta asti - ei sen enempää, ei sen vähempää. Jos mies ei tule tässä ajassa, se on hänen ongelmansa - ei minun. Saa sitten tyydyttää itsensä käsin ;)
[/quote]
Kaikenlaisia itsekkäitä lehmiä sitä liikkuukin laitumella
semmoset 2 minsaa jyystän ja heitän majoneesti muijan pyllynreijälle. ihan sama miltä siitä tuntuu ei se koskaan ole valittanut. mitäpä vittu sitä enempää aikaa tuhlaamaan moiseen hekumaan. M66
Jos on työttömänä kotona niin voi naiskennella päivät läpeensä ja yrittää tehdä nussimisennätyksen ja kirjoittaa sitten tänne.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2011 klo 18:28"]
Ihan mielenkiinnosta kysyn että kauanko teillä yleensä kestää itse yhdyntä esileikin jälkeen? Montako minuuttia ukko kestää laukeamatta?
Meillä tuppaa olemaan nopeaa toimintaa enkä aina ehdi edes lämpenemään mutta olis kiva tietää miten muilla, kun itsellä ei ole kokemusta kuin parista miehestä.
[/quote]
Esileikkeineen menee noin 30-45 min. Jos on ollut viikon ilman niin miehen eka satsi nopeasti sisään ja sen jälkeen pitkän kaavan mukaan menee yhteensä n. 1-1,5 tuntia. N36
Pelkkää yhdyntää minulle riittäisi noin 10 min, mutta yleensä kestää 20-30min, mikä on jo vähän liikaa..
Täällä taas ukko joka ei meinaa tulla välillä millään, varsinkin jos useammin seksiä... Joskus annan välissä käsi- ja suuhoitoa minkä kerkeän, mutta ukko ei vaan tuu.
Tosi puuduttavaa välillä ja joskus toivois että olis sellainen minuuttimuna :D
silloin mielessä, mutta eikös tuosta ole tutkittua tietoa, että normaalit, selvänä(ei lääkkeissä, huumeissa tai viinahuuruissa) suoritetut yhdynnät kestävät minuutteja, eivät kymmeniä minuutteja tai tunteja!