Montako minuuttia teillä kestää yhdyntä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn että kauanko teillä yleensä kestää itse yhdyntä esileikin jälkeen? Montako minuuttia ukko kestää laukeamatta?
Meillä tuppaa olemaan nopeaa toimintaa enkä aina ehdi edes lämpenemään mutta olis kiva tietää miten muilla, kun itsellä ei ole kokemusta kuin parista miehestä.
Kommentit (225)
On ollu parinkin tunnin sessioita ilman että mies on lauennut välillä, mutta taukoja toki on pidetty itse yhdynnästä. Yleensä kestää 10-15min ja molemmat on tyytyväisiä =)
tai siis yöllä. Esileikit varmaan 10 min ja mies tuli jo seitsemännessä työnössä ;)) Yhdessä noin 15 vuotta.
En haluaisi pidempään, ei pysy rentoutuminen yllä pidempään ja alkaa puuduttaakin. Tai ainakin joku 15 min on maksimi. Tietysti aika usein "olisi maistunut pidempäänkin".
joku 30sek. - 2 min. eli liian nopea, mutta kun ukko ei pysty pidättään :(
joku 3-5 min. Mies laukeaa ja lähdetään pesulle. Ja entä minä? Toivon, että ehkä ensi kerralla mies jaksaa anataa mullekin orkun. (Antaa siksi, etten osaa tulla muuten kuin miehen käsin hyväillessä.)
Mies siis laukeaa joka kerta, minä ehkä joka kuudes tai seitsemäs kerta. Nytkin edellisestä seksikerrasta on muutama tunti, mutta mun edellisestä orkusta 3 viikkoa.. :/
Asiasta on kyllä puhuttu, varmaan liikaakin, mutta ei tuo touhu ole juurikaan muuksi muuttunut. Paitsi niin, etten enää ole kovin kiinnostunut seksistä, ja koska minä olen se aktiivisempi osapuoli, ei meillä enää juurikaan vällyjen välissä touhuta.
5 minuuttia, kännissä vähän pitempään joskus saattaa tulla jo enismmäisillä työnnöillä.
esileikit noin 30min ja tositoimet kestää 1-2h. Fantastista seksiä meillä.
esileikit noin 30min ja tositoimet kestää 1-2h. Fantastista seksiä meillä.
paikat turtuu ja ei ole enään kivaa, on jotain vialla kun ei lyhyemmässä ajassa saa oota.
Niinpä kyllähän se näin on että laukeaa,mulla on kyllä ollut sikäli onnellista että hetimmiten jäykistyy uudelleen laukeamisen jälkiin kun saa itselle oikein hyvän mielihyvän,sen jälkeen on ollut vaimon kans tunninkin mittainen akti yhdynnässä se jos mikä on ihana tunne,sitä ei voi sanoin kubvailla.
Niinpä kyllähän se näin on että laukeaa,mulla on kyllä ollut sikäli onnellista että hetimmiten jäykistyy uudelleen laukeamisen jälkiin kun saa itselle oikein hyvän mielihyvän,sen jälkeen on ollut vaimon kans tunninkin mittainen akti yhdynnässä se jos mikä on ihana tunne,sitä ei voi sanoin kubvailla.
No mun mies laukeaa kanssa yleensä jo muutaman eka työnnön jälkeen, mutta jää sisälle ja kun jatkan rauhalliseen tahtiin lantionpohjalihaksillani kalun "lypsämistä", niin se alkaa alkaa jäykistyä uudelleen.
Musta se tuntuu aivan ihanalle, kun miehellä kalu paisuu uudelleen sisälläni ja hän aloittaa liikkeensä uudelleen. Tosin mitään tunnin sessioita ei siitäkään seuraa, eikä mulla varmaan pimppakaan moista höyläystä kestäis. Aikaa en osaa sanoa, kuinka kauan siinä menee, ehkä 10 minuuttia, mutta kyllä siinä muutamassa minuutissa kerkeän myös jo useimmin itsekin saamaan.
No meillä lopetellaan siinä viimeistään 45 minsan jälkeen. Syy on se, että mies ei tule ja kunto loppuu. Käsin tehdään aina loppuun. Tietty riippuu ajasta, kuinka nopeasti luovutetaan. Mutta kyllä sitä esileikkeineen menee sellainen tunti, puolitoista enimmillään. Tää on ihan typerää, mutta en tiedä olisiko sellanen 60 sekunnin pikapanokaan sen kivempi.
nopeimmillaan joskus tosi harvoin on voinut kestää 5min. Mut yleinsä mies on aika pitkä kestoinen ja arviolta 15-30min voi jopa kestää. Se on jopa joskus ärsyttävää kun haluisi itse nopean panon, niin toisella kestää, kestää ja kestää.... Mutta tosiaan välillä on sitten tosi nopeakin, jos vaikka äkkiä vessassa tehdään pikaiset kun lapset katsoo piirrettyjä.
jos ollaan "pikaisesti" niin n. 5-10min, mutta jos nautitaan niin voi mennä yli tuntikin. Itselläni on 4 pitkäaikaista suhdetta ennen nykyistäni ja 3 heistä oli aika samanlaisia kuin nykyiseni. Eli jaksoivat kyllä niin kauan kuin itse halusivat. 1 oli hätäinen ja sai n. 5-10minuutissa aina. Itse en siinä kerkeä mukaan ollenkaan.
ja hyvä niin. Pidän paljon enmmän esileikistä tai "jälkileikistä" jolloin saan ja saan ja saan ja saan...
Saan orkun kyllä siis yhdynnässäkin mutta mielestäni itse paneminen ei ole mitään verrattuna suuseksiin ja sormiin...
Mä oon aina ollu sitä mieltä että kolmen suhde yhteen. Vähintään Kolme orkkua naiselle ja yks miehelle / kerta takaa onnellisen avioliiton ;)
meillä on siinä mielessä erikoinen tilanne että miehelläni on ongelmana se että hän jaksaisi vaikka maailman tappiin asti ja siitä vielä vähän eteenpäin. Itse olen " opetellut" tulemaan silloin kun itse haluan mutta hän ei tule kovin helposti. Yleensä "autan" häntä. Mutta aiheeseen, kesto pikaisissa 5-30min, pitemmän kaavan kautta parisen tuntia.
Ukko saattaa jyystää jopa pari tuntia, kun ei tahdo lasti irrota. Tylsää. Olemme ratkaisseet asian niin, että ukko jyystää takaapäin ja minä katson samalla telkkua.
Meillä mies on "taitavampi" tulemaan niin että hän pystyy aika hyvin säätelemään sitä ja kesto riippuu enemmänkin siitä koska multa tulee. Joskus innostutaan kokeilemaan eri asentoja yms. niin silloin menee kauemmin. Ihan järkkyä on kuitenkin sellainen liian pitkä jyystäminen, ei se tunnu mulle miltään paitsi jossain vaiheessa voi alkaa sattua.
Kerran entisessä elämässä oli yhden yön juttu joka jyysti ja jyysti ja jyysti ja kun vihdoin parin tunnin päästä oli tullut niin olisi halunnut aloittaa vielä alusta. Eipä tosiaan tullut mieleen tavata toista kertaa vaikka mies yrittikin numeroa pyytää.
Itse kiihotun nopeasti ja saan orgasmeja ongelmitta. Eli en todella edes kaipaa mitään tuntien sessioita!
on sisälläni. Huomaavainen ja ihana mies.
Hän voisi rakastella vaikka tunnin, kaksi mutta minulle riittäisi 15min.