Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako minuuttia teillä kestää yhdyntä?

Vierailija
07.08.2011 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn että kauanko teillä yleensä kestää itse yhdyntä esileikin jälkeen? Montako minuuttia ukko kestää laukeamatta?

Meillä tuppaa olemaan nopeaa toimintaa enkä aina ehdi edes lämpenemään mutta olis kiva tietää miten muilla, kun itsellä ei ole kokemusta kuin parista miehestä.

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiankin pitkään.

Vierailija
42/225 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitelee minun tarpeeni ensin suulla ja hyväilemällä. Sitten levitän jalkani ja annan miehen tulla. 2-3 minuutin ravoisa rynkytys ja se on siinä. Joskus harvoin annan takaapäin. Suihin en itse ota koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippu mistä roikkuu asennosta ym:D Mies tulee aina äkkiä takaapäin niin sanotusti doggy style.

Vierailija
44/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan viitisen minsaa. Mä en saa yhdynnästä enkä suuseksilläkään, sormin kyllä, mut ei toi ukko sitä osaa, ite pitää tehdä :D

Vierailija
45/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sis. esileikin ja loppupesut)

Vierailija
46/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
47/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 3-5 min. Mies laukeaa ja lähdetään pesulle. Ja entä minä? Toivon, että ehkä ensi kerralla mies jaksaa anataa mullekin orkun. (Antaa siksi, etten osaa tulla muuten kuin miehen käsin hyväillessä.)

Mies siis laukeaa joka kerta, minä ehkä joka kuudes tai seitsemäs kerta. Nytkin edellisestä seksikerrasta on muutama tunti, mutta mun edellisestä orkusta 3 viikkoa.. :/

Itse huolehdin kyllä, että vaimoni varmasti saa ainakin kerran. Eihän siinä ole mitään järkeä, että vain toinen saa.

Mies

Vierailija
48/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muta kaikki yli 5 min on hyvin harvinaista. Tavallisesti mies kestää alle 10 työntöä. Mies nuolee orkun ennen panemista, mikä on tietysti hyvä juttu. En voi silti olla haaveilematta seksistä, jossa miehellä olisi sen verran kykyä että voisi ottaa mut huolella edestä ja takaa ja sivusta ja... Kaksi lasta on maailmaan puskettu eikä ikinä mitään alapääjumppia harrastettu ja paikat löystyneet minusta selvästi. Mutta miehestä tuntuu silti ihan liiiian hyvältä (tämän se ehtii yleensä sanomaan ennen laukeamista). Nuo seksipuolen ämpärip*llu ihmettelyt lähinnä naurattavat. Ne oikeasti on pienimunaisten miesten uikutusta.

Vierailija
49/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän suutelua ja kohta uusiks ;)

Seuraava saattaa kestää jo sitten puolisen tuntia.

Lopuks teen imuotteen pimpalla, niin laukee muutamassa minuutissa useamman kerran. :P

Keskimäärin laukeaa siis yhden "session" aikaan 4-5 kertaa. Itse en edes pysty laskemaan montak0 kertaa saan, 10-12 sanoisin

Vierailija
50/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitkitettynä vartti?

Ehkä mun sitten pitää ymmärtää muijaa kun se jaksaa joka siunaaman pano ja rakastelukin valittaa liiasta kestosta.

Eikö pitkälle ajalle ole kysyntää sitten?

Ahdistavaa sellainen jyystäminen. Meillä kestää ehkä noin 7min :) ja riittää.

Vierailija
51/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hiukan alle tunti.

Vierailija
52/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tapahtuu sormilla tai "värisijällä". Nuolemalla tai imemällä en ole koskaan yltänyt orgasmiin ja en oikeastaan välitä koko touhusta.

Yhdyntä kestää puolesta minuutista max viiteen minuuttiin. Jos olen miehen päällä saadaan molemmat mielettömät tuntemukset vajaassa minuutissa. Huh, sitä huutoa #punastuu#.

Vierailija
53/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus kyllä kaipaisin pikaista 5min juttua

Vierailija
54/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhdyntä kestää liki tunnin?

Vierailija
55/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataan nyt sitten, kun tällainen ketju jostain pomppasi.

Normaalisti esileikkeineen menee 30min-1h, mutta itse yhdynnän kesto minulla vaihtelee asenno(i)sta riippuen.

Jos aloitetaan niin, että olen heti alusta alla, niin silloin ei ole minkäänlaista pelkoa nopeasta laukeamisesta, vaan silloin saan annettua naiselle useampia orgasmeja, jos nainen tuossa asennossa vain itse saa. Alla olemisen jälkeen takaapäinkin jaksaa useamman hetken. Kaikkein vikkelimmin paineet purkautuvat lähetyssaarnaajassa, jos sillä aloitetaan ilman muilla asennoilla lämmittelyä. Muiden asentojen jälkeen saarnaajaakin jaksaa paremmin. Joskus käy niinkin, ettei nainen jaksa kauempaa, vaan puhaltaa pelin poikki. Sitten pitää hieman myöhemmin purkaa omat paineet, kun nainen on hetken aikaa huilannut, jos on pitänyt kesken lopettaa.

Siitä lähden seksissä, että naisen saaminen on ykkösasia ja oma tuleminen on toisarvoisempaa. Jos sattuu itselle nopeampi hetki, niin nainen hoidellaan tyytyväiseksi jollain muulla konstilla, ettei ainakaan minun takiani jäisi saamatta ;).

Vierailija
56/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sit ollu niitäkin kun jyystää ja jyystää. Mut tää nyksä on ku teinipoika kun tulee melkeest reisille.

Vierailija
57/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ihana, ettei mies kestä kauempaa :-)

Vierailija
58/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ihana, ettei mies kestä kauempaa :-)

kyllä 15 min on aika jyystöä. Hyvää pilluun fiksu mies laukeaa heti tai ainakin nopeasti. :)

Jos nainen ei edes saa orkkua yhdynnässä niin miksi pitkittää?

Vierailija
59/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen nainen on saanut ja mulla kramppaa jalat ja on jätettävä homma sikseen. Vanhuus ei tule yksin.

Vierailija
60/225 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun meillä yhdyntä on nautinnollista, tunteellista, herkkää, tajunnan räjäyttävää.

Se on jotain niin mahtavaa.

Mun mies kun ei le mikään pikajuoksija seksissä ;)

Toki välillä saa pientä pupumaista jykitystä, ja taas laatu seksiin takaisin.

-51-