Montako minuuttia teillä kestää yhdyntä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn että kauanko teillä yleensä kestää itse yhdyntä esileikin jälkeen? Montako minuuttia ukko kestää laukeamatta?
Meillä tuppaa olemaan nopeaa toimintaa enkä aina ehdi edes lämpenemään mutta olis kiva tietää miten muilla, kun itsellä ei ole kokemusta kuin parista miehestä.
Kommentit (225)
Harvemmin siinä yli kymmentä minuuttia menee, luulisin
Esileikin jälkeen minulle riittävä mutta kylmiltään ei olisi.
Jos on kiire pikikset, niin ratsastan mä laukean minuutissa, mies pari minuuttia mun jälkeen. En tarvitse erityistä kostuttelua
nalli paukkuu, mutta hidastelemalla voi venyttää ehkä varttiin.
Tulikohan luvattua liikoja?
Tero
mä olen jo saanut yleensä pari kertaa, eli yleensä en välitä... :) No, oishan se kolmaskin kiva, mut riittää ne kerrat kun sen sit saa. :)
Että pitkitettynä vartti?
Ehkä mun sitten pitää ymmärtää muijaa kun se jaksaa joka siunaaman pano ja rakastelukin valittaa liiasta kestosta.
Eikö pitkälle ajalle ole kysyntää sitten?
mies jaksoi helposti 30-50 min
Nykyään, kun seksiä on harvemmin on se 10-20 min
Tuohon sisältyy kyllä n. 2-5 minuutin alkulämmittelyt.
Riippuu tosiaan esileikin pituudesta, ja siitä mitä minä teen ennen yhdyntää. Hyväilenkö suulla ja käsillä.
Jos mies on juonut edes kaksi olutta ei edes yhdytä. Se ei loppuis koskaan. on kokeiltu joskus =)
joku 3-5 min. Mies laukeaa ja lähdetään pesulle. Ja entä minä? Toivon, että ehkä ensi kerralla mies jaksaa anataa mullekin orkun. (Antaa siksi, etten osaa tulla muuten kuin miehen käsin hyväillessä.)
Mies siis laukeaa joka kerta, minä ehkä joka kuudes tai seitsemäs kerta. Nytkin edellisestä seksikerrasta on muutama tunti, mutta mun edellisestä orkusta 3 viikkoa.. :/
en ooo laittanu koskaan ajatusta päälle
esileikki on sitä, että mies kääntyy minuun päin sängyssä.
Tämän jälkeen muna sisällä pari minuuttia, ja se siitä.
Itse en ole saanut enää vuosiin, mutta sitähän ei tässä kysytty.
Jos on kiire niin kesto lyhyempi. Rakastellessa menee taas ylikin tuon 10 minuutin.
Lämmittelyihin käytetään sitten enemmän aikaa. Ensin suudellaan, kosketellaan, hierotaan ja siirrytään lopuksi esim. kuusysiin...
mutta kokonaisuudessaan esileikkeineen homma kestää aina vähintään 1,5 tuntia, yleensä kahdesta tunnista kahteen ja puoleen. Luulisin, että kesto jakaantuu aika tasan esileikkiin ja yhdyntään, varma en ole. Mutta pitkään se munan pimpsassa uittaminen kestää. Välillä tosin voidaan jatkaa "esileikkiä" kesken yhdynnän, se tietenkin pidentää.
Aikaisemmissa suhteissa kestänyt koko homma leikkeineen n. puolisen tuntia. Joidenkin kanssa vartin (siis kaikkineen). Nykyinen tahti on parasta.
oikein pikaiset on, niin viidessä minuutissa homma on hoidettu molempien hyväksi, mutta jos mennään normaalisti, niin 30-40 minuuttia yleensä.
Joskus toki hieman lyhyempi tai pidempi...
meillä on munakello soimassa. kymmenessä minuutissa tulee kypsää.
molemmat ovat jossain seitsemännessä taivaassa. Ei siinä mielentilassa ole olemassa aikaa eikä ympäröivää maailmaa. Ja tuo on siis mahdollista vain kun lapset eivät ole kotona.
Siis ihan mutu-arvio, mutta kuitenkin. =D
Kaikki riippuu asennosta jne. Itse en edes tykkää laueta, inhoan sitä.. Mutta nautin kuitenkin muutoin seksistä.
mun pimppa ei kestä yli puolta tuntia mut mies kyllä kestäis varmaan parikin tuntia..
eli ilmeisen sopivasti kun lauettu on.