Hoitajatytöiltä saa aina :)
Olin viihteellä kavereiden kanssa, ja löysin yökerhosta (nimi muutettu) erään kivannäköisen sairaanhoitajattaren - ikää oli hänellä 24v. Ja kahden lapsen yksinhuoltaja. Itse olen aika rikas mainosalan ihminen, kolmio saunalla kantakaupungissa (Kallio), mökki Sipoossa ja Audi A6 auto. Menimme taksilla (nainen maksoi) hänen kaksioonsa Hakunilaan ja välittömästi sänkyyn! Nussimme kuin elukat muutaman kerran - ja sujautin vaivihkaa hänen pöytälaatikkonnsa kymmenen euron setelin, koska nainen kertoi olevansa usein aika rahaton, ex-mies istuu linnassa subukaupasta ja niin edelleen. Kävi jopa sääliksi. Aamulla vielä kun olin lähdössä tahtoi hän imeä munaani "ennen kun sä meet." Aika nautitavaa oikeastaan - minä, rikas poikamies, hyvinpärjäävä ja maailmaa nähnyt saa palvelua köyhältä ja hieman yksinkertaiselta yksinhuoltaja naiselta ;) No, niin sen pitää olla: Toiset asuu vuokralla ja ottaa poskeen - toiset (kuten MINÄ) nostavat liksaa 5500 tonnii kuussa ja samoilevat huvikseen puolikin vuotta vaikka Vietnamissa jos ei muuta keksi. No ni!
Kommentit (23)
Siinäpä oivallisen hyvin kuvailtu kuvottava mies.
11cm mies on aika vekkuli kun näitä tänne kirjoittelee.
on linnat pullollaan, ja monet hoitajat seurustelevat päihdeongelmaisen kanssa - se on se hoivavietti ja usko siihen että pystyy auttamaan - se on valitettavasti täyttä paskaa. Niin ei käy vaikka sinisilmäinen hoitaja niin luuleekin.
olla yksi sukupuolitauti koko mies ku meet panee kaikkia joihin tutustut!