Lue keskustelun säännöt.
Hiljattain lapsivakuutuksen Tapiolasta ottaneet:
06.05.2010 |
Voiko tosiaan olla että varausmaksu = ensimmäisen vuoden vakuutusmaksu = 80 eur? Järjettömän halpaahan tuo noin olisi, ja vakuutuskirjassa noin lukee (ok, lapsi syntyy kesken kauden eli alusta maksetaan n. 4 kk "turhasta", mutta silti..?
Kommentit (2)
Se varausmaksu vähennetään ekan vuoden maksusta. Ja ekan vuoden maksu alkaa siitä kun vakuutus voimassa (ei siis siitä kun vauva syntyy). Näin ainakin silloin kun meille on valuutukset otettu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näin muistelisin? Tai sitten kun vauva oli tietyn ikäinen niin uusi kausi alkoi. Jotenkin hassusti se meni. Tapiola muuten korvaa kaikkein laajimmin. Myös perusrasvat yms. Ollut meillä kovasti hyötyä moisesta.