Kokemuksia konkareilta? (Predictor)
Olen testannut nyt kyseisellä testillä kaksi kertaa, ja mä luulen että olen tullut jo vainoharhaiseksi. Periaatteessa raskaus on epätodennälöinen, sillä ollaan harrasteltu vasta muutama päivä ovulaatioajan jälkeen. MUTTA:
Olen lopettanut n. kuukausi sitten pillerit eli kierrot ym. hormonitoiminta saattaa olla sekaisin, ja mä silti luulen, ellen ole luulosairaaksi tullut että tossa testissä olis olevinaan kaks viivaa. Olen tietoinen haamuviivoista ja niin pois päin, mutta kävi mielessä että onko tossa testissä joku "paikka" tai "kolo" sille viivalle, mihin sen on tarkoitus tulla jos on tullakseen, siis sellainen alue viivaa varten jos mä näenkin testissä vain sen?
Kommentit (6)
Mistä tiedät ettei sitä ole olemassakaan? Siis siinä on viiva kun tihrustaa, tai no ei nyt silleen tarvitse tihrustaa mut valoa päin pitää kääntää, ja viiva on täysin väritön, todella, todella haalean vaalea hieman taustaväristä erottuva. Ja mä juuri luin että Predictor on huono testi, vaikka ostinkin sen herkimmän version.... jotenkin ei jaksa juhlia kun en usko millään........ ainoat oireetkin mitä ollu, jotka alkoi jo ajat sitte on jatkuva vessassa käynti, vatsassa painon tunne ja nännit kipeät.
Olen todella malttamaton asian suhteen, tekis mieli päräyttää heti uus testi!
...ja haamuviivalapsesta kulla kyllä on kokemusta, tää ei näytä yhtään samalta tää viiva..... luin jostain että jos tollanen väritön viiva tulee niin tulos on nega.... mistähän mä saisin lukea vielä ettei ihan oikeesti mitään viivanpaikkaa ole olemassa?
ja vastatkaa ja kertokaa lisää jos kokemusta on, mä en kestä....
Mä kirjaimellisesti kaivoin roskishaamun roskiksesta, eikä se yhtään helpota tätä.... siinäkin todella haalea viiva. Ja eri testi.
SUSItesti - antaa olemattomia positiivisia tuloksia. Suosittelen sinua testaamaan jollakin toisenmerkkisellä testillä. Nimim. kokemusta on, ja yhteenkään predictor-testiin en enää ikinä tule sekaantumaan.
Itse kerran viime syksynä erehdyin testaamaan predictorilla - sain haalean viivan. Uusintatestit kaikki negoja ja tuolloin imetys sotki kiertoa, kuukautiset tulivat vasta kaksi kuukautta tuon tapahtuman jälkeen (siinä välissä useita erimerkkisiä tarkistusnegoja) eli missään nimessä ei voinut olla kyseessä esim. kemiallinen raskaus.
Tuolloin lueskelin netistä muidenkin kokemuksia ja moni tuntui pitävän juuri predictoria kaikkein epäluotettivampana testinä.
Sellaista ei ole olemassakaan:) Todennäköisesti olet saanut hyvin haalean haamun. Kannattaa testailla päivän-parin päästä uudelleen.
Raskaustestihän ei voi näyttää väärin positiivista tulosta. Ainoa, missä erhe voi tulla on niin päin, että olisit raskaana ja testi näyttäisi negaa.