*Joululahjat vko 17*
Kommentit (86)
Tosi paljon nyt tsemppiä ja positiivisia ajatuksia sinne! Teratologinen tietopalvelu on mua auttanut aikanaan todella loistavasti, eli soittele sinne ihmeellä huomenna, niin saat tietoa asiasta ja henkistä tukea!
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!
Tervetuloa uusille jälleen! :)
Mä olen voinut nyt viikonloppuna vähän paremmin, vaikka kuvotus onkin toki 24/7, mutta en ole oksentanut, kuin kerran! Todistaa siis sen, että lepääminen auttaa...
Jäänkin huomenna saikulle, jota on tiistaiksi asti kirjoitettu ja sitten pitää mennä uudelleen lääkäriin. Nyt aion ottaa ihan itsekkäästi levon kannalta, enkä edes mieti työkuvioita! Tai ainakin yritän... ;)
Huomenna sitten taas uusi ketju ja uudet kujeet. Hyvää vointia kaikille!
:)niila ja tähtijoonas 9+3
Yritin tehdä uuden viikon meille keskusteluun niin siitä tuli 3 kertaa JOTAIN IHAN muuta!!! Haizuli lähetti siis jollain oudolla otsikolla uutta keskustelua tuonne... HYVÄ MINÄ!!!!
Mutta me ollaan käyty varhaisultrassa kun vaavi säikäytti ja kunnolla... On kuitenkin kaikki kunnossa, onneksi. Ja pieni sydämen syke näkyi jo
no nyt jäi osa tuosta tekstistä tulematta.... Hermo menee :D
Mutta maha ei siis ole kasvanut vielä yhtään, mutta iltaisin turvottaa. Ja kellekään ei vielä olla kerrottu edelleenkään.
Jospa joku osaa tehdä uuden viikon keskustelulle kun minulla se ei onnistunut. Pätkiikö tämä vauva sivu muillakin???
Haizuli 8+4
Siirrytään sinne! Ja kerro Haizuli siellä myös mikä oli hätänä?!
Niila
Kukaan ei vielä ilmeisesti ole uutta viikkoa laittanut joten kirjoittelen tänne kun en uskalla alkaa laittaan itse. Oon niin hyvä aina sähläämään että varmasti käy niinkuin Haizulillakin =) Kuulemma monilla tosiaan pätkii vauva-sivut, ite oon selvinny toistaiseksi kommelluksitta...
Mutta juu, täällä olen pidellyt hiljaiseloa muutamia päiviä, oli vappuhärdellejä ja kaikenlaista tuossa pyhinä.
Ester ja Hiutale: esikoista täälläkin odotellaan ja itse varailin neuvolaa jo heti seuraavana maanantaina kun olin saanut plussan. Ajan sain sitten 5.5 eli olis nyt ylihuomenna! Huih ku jännää, jotenkin alkaa tuntua paljon virallisemmalta kaikki.
Me miehen kanssa ollaan ajateltu että kerrotaan vanhemmille nyt äitienpäivänä kun eka neuvolakin takana. Ei malteta salata pidempään ja mun äiti ainakin on kyllä sellanen "selvännäkijä" että varmaan kohta arvaa. Aikalailla jännittää kun kaikille vanhemmille olis vasta ensimmäinen lapsenlapsi. Mutta uskon että aika innoissaan tulevat olemaan :) Pari läheistä ystävää jo tietää kun pakko oli kertoa ennen vappua, ei olis heille menneet mitkään ei-huvita-/lääkekuuri-sepustukset läpi, sen verran hyvin mut tuntevat. Mutta yhteen aika ikävään tilanteeseen tuossa jouduin ja piti vähän valehdella yhelle koulukaverille kun en halunnut paljastaa. Pahalta tuntui mutta sitten kun saa tietää niin kyllähän kaikki varmastikin ymmärtää.
Pitkä sepustus tuli mullakin, täällä muuten voinnit aika samaa rataa. Kuvotusta on välillä ilmassa mutta ei oksentaa ole tarvinnut ja huimauskohtaukset edelleen jatkuu... Mutta eiköhän kaikki ole hyvin!
Tsemppiä kaikille joilla oli nyt huoli korkealla ja tervetuloa myöskin uusille! Kyllähän tänne vielä mahtuu :)
-kattu, rv 7+0
Kivaa kun mennään niin samoissa ja onnellista odotusta sinullekkin :) Meillä siis LA:t melkeen päivälleen samoissa riipuen vähä laskurista :)