Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Joululahjat vko 17*

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivoista on ollut paljon puhetta, ja sitä tuntuu kaikille olevan. Ilmoittaudun myös itse tähän ryhmään. Minua myös röyhtäyttää PALJON. Onko muilla samaa ongelmaa?

Onkos tullut mielihaluja? Itse vähän kaipailen jo jonkinlaista merkkiä meiliruoasta tms. mutta ei. Kaikki yököttää yhtä paljon, ja kaikki tuntuu puskevan takaisin ylös kuuraketin lailla :( Ainut mikä oloa helpottaa - kuten krapulassa - on limppari. Sitä menisi litratolkulla. Ei vaan voi olla kovin terveellistä :(

Olen s-lomalla ensi viikolle asti, toisaalta haluaisin takaisin jo töihin, mutta en pystyisi työtehtäviäni hoitamaan kunnialla :(

Toivottavasti kaikilla pahoinvointi helpottaa piakkoin, viimeistään kesäkuussa ;D

VBJ rv8+0

Vierailija
42/86 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiitos Anneh, kun lisäsit minut listalle. Ihanaa, kun joku jaksaa tuota päivitellä.

Ja sitten... Tämä FIKSU mamma sai päähänsä keittää HERNEKEITTOA - no nyt se ellotus ja kuvotus mut sitten sai kunnolla kiinni. Olikin tosi fiksu idea alkaa kokkaamaan tuollaista ruokaa (eilen jostain syystä alkoi tehdä mieli, mutta nyt kyllä tiedän jo tasan etten sitä voi syödä sen valmistuessa). Piti sitten vielä nuo tuoksut ilokseni hommata. Päätä särkee ja tekisi mieli vain lojua sängyn pohjalla - eli nyt se sitten alkoi. Ja minä kun jo olin sanomassa, että tässä raskaudessa ei taida pahoinvointia tulla osakseni.

VBJ: Minä tuosta röyhtäilystä kirjoittelin jo aiemmin, nyt on kyllä vähentynyt jo, mutta aiemmin oli runsasta. Mielihaluista OMENAmehu ja hapankorput tällä hetkellä ykkösiä. (no, parempi tämä kuin kakkosen odotusajan vihreät oliivit)

Cucciolalle vielä halaus ja onnea uuteen yritykseen. Samoin muille keskenmenon kohdanneille toivotan voimia ja pikaista uutta tärppiä.

Pitäisi koittaa jaksaa tästä raahautua pihalle, niin ihana ilma... Jospa siellä olo vähän kohenisi (ainakaan tämä hernerokan sulotuoksu ei siellä leijuisi nenään niin voimakkaana.)

Äitienpäiväviikonloppua meidän perhe odottaa kuin kuuta nousevaa, silloin nimittäin on eräällä KOIRAmammalla laskettu aika ja meille kesällä saapuvan hauvavauvan pitäisi putkahtaa maailmaan.

Nyt sinne pihalle (vessan kautta...)

Katjalah+Papu5 rv6+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin listaa tutkiessani, että on tullut niin paljon uusia ja minulta on varmaan jäänyt onnittelematta.. Joten onnea kaikille uusille ja tervetuloa joukkoon! Ehkä en olekaan sitten se viimeinen joka synnyttää :). Ensimmäinen syntyi 42+0 ja ne oli kuulkaa pitkiä viikkoja...

Silveri, helpottiko äitin tuki? Mullakin niin tekis mieli kertoa vanhemmille, kun tulevat viikonloppuna yökylään, mut mies haluaa odottaa..

Miten kävi Katjalah, saatoitko maistaa hernekeittoa?

Tänään olen saanut uskoa siihen, että olenkin raskaana. On ollut kuvotusta ja syöminen on näemmä alkanut, tai syömisen pakko. Niin väsynytkin olin, että väkisin nukahdin sohvalle pojan leikkiessä lattialla. Paha vaan, kun se keksii jo kaikenlaisia kolttosia ;). Tämä hetkenkin varmuus raskaudesta tuntuu mukavalta :D.

Timantti 6+5

Vierailija
44/86 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tuntuu mukavalta nähdä tuolla jo tammivauvojen ketju! :) Se tarkottaa et ite on jo himpun pitemmällä!!! :) :) :)

Röyhtäilystä kärsitään täälläkin.. Toisaalta se kyllä auttaa aina ihanasti! :)

Ja ilmavaivoist myös mut aika vähän onneks! :)

Omaa napaa: tänään on ollu todella huono olo. Taitaa väsymys alkaa painaa, kun maanantaina palasin töihin.. Nytkin olo on tosi huono.. Oksentannu en sentään oo. Toisaalta tuntuu niin hyvältä olla pahoinvoiva, jos se tarkottas et kaikki on hyvin... :)

Oon kolmena yönä noussu pissalle klo 12-01, ja sen jälkeen on ollu tosi vaikea saada unta, kärsin niin sanotuista levottomista jaloista, tai ainakin toi oikee jalka vaivaa.. Vaivaa tälleen päivisinkin kun on paikallaan, mut yöllä enemmän..

Tosi inhottavan tuntusta..

Mut toivotaan et tää kaikki on sen arvosta! :)

Tiitu ja "lumi" 8+1

Vierailija
45/86 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä palsta voi tökkiä :D Ensin kirjoitin pitkän sepustuksen ja sitten puolet hukkui. Sitten menin muokkaamaan ja alkuosa hukkui. Jos nyt saisin kunnollisen viestin. Eli...

Liityn varovasti joukkoonne. Esikoista odotellaan vuoden yrityksen jälkeen. Neuvolassa käväisin eilen ja se teki tästä kaikesta niin virallista. Laskettuaika olis 5.12. Ja on ihanaa nähdä tuo tammikuun odottajien ketju :D me ollaan jo pidemmällä.

Pahoinvointia ja huimausta riittää. Oksentanut en ole, mutta sellaista etovaa oloa. Huimaus on aivan hirveetä ja vilu. Sormet ja varpaat ihan kylmät. Varovasti liityn joukkoonne ruskean tuhruvuodon vuoksi. Neuvolatäti sanoi, että vuodosta ei tarvitse olla huolissaan. Niin kauan kuin vuoto on vähäistä ei tarvitse huolestua.

Haaveilija ja toukka 8+3

Vierailija
46/86 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille jälleen! Meitä on kyllä varsin hyvän kokoinen joukkio kasassa! :)

Mä tosiaan just kömmin sängystä ylös, kun piti lapset ruokkia... Onneks mies oli paistanut kananjalat valmiiksi, eli salaatti pöytään ja syömään. :) Itse sain vaivoin 2 kananjalkaa syötyä (siis niitä nuijia, ei mitään koipireisiä!;) ja vähän salaattia päälle. Olo on taas niin järkyttävän huono, ettei paljon vähempää vois tuo syöminen kiinnostaa...

Tänään sanoin miehelle, että mulla on niin karsee olo, että olisin tosi tyytyväinen, jos se voisi lyödä mua vaikka paistinpannulla päähän! :D Ja tää on oikeesti mun "mieliteko", hirveesti tekee mieli pamauttaa päänsä johonkin! :O

En ole vielä haavetta toteuttanut, mutta mulla on sellanen kiero ajatus, että se jotenkin muka helpottaisi oloa! Taitaa olla pönttö sekoomassa!? ;)

Tänään sain saikkuakin, mutta silti on vielä huomenna mentävä aamupäiväksi töihin. :/ Sitten voin kuitenkin luovuttaa ja levätä muutaman päivän huolta vailla! Ihanaa!

Mulla ei ole ilmavaivoja ollut, mutta jonkin verran on nyt erilaisia särkyjä ilmaantunut mahaan, kohtu tuntuu hyvin selvästi ja sitä särkee välillä ikävästi... Mä olen tietenkin joka vihlaisusta ihan paniikissa, ettei nyt vaan käy huonosti! :/ Mutta varmaan ihan normaaleja kasvukipuja ovat...

Oletteko pystyneet elämään jotakuinkin normaalisti?! Mä yritin tänään käydä kaupassa ja nojailin kylmä hiki otsalla kärryihin monta kertaa... Onko muilla yhtä hankalaa?

Jännintä oli musta se, että yksikään ihminen ei kysynyt onko joku hätänä, vaikka lakananvalkoisena kyykin kärryjeni kanssa kassajonossakin! Itse ehdottomasti kysyisin, jos moinen tapaus tulisi vastaan.

Ihanaa, että on jo tammikuisiakin odottajia! :) Se tosiaan tarkoittaa, että olemme jo yhden pykälän eteenpäin odotuksessamme! Jee!

Onko muuten muut saaneet kutsua facebook-ryhmään?! Mä en ole, vaikka olen jo parikin kertaa laittanut viestiä sannalle asiasta..? Onko joku facebookissa olija tietoinen mikä on tilanne?!

Nyt toivottelen hauskaa iltaa kaikille ja painelen takaisin pehkuihin...

:)niila ja tähtijoonas 8+6

Vierailija
47/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vain tulla kertomaan, että vastoin luulojani sain eilen sen hernekeiton syötyä ja kyllä oli hyvää. Aivan uskomatonta, että pystyn edelleen syömään mitä tahansa! Muuten kyllä olo on hieman surkean puoleinen (päätä jomottaa).

Pitää taas mennä herättelemään kouluunlähtijöitä!

katjalah+papu5 rv7+0

Vierailija
48/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjalah, hyvä että sait hernarin syötyä! :)

Mullakaan ei oo täs raskaudessa ollu vaikeuksia valita, mitä syödä.. Ainut on, että muutama viikko sitten puuro tökki tosi pahasti, keitin aamulla myös itelleni kun pojalle keitin ja koiralle piti antaa.. Keittäessä huomasin jo, etten pysty syömään.. Ja sen jälkeen en oo ees yrittänny kun sitä ei mieli tee.. :) (Tiedä sitte oisko pakolla voinut syödä..?)

Kohta töihin.. Nyt vielä ilosesti aamupalaa syöden mut ootetaas muutama tunti jos eiliseen on vertaaminen... :) :)

Tiitu ja "lumi" 8+2

Vierailija
49/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan siis "pitkällä", jeih :)

Timantti76: kyllä äidin tuki helpotti paljon, vaikka pelottikin kertoa. Mukavinta, ettei tarvitse salailla mahaa piilottelemalla tai huonon olon iskiessä. Oikeastaan se jopa ihmetteli, miksi hän sai tietää vasta nyt.

Niila: ei ole mullekaan ryhmäkutsua näkynyt vielä, kaveripyynnön hyväksymisestä varmaan reilut parisen viikkoa. En kyllä tiedä, mikä tilanne :/

Vähän omaa napaa: yöunet oli erittäin huonot, näin kamalia painajaisia (mm. kuopus kadonnut tarhapäivän aikana jne..) mistä lie tuollaiset unet tulee.. ne on kyllä nyt raskausaikana ollut joko a) eroottispainotteisia tai b) kamalia painajaisia. Hyvät on vaihtoehdot! :D Heräilin muutenkin jatkuvasti, tosi levännyt olo.. no, onneksi esikoinen koisii vielä ja kuopuskin vahtaa kiltisti lastenohjelmia joten ehtii hetken vielä huilata makuuasennossa.

Nyt aamupalan tekoon, kun ei vielä tee kovin pahaa.. aurinkoista päivänalkua! :o)

Silveri 7+5

50/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti ollaan täälläkin nukuttu yö. Alkuyöstä en saanut unta kun ylävatsaa vihloi niin älyttömästi tietyin väliajoin, onko muilla ollut tälläisia "kramppeja" vai pitäskö huolestua?

Neuvola aika lähenee, millään ei jaksais oottaa, vaikka ei siellä varmaan mitään sen radikaalimpaa ole:)

Eilen oli muuten hyvä päivä, ei äklöttänyt ollenkaan, turvotus on vaan mahassa valtava, oon suosiolla jättänyt farkut pois.

Mielessä välillä myllertää että onko tuolla massussa varmasti jotain, tekisi mieli käydä varhaisultrassa, niin saisi mieli rauhan,miten muilla onko vastaavanlaisia tuntemuksia?

Nyt aamupalalle:)

Ja tervetuloa kaikille uusille odottajille!

Vierailija
51/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nyt muutamaan päivään kirjoitellut kun ei pahemmin ole ollut mitään uutta kerrottavaa. Teidän muiden kirjotuksia olen lueskellut :)

Minulla myös välillä iskee huoli josko tuolla mahassa ketään onkaan, mutta tänään tuli tuo kuvotus kyllä niin vahvana kun koiran kanssa olin aamulenkillä! Meinasin jo tien laitaan ruveta oksentamaan mutta selvisin pelkällä yökkäilyllä. Ja turvotus on edelleen tosi näkyvää ja ilmavaivoja täälläkin. Iltaisn varsinkin kun unen päästä koittaa saada kiinni, niin tuntuu että maha poksashtaa ja vaikea löytää asentoa jossa tuntuisi hyvälle. Mutta se omasta navasta!

Tervetuloa jälleen kaikille uusille, on suuri joukko kyllä meitä joulukuisia...toivottavasti nyt kaikki pysyvät matkassa! Ja ihanaa tosiaan ku tammikuullekin jo oma pino. Ei olla enää ihan lähtöviivalla!

Oli puhe mieliruoista tai mielihaluista täällä, aikasemminkin taisin jo mainita että raejuustoa menee paljon. Ja nyt vapun kunniaksi tein simaa ja se kyllä maistuu. Makeat mehut lähinnä allöttää eikä makeaa muutenkaan pahemmin tee mieli. Kaikki raikkaat hedelmät ym mehut jotka ei oo makeita maistuu! Tuolla joku joskus aikaa sitten sanoi että tyttöä odottaessa maistui kaikki raikkaat ja poikaa odottaessa kaikki makea ja rasvainen. Tuon mukaan tyttö tuolla olis :D mutta senhän näkee sitten :)

Nyt ei muuta kuin aurinkoa teille kaikille!

-kattu, rv 6+3

Vierailija
52/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

olen siinä uskossa, että Sannalla on nyt kamalasti kiireitä ja Facebookin ryhmän ylläpito on jäänyt vähemmälle. Varmasti pääsette mukaan vielä! :) Olisikin kiva saada mukaan muitakin, meitä on siellä vasta 15 mammaa.

Strawberry ja Joululahja rv 7+2

Vierailija
53/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb-ryhmästä, Sannalla on tosiaan nyt kiireitä, mutta todennäköisesti pitäis kohta helpottaa. Jospa pääsisitte kohta ryhmään!

Monella on ilmeisesti ollut niin, että tyttöä odottaessa on tehnyt raikasta mieli. Minä söin kyllä poikaa odottaessa tajuttomasti hedelmiä erityisesti niitä yksiä mitä-lie-honey-omenoita. Olivat noin euron kipale, joten miehen mielestä oli aika turhaa :).

Niila, kuulostaa kyllä aika työläältä! Ei taida oikeen huvittaa kotoa poistua mihinkään?

Tänäänkin olen ollut varma raskaana olostani :). En usko joutuvani oksentelemaan, mutta vaikeaa on.. Erityisesti iltapäivisin olen niiiiin väsynyt. Helpottais kyllä elämää, kun vois kaikille kertoa syyn tähän huonoon oloon ja saamattomuuteen, ärsyttää kun on pakko yrittää vaikuttaa kohtalaisen normaalilta vaikkei oikeesti jaksais mitään eikä tiiä mitä söis. Taidan taas tänään keskustella miehen kanssa, helppohan sen on sanoa, et ootetaan se 12 viikkoa kertomisen kanssa, kun sen ei tarvii teeskennellä...

Yritin alkuviikon soitella tk:een, mut eihän siellä kukaan vastannu.. Eilen olin jo ihan raivona ja sain viimein jonkun sieltä kiinni, ovat äitiysneuvolassa muuttaneet soittoaikaa.. Olisipa ollut kiva, kun siitä olisi ollut jossain ilmoitus. Nytpä tiedän kun vihdoin pääsen neuvolaan, että saan heti valittaa huonosta informoinnista. Mitä jos mulla olis täällä joku hätä tämän raskauden kanssa?! Tänään olin pojan kanssa perhekerhossa niin ei onnistunut soittaa, huomenna ollaan soittoaikana kylästelemässä ja maanataina töissä joten.. Käyn ekan kerran neuvolassa varmaan joskus viikolla 10..

Anteeksi kauhean pitkä sepostus ja valitus, mut mua ottaa aina tommoset asiat hirveesti päähän.. Kun asiakasta on loppujen lopuksi helppo pienillä asioilla miellyttää, mut joskus tuntuu ettei edes yritetä...

Timantti 6+6

Vierailija
54/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötys ja pahoinvointi hävisi pari päivää sitten. Nyt tuli sitten mielettömiä mielihaluja suolaisia ruokia kohtaan, varsinkin sipsejä, majoneesia, graavilohta ja sinihomejuustoa tekee mieli. Tietysti sellaista mitä ei saisi syödä.

Turvotus on selkeästi laskenut. Tuntuu että tissitkin mahtuu taas liiveihin :)

Ensimmäinen neuvola takana eikä siellä tosiaan mitään ihmeellistä ollut, lippuja ja lappuja vaan hurjat määrät. Seuraava ultra olisi sitten 20.5., varhaisultrassa kävinkin jo yksityisellä ja silloin oli kaikki kunnossa.

Nyt on vähän pohdinnassa kenelle jo kertoisi raskaudesta. Olen jo muutaman kerran joutunut hankaliin tilanteisiin alkoholia tarjoiltaessa ja valehteleminen lääkekuureista sun muista alkaa jo vähän rasittaa. Miehen mielestä on ihan helppoa vaan sanoa että en juo tai olen autolla, mutta ei se ole helppoa. Tupakanpolton lopettamisen kaikki hyväksyvät ja ymmärtävät ilman tekosyitä eikä kukaan tyrkytä väkisin sulle tupakkaa huuleen mutta Suomessa alkoholin kanssa asia on toisin. Yksinkertainen kieltäyminen ei riitä, "Ota nyt", "Edes vähän" tai sitten kaadetaan vaan lasiin, halusi tai ei. Sitten kysellään että miksi et juo, eihän tupakoimattomiltakaan kysytä miksi et polta!

Tuntuu jotenkin pahalta valehdella ihmisille joille kerron totuuden parin viikon päästä. Mutta ehkä he sitten ymmärtävät.

Ester rv9+1

55/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi kuvotus kunnolla ja pari kertaa oon oksentanu. Noh, se toi taas varmuutta, että masussa oikeesti on joku! Parin tunnin välein, ku syö jotain, nii pärjää hyvin. Joku laitto, et syö raejuustoo. Mulle se ei nyt kelpaa ollenkaa. Normaalisti voisin syödä sitä vaikka purkin päivässä, mut nyt siit tulee vaa kamala olo. Täl hetkel kiivit maistuu hyvin.

Joku kyseli, et pystyykä elämään normaalia elämään. Nii, täällä yritetään. Töissä en siis oo, vaan tuon reilu 8,5 kk:n kanssa kotona. Tytöllä on selkee rytmi, nii sen mukaan eletään. Paljon ulkona ollaan ja se helpottaa oloa. Lenkillä, ku käydään, nii suht hiljaa täytyy kävellä, ettei oksennus tuu. Ja kaupassa myös tulee käytyy normaalisti. Se vielä sujuu. Edellisessä raskaudes oli, et sai just levätä ja nojailla kärryyn, ku oli nii karsee olo! Mut nyt vaikka millanen olo on, nii kotona on jaksettava tytön kanssa.

Täällä alko nyt rv 7! Neuvolaan on viel reilu viikko aikaa!

Tulipas sepustus...

Vierailija
56/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs osaa olla pahoinvointia täälläkin.

ja turvottaa ihan kuion olis jo enemän kuin 2kk kohta täysi.

huimausta,astmahuonona ja allergia sekä väsymys närrästys, kyllä tämä eka kolmannes koettelee välil sietokykyä. silti olen ikionnekas tulevasta ja toivon kaiken menevän hyvin.kaipa tuo masuasukas kasvaa ja kehittyy kun oirehtii itse.

välil miettii et miten jaksaa tän kevään kun voi pahoin ja kolme lasta on meillä jo sekä minun opiskeluni. no on tästä aiemminkin selvitty.

toiv. oksetus jää sit viikol 13-14 niinkun aiemminkin.

huomena olis eka neuvola.mukavaa. onkos muilla kuunneltu sydämenlyöntejä jo ekal käynnil, onko kuulunut jo,viikol 8-9 muil?

jaksamista ja kraana och klaara vappen kaikille.

äiti3+masuasukas 7+3

57/86 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään aamulla positiivisen testin! On ollut jo vähän ello olo puoltoista viikkoa ja väsyttää, mutta aikaisemmat testit on näyttänyt negaa. Ajattelinkin jo että menkat on vaan supermyöhässä kun tein nega testeja ja vatsassa alkoi kipristaa ja kouristamaan niin kuin ennen menkkoja. Mutta ei se asia sitten ihan niin ollutkaan...

Ensimmäistä tässä nyt sitten odotellaan. Pää on kyllä ihan sekaisin, kun tää ei nyt ollut ihan ajatuksena...

Kuinkas pian tässä nyt pitäis sinne neuvolaan soittaa? Koska te muut olette olleet/menossa neuvolaan ekaa kertaa?

L.a. ois laskurin mukaan 27.12.

anis84 & "Tirriäinen" rv5+3

58/86 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmottautumaan, et hengissä ollaan...oon monesti alottanut kirjottamisen, mut sitten tuo pikkujätkä on jo kaivannut äitiään ja kun on kova menemään niin ei sen hereillä ollessa pysty kauheesti tähän kirjotteluun keskittymään!!

Täällä pahoinvointia on edelleen ja oksenneltuakin tulee lähes jokapäivä :/ Ei niin kiva, mutta jos tota edellistä raskautta ajattelee, niin ei ois pahoinvointia jälellä enää "kun 5-6viikkoa" ;) Positiivista ajattelua!!;)

Mä odottelen malttamattomana sitä ultra-aikaa...mietin jo et soittelisinkohan sairaalaan ja yrittäisin vähän tiedustella asiaa...kun pitäis viel mieluiten saada iltapäivä-aika, et mies pääsis mukaan ja saatais tuo esikoinen hoitoon...!!

Tervetuloa kaikille uusille mukaan...=) Kyllähän tähän joukkoon mahtuu=)

Mut nyt listan päivittelyyn vielä ja sit puuron keittoon...

Mukavaa vappua kaikille!!!

Anneh 9+2 :)

59/86 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat 2010

Ester/1.12.

anneh/1.12.

kuutti/2.12.

niila/2.12.

elena/2.12.

arktinen ampiainen/2.12.

Sandie/3.12.

vicchio/3.12.

äippä-86/5.12.

haaveilija83/5.12.

Kaala/6.12.

Zerlina/6.12.

Twinkle/7.12.

Tiitu79x/7.12.

VBJ/8.12/KYS

marjiie/8.12.

emo.poikanen/9.12.

haizuli/9.12.

viljatar/9.12.

babybooming/11.12.

silveri/12.12.

aotearoa/13.12.

Tinja/13.12.

Marie-Helena/13.12.

happines/13.12.

meiju88/13.12.

Niitti/13.12.

äityli-85/14.12

Strawberry2010/15.12.

88äiti/15.12.

Jellona84/16.12.

Katjalah/16.12.

Timantti76/17.12.

äitykkäinen2/17.12.

bellys/17.12.

Sabriina/18.12.

-coco-/18.12.

viuhka/19.12.

Samaku/19.12.

kattu/20.12.

chocolina/20.12.

Misu-78/21.12

Tanzku/21.12.

sannakko/22.12.

ninnininnuli/23.12.

hiisi70/23.12.

4nEmo/24.12.

maapu/25.12.

ph/25.12.

nuunuu78/25.12.

hiutale/27.12.

Katriina89/28.12.

Ellu1984/30.12.

DolceVita/30.12.

nennula

normutin

VanillaSky

CornflakeGirl

olivia2010

Vierailija
60/86 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin perjantai! En jaksaisi yhtäkään päivää enää töissä. Väsymys on nyt ruvennut pikkaisen vaivaamaan. Iltaisin olen niin väsynyt että tekee mieli mennä nukkumaan jo kahdeksalta. Aamulla ei meinaa saada silmät auki. Onneks huomenna saa lojua sängyn pohjalla vähän kauemmin. Kuopus kyllä herää ennen 8, mutta ainakaan ei tartte nousta heti. Riittää kun hän saa makoilla vieressä ja katsoa lastenohjelmia :).

Eilen kuvotti niin kun piti syödä päivällistä, etten saanut lihaa alas ollenkaan. Pelkkä ajatus kuvotti. Söin sitten ranskalaisia ja jälkkäriksi jäätelöä :). Käyhän se niinkin kunhan mahaan saa jotakin. Päivällä sain kuitenkin syötyä normaalisti, mut kai se väsymys aiheutti sen kuvotuksen päivällisaikaan. Iltapalaksi sain alas kanelikorppuja maidon kera!

Tervetuoloa jälleen uusille. Iso pino meitä alkaa jo olemaan :).

Hauskaa vappua kaikille!

Misu78, rv 6+3 ja maanantaina neuvolaan