Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Joululahjat vko 17*

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmaisen kanssa käytiin ostamassa vappusyömiset.. Ensin piti syödä Pressossa ettei sitten kaupassa okseta ja kyllä sinne kärryyn kertyikin mielenkiintoista tavaraa.. Huomaa, että on raskaana..

Musta tuntuu, että ihan kuin väsymys ei vaivaisi niin paljon kuin aiemmin. Onko täällä muita, jotka ovat kokeneet alkuraskauden syksyllä? Mulla kaksi alkuodotusta ollut syksyllä ja väsymys oli silloin paljon pahempaa. Nyt varmaan valo auttaa. Syön myöskin tosi hanakasti lisäravinteita, että jaksaa.. Ja lepään hyvällä omalla tunnolla aina, kun mahdollista ;0)

Joko te tunnette kohdun? Painamalla huomaa, että kyllä tuolta häpyluun alta jo pieni golfpallo on noussut ja jotenkin sellaista selvää painontunnetta on. Ja rinnoista kyllä huomaa, että kohta saa kaivaa isommat liivit esiin...

Kerroin äidilleni ja hän oli aivan onnessaan! Joku täällä kirjoitteli, että kiva kun nekin äidit on aivan innoissaan, joilla on jo monta lasta. Ihanaa, kun mummi jaksaa vielä innostua 12 lapsenlapsesta :0)

Rentouttavaa vappua kaikille! Ei oksenneta, nukutaan vaan ;0)

Kohtulainen rv 7 ja 4nEmo

Vierailija
62/86 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo kovasti vaputetaan, lapset lähti aamulla päiväkotiin pupuna ja keijuna, kohta menen hakemaan palleroiset kotiin siman juontiin ja munkin (tai tippaleivän) syöntiin. :)

Mulla oli tänään lyhyt päivä töissä, onneksi, koska olo on taas niin halolla hakattu, ettei mitään rajaa!

Oikeesti mulla menee jo ihan farssin puolelle tää meininki, kun haetaan ja haetaan pohjaa tälle karmeudelle... Tänään kun oksensin simaa nenästä ajattelin, että nyt se löytyi, mutta kattellaan nyt tässä rauhassa, en julista vielä voittajaa aallonpohjakokemuksissa. :D

Ja kisaan saa toki vapaasti ottaa osaa hei muutkin! ;)

Väsymys on mullakin vähän helpottanut, illalla kyllä makaan sängyssä töitten jälkeen, kun olen niin kamalassa kunnossa muuten, mutta uni taas ei oikein tunnu maistuvan normaaliin tapaan, vaan heräilen yöllä monta kertaa ja aamulla en enää 7 jälkeen saa unta, vaikka olisi mahdollisuus nukkua... Se vähän kismittää, mutta toisaalta kivahan se on, ettei mene kaikki aamut ihan makoilemiseksi.

Eilen mulla iski masennus päälle ja itkin koko illan maailman pahuutta. Yöllä kattelin painajaisia (ja erotiikkaa;) ja nukuin tosi huonosti ja kun sitten aamulla alkoi kohtua krampata (tai siellä suunnalla) niin olin jo ihan maani myynyt, että nyt meni kesken! :O Onneksi ei nyt ainakaan vielä ole muita viitteitä näkynyt siihen suuntaan kuitenkaan, eli varmaan vaan mieli teki tepposet huonon yön ja mielen päälle... Säikäytti kuitenkin!

4nEmo kyseli kohdusta; mä kyllä olen selvästi hahmottanut kohtuni jo pari viikkoa. Muutenkin maha on, kuten aikaisemminkin jo sanoin, ihan valtava! Mun ei kovin pitkää kyllä kannata enää yrittää peitellä, kun alkaa olla niin ilmiselvää, että mahassa on joku... :)

Mutta eipä tässä enää siis muuta, kun oikeen mahottoman mukavaa vappua kaikille, koitetaan syödä ja juoda jotain ja nautiskellen lepäillä vapaat!

:)niila kera "tähtijoonaksen" rv9+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa aallonpohjakisaan: Tänä aamuna aamutallille mennessä olo oli mitä mainioin. Hevosella on luonnollisesti vähän kevättä rinnassa, ja on toisinaan vähän latvasta laho taluttaessa. Lähdin sitten viemään hevosta tarhaan, ja silloin se iski. Hevosella oli silmät lautasen kokoiset ja korvat höröllään sen seuratessa toimitustani ojan penkalla :D Siihen loppui hevosen teutarointi narun päässä, ja nyt tuntuu, että se elukka pelkää minun olevan posliinista? Tajusikohan se "tilani"?

Iltapäivällä poikaa hakiessa tajusin samantien, että lääkäriin on lähdettävä. Poitsu oli kalpea ja ääntä tuli pihisemällä. Soitin tutulle lääkärille, joka suostui ottamaan pojan vastaanotolle ennen pyhien alkua. Päivystyksessä istuminen muutaman tunnin ajan pahoinvoivana kuumeisen pojan kanssa olisi kyllä kruunannut tämän vapun! Niinpä tässä vappua vietetään äidin oksentaessa ja pojan keuhkoputkentulehdusta parannellessa. Jipii :D

Muille parempaa onnea vappenin kanssa! :)

VBJ 8+2

Vierailija
64/86 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä hauskaa vappua kaikille! Aamulla meikkasin noita-pojan ja pelle-tytön kouluun ja eskariin ja nautin!

Sitten se oudompi kokemus... Eilen kun laitoin muksuja nukkumaan, poika tuli luokseni ja sanoi että unohti kertoa edellisen yön unestaan. Unessa minä olin kuulemma synnyttänyt tytön, joka oli 2kk kun sai nimen Emma Anniina ja minun mieheni sukunimen, koska me kuulemma menemme pian naimisiin. Kysyin sitten koska tämä tapahtui, niin poika alkoi miettiä että se oli kevät-talvella ja kysyi mikä kuukausi tulee tammikuun jälkeen ja kun vastasin että helmikuu niin poika hihkasi "joo, äiti, se tapahtuu helmikuussa!"

Se mikä tässä on outoa on se että lapsille ei ole kerrottu ja aiheesta ei juuri ole puhuttu heidän aikaan. Toinen mikä on outoa on että poika täytti juuri 8v eikä oikeasti voi edes tietää että lapset kastetaan kahden kuukauden kuluessa syntymästä... Aika jännittävää, kai me sitten odotellaan pientä tyttöä :) Samaku ja Ruu(tai Emma) rv6+5, kohta jo 7!

65/86 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs iloista vappua kaikille!

Vaikka täällä on kyllä niin monia pahoinvointi tarinoita, että en tiedä kuinka iloisia olette, mutta ainakin rauhallista vappua kaikille!

Luin teidän tarinoita pahoinvoinnista pelolla, sillä itselläni on kyllä lähes jatkusvasti vähän huono olo, mutta en ole kertaakaan vielä oksentanut.

Muutenkin olen vielä pysytnyt toimimaan kohtuu normaalisti. Tänään töissä (olen töissä päiväkodissa) kannettiin hiki hatussa pihalle pöytiä ja tuoleja ja tarjottavaa lapsille ja tuli niin oli kamala olo, etten voinut pitkään aikaan muuta kun paikallani istua. Heti kun yritti nousta tuntu että alan oksentamaan. Onneksi meillä on niitä syliin tulijoita, joiten sain helposti syyn paikalla oloo.

Väsymys on vaikutttanu enemmän mun toimintaan kuin pahoinvointi. Oon mennyt jo illalla yhdeksän jälkeen nukkumaan ja siti oon aamulla väsynyt. Pahinta tässä on se, että mulla on pääsykokeet parin viikon päästä ja nyt pitäis olla armoton viimehetken pänttäys menossa, mutta jo kotiin tullessa oon ihan silmät ristissä enkä oo pariin päivää yhtään lukenut! Tänään jostain syystä oon pirteenä vielä myöhään. Nukuin kyllä 2h päikkärit kun pääsin töistä jo aikaisin.

Täytyy varmaan töissä aika pian kertoa etteivät ihmettele mun laiskuuttani. Ja arvaavathan nuo "tädit" muutenkin pian. Kyllähän ne on jo töissä kysellyt pitkään että koska aion lapsia hankkia.

Tulipa pitkä sepustus, tais karata mopo käsistä! Mukavaa viikonloppua!

hiutale + kirppu 5+4

66/86 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä mennään eteenpäin..jatkuva äklö olo on helpottanut, muutaman kerran päivässä tulee etova olo. Turvotuskin laskenut hiemasn...sitä jo miettii että onko sitä raskaana vai ei?

Hiutale: minäkin oon pväkodissa töissä ja eilen oli kyllä niin vauhdikas ja kiireinen päivä, sai kannella ja nostella vähän välii pienempii, ja sittenhän miulla alkoikin vihloa melkein koko ajan kmahaa, eivät olleet mitään tosi kovia kipuja mutta vihlasuja ympäri mahaa.

Mahakin kovettu ihan kivikovaksi, kävin päivystyksessä ja sain saikkua 3päivää, pitäs vaan levtä. Gyneä ei talossa ollut joka ois voinu tarkistaa tilanteen. Onneksi ei ole mitään vuotoa ollut=/ Onko muilla ollut tällästä vihlontaa..?

Lekurikin epäili että saattaa olla ihan normi venymiskipuja? Säikäytti kyllä.

Nyt oon ruvennu miettimään sitä varhaisultraa, eka neuvola olisi maanantaina.

Anteeksi paasaaminen..piti vaan saada purkaa tuntemuksia:)

Hauskaa Vappua!!

67/86 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia. Nuikuin äärettömän huonosti. Olen jotenkin hermostunut ja jännittynyt.

ph: aika hauskaa että ollaan samalla alalla! Ja mullakin on ollut sellaisia oikein viiltäviä ja aika nopeita kipuja sekä sitten oikein kovia ja pitkiä kouristuksia jotka tulee aalloittain. Samanlaisia kun mulla on ollut menkkojen aikana. Välillä ovat oikein kivuliaita, niin että melkein taipuu kaksinkerroin kun kouristus tulee... Toivon olevan normaalia.

Mä olinkin muuten laskenut tuon lasketun ajan väärin. Ihan muistista vetäsin nuo viimeisten menkkojen alkamisen ja nyt kun tarkistin kalenterista, niin olivatkin alkaneet myöhemmin.

Eli mun l.a oiskin vasta 30.12.

hiutale ja tirriäinen, joka onkin vasta 5+2

Vierailija
68/86 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiutale ja ph, odotatteko ensimmäistä? Ensimmäisessä raskaudessa on ihan luonnollista, että tulee aika koviakin kipuja ja liittyvät vaan kohdun venymiseen. Itse muistan, että varsinkin kun maha alkoi kunnolla kasvaa, kylkiin pisti välillä niin, ettei voinut kuin pysähtyä ja huohottaa..

Myös harjoitussupistuksia huomaa myöhemmissäkin odotuksissa heti, kun kohtu on sen kokoinen, että voi selvästi tuntea juuri kohdun kovettuvan. Ja sitä kovettumista tapahtuu ainakin itselläni joka päivä läpi raskauden.

Myös menkkakipumaiset tunteet on normaaleja tässä alkuviikoilla. Jos niitä tulee sitten myöhemmillä viikoilla ja kohtu kovettuu ja niitä tulee usein, silloin on kyse supistuksista, jotka voivat jo tehdä hallaa..

Olipa lohduttavaa lukea, että jollain oli jo rv9 pahoinvointi ohi, kunpa selviäisi hengissä sinne asti. Muistan, että itsellänikin on aika pian jo alkanut helpottaa, paitsi neljättä odottaessa jatkui rv 20 asti..

Lähdetään tästä kohta äidin ruokapöytään, en tiedä mitä saa alas, mutta eipähän tarvi tehdä ruokaa ja kattaa pöytää..

Kyselin jo mieheltäni, että ymmärrätkö sä ollenkaan, miten musta on tullut taas tällainen unikeko sohvaperuna, kun normaalisti olen ihan supertoimelias ihminen. Kyllä hän kovasti väitti ymmärtävänsä, katsotaan miten on 4 viikon päästä..

Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille!

4nEMo rv 9+1

Vierailija
69/86 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiutale:

Minäkin odotan esikoista ja aivan sekaisin tästä kaikesta :)

Soitin heti neuvolaan kun tein positiivisen testin (rv5) ja antoivat ajan neuvolaan raskausviikolle 9, joillain muilla aika on tainnut olla jo aiemmin. Ultra-ajan sain ensimmäisellä neuvolakäynnillä ja se on raskausviikolla 12. Kävin myös varhaisultrassa yksityisellä viikolla 7 ja silloin näkyi jo sydämensyke. Seuraava neuvola on vasta raskausviikolla 15.

Ester 9+3

70/86 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän nyt ramppaan täällä jatkuvasti. Oon vaan tänään ollut niin väsy että ei oikein muuta jaksais kun maata ja telkkaria katsoa/ olla tietokoneella/ lukea jotain hömppää.

ESter: Kiva että täällä on muitakin ensimmäisen odottajia, niin en ole ihan tyhmänä ja tietämättömänä yksin! Ajatukset on kyllä vieläkin ihan sekaisin, enkä tiedä miten olla. Ehkä mäkin soitan ens viikolla sinne neuvolaan, kun säkin olit jo uskaltanut niin aikaisin. Voihan sen ajan varata sitten parin viikon päähän.

Tänään kerroin ensimmäisille kavereille kun olin vappupiknikillä! En muuten ois vielä kertonut, mutta meidän piti huomenna mennä näiden ihmisten kanssa suunnittelemaan Malesian matkaa ja ostaa matkaliput, niin pitihän niille sanoa, että ei voidakaan lähteä kun meillä ois silloin muutaman viikon ikänen vauva. Toisaalta oli kiva kertoa jollekin ja oli ihanaa huomata että lapsettomat ja osittain sinkut kaverini ottivat tiedon vastaan tosi positiivisesti!

Omille vanhemmillemme ja muille sukulaisille ja kavereille kerrotaan sitten vasta joskus kesän kynnyksellä.

Mies siivoo ja kattoo mua vähän silla tavalla että enkö mä aio tehdä mitään. Toisaalta ymmärtää, mutta ei ihan kokonaan...

Vierailija
71/86 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks, kun kävin vessassa huomasin pyyhkiessäni hieman rusehtavaa limaa... Tiedän että se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään, mutta joulukuun km alkoi juuri näin... Tosin joulukuussa alkoi kyllä vuoto melkein heti. Mies meni töihin, joten saan yksin pyöritellä näitä ajatuksia päässäni... Pitäisiköhän mennä vaan nukkumaan ja toivoa että mitään muuta ei tule?

Vierailija
72/86 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän peukkuja, että on vaan normaalia tuhruttelua! Mulla oli pari viikkoa sitten oikeen vuotoakin, mutta silti syke löytyi ja vuoto loppui päivässä...

Toivottavasti kaikki on hyvin, koita jaksaa, vaikka tiedän, että on kamalaa noiden ajatusten kanssa painiskella yksin!

Toivotaan parasta, koita saada nukuttua!

Tsemppiterkuin,

niila

73/86 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais jotain taas kirjotettua...

Misu-78: Täällä kanssa vaivaa tosi kova väsymys, ja tuntuu ettei se mene edes nukkumalla pois... Meen melkein poikkeuksetta ysiltä illalla nukkumaan ja herään noin kuuden aikaan esikoisen kanssa ja oon ihan tööööt!!!

4nEmo: Mä jäin odottaan tota esikoista loppusyksystä, siis lokakuussa...silloin olin töissä ja nyt kotona...musta tuntuu melkein päin vastaiselta, et oon nyt väsyneempi kuin silloin....mutta osansa voi tehdä ton esikon yöheräilyt yms.... Mut siis silloin töissä pysyi kai paremmin hereillä kun lasten kanssa touhusi kokoajan. Nyt kotona on kuitenkin mahdollisuus vähän relaillakin paremmin....jos tolta "yhdeltä täystuholta" ehtii;)

niila: Täällä myös tota oksentelua riittää...vappuaattona kavereilla oksensin sipsit ja dippikastikkeet...ei kiva kokemus sekään;) Et mä voin olla sun kisassa mukana;))

Toivottavasti voit nyt hyvin tuon karmean yösi jälkeen!

VBJ:Tsemppiä ja paranemisia teille!!

Samaku:Hauska tuo sun poikasi juttu...ja vielä hauskempaa on jos teille sitten oikeasti on tulossa tyttö!!

hiutale ja ph: Minäkin oon muuten äippälomalla päiväkodista:). Mullakin oli tollasia vihlovia kipuiluja silloin ekassa raskaudessa kun lapsia nosteli paljon töissä...Kerran kävin jopa päivystyksessä ja siellä ultrattiin mut kaikki oli kunnossa...ja niitä kohdun kasvukipuja taisi olla.

ph: Ja tänne just saa paasata ja purkaa tuntemuksia!!:)

Samaku: toivottavasti sulla on kaikki ok!!Tsemppiä!

Täällä ei olossa ihmeempiä tällä hetkellä...eilen en oksentanut jee! Nyt pitäs tälle päivälle saada joku piristysruiske, et sais jotain aikaseksi kun eilinen meni vaan makoillen!! Mut nyt täytynee mennä laittaa tolle pikkuselle puuroa..

Mukavaa sunnuntaita kaikille!!

Anneh 9+4:)

Vierailija
74/86 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaku, rutistus sinulle, älä hätäile. Minulla noita tuhrutteluja ollut kaksi viikkoa, välillä päiviä ettei mitään ja sitten taas olen hypännyt takajaloilleni, kun on tullut pyyhkiessä ruskeaa paperiin. Nyt taas tilanne se, että muutama päivä ollut täysin vuodotonta, mutta koko ajan hermostuttaa. Minullakin kaksi keskenmenoa taustalla, joten vähän hirvittää vieläkin. Nyt kuitenkin olo muuten raskaanaoleva, joten eiköhän tämä tästä iloksi meilläkin muutu!

Katjalah+Papu5 rv7+3

Vierailija
75/86 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mulla olo tällä hetkellä jopa hyvä! Vappuaattona tuli istuttua autossa miltei 700kilsaa ja se aiheutti kieltämättä jatkuvaa vessassa ramppaamista mutta taukoja kun piti niin maha ei tykännyt huonoa :)

Eilen vappupäivänä lähdettiin extempore autoparaatiin ja sieltä syömään, ruokaa piti odotella kauan ja silloin tuntui että nyt nousee ykä kurkusta ylös mutta ei onneksi. Jokohan tämä alkaa helpottamaan pian..

Samakulle tsemppiä! voihan olla että kyseessä on vaan normaalia tuhruttelua. Itse oon huomannut joskus että saattaa olla (siis ehkä noin kerran parissa viikossa) lisääntyneen valkovuodon seassa ruskeampaakin tuhrua, mutta niin pienestä en vielä ole huolestunut.

Töihin pitäisi palata huomenna, ainakin yrittämään miten se onnistuupi. Vähän jännittää kyllä.

Siinäpä tuli omaa napaa, täytyy lähteä hetkoksi sohvalle pötkötteleen kun on noin tympeä ilma ulkonakin ;)

Tsemppiä kaikille! :)

-Silveri 8+1-

Vierailija
76/86 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Ekaks, toivotaan Samaku ettei mitään hätää ole!

Ja muille, ihanaa lukea kuulumisia, paljon niitä on taas tullut muutamassa päivässä..

Täällä vähän huonompia kuulumisia.. Itelläni todettiin nyt perjantaina sitten borrelioosi. Nyt kanyyli kädessä ja kolme viikkoa suonensisäsesti antibioottia joka pv.. Kukaan ei tunnu osaavan sanoa voiko vaikuttaa raskauteen vai ei.. :(

Onneks sain numeron, jonne voin huomenna soittaa ja tiedustella asiaa, joka teratologian tietopalvelu vai mikä ihme se oli...??

Tunnelmat ei todellakaan oo täällä korkeella, mut ei auta muuta kuin yrittää uskoa hyvään huomiseen!

Keskiviikkona on sitte eka neuvola, sieltä varmaan laitetaan sitte lähete ekaan ultraan. Rakenneultra-aika mulla onkin jo tiedossa rv 19+0, kun on sikiötutkimusyksikössä viime epäonnistuneen raskauden takia. Toivottavasti sinne päästään vielä niin, että kaikki on hyvin..

Positiivisia ajatuksia kaikille, np-ultraa täällä odottaen...

Tiitu ja "lumi" 8+5

77/86 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneh: Meitähän alkaa olla jo paljon samalta alalta:) Viiem pe sain kyllä nostella lapsosia vähän väliä, joten muutenkin kun oli kiirus niin varmasti aiheutti ylimääräiset nippailut.

aamupalan jälkeen oli hieman äklö olo mutta muuten on olo olut hyvä,jos ei mahan vihlontoja lasketa.

Onko muilla hävinnyt yhtäkkiä ns.raskausoireet pois? Toissa viikon kun sain vaan nieleskellä ja syödä vähän väliä ettei paha olo yllätäisi!

Aina sitä miettii että onko masussa kaikki hyvin.

Mies sanoo jo ettei sais ajatella tuollaisia vaan keskittyä odotukseen, mutta mieli välillä myllertää.

Huomenna siis neuvolaan. Mukavaa päivää kaikille ja kiitos rohkaisevista kommenteista:)

Vierailija
78/86 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...melkein viikon mittaisen hiljaiselon jälkeen!

Tervetuloa uudet, tseppiä "vanhoille"! Toivotaan, että kaikilla menee ja etenee tällä hetkellä ja jatkossakin hyvin! :)

Juu, hiljaisoloa tuli pideltyä, väsymys on niin uskomatonta. Aloitin työt viime maanantaina (jos joku ei lukenut aiemmasta ketjusta viestiäni, olen opiskelija) ja viime viikkojen joka-toinen-päivä-kotona-joka-toinen-päivä-tentissä-rytmiin tottunena ja alkuraskauden väsymyksestä kärsineenä en ole tänne ehtinyt kommentoida, lukemassa olen kyllä käynyt.

Vähän oireita: pahoinvointi. Meillä kärsitään prime time -pahoinvoinnista, eli iltaisin klo 20-21 asun vessassa.

Ja mainitsinkin tupakinpoltosta aiemmin. Olin tuossa pari päivää polttamatta. Sitten olin hölmö ja poltin tupakan. Siitä se taas sitten lähti... Mutta ei lannistuta, yritetään uudestaan. Pikkuisen takia. :)

Mieskin aloittaa huomenna uudessa työpaikassa. Meillä siis muutosten aikaa ollut viime viikot. Minulla alkaa uudet työtehtävät huomenna, mies menee uuteen työpaikkaan myös huomenna ja reilu viikko sitten tehtiin positiivinen raskaustesti. :)

Tuolla moni kertoili, että ei ole kertonut vielä kenellekään. Me ollaan kerrottu molempien vanhemmille, tiesivätkin, että yritys on käynnissä ja kaikki neljä ovat täysillä mukana odotuksessa jo nyt. Tuntuu, että itse olen ottanut kaikkein maltillisemmin - ehkä jopa hieman peläten, kun ollaan näin alussa. Ehkä se on tervettä.

Vapuna kaverit alkoivat arvailemaan, että vauva meille on tulossa, kun olin autolla ja join limpparia, käytiin siis baarissa kavereiden kanssa. Olen tunnetusti huono valehtelemaan ja läheisimmät ystävät tietää. Mutta muistutettiin, että vielä ei intoilla, kun näin alussa ollaan.

Tästä tulee hillitön romaani, mutta kerron vielä tämänkin, kun moni muukin on kertonut. Soitin viikolla neuvolaan, sain ajan paljon myöhemmin kuin te muut. Täällä ilmeisesti vauvabuumi menossa, ainakin jos on kaveripiiriin katsomista, kun ajan sain vasta tämän kuun loppuun. Mutta ei se mitään, kyllä tää prime time -pahoinvointi tuntuu todistavan, että joku siellä mesoaa.

Yksi jännä oire on ollut pelko. Pelkään milloin mitäkin, yleensä olen rohkea ja "peloton" mimmi. Välillä tulee hillittömiä itkukohtauksia joutavan päiväisyyksistä. Ja unet, ne on hurjia. Näin viime yönä unta, että synnytin kuolleen tyttövauvan. Se oli pelottava, tärisin aamulla ihan hulluna :(

Sukupuolta ei tahdota tietää, ennen kuin vauva syntyy. Minusta tuntuu, että masussa on poika, mies veikkaa tyttöä :D Hyvä tässä vaiheessa arvailla kaikesta huolimatta ;)

Raskausviikkoja en osaa vieläkään laskea oikein ja kaikki laskuritkin antavat eri tuloksen. Mutta neuvolassahan tuokin sitten varmistuu :) Ja voinee muuttuakin vielä moneen kertaan.

No nyt on koko viikon kuulumiset päivitetty kerralla, jos joku vielä jaksaa lukea ;)

Katriina ja pienenpieni rv 5+4

Vierailija
79/86 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saankohan liittyä mukaan? :)

Kirjoittelin jo tuolla tammikuun pinossa kun LA osuisi niin loppukuulle mutta onhan täällä jo muitakin loppukuun odottajia :) Eli LA 29.12. esikoinen tulossa ja ikää 26.

Innoissaan ja hämillään kaikesta uudesta ihmeellisestä ja mukavaa seurata teidän samassa tilanteessa ja hieman pidemmällä olevien kirjoituksia :)

Katriina näyttäis menenvän aika samoissa ainakin :)

ON: tissit pinkeenä ja urheiluliivit kovassa käytössä, ajoittain etovaa oloa ja jomotusta ja turvotusta mutta ei juuri muita oireita..ainakkan vielä..varhaisultran viikolla 7 ihmettelemään kuuluuko mitään masusta :) Neuvolaan ajattelin soitella huomenna..

Ihanaa odotusta kaikille :)

manta1 rv5+4

Vierailija
80/86 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

manta1:

Katriina näyttäis menenvän aika samoissa ainakin :)

Heippa, tervetuloa!

Hyvinkin samoissa mennään, kiva vaan, että joku muukin. :) Onnea odotukseen sullekin! Laskettu aikakin molemmilla samaa luokkaa, alustavien tietojen mukaan sattuu mulla 28.-30.12. välille :)