Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita **TammiTähtien2011** odottajia?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Tervetuloa uusille =) =) Kiva kun saadaan lisää porukkaa...

Vappu oli ja meni, mitään ei tehty, eilen ulkoiltiin piiiitkä lenkki vaunuillen ja illalla mua odotti mutakakku kaapissa...jee!!!!

Me löydettiin asunto =) eilen laitettiin oma myyntiin ja samalla pisti silmään aivan ihana rivarin pääty tästä lähistöltä. Toivottavasti se olis meidän =)

Varhaisultra olis torstaina 11.20, sitä odotellessa.

Mulla ois tänään työpäivä tai ilta, miten sen nyt ottaa....mielenkiinto on sata, ei huvita ei.Kai sitä vaan on pakko 8 tuntia jaksaa sinnitellä.

Miten te muut jaksatte töissä?

Te kenellä on ennestään pieniä lapsia, oletteko miettinyt tuplarattaiden hankkimista? Me pähkäiltiin mitä tehdä kun ikäeroksi tulee 1,5 vee. Mä liikun tosi paljon päivänaikana vaunuillen joten kyl varmaan tarvii hankkia semmoset. Kun löytys vaan jotkut kapeat ja vierekkäin istuttavat.

Mun piti kauheesti kysyä kaikilta jotain, mut meni kuulkaan ihan ohi, höh. Tuun kysymään kunhan se palaa mun mieleen.

Päivänjatkoja kaille....

Nuunuu ja örkki 6+1

Vierailija
42/50 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin vappuaattona ystäväperheen luona,ihan saunottiin ja syötiin.

Me asutaan nytten 4h+k+s ja tarkoitus olisi tässä mahtua olemaan vielä.

MOlemmilla lapsilla on omat huoneet mutta vauva onkin aluksi meidän huoneessa ja katsoo sitten minne se "laitetaan". Varmaan toisen huoneeseen kerros-sänky sitten. Ei kovin ajankohtaista vielä ehket miettiä moista :).

Autokauppaan kyllä joudutaan, onko kellään kokemusta/tietoa mihin autoon mahtuisi kolme istuinta?

oireista,minua on paleltanut viime aikoina,muttan sitä raskausoireeksi älynnyt.

Mahan nippailu alkoi myös n.viikko sitten ja ajattelin että menkat ne sieltä tekee tuloaan.

Testin kun sitten tein viime keskiviikkona ja kun se punainen viiva siihen tuli hetkessä ja vahvana,oli se kyllä melkoinen yllätys.

Tuo testi kun lähti apteekista mukaan vähän vahingossa kun sieltä oli ihan muuta ostamassa.

Nega testejä olen tehnyt vinon pinon aikoinani kun noita aikaisempoia lapsia tosiaan tehtiin vähän kauemmin.

Ja sittensitä plussaakinkerenny testailemaan moneen kertaan :)(reilusti ennen kuin voi edes plussaa näyttää).

Muitaoireita ei vielä ole,tu jomotus on siis selkein.

Töissä ei "tarvitse" jaksaa. Meillä kuopus täyttää huomenna 3v. ja olen kotona lapsia ollut hoitamassa. Tarkoitus oli nyt jotain töitä alkaa etsiä,mutta taitaa kotona oloni vielä jatkua.

Työkkäri reissulla tuon testinkin ostin :).

Töissä olen siis viimeksi ollut ennen esikoista 5½ vuotta sitten,(tuntuu hurjan pitkältä ajalta) ja silloin tein töitä äippälomaan saakka.

Tuplarattaista: Nthän meillä tulee ikäeroa edelliseen 3v8kk joten pulkalla tarvittaesa talvella sittenvedän ja kesällä ajaa jo pyörällä.

Edellisten lastenikäero on 2v7kk ja tuolloin meillä oli seisomalauta. Tuo esikoinne oli/on super laiska käveliä ja tuolla laudallakin taiteili itsensä aina istumaan,kun ei kuulemma jaksanut edes seistä :).

1½v ikäerolla olisin ehdottomasti hankkinut tuplat kun liikutaan paljon.

Mutta nyt lähden jatkamaan hommia, juhlitaan tänään noita 3v. synttäreitä ja on tässä vielä vähän laiteltavaa.

Itsestäni vielä sen verran että olen siis 27v. ja synnytyspaikkana tulee olemaan KYS.

Mukavaa sunnutain jatkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/50 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebhän tällä palstalla itsekään ole montaa päivää ollut, mutta on kivaa kun porukka laajenee. Seuraavilla viikoilla porukka varmaan kovaa vauhtia!

manta1: Juu, kirjoittelin tosiaan tuolla esikoishaaveilijoissa, vaikka en enää pitkään aikaan kovin aktiivisesti. Kun oltiin makamas paussilla ja oli kortsu käytössä, ettei saatais vauvaa ihan joulun lähellä... No kerta riittää ja tässähän sitä ollaan oikeestaan joulukuisia...

Mun piti kysyä siitä varhaisultrasta kun tuntuu että aika monet näillä palstoilla ovat käyneet/aikovat käydä. Mitenköhän paljon tuo maksaa ja onkohan joku teistä käynyt Turussa? Jos niin missä?

ON: Mulla on eilen ja tänään ollut yllättävän hyvä olo. Vain vähän on mahassa juilinut. Muuten kyllä tää raskaus pyörii päässä ihan koko ajan, enkä osaa juurikaan olla normaalisti. Niin että jotain tekiessäni en koko ajan ajattelisi "olen raskaana, olen raskaana..." Toivoisin että pystyisin nyt jotain muutakin ajattelemaan seuraavaan kahdeksaan kuukauteen. Tää häiritsee pahasti mun keskittymistä kun pitäisi ahkerasti lukea pääsykokeisiin, jotka on parin viikon päästä...

Vierailija
44/50 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin tuon esittely jutun :).

Eli

la. 2.1-2011,mimma,27v.,kuopio, tyttö-04 ja poika-07,KYS.

Vierailija
45/50 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko liittyä seuraan?

Vaikea uskoa, että olen raskaana. Useampi testi tullut jo tehtyä ja kunnon plussa tuli tänään. Sitä ennen haamuja. Ensimmäinen tärppäsi heti ekasta yrityskierrosta ja nyt tokalla kierrolla tuli tärppi. Oireina tässä vaiheessa kipeät rinnat ja nipistelyt vatsassa.

Esittely:

la 8.1.2011, Nelliina-79, 30v., pääkaupunkiseutu, poika-07

Vierailija
46/50 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille odottajille ja "vanhoilla" toivottavasti kaikki hyvin :)

Leppoisaa sunnuntaita vietellään kotona..urheilemassa kävin ja nyt oon vaan maannu sohvalla ja surffailla netissä kaikkia vauvajuttuja :) heh! Onkohan muut uskaltanu jo tavaroita kattella? No ainakin te joilla on toinen tai useempi raskaus kyseessä niin tavarajutut on jo tuttuja :)

hiutale: mäkin kävin tuolla joulukuisissa kuitenkin ilmoittautumassa..monet laskurit antaa vähän eri tuloksen mutta nyt vau:n laskurin mukaan ois tasan 5+4 ja LA 29.12. mutta saas nyt nähdä muuttuuko se neuvolassa..huomenna ajattelin soitella sinnepäin..kattelin varhaisultrahintoja keskusteluista niin suurinpiirtein 70-100 e?

Tsemppiä sinulle pääsykokeisiin ja tiedän tunteen kun ajattelee vaan "olen raskaana" ;)

Mukavaa ensiviikkoa kaikille, voikaa hyvin :)

manta rv5+4?

Vierailija
47/50 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin eilen.. kahdessa sekunnissa kaksi viivaa, oli nopea vastaus.. :) Taidan käydä tosiaan vielä ostamassa useammankin testin.. :)

Milloin sitä varhaisultraa kannattaa neuvolaan varata?

Lilya

Ikä:25

Esikoinen tulossa

Pori/Satks

LA: 13.1

Vierailija
48/50 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä olisi uutta odottajaa, tein testin kaksi viikkoa sitten, kaksi kertaa :)

Hillamarja

Esikoinen tulossa tammikuussa

Omien laskemien mukaan laskettu aika olisi tammikuun 4-9.1 Tänään kävin vaikka oli pyhä päivä ekaa kertaa ultrassa, viikkoja on vasta 6+1 mutta hyvin kehittynyt, kiinnittynyt ja oikeassa kohdassa ja jopa oikein muotoinen ruskuais?pussi siellä näkyi. Sydäntä ei vielä kuulunut, sain samaan hintaan sitten uuden ajan ensi viikolle, jolloin nekin pitäisi kuulua. Siksipä viikot ovat hieman epäselviä sekä laskettu aika. Sittenpä sitten lasketaan enemmän. Kovin vatsakipuja on ollut joka hieman huolettaa, mutta jospa sitä malttaisi taas odottaa viikon jotta kaikki olisivat ok.

Vierailija
49/50 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim. Milli, 42, lapset p9, t7 ja t3, + 2keskenmenoa, Jorviin menossa.

Laskettu aika eehkä 19.1.

Vierailija
50/50 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin uusi osallistuja. Pian 30 vuotias ensiodottaja. Laskettu aika näyttää tällä hetkellä olevan 9.1. Syke saatiin näkymään eilen.