Blondiksi?
Olen pitempään haaveillut värjääväni hiukset blondiksi. Mutta kannattaakohan? Mulla on n 15 cm olkapään alapuolelle ulottuvat tummanruskeat (väri) hiukset, luonnostaan ne olis maantienruskeat. Silmät on ruskeat, iho tosi vaalea ja punertava. Näyttäisinkö ihan tyhmältä ja menisikö hiukset kamalan huonoon kuntoon?
Kommentit (4)
Mulla oli kans yhtä pitkät hiukset,tumman ruskeat hiukset kuin sulla...laitoin puoli päähän värinpoiston ja niistä tuli musta/kelta/punaiset...laitoin vielä yhden vaalean ja ei auttanut mitään...hiuksia katkeili ja niistä tuli hamput.Nyt mulla olkapäälle ulottuvat hiukset jotka värjäsin takaisin tummanruskeaksi...hiusten kasvua odotellessa :D
Kannattaa tosiaan aloittaa noista raidoista...
melkein musta pitkä tukka, raidoilla vaalennettiin. Nyt se on vaaleanruskea ja ajattelin käydä laittaan nyt kesäks vielä vähän vaaleita raitoja lisää. älä vaan laita värinpoistojuttuja yms yms varsinkaan ite. Ja harvoin kampaajakaan suostuu tekemään sellaista.
Hiukseni ovat maantienväriset, mutta olen kokeillut monia sävyjä. Nyt olen ollut blondi jo lähes 10 vuotta. Hiukseni ovat erittäin hyvässä kunnossa ja värisävy on luonnollinen, erittäin vaaleaan, punapohjaieen ihooni sopiva, ei keltainen vaan "kylmä" vaalea, vasta laitettuna jopa vähän harmaaseen vivahtava. Hyvä kampaaja osaa kyllä blondata. Alle 80 euron ei kannata maksaa leikkauksesta ja väristä.
jos aloittaisit niistä, ja jos tykkäät niin lisäät vaan ja sitten onkin vaalea tukka, mulla meinaan on oma tukka myös maantienruskea, mutta kun värjäsin blondit niin olikin kusenkeltaiset, vaikka kampaajalla kävin, ja meni tooosi huonoon kuntoon =/ kun piti niin monesti värjätä, eli on punainen pigmentti...