Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella paha mieli-abortista

Vierailija
24.04.2010 |

5. lapsi ilmoitti tulostaan raskaustestin plussalla. Itse toivottaisin tulokkaan tervetulleeksi, mutta mies ei.

Miehelle iski aikamoinen paniikki ja uutinen on vielä tuore, joten laiha toive kaiketi on olemassa.

Mitä te tekisitte tilanteessa jos mies olisi abortin kannalla vahvasti?

Jäisitte 5 lapsen yksinhuoltajaksi vai pitäisitte miehenne ja 4 lasta? =/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden lapsen yh:n elämä on aika erilaista riippuen siitä, ovatko lapset jo kouluikäisiä vai kaikki vaikka alle 6-vuotiaita.

Itse kyllä varmaan kallistuisin yksinhuoltajaelämän puoleen, en vain voisi tehdä aborttia...

Vierailija
2/6 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua enää lapsia hänen tulee katkasuttaa piuhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettei sun kohtusi saa olla kenenkään hauta.

Vierailija
4/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua enää lapsia hänen tulee katkasuttaa piuhat.

se joka ei ole valmis kantamaan vastuuta, tekee asialle jotain.

Vierailija
5/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle että hän menettää teidät kaikki. Luulen että hän myöntyy lopulta.

Vierailija
6/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia tosin ennestään vähemmän.Mies pakotti aborttiin (Kyllä, sellainenkin on mahdollista kun oikein kiristää). Nuorin oli 7kk kun jäin raskaaksi joten voimia yksinjäämiseen ei ollut.Minulle tämä vaikutti niin, että abortin takia inhoan itseäni syvästi (siitä on nyt 2v) ja miestäni myös.En ikinä anna anteeksi hänelle sitä mitä hän teki ja millä lailla hän ommat hoiti.Tosin meillä (varsinkin miehelläni) on muitakin ongelmia paljon.

Tärkeintä on se että itse tiedät mitä teet, ja haluat sitä myös.Kaikki mihin päädyt on ok kunhan se on myös sinun tahtosi.Voimia!