Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoileva kroppa

Vierailija
24.04.2010 |

Löytyyköhän ketään kohtalotoveria...Itsellä käytössä e-pillerit ja nyt 2 viimeiset menkat jääneet tulematta. Raskaana en ole. Lääkäri sanoi, että katsotaan vielä seuraavat ja sitten tutkitaan asiaa... mistähän se menkattomuus voisi johtua? Itse ajattelin, että jos ei menkkoja tule seur tauon aikana niin lopetan koko pillerit. Annan kropan levätä. Muutenkin kroppa sekaisin...päätä särkee taukoviikon aikana KOKO AJAN ja pinna on kireällä kuin viulun kieli...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on myös ollut joskus kokonaan pois menkat ja joskus on tullut vaan pientä tuhrua pyyhkiessä. Pillereiden kanssa se kohdun limakalvo ei kasva joten ei siellä juuri mitään ole mikä vois irtoilla ja vuotaa - limaa saattaa tulla sit senkin edestä.

Mä myös kävin tutkimuksissa kun toi tapahtu ekaa kertaa, ja kaikki oli ok. Nyt oon vaan tyytyväinen ettei tarvi menkoistakaan huolehtia.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta vaan ne pillerit,(tai vaihda kevyempiin) mä lopetin kun mulla alkoi kroppa sekoomaan ihan totaalisesti!!!!!!!!!

Vierailija
4/5 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin paljon enemmän huolissani tuosta päänsärystä. Eikös pillerien aikainen päänsärky ole yhdistetty lisääntyneeseen veritulppariskiin.

Vierailija
5/5 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärystä niin lääkäri sanoi, että kaksi vaihtoehtoa...lähde etsimään toiset pillerit tai kärsi viikko särystä nykyisillä pillereillä,jotka muuten sopivat hyvin.. ei siis ylimääräisiä vuotoja, naaman kukkimista tai muuta... mutta nyt jäi kyllä mietityttämään tuo veritulppariski...

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme