Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1953)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.
Ville saatana! Nita valuu taas spermaaa ja nuolee peräpäätään! Se pleikka menee nyt jäähylle kuukaudeksi
Parempi kuin joku Fleshlight! On itsepuhdistuva, lämmin eikä tarvitse liukastetta!
Vuonna 2030 saadaan uusi zoonoosivirus, koirakuume, jonka patient zero on Veeti 14 v Nurmijärveltä.
Enpä ihmettelisi vaikka noin kävisikin, mutta ajattelepa toisaalta miten monenlaisia sairauksia ja kuinka paljon naiset levittävät nykyisin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla runkkaa usein kämppis. Tai sit sitä panee sen poikakaveri. Jälkimmäisestä tulee natinaa, läps-läps ääntä ja kiljumista. Ensiksi mainitusta lätinää ja huohotusta. Kumpaakaan ei peittele yhtään ja orkut kuuluu. Pervoa tai ei, olen usein sormeillut itteeni tuota kuunnellen ja lauennut. Näit on ollu myös ihan päiväsaikaan etenkin tota lätinää ja huohotusta.
Mä yritän pysyä mahdollisimman hiljaa kun leikin dildolla tai hieron kädellä. En ehkä sit oo niin rento masturboinnin suhteen, kun sun kämppiksesi. Jotenkin haluun tehdä omakivaa yksityisesti. Sitä nautinnollisempaa sit kun oon yksin kotona ja saa päästellä ääniä ihan kunnolla. Jos joku naapuri kuulee, niin se ei mua haittaa. Ne on muutenkin niin anonyymeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.
Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.
Ei kai tuossa mitään erityisen pervoa ole! Onhan noin varmaan käynyt joskus kaikille teinipojille koiraperheissä.
No ENPÄ usko että nyy kumminkaan ihan kaikille.. 🤔 Niin kuin ei kaikki nuoletakaan koiralla vaikka jotkut sitä tekee.
Olin 15-vuotiaana serkun häissä sulhaspoikana ja ennen vihkitoimitusta rauhoittelin sulhasta ottamalta häneltä suihin bestmanin katsellessa vierestä vuoroaan odottaen. Vihkimisen jälkeen, kun häävastaanotto oli päässyt kunnolla vauhtiin bestman vei minut toiseen huoneeseen ja siellä ensin otin häneltä uudestaan suihin, jonka jälkeen hän nai minua siementäen neitseellisen peppuni pojupilluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.
Ei kai tuossa mitään erityisen pervoa ole! Onhan noin varmaan käynyt joskus kaikille teinipojille koiraperheissä.
No ENPÄ usko että nyy kumminkaan ihan kaikille.. 🤔 Niin kuin ei kaikki nuoletakaan koiralla vaikka jotkut sitä tekee.
Minulla oli labbis joka oli kai edellisellä omistajalla opetettu nuolemaan nainen. Useampi nainen, yli kymmenen kuitenkin, oli valmiita nuolettamaan sillä itsensä ihan muutaman drinkin jälkeen.
Kehuivatkin kovin
Himokkaana sinkkuna jokailtaiseen rutiiniin kuuluu pitkät sessiot dildojen ja muiden lelujen kanssa. Makuuhuoneeni ikkunan sälekaihtimet menivät joku aika sitten rikki ja ne jäivät aukiasentoon. En oo saanut hankittua verhoille korjaajaa ja ikkunassa ei oo sivuverhoja, jotka voisi vetää eteen. Viereisen talon asukkaat saattavat nähdä mun touhuja... en tiiä... Tähän mennessä olen ajatellut, etteivät ne nää, koska ulkona on valoissaa ja mä touhuan ilman valoja.
Kuitenkin ihan pienesti kiihottaa jos joku sittenkin näkee. Samalla myös nolottaa, jos se tunnistais mut kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli labbis joka oli kai edellisellä omistajalla opetettu nuolemaan nainen. Useampi nainen, yli kymmenen kuitenkin, oli valmiita nuolettamaan sillä itsensä ihan muutaman drinkin jälkeen.
Kehuivatkin kovin
Tiedän että moni meistä naisista on joskus ajatellut miltä semmoinen ison koiran pitkä kieli tuntuisi siellä.. Teko on silti eri asia. itse tiedän vain yhden kaverin joka on kertonut antavansa nuolla ”vähän”. No sitten hänen luona kylässä sattui, että heräsin kovaääniseen ääneen joka muistutti koiran veden juontia kupista. Lisäksi kuulin (tää kaveri nukkui itse sohvalla ja minä sen sängyssä) omituista ääntä joka yltyi nopeasti sellaiseksi AA-AA-AH. Sohva narahti ja sitten tuli hiljaista, pelkäsin mitä oli sattunut ja kurkkasin olohuoneeseen. Kaveri siveli pimppiään ja hengähtelo niin orkun jäljiltä.. Koko homma kesti alle puoli minuuttia mutta ”vähän” ilmeisesti riitti.
Mut luulen et tää on tabu. Siksi siitä ei puhuta, samoin kuin panokine, joita niitäkin myydään. Lelun voi jo myöntää, mutta panokone..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt on pervoa. Ainakin antanut suuseksiä pojalle yläasteella tunnilla luokan takaosassa. Nussinut poikaystäväni kanssa sen huoneessa niin, että sen teini-ikäinen pikkuveli näki meidät ja runkkasi ovella, mutta ei keskeytetty yhdyntää.
Kauppakeskuksen invavessapanot, kirjaston lukusalisuikkarit.
Me mentiin poikaystävän kanssa päällekkäin lattialle pulpetin tason alle. Kemian luokassa oli edestä "umpinaiset" paripulpetit ja kaveri istui takarivissä meidän vieressä yksin. Luokassa oli aina rauhatonta ja ope oli kykenemätön ja osaamaton pitämään kuria ja yleensäkin pihalla siitä mitä tunnilla tapahtui. Kaveri ei puhunut mitään ja oli sovittu, että hän katselee kun me pantiin pikaisesti. Hän sai siitä mielihyvää ja huomasin, että kosketteli itseään vähäsen samalla. Poikaystävällä ei tietenkään ollut valittamista, mulla oli vähän kova makuualusta, mutta nuoruuden kiimassa ei mikään haitannut. Uskon tänä päivänäkin, että pystyttiin tekemään se salaa muilta. Varmahan tuosta ei voi olla, eikä ko. tapahtunut vain yksi tai kaksi kertaa. Viisi krt. jos laskin oikein koko 9. luokan aikana. Voi nuoruus.....
Eihän tuo edes ole kunnolla pervoa. Me mentiin nussimaan luokan eteen sellaiselle tasolle, missä tyttö makasi alla portaissa. Jaa miksi? No siksi... oli jo sen verran kokemusta meikällä, sain jaloilla ponnistettua voimaa kiihkeään lykkimiseen...
Pahinta oli kun opettaja näkee meidät avoimesta ikkunasta (alakerran luokka) ja huutaa "Nyt pois sieltä!". Tuli hiukan kiire ja päästiin kuin päästiinkin ulos luokasta ja piilouduttiin portaiden alle matalaan välitilaan, kunnes opettaja lopettaa etsimästä meitä. Seuraavana päivänä sitten rehtorin kansliaan ja sekä minun että tytön kotiväki paikalla....
Elämäni noloin hetki (siihen asti). Ei siellä päin pitänyt enää ketään olla, koulu oli loppu ja salissa oli kansalaisopiston jumppa. Ovet oli vielä auki kun talkkari oli taas myöhässä.
Mitä pervoa nyt tuossa muka on, mutta joskus varhaisteini-iässä naapurissamme oli pari vuotta nuorempi poika, joka oli varsin estoton ja siinä iässä hillittömän kiimainen. Tämä naapurin poika esitteli seisovaa piliään kaikille naapuruston lapsille näiden sukupuolesta riippumatta aina tilaisuuden tullen.
Tuolla naapurin pojalla oli varmaankin jokin henkinen häiriö ja häntä pidettiin vähän yksinkertaisena. Hän oli ilmeisesti juuri löytänyt uuden jutun ja esitteli seisovaa kulliaan kaikille naapurien kakaroille aina kun mahdollista.
Kerran hän esitti ylpeänä meille yli puolelle tusinalle pojalle ja tytölle ihan ex tempore malliksi yhdynnän pikkusiskonsa kanssa kesäillassa keskellä pihanurmikkoa lähetyssaarnaaja-asennossa ja laukesi paljaaltaan siskonsa pilluun ihan oikeasti, sillä näimme kaikki miten sperma valui karvattomasta pillusta pitkin reisiä. Meiltä kaikilta muilta ei kavereiden kesken jutellun mukaan ollut tuolloin vielä edes tullut ensimmäistä siemensyöksyäkään.
Homma vaikutti käyvän tottuneesti molemmilta, olevan mieluinen myös siskolle eikä se kauaa kestänyt mutta jäi mieleen kyllä, kun katselimme tyrmistyneinä esitystä.
Eikö tosiaan yksikään muista pojista pyytänyt saada kokeilla myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuivatkin kovin
Tiedän että moni meistä naisista on joskus ajatellut miltä semmoinen ison koiran pitkä kieli tuntuisi siellä.. Teko on silti eri asia. itse tiedän vain yhden kaverin joka on kertonut antavansa nuolla ”vähän”. No sitten hänen luona kylässä sattui, että heräsin kovaääniseen ääneen joka muistutti koiran veden juontia kupista. Lisäksi kuulin (tää kaveri nukkui itse sohvalla ja minä sen sängyssä) omituista ääntä joka yltyi nopeasti sellaiseksi AA-AA-AH. Sohva narahti ja sitten tuli hiljaista, pelkäsin mitä oli sattunut ja kurkkasin olohuoneeseen. Kaveri siveli pimppiään ja hengähtelo niin orkun jäljiltä.. Koko homma kesti alle puoli minuuttia mutta ”vähän” ilmeisesti riitti.
Mut luulen et tää on tabu. Siksi siitä ei puhuta, samoin kuin panokine, joita niitäkin myydään. Lelun voi jo myöntää, mutta panokone..
Ei kai se panokone ole sen kummempaa kuin dildokaan nykyaikana. Olen joskus katsellut netissä sellaisia itsekin, mutta en ole sitten kumminkaan tilannut.
Onko jollakulla teistä panokone, minkä merkkinen ja minkälaisia ovat kokemuksenne siitä, erityisesti dildoon verrattuna? Minkä ikäisenä ja minkälaisessa elämäntilanteessa olette hankkineet sen?
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotiaana serkun häissä sulhaspoikana ja ennen vihkitoimitusta rauhoittelin sulhasta ottamalta häneltä suihin bestmanin katsellessa vierestä vuoroaan odottaen. Vihkimisen jälkeen, kun häävastaanotto oli päässyt kunnolla vauhtiin bestman vei minut toiseen huoneeseen ja siellä ensin otin häneltä uudestaan suihin, jonka jälkeen hän nai minua siementäen neitseellisen peppuni pojupilluksi.
Etkä ottanut
Festareilta teltalle haalattu misu oli kännissä, pyörryksissä ja haisi hieltä ja kuselta ja sen jalat olivat savessa polviin asti - nussin silti!
Yöllä sillä oli kaamea olo, mutta parantelin sitä nussimalla tyttöä paljaalla ja laskien kaiken sisään.
Aamulla se oli oksentanut telttaan ja liannut farkkushortsinsa ja tahtoi porukoidensa luo ja koko teltta haisi - nussin silti ennenkuin erottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan luonnollista siinä iässä, kun seisoo ja panettaa koko ajan eikä ole mitään ilmeistä tapaa purkaa paineita runkkaamisen lisäksi!
Jos perheen narttukoira pyörii jokapäivä jaloissa ja istuu takajalka pystyssä keskellä lattiaa nuolemassa pilluaan, niin jossakin vaiheessa tulee pojalle väistämättä mieleen tutkia asiaa tarkemmin, ensin kokeilemalla menisikö sormi sisään, sitten nussien sormellaan koiraa kulli kovana ja lopulta sovittaen, mahtuisiko oma kulli sisään.
Jos ensimmäinen kokeilu tuntuu onnistuneelta uskon tuosta tulevan helposti jokapäiväinen tapa teini-iän seksipaineiden purkamiseksi enkä sitä sinällään ihmettele, sillä ainakin minusta se nykyään muodissa oleva homoilu tuntuu jotenkin luonnottomammalta.
Varmaan myös monilla tytöillä ja naisilla on ainakin mielenkiintoa koiraskoiria kohtaan ja onhan täälläkin ollut pari-kolme kommenttia, joissa joku kertoo runkanneensa perheen koiraa teinityttönä tai antaneen aikuisena koiran nuolla pilluaan.
Lisään tähän caveatina, että en ole itse koskaan elänyt koiraperheessä eikä minulla itselläni ole koskaan ollut koiraa vaikka pidän toki eläimistä - joskin vähemmän intiimillä tavalla.
No ei ole normaalia. Jos minun lapset ikinä milloinkaan jäisi tuollaisesta kiinni niin....! Koirat, sisarukset, nuoremmat kaverit ja muut jotka eivät seksielämästä ymmärrä jätetään aina rauhaan. Heräisi mitkä olot hyvänsä. Niin kuuluu mennä. Seksi asioihin tutustutaan oman ikäluokan ihmisten kanssa silloin kun sen aika on. Kiinnostus on normaalia, mutta se mihin se johtaa on eri asia. Muistakaa kun näitä teidän fantasiointeja täällä jaatte, että nuoretkin valitettavasti lukee näitä. Ja että koiraa vahingoittaa se, että siihen kajotaan väärällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuivatkin kovin
Miksi arvelet, että se on opetettu vain nuolemaan?
Jos se osaa tuon niin uskon sen osaavan muutakin. Oletko kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan luonnollista siinä iässä, kun seisoo ja panettaa koko ajan eikä ole mitään ilmeistä tapaa purkaa paineita runkkaamisen lisäksi!
Jos perheen narttukoira pyörii jokapäivä jaloissa ja istuu takajalka pystyssä keskellä lattiaa nuolemassa pilluaan, niin jossakin vaiheessa tulee pojalle väistämättä mieleen tutkia asiaa tarkemmin, ensin kokeilemalla menisikö sormi sisään, sitten nussien sormellaan koiraa kulli kovana ja lopulta sovittaen, mahtuisiko oma kulli sisään.
Jos ensimmäinen kokeilu tuntuu onnistuneelta uskon tuosta tulevan helposti jokapäiväinen tapa teini-iän seksipaineiden purkamiseksi enkä sitä sinällään ihmettele, sillä ainakin minusta se nykyään muodissa oleva homoilu tuntuu jotenkin luonnottomammalta.
Varmaan myös monilla tytöillä ja naisilla on ainakin mielenkiintoa koiraskoiria kohtaan ja onhan täälläkin ollut pari-kolme kommenttia, joissa joku kertoo runkanneensa perheen koiraa teinityttönä tai antaneen aikuisena koiran nuolla pilluaan.
Lisään tähän caveatina, että en ole itse koskaan elänyt koiraperheessä eikä minulla itselläni ole koskaan ollut koiraa vaikka pidän toki eläimistä - joskin vähemmän intiimillä tavalla.
No ei ole normaalia. Jos minun lapset ikinä milloinkaan jäisi tuollaisesta kiinni niin....! Koirat, sisarukset, nuoremmat kaverit ja muut jotka eivät seksielämästä ymmärrä jätetään aina rauhaan. Heräisi mitkä olot hyvänsä. Niin kuuluu mennä. Seksi asioihin tutustutaan oman ikäluokan ihmisten kanssa silloin kun sen aika on. Kiinnostus on normaalia, mutta se mihin se johtaa on eri asia. Muistakaa kun näitä teidän fantasiointeja täällä jaatte, että nuoretkin valitettavasti lukee näitä. Ja että koiraa vahingoittaa se, että siihen kajotaan väärällä tavalla.
Miten joku voi olla nykyaikana noin suvaitsematon tiukkapipo?
Otin nuorempana suihin entiseltä opettajalta. Ikäeroa on noin 30 vuotta ja tiirailin häntä jo koulutyttönä. Mies olisi saanut enemmänkin, mutta ei pystynyt lauettuaan suuhun. N37
Jos vaikka mitä. Nuollut naiseni anusta, ottanut pissat suuhun, parikymppisenä pannut 70 vuotiasta naista yhden yön, ottanut mieheltä rahaa vastaan loppuun asti suihin jne. En noista kaikista niin ylpeä ole nyt 64 vuotiaana, mutta se on vain elettyä elämää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Otin nuorempana suihin entiseltä opettajalta. Ikäeroa on noin 30 vuotta ja tiirailin häntä jo koulutyttönä. Mies olisi saanut enemmänkin, mutta ei pystynyt lauettuaan suuhun. N37
Kiltti tyttö nostaa arvosanojaan vaihtoehtoisin keinoin!
Tämä on kuulemma jenkeissä yleinen tapa himmeämmän väestönosan keskuudessa.
Otin joskus teininä itseltäni suihin ja nielin mällit. Sain silloin terskani vaivatta suuhuni.
En minä mikään homo ole, se oli vain jokin sen iän hassutus, koe pohjimmiltaan.
Kertokaas muijjat mikä siinä radomilta/tutulta suihinotossa oikein viehettää?
Itsekkin olen monelle varatulle antanut kullia suuhun jonkun iltaman päätteeksi, millon missäkin, vessassa,puskassa,autossa yms. Muiduthan ei saa tosta muuta kun sen imemisen ilon, eli miksi vaarantaa oma parisuhde, tai aiheuttaa ittelle morkkista imemällä kusista kullia illan päätteeksi???
Vuonna 2030 saadaan uusi zoonoosivirus, koirakuume, jonka patient zero on Veeti 14 v Nurmijärveltä.