Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1953)

Vierailija
1941/1953 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervointa tai ainakin hulluinta oli mitä tehnyt, kun panin pomoni nuorta vaimoa yhdellä reissulla hotelihuoneessani sinä aikana kun pomo oli viettämässä pitkää illallista / edustamassa, ilman kortsua. 

Hienoa että pomo edusti ilman kortsua

Vierailija
1942/1953 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareilta teltalle haalattu misu oli kännissä, pyörryksissä ja haisi hieltä ja kuselta ja sen jalat olivat savessa polviin asti - nussin silti!

Yöllä sillä oli kaamea olo, mutta parantelin sitä nussimalla tyttöä paljaalla ja laskien kaiken sisään.

Aamulla se oli oksentanut telttaan ja liannut farkkushortsinsa ja tahtoi porukoidensa luo ja koko teltta haisi - nussin silti ennenkuin erottiin.

Mun haisi hieltä, kuselta ja pesemättömältä pillulta. Nuolla ei voinut vaikka monta kertaa pyysi, mutta panin kolmesti paljaalla ja kaikki sisään tietenkin. Oli helvetin hyvännäköinen 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/1953 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Festareilta teltalle haalattu misu oli kännissä, pyörryksissä ja haisi hieltä ja kuselta ja sen jalat olivat savessa polviin asti - nussin silti!

Yöllä sillä oli kaamea olo, mutta parantelin sitä nussimalla tyttöä paljaalla ja laskien kaiken sisään.

Aamulla se oli oksentanut telttaan ja liannut farkkushortsinsa ja tahtoi porukoidensa luo ja koko teltta haisi - nussin silti ennenkuin erottiin.

Mun haisi hieltä, kuselta ja pesemättömältä pillulta. Nuolla ei voinut vaikka monta kertaa pyysi, mutta panin kolmesti paljaalla ja kaikki sisään tietenkin. Oli helvetin hyvännäköinen 👌

Noi festaripillut on oma lukunsa. Muistan itse joskus silloin kun pantavan näköinen muija strippas mulle teltassa Provinssissa. Kun se lopulta nelinkontin kuoriutui niistä tiukoista keinomateriaalisortsrista niin sitä pillun ja hien ja perseen hajua en unhoita hevillä.. olin avannut kortsun valmiiksi mutta rullasin sen kahden sormen päälle ja nussin niillä takaapäin. Tää huohotti ja hikkasi kun panin sormilla. Yhtäkkiä se avaa vähän teltan vetskaria ja työntää päänsä ulos. Mä tietty lopetin et jos ei haluu, mutta tää vaan sano et jatka mä vaan oksennan vähän. Annoin sille sormikyytiä takaapäin kun tää inisee ja hikkaa siinä oviaukosta kunnes lopulta yrjösi ennen kuin pillu alkoi supistella ja luulen et se laukesi. Tää hoito sammui kun olin laittanut teltan vetskarin kiinni. Heräsin yöllä enkä saanut heti uudelleen unta. Katsoin että nätti paljas pimppi mutta hajun takia en ilennyt herättää panemiseen, joten levitin vain härskisti sen jalat. Näky oli kuitenkin sen verta kiihottava että vedin käteen. Reisiään pyyhki aamulla nenäliinalla ennen kuin lähti.

Vierailija
1944/1953 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas muijjat mikä siinä radomilta/tutulta suihinotossa oikein viehettää? 

Itsekkin olen monelle varatulle antanut kullia suuhun jonkun iltaman päätteeksi, millon missäkin, vessassa,puskassa,autossa yms. Muiduthan ei saa tosta muuta kun sen imemisen ilon, eli miksi vaarantaa oma parisuhde, tai aiheuttaa ittelle morkkista imemällä kusista kullia illan päätteeksi???

Ei siinä viehätä yhtään mikään. Olin niin tuhannen päissään että järki oli hukasss.

Vierailija
1945/1953 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi festaripillut on oma lukunsa. Muistan itse joskus silloin kun pantavan näköinen muija strippas mulle teltassa Provinssissa. Kun se lopulta nelinkontin kuoriutui niistä tiukoista keinomateriaalisortsrista niin sitä pillun ja hien ja perseen hajua en unhoita hevillä.. olin avannut kortsun valmiiksi mutta rullasin sen kahden sormen päälle ja nussin niillä takaapäin. Tää huohotti ja hikkasi kun panin sormilla. Yhtäkkiä se avaa vähän teltan vetskaria ja työntää päänsä ulos. Mä tietty lopetin et jos ei haluu, mutta tää vaan sano et jatka mä vaan oksennan vähän. Annoin sille sormikyytiä takaapäin kun tää inisee ja hikkaa siinä oviaukosta kunnes lopulta yrjösi ennen kuin pillu alkoi supistella ja luulen et se laukesi. Tää hoito sammui kun olin laittanut teltan vetskarin kiinni. Heräsin yöllä enkä saanut heti uudelleen unta. Katsoin että nätti paljas pimppi mutta hajun takia en ilennyt herättää panemiseen, joten levitin vain härskisti sen jalat. Näky oli kuitenkin sen verta kiihottava että vedin käteen. Reisiään pyyhki aamulla nenäliinalla ennen kuin lähti.

Mulla aika vastaavaa festaritoimintaa, mutta nokitan vielä sillä että teltan vieressä kaksi jurrista äijää tappeli tosissaan ja kaatui meidän teltan päälle. Jatkettiin kuitenkin panemista kun könysivät pois meidän päältä vaikka teltta oli kasassa.

Jälkikäteen ajateltuna vähän erikoinen tilanne kun vierestä kuuluu nyrkin lätinää jonkun naamaan.

Vierailija
1946/1953 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisina kokemus että kahden yön festareilla molempina öinä naitiin viereisessä teltassa ja toisena yönä sormitettiin orkut ku ei sitä kestäny kuunnella ja alapäässä vähän kutinaa ainakin mulla. Yleensä pidättyväinen kaverikin hinkkasi itteensä ihan kybällä.

Vierailija
1947/1953 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on aina ollut aika vauhdikas. Minun ja hänen tyttären suhteen alussa (hän 50-v minä 25-v) hänellä ei useinkaan ollut liivejä ja joko paita oli tosi ohut tai kaula-aukko avoin. Osasi ottaa tavaroita alahyllyltä siten, että minulla oli aika hyvä näkymä. Tykkäsi myös halata milloin mistäkin syystä ja ei ollut mikään kevyt halaus vaan painautuu kunnolla minua vasten. Tunsin hänen rinnat ja lantiotkin oli tiukasti yhdessä.

Kerran halauksen yhteydessä hän vei kätensä takapuolelleni ja puristeli ja hieroi niitä melkoisen innokkaasti. Tuon jälkeen takapuolen koskettelu oli usein toistuvaa. Halusin vähän enemmän, joten kerran laitoin jalkaani farkkujen sijaan colleget. Hänhän työnsi sitten kätensä housujen alle kun colleget jousti sopivan paljon. Sehän ei hänelle riittänyt vaan alkoi kuiskutella, että olisi kiva nähdä paljaat pakarat ja nauttia niistä kunnolla.

Sitten kerran hän soitti minulle töihin ja kysyi ehdinkö käväistä hänen luona töiden jälkeen. Lupasin ja kun menin sinne, niin aika pian alkoi riisumaan housujani. Kosketteli niin, että minulla alkoi seisomaan. Hieroi toisella kädellä etupuoltani ja toisella takapuoltani. Hetken kuluttua läppäsi kolmesti takapuolta ja kysyi sattuiko. Vastasin ettei pahasti ja pyysin jatkamaan. Hän sitten antoi minulle avokämmenellä piiskaa. En ollut koskaan kokenut sellaista, mutta ei tuo mitenkään pahalta tuntunut. Loppuvaiheessa pakarat olivat hellemmät ja ne vähän supistelivat. Sitten kuitenkin laukesin.

Muutama vuosi meni niin, että kävin hänen luona noin kerran viikossa. Sama käsittely, joko kämmenellä, koivun oksalla tai muovisella listalla. Sitten tuo homma hiipui. Käsittääkseni hänen miehensä sai tietää asiasta. Vaimolta pyysin samaa käsittelyä ja pari kertaa hän innostui mutta hänen into loppui nopeasti koska ”ei kuulemma tunnu häneltä miltään”.

Ehkä vielä joskus löydän jonkun 18-70-v naisen joka haluaa antaa piiskaa mutta ei halua seksiä/yhdyntää. Jos ei, niin olihan tuossa useampi kiva ja pervo kokemus.

Vierailija
1948/1953 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yliopisto-opintojen aikana seksisuhteen tutun pari vuotta nuoremman miehen kanssa, joka asui samalla kylällä. Tapailimme opiskelupaikkakunnalla ja kotikylällä aina kun teki mieli. Mies oli mukava ja lisäksi myös hyvä pano. Kerran kävelin hänen luotaan intohimoisen illan jälkeen ja meidän yhteinen naapuri tuli tiellä vastaan. Samalla kun naapuri kertoi tietävänsä miehen menneen kihloihin, alkoi nuoren sulhasen siemennestettä valumaan housuihin. Hymyilin naapurille, kerroin jo kuulleeni kihlauksesta ja jatkoin matkaa. Tilanteesta tuli kiihottavan  tuhma olo ja muistan sen aina kun kuljen kotikylällä samasta paikasta ohi. N60

Vierailija
1949/1953 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada useammin pillua, jossa on ihan luonnollisiakin aromeita, eikä aina vastapestyä tai tuoksutonta. Aamulla nuolin hetken naisystävää, eikä pillussa ollut käytännössä mitään aromeita vaikka pesusta oli ainakin 8 tuntia. 

En ymmärrä, miten pillujen maussa ja tuoksussa voikin olla niin paljon haju- ja makueroja. Ex-vaimo piti aina pikkuhousunsuojia ja hänellä oli isot sisemmät häpyhuulet. Oli tuoksua ja makukin oli kuin 9-voltin paristosta. Seuraavalla naisystävällä oli lähes tuoksuton viivapillu, mutta sekin maistui samalta. Nykyisellä naisystävällä on labia edellisten välimaastosta, mutta ei maistu yhtään millekään, eikä myöskään tuoksu. Joskus kävi mielessä, että jos ei pepusta tulisi välillä mietoa pepun tuoksua 69:ssä, niin voisi luulla nuolevansa androidia.

Vierailija
1950/1953 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.

Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.

Ei kai tuossa mitään erityisen pervoa ole! Onhan noin varmaan käynyt joskus kaikille teinipojille koiraperheissä.

Minusta se on ihan luonnollista siinä iässä, kun seisoo ja panettaa koko ajan eikä ole mitään ilmeistä tapaa purkaa paineita runkkaamisen lisäksi!

Jos perheen narttukoira pyörii jokapäivä jaloissa ja istuu takajalka pystyssä keskellä lattiaa nuolemassa pilluaan, niin jossakin vaiheessa tulee pojalle väistämättä mieleen tutkia asiaa tarkemmin, ensin kokeilemalla menisikö sormi sisään, sitten nussien sormellaan koiraa kulli kovana ja lopulta sovittaen, mahtuisiko oma kulli sisään.

Jos ensimmäinen kokeilu tuntuu onnistuneelta uskon tuosta tulevan helposti jokapäiväinen tapa teini-iän seksipaineiden purkamiseksi enkä sitä sinällään ihmettele, sillä ainakin minusta se nykyään muodissa oleva homoilu tuntuu jotenkin luonnottomammalta.

Varmaan myös monilla tytöillä ja naisilla on ainakin mielenkiintoa koiraskoiria kohtaan ja onhan täälläkin ollut pari-kolme kommenttia, joissa joku kertoo runkanneensa perheen koiraa teinityttönä tai antaneen aikuisena koiran nuolla pilluaan.

Lisään tähän caveatina, että en ole itse koskaan elänyt koiraperheessä eikä minulla itselläni ole koskaan ollut koiraa vaikka pidän toki eläimistä - joskin vähemmän intiimillä tavalla. 

Vierailija
1951/1953 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kimppa toisen bi miehen ja naisen kanssa. Vain taivas rajana mitä kolme kiimaista mieltä saa aikaiseksi. 

Vierailija
1952/1953 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada useammin pillua, jossa on ihan luonnollisiakin aromeita, eikä aina vastapestyä tai tuoksutonta. Aamulla nuolin hetken naisystävää, eikä pillussa ollut käytännössä mitään aromeita vaikka pesusta oli ainakin 8 tuntia. 

En ymmärrä, miten pillujen maussa ja tuoksussa voikin olla niin paljon haju- ja makueroja. Ex-vaimo piti aina pikkuhousunsuojia ja hänellä oli isot sisemmät häpyhuulet. Oli tuoksua ja makukin oli kuin 9-voltin paristosta. Seuraavalla naisystävällä oli lähes tuoksuton viivapillu, mutta sekin maistui samalta. Nykyisellä naisystävällä on labia edellisten välimaastosta, mutta ei maistu yhtään millekään, eikä myöskään tuoksu. Joskus kävi mielessä, että jos ei pepusta tulisi välillä mietoa pepun tuoksua 69:ssä, niin voisi luulla nuolevansa androidia.

En oo siis ainoa, kyllä sen pillun pitää tuoksua ja maistua että siitä nauttii. Onneksi vaimo tietää ja jättää suihkuttamatta ennen seksiä. 

Vierailija
1953/1953 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa oli usein roolileikkejä siitä että olemme sisaruksia. Varmaan rajuin laukeemiseni koskaan oli kun hän ensimmäistä kertaa pyysi saada spermat sisään "veljeltään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän