Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1953)

Vierailija
1881/1953 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantiin siskon kans kun olin 20v ja se 19v. Oltiin humalassa ja molemmat just erottu. 

Panin nelitoistavuotiaana pikkusiskoa kerran kokeeksi. 

Panetti vaan niin saatanasti ja sisko oli siinä lähellä. Vähän halailtiin ja näytin seisovan kikkelin ja pyysin koskemaan ja vein sen sänkyyni. Multa pääsi vielä sen sisäänkin vahingossa ja lakanakin vereenty. 

Ei sisko siitä huonoa tykännyt mutta mua hävetti niin helvetisti jälkeenpäin että se jäi ainoaksi kerraksi.

Ei kai yksi kerta mitään haittaa! Nehän sanovat ettei yksi kerta homoakaan tee!

No mä olen viidentoista nyt ja siskokin on kasvattanut tissit ja vähän karvojakin niin on mulla ollu kyllä vähän mielessä että josko se antaisi mulle pillua taas. Mulla seisoo täysillä aina kun me ollaan saunassa kahdestaan ja siskokin on sen kyllä pakosti huomannu, etenkin kun mulla on lyhyt esinahka ja terska tulee punasena ulos aina seisokissa. Mä yritän kyllä nussia sitä uudestaan juhannuksena. 

Lycka till! Anna meille raportti sitten!

No tässä tulee raporttia. Mä sain saunassa pikkusiskon runkkaamaan mua kun vanhemmat lähti vilvottelemaan! Me jäätiin kahdestaan lauteille ja mulla tuli heti viimekerta mieleen ja kulli alko nousemaan väkisin. Mä yritin piilotella sitä mutta kun mä näin että sisko vilkuili mä kysyin että haluuko se koskea ja se sano ajatelleensa ihan samaa! Mä näytin miten esinahkaa voi vetää päälle ja pois ja katselin siskon nöpöttäviä nännejä sen pienissä tisseissä kun se teki sitä. Mä laitoin käden siskon pyllylle ja työnsin sormenpään takaapäin sen pilluun joka oli ihan liukas. Just silloin mä kuulin pukuhuoneesta miten penkkiä siirrettiin ja me lopetettiin kiireesti. 

Vanhemmat tuli takasin lauteille ja isä alkoi heittää löylyä. Pikkusisko lähti heti vilvottelemaan ja pesulle mutta mä piilottelin seisovaa kullia reisieni välissä vielä pitkään ja oli tukalaa kun isä tykkää kovista löylyistä.

Tänään mä kävin ostamassa kortsuja valmiiksi ja nyt mä tiedän että mä saan oikeesti pillua pian!

Kiitos kun ymmärrätte!

Seurustelin joskus teini-iässä tytön kanssa, jota hänen kaksi pikkuveljeään kiusasivat kertomalla minulle tytön kuullen, miten isosisko oli pyynnöstä näyttänyt heille saunassa ylälauteella istuen pilluaan. Oli kuulemma sitä oikein levittänyt sitä ja työnnellyt sormiaan ”irstaasti” sisälleen. 

Ilmeisesti pojat olivat runkanneet samalla tai todennäköisimmin kaikki kolme olivat runkanneet yhdessä. 

Tyttö oli kovasti kiusaantunut, mutta ei tuo minua oikeastaan häirinnyt.

Minulla oli usein hankalia tahdosta riippumattomia erektioita varhaisteini-iässä kuten on tavallista sen ikäisille pojille. Ei ollut aivan harvinaista että sain pakkojöpötin tahtomattani perhesaunassakin ja yritin sitten nolona ja epätoivoisesti piilotella sitä vanhemmilta ja siskoilta nostamalla jalkani lauteiden kaiteelle.

Joskus, jos satuimme jäämään saunaan kahdestaan kolme vuotta vanhempi ja ilmeisesti jo kokeneempi sisareni ystävällisesti auttoi minua tulemalla seisomaan selkäni taakse, painamalla pehmoisen sylinsä ja rintansa kiinni minuun ja runkkaamalla mällini saunakauhaan, jonka hän sitten tyhjensi lattiakaivoon ja huuhtoi.

Hän ei kuitenkaan koskaan antanut minun koskea itseensä muulla tavoin vaikka yritin eikä meillä koskaan ollut mitään muuta, ainoastaan kerran sain kokeilla hänen liukasta pilluaan sormella sisäpuolelta. Hän tahtoi vain auttaa kärsivää pikkuveljeä. Meillä on aina ollut vahva tunneside.

Vierailija
1882/1953 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuollut miehen persereikää oikein kunnolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/1953 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonki toiseen jo kerroinkin jo tämän: Otin Halla-ahon fillarin satulan anukseeni julkisella paikalla. Samassa rytäkässä pyörä hajosi ja Halla-aho syytti tapahtuneesta vihervassareita mediassa eli melkoinen win-win tilanne. Kiihotti myös ajatus satulasta Halla-ahon jalkovälissä.

Oot kone, itse olen käynyt vain haistelemassa satuloita.

Vierailija
1884/1953 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johonki toiseen jo kerroinkin jo tämän: Otin Halla-ahon fillarin satulan anukseeni julkisella paikalla. Samassa rytäkässä pyörä hajosi ja Halla-aho syytti tapahtuneesta vihervassareita mediassa eli melkoinen win-win tilanne. Kiihotti myös ajatus satulasta Halla-ahon jalkovälissä.

Oot kone, itse olen käynyt vain haistelemassa satuloita.

Etkö muka ole koskaan käynyt runkkaamassa ja heittämässä mällit satulalle?

Se oli joku muu!

Vierailija
1885/1953 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on pervoa. Ainakin antanut suuseksiä pojalle yläasteella tunnilla luokan takaosassa. Nussinut poikaystäväni kanssa sen huoneessa niin, että sen teini-ikäinen pikkuveli näki meidät ja runkkasi ovella, mutta ei keskeytetty yhdyntää.

Kauppakeskuksen invavessapanot, kirjaston lukusalisuikkarit.

Me mentiin poikaystävän kanssa päällekkäin lattialle pulpetin tason alle. Kemian luokassa oli edestä "umpinaiset" paripulpetit ja kaveri istui takarivissä meidän vieressä yksin. Luokassa oli aina rauhatonta ja ope oli kykenemätön ja osaamaton pitämään kuria ja yleensäkin pihalla siitä mitä tunnilla tapahtui. Kaveri ei puhunut mitään ja oli sovittu, että hän katselee kun me pantiin pikaisesti. Hän sai siitä mielihyvää ja huomasin, että kosketteli itseään vähäsen samalla. Poikaystävällä ei tietenkään ollut valittamista, mulla oli vähän kova makuualusta, mutta nuoruuden kiimassa ei mikään haitannut. Uskon tänä päivänäkin, että pystyttiin tekemään se salaa muilta. Varmahan tuosta ei voi olla, eikä ko. tapahtunut vain yksi tai kaksi kertaa. Viisi krt. jos laskin oikein koko 9. luokan aikana. Voi nuoruus.....

Vierailija
1886/1953 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekona tämä ei ole mitenkään pervo, ihan tavallista seksiä, mutta me kaksi teemme siitä varmasti muiden mielestä pervon. Viime vuonna oli hellejakso ja olin purjehtimassa veljeni kanssa. Vietimme muutaman yön saaren suojassa ja kun lähistöllä ei ollut ketään ja oli ihanan rauhallista ja turvallista ja saimme katsella vain kuinka isot laivat ajoivat väylällä, me päädyimme rakastelemaan useita kertoja. Oikeastaan kiehtovinta oli nähdä kartalla meidän vene. Vene lähetti jatkuvasti sijaintitietoja ja tuntui että kaikki tietenkin tietä että me olemme siellä, mutta silti kukaan ei pääse tietämään mitä me teimme siellä! Helteellä ei kotona koskaan huvita rakastella ja paatin sisälläkään ei voinut olla, mutta kun siitä pääsi suoraan mereen vilvoitttelemaan, tuntui hyvältä vain kelluskella aurinkovarjon alla ja nauttia toisen seurasta, miettimättä oikein mitään. Koko se matkan ajan oli samanlainen tunne kuin nuorina kun ihastui ja rakastui ensimmäisen kerran. Se upea vapauden ja rentouden tunne ihan koko vartalossa ja sitten kuitenkin se sama värisyttävä jännitys kun aloimme flirttailemaan ja ennenkuin päädyttiin sänkyyn. Se mahtava yhteyden tunne kun saa pitää toisesta kiinni ja sitten yhdynnän jälkeen kun tunsi sen kielletyn siemennesteen valuvan ulos ja kun samaan aikaan tiesi että voihan sitä kaikkea tapahtua, mutta silti en halunnut kondomia. En sillä kerralla!

Vierailija
1887/1953 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.

Vierailija
1888/1953 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekona tämä ei ole mitenkään pervo, ihan tavallista seksiä, mutta me kaksi teemme siitä varmasti muiden mielestä pervon. Viime vuonna oli hellejakso ja olin purjehtimassa veljeni kanssa. Vietimme muutaman yön saaren suojassa ja kun lähistöllä ei ollut ketään ja oli ihanan rauhallista ja turvallista ja saimme katsella vain kuinka isot laivat ajoivat väylällä, me päädyimme rakastelemaan useita kertoja. Oikeastaan kiehtovinta oli nähdä kartalla meidän vene. Vene lähetti jatkuvasti sijaintitietoja ja tuntui että kaikki tietenkin tietä että me olemme siellä, mutta silti kukaan ei pääse tietämään mitä me teimme siellä! Helteellä ei kotona koskaan huvita rakastella ja paatin sisälläkään ei voinut olla, mutta kun siitä pääsi suoraan mereen vilvoitttelemaan, tuntui hyvältä vain kelluskella aurinkovarjon alla ja nauttia toisen seurasta, miettimättä oikein mitään. Koko se matkan ajan oli samanlainen tunne kuin nuorina kun ihastui ja rakastui ensimmäisen kerran. Se upea vapauden ja rentouden tunne ihan koko vartalossa ja sitten kuitenkin se sama värisyttävä jännitys kun aloimme flirttailemaan ja ennenkuin päädyttiin sänkyyn. Se mahtava yhteyden tunne kun saa pitää toisesta kiinni ja sitten yhdynnän jälkeen kun tunsi sen kielletyn siemennesteen valuvan ulos ja kun samaan aikaan tiesi että voihan sitä kaikkea tapahtua, mutta silti en halunnut kondomia. En sillä kerralla!

Kiitos tästä! Minäkin nautin purjehtimisesta ja voin hyvin eläytyä näihin tuntemuksiin ja tilanteisiin, joita hyvin kuvailit!

Mutta ymmärsinkö oikein että sinäkö siis harrastit seksiä veljesi kanssa?! Saanko kysyä minkä ikäisiä te olette?

Vierailija
1889/1953 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantiin siskon kans kun olin 20v ja se 19v. Oltiin humalassa ja molemmat just erottu. 

Panetti vaan niin saatanasti ja sisko oli siinä lähellä. Vähän halailtiin ja näytin seisovan kikkelin ja pyysin koskemaan ja vein sen sänkyyni. Multa pääsi vielä sen sisäänkin vahingossa ja lakanakin vereenty. 

Ei sisko siitä huonoa tykännyt mutta mua hävetti niin helvetisti jälkeenpäin että se jäi ainoaksi kerraksi.

No mä olen viidentoista nyt ja siskokin on kasvattanut tissit ja vähän karvojakin niin on mulla ollu kyllä vähän mielessä että josko se antaisi mulle pillua taas. Mulla seisoo täysillä aina kun me ollaan saunassa kahdestaan ja siskokin on sen kyllä pakosti huomannu, etenkin kun mulla on lyhyt esinahka ja terska tulee punasena ulos aina seisokissa. Mä yritän kyllä nussia sitä uudestaan juhannuksena. 

Minäkin sain silloin 13 - 14-vuotiaana usein tahtomattani noloja jöpöttejä saunassa ja yritin piilotella niitä vanhemmiltani ja sisaruksiltani parhaani mukaan, kun en mahtanut niille mitään muuta ja saunassa piti käydä perheen saunavuorolla. 

Huomasin kyllä, miten sisareni yrittivät vilkuilla seisovaa kulliani, mutta ne eivät onneksi sanoneet siitä koskaan mitään. Ainoastaan isäni huomautti kerran, että "Yritäs nyt olla!"

Vierailija
1890/1953 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! Minäkin nautin purjehtimisesta ja voin hyvin eläytyä näihin tuntemuksiin ja tilanteisiin, joita hyvin kuvailit!

Mutta ymmärsinkö oikein että sinäkö siis harrastit seksiä veljesi kanssa?! Saanko kysyä minkä ikäisiä te olette?

En halua tarkkaa ikää kertoa mutta neljänkymmenen paikkeilla.

Vierailija
1891/1953 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.

Ville saatana! Nita valuu taas spermaaa ja nuolee peräpäätään! Se pleikka menee nyt jäähylle kuukaudeksi

Vierailija
1892/1953 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin Ruisrockin jatkoilla eilen persettä kahdelle jannulle. Laskin shortsit ku ei ollu pilkareita alla ja näytin pitkään ”sinne päin”. Vetivät käteen ja sain siitä hyvästä mäyräkoiran verran kaljaa 😁 En pyytänyt mutta halusivat maksaa jotakin

Vierailija
1893/1953 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytin Ruisrockin jatkoilla eilen persettä kahdelle jannulle. Laskin shortsit ku ei ollu pilkareita alla ja näytin pitkään ”sinne päin”. Vetivät käteen ja sain siitä hyvästä mäyräkoiran verran kaljaa 😁 En pyytänyt mutta halusivat maksaa jotakin

Tuo mäyräkoira vei tarinasta uskottavuuden. Olisit sanonut, että tapahtui 2005. Silloin saattoi vielä jollakin olla mäyräkoira mukana ja nuoriso edes tiesi mitä se tarkoittaa. 

Vierailija
1894/1953 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahto siellä olla märkänä muukin kun pillu, senverran on satanut että se savipelto on varmasti liejua täynnä. Oli varmaan mutarocki tänävuonna.

Vierailija
1895/1953 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on pervoa. Ainakin antanut suuseksiä pojalle yläasteella tunnilla luokan takaosassa. Nussinut poikaystäväni kanssa sen huoneessa niin, että sen teini-ikäinen pikkuveli näki meidät ja runkkasi ovella, mutta ei keskeytetty yhdyntää.

Kauppakeskuksen invavessapanot, kirjaston lukusalisuikkarit.

Me mentiin poikaystävän kanssa päällekkäin lattialle pulpetin tason alle. Kemian luokassa oli edestä "umpinaiset" paripulpetit ja kaveri istui takarivissä meidän vieressä yksin. Luokassa oli aina rauhatonta ja ope oli kykenemätön ja osaamaton pitämään kuria ja yleensäkin pihalla siitä mitä tunnilla tapahtui. Kaveri ei puhunut mitään ja oli sovittu, että hän katselee kun me pantiin pikaisesti. Hän sai siitä mielihyvää ja huomasin, että kosketteli itseään vähäsen samalla. Poikaystävällä ei tietenkään ollut valittamista, mulla oli vähän kova makuualusta, mutta nuoruuden kiimassa ei mikään haitannut. Uskon tänä päivänäkin, että pystyttiin tekemään se salaa muilta. Varmahan tuosta ei voi olla, eikä ko. tapahtunut vain yksi tai kaksi kertaa. Viisi krt. jos laskin oikein koko 9. luokan aikana. Voi nuoruus.....

Eihän tuo edes ole kunnolla pervoa. Me mentiin nussimaan luokan eteen sellaiselle tasolle, missä tyttö makasi alla portaissa. Jaa miksi? No siksi... oli jo sen verran kokemusta meikällä, sain jaloilla ponnistettua voimaa kiihkeään lykkimiseen...

Pahinta oli kun opettaja näkee meidät avoimesta ikkunasta (alakerran luokka) ja huutaa "Nyt pois sieltä!". Tuli hiukan kiire ja päästiin kuin päästiinkin ulos luokasta ja piilouduttiin portaiden alle matalaan välitilaan, kunnes opettaja lopettaa etsimästä meitä. Seuraavana päivänä sitten rehtorin kansliaan ja sekä minun että tytön kotiväki paikalla....

Elämäni noloin hetki (siihen asti). Ei siellä päin pitänyt enää ketään olla, koulu oli loppu ja salissa oli kansalaisopiston jumppa. Ovet oli vielä auki kun talkkari oli taas myöhässä.

Vierailija
1896/1953 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville saatana! Nita valuu taas spermaaa ja nuolee peräpäätään! Se pleikka menee nyt jäähylle kuukaudeksi

Reps 😆

Vierailija
1897/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini määräsi minut kerran ulkoiluttamaan naapurinrouvan isovillakoiraa kun olin murrosiässä ja himot olivat huipussaan.

Poikana minua suoraan sanoen hävetti näyttäytyä moisen puudelin kanssa ja teimme pikän kävelylenkin metsäpolkuja myöten, jotta tuttuja ei tulisi vastaan. Minulle tuli kuitenkin mieleen tarkistaa, minkälainen pillu puudelilla oikein on ja ujutin varovasti syljellä kastelemani sormen sisään eikä puudeli ollut siitä millänsäkään.

No kaikki arvaavat, mitä sitten seurasi: Kävelimme pois polulta tiheikköön jossa kaivoin seisovan kikkelini ulos, hieroin sen syljellä liukkaaksi ja aloin sovittaa sitä naapurin puudelin perään. Pillu oli tiukka ja kikkelini, joka ei ollut vielä kasvanut lopulliseen mittaansa seisoi kuin naula ja painui vähitellen kokonaan puudelin karvaiseen  pilluun, mikä sekä tuntui valtavan hyvältä että näytti valtavan kiihottavalta. Minulla ei ollut tuolloin vielä kokemuksia tytöistä ja ajattelin, että tätäkö tämä nyt on!

Ehdin työntää vain kuutaman kerran ennenkun jo laukesin sisälle pilluun ruiskien sinne suuren lastin. Yritin jatkaa nussimista spermani liukastaessa puudelin pillua entisestään. Kirnutessani se litisi ja valui ulos pillusta shortseilleni. Laukesin toisenkin kerran sisään ja puudelin nuoltua pillunsa puhtaaksi jatkoimme kävelyä, kunnes minulla alkoi taas seisoa liian häiritsevästi ja toistimme temput.

Tuo kerta jäi naapurin puudelin kanssa ainoaksi, sillä minua ei enää pyydetty ulkoiluttamaan sitä.

Pitääkö tätä hävetä vielä?  

Vierailija
1898/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän juhannuksenne sujui?

Vierailija
1899/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju mennyt pilalle näiden eläimiin sekaantujien ja sukurutsaajien fantasioinneilla

Vierailija
1900/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju mennyt pilalle näiden eläimiin sekaantujien ja sukurutsaajien fantasioinneilla

Sina ei ole mikan pako tala ruokaila!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän