Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1953)

Vierailija
1901/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju mennyt pilalle näiden eläimiin sekaantujien ja sukurutsaajien fantasioinneilla

Eivätkö muka kaikki nämä homot ja lepsot häiritse sinua? Minusta juuri ne ovat kaikkein ärsyttävimpiä!

Vierailija
1902/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan invataksia ja yksi vakiasiakkaani on hyvin lihava yli 60v nainen. Häneltä on amputoitu jalat ilmeisesti diabeteksen takia.

Useamman kerran pannut tätä lihapullaa niin ykköseen kuin kakkoseenkin. Erityisen irstasta on laskea omat lastit hanuriin ja katsella kun tavarat valuu lakanoille kaikkine lisukkeineen. Kyseinen täti ei pääse yksin edes pesulle, vaan peseminen jää kotihoidon vastuulle.

Ottaisi myös suihin panon jälkeen, mutta kakkossession jälkeen itselleni riitti kertakokeilu. Meni liian ällöttäväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on pervoa. Ainakin antanut suuseksiä pojalle yläasteella tunnilla luokan takaosassa. Nussinut poikaystäväni kanssa sen huoneessa niin, että sen teini-ikäinen pikkuveli näki meidät ja runkkasi ovella, mutta ei keskeytetty yhdyntää.

Kauppakeskuksen invavessapanot, kirjaston lukusalisuikkarit.

Me mentiin poikaystävän kanssa päällekkäin lattialle pulpetin tason alle. Kemian luokassa oli edestä "umpinaiset" paripulpetit ja kaveri istui takarivissä meidän vieressä yksin. Luokassa oli aina rauhatonta ja ope oli kykenemätön ja osaamaton pitämään kuria ja yleensäkin pihalla siitä mitä tunnilla tapahtui. Kaveri ei puhunut mitään ja oli sovittu, että hän katselee kun me pantiin pikaisesti. Hän sai siitä mielihyvää ja huomasin, että kosketteli itseään vähäsen samalla. Poikaystävällä ei tietenkään ollut valittamista, mulla oli vähän kova makuualusta, mutta nuoruuden kiimassa ei mikään haitannut. Uskon tänä päivänäkin, että pystyttiin tekemään se salaa muilta. Varmahan tuosta ei voi olla, eikä ko. tapahtunut vain yksi tai kaksi kertaa. Viisi krt. jos laskin oikein koko 9. luokan aikana. Voi nuoruus.....

Eihän tuo edes ole kunnolla pervoa. Me mentiin nussimaan luokan eteen sellaiselle tasolle, missä tyttö makasi alla portaissa. Jaa miksi? No siksi... oli jo sen verran kokemusta meikällä, sain jaloilla ponnistettua voimaa kiihkeään lykkimiseen...

Pahinta oli kun opettaja näkee meidät avoimesta ikkunasta (alakerran luokka) ja huutaa "Nyt pois sieltä!". Tuli hiukan kiire ja päästiin kuin päästiinkin ulos luokasta ja piilouduttiin portaiden alle matalaan välitilaan, kunnes opettaja lopettaa etsimästä meitä. Seuraavana päivänä sitten rehtorin kansliaan ja sekä minun että tytön kotiväki paikalla....

Elämäni noloin hetki (siihen asti). Ei siellä päin pitänyt enää ketään olla, koulu oli loppu ja salissa oli kansalaisopiston jumppa. Ovet oli vielä auki kun talkkari oli taas myöhässä.

Mitä pervoa nyt tuossa muka on, mutta joskus varhaisteini-iässä naapurissamme oli pari vuotta nuorempi poika, joka oli varsin estoton ja siinä iässä hillittömän kiimainen. Tämä naapurin poika esitteli seisovaa piliään kaikille naapuruston lapsille näiden sukupuolesta riippumatta aina tilaisuuden tullen.

Tuolla naapurin pojalla oli varmaankin jokin henkinen häiriö ja häntä pidettiin vähän yksinkertaisena. Hän oli ilmeisesti juuri löytänyt uuden jutun ja esitteli seisovaa kulliaan kaikille naapurien kakaroille aina kun mahdollista.

Kerran hän esitti ylpeänä meille yli puolelle tusinalle pojalle ja tytölle ihan ex tempore malliksi yhdynnän pikkusiskonsa kanssa kesäillassa keskellä pihanurmikkoa  lähetyssaarnaaja-asennossa ja laukesi paljaaltaan siskonsa  pilluun ihan oikeasti, sillä näimme kaikki miten sperma valui karvattomasta pillusta pitkin reisiä. Meiltä kaikilta muilta ei kavereiden kesken jutellun mukaan ollut tuolloin vielä edes tullut ensimmäistä siemensyöksyäkään. 

Homma vaikutti käyvän tottuneesti molemmilta, olevan mieluinen myös siskolle eikä se kauaa kestänyt mutta jäi mieleen kyllä, kun katselimme tyrmistyneinä esitystä.

Vierailija
1904/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju mennyt pilalle näiden eläimiin sekaantujien ja sukurutsaajien fantasioinneilla

Sina ei ole mikan pako tala ruokaila!

Olen eri, mutta novelleille on omat sivustonsa

Vierailija
1905/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on pervoa. Ainakin antanut suuseksiä pojalle yläasteella tunnilla luokan takaosassa. Nussinut poikaystäväni kanssa sen huoneessa niin, että sen teini-ikäinen pikkuveli näki meidät ja runkkasi ovella, mutta ei keskeytetty yhdyntää.

Kauppakeskuksen invavessapanot, kirjaston lukusalisuikkarit.

Me mentiin poikaystävän kanssa päällekkäin lattialle pulpetin tason alle. Kemian luokassa oli edestä "umpinaiset" paripulpetit ja kaveri istui takarivissä meidän vieressä yksin. Luokassa oli aina rauhatonta ja ope oli kykenemätön ja osaamaton pitämään kuria ja yleensäkin pihalla siitä mitä tunnilla tapahtui. Kaveri ei puhunut mitään ja oli sovittu, että hän katselee kun me pantiin pikaisesti. Hän sai siitä mielihyvää ja huomasin, että kosketteli itseään vähäsen samalla. Poikaystävällä ei tietenkään ollut valittamista, mulla oli vähän kova makuualusta, mutta nuoruuden kiimassa ei mikään haitannut. Uskon tänä päivänäkin, että pystyttiin tekemään se salaa muilta. Varmahan tuosta ei voi olla, eikä ko. tapahtunut vain yksi tai kaksi kertaa. Viisi krt. jos laskin oikein koko 9. luokan aikana. Voi nuoruus.....

Eihän tuo edes ole kunnolla pervoa. Me mentiin nussimaan luokan eteen sellaiselle tasolle, missä tyttö makasi alla portaissa. Jaa miksi? No siksi... oli jo sen verran kokemusta meikällä, sain jaloilla ponnistettua voimaa kiihkeään lykkimiseen...

Pahinta oli kun opettaja näkee meidät avoimesta ikkunasta (alakerran luokka) ja huutaa "Nyt pois sieltä!". Tuli hiukan kiire ja päästiin kuin päästiinkin ulos luokasta ja piilouduttiin portaiden alle matalaan välitilaan, kunnes opettaja lopettaa etsimästä meitä. Seuraavana päivänä sitten rehtorin kansliaan ja sekä minun että tytön kotiväki paikalla....

Elämäni noloin hetki (siihen asti). Ei siellä päin pitänyt enää ketään olla, koulu oli loppu ja salissa oli kansalaisopiston jumppa. Ovet oli vielä auki kun talkkari oli taas myöhässä.

Mitä pervoa nyt tuossa muka on, mutta joskus varhaisteini-iässä naapurissamme oli pari vuotta nuorempi poika, joka oli varsin estoton ja siinä iässä hillittömän kiimainen. Tämä naapurin poika esitteli seisovaa piliään kaikille naapuruston lapsille näiden sukupuolesta riippumatta aina tilaisuuden tullen.

Tuolla naapurin pojalla oli varmaankin jokin henkinen häiriö ja häntä pidettiin vähän yksinkertaisena. Hän oli ilmeisesti juuri löytänyt uuden jutun ja esitteli seisovaa kulliaan kaikille naapurien kakaroille aina kun mahdollista.

Kerran hän esitti ylpeänä meille yli puolelle tusinalle pojalle ja tytölle ihan ex tempore malliksi yhdynnän pikkusiskonsa kanssa kesäillassa keskellä pihanurmikkoa  lähetyssaarnaaja-asennossa ja laukesi paljaaltaan siskonsa  pilluun ihan oikeasti, sillä näimme kaikki miten sperma valui karvattomasta pillusta pitkin reisiä. Meiltä kaikilta muilta ei kavereiden kesken jutellun mukaan ollut tuolloin vielä edes tullut ensimmäistä siemensyöksyäkään. 

Homma vaikutti käyvän tottuneesti molemmilta, olevan mieluinen myös siskolle eikä se kauaa kestänyt mutta jäi mieleen kyllä, kun katselimme tyrmistyneinä esitystä.

Copypaste vol. 579

Vierailija
1906/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytin Ruisrockin jatkoilla eilen persettä kahdelle jannulle. Laskin shortsit ku ei ollu pilkareita alla ja näytin pitkään ”sinne päin”. Vetivät käteen ja sain siitä hyvästä mäyräkoiran verran kaljaa 😁 En pyytänyt mutta halusivat maksaa jotakin

Tuo mäyräkoira vei tarinasta uskottavuuden. Olisit sanonut, että tapahtui 2005. Silloin saattoi vielä jollakin olla mäyräkoira mukana ja nuoriso edes tiesi mitä se tarkoittaa. 

Höpöhöpö. Olen 28v. Sanoin että mäyräkoiran VERRAN. Jotain 12 purkkia siinä pussissa mun mielestä oli 😊

Vierailija
1907/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.

Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.

Vierailija
1908/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kiimassa, et runkkaan dildolla vaikka kämppis on viereisessä huoneessa ja se saattaa kuulla kun mun pillu litisee. 

Vierailija
1909/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin kiimassa, et runkkaan dildolla vaikka kämppis on viereisessä huoneessa ja se saattaa kuulla kun mun pillu litisee. 

Ikä, sukupuoli ja mitat?

Silmien ja tukan väri sekä karvoitus ja kuppi?

Vierailija
1910/1953 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä, sukupuoli ja mitat?

Silmien ja tukan väri sekä karvoitus ja kuppi?

Miksi haluut tietää noin tarkasti? 

No voin kuitenkin kertoa, jos sua kiihottaa tietää. Blondi, N 30, silmät on vihreät ja kuppikoko E. Kurvikas kroppa. Alapään karvat on mustat ja se on melkoinen pöheikkö tällä hetkellä. 

Kiihottaako nää tiedot sua?

Vierailija
1911/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ehkä enää oo pervointa. Mutta aamulla sain leikkiä ihan rauhassa äänistä välittämättä, kun kämppis lähti aikaisin töihin ja itse satuin heräämään ulko-oven kolahdukseen. Iltavuorolaisena ei ollut kiire nousta sängystä. Teki hyvää.

Vierailija
1912/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla runkkaa usein kämppis. Tai sit sitä panee sen poikakaveri. Jälkimmäisestä tulee natinaa, läps-läps ääntä ja kiljumista. Ensiksi mainitusta lätinää ja huohotusta. Kumpaakaan ei peittele yhtään ja orkut kuuluu. Pervoa tai ei, olen usein sormeillut itteeni tuota kuunnellen ja lauennut. Näit on ollu myös ihan päiväsaikaan etenkin tota lätinää ja huohotusta.

Vierailija
1913/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin joskus teinikollina muutaman kerran meidän labbisnarttua ja laskin sisään. Se helpotti hetkiseksi mutta hävetti.

Ville saatana! Nita valuu taas spermaaa ja nuolee peräpäätään! Se pleikka menee nyt jäähylle kuukaudeksi

Persuhullulle lisää bostikkia!

Vierailija
1914/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin vaimon kanssa illaksi kunnon pötkö salamia, nam.

Vierailija
1915/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin vaimon kanssa illaksi kunnon pötkö salamia, nam.

Onko oikein Aleikum-salamia?

Vierailija
1916/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapulassa ja uteliaana myin itseni ensimmäisenä opiskeluvuotenani yli 30 vuotta vanhemmalle miehelle subitytöksi. Pervoa ei ollut saada rahaa seksistä. Perversio oli siinä fiiliksessä, jonka sain kaikesta siitä, mitä mies teki ja halusi minun tekevän. Vasta vuosia myöhemmin opin nauttimaan myös ihan tavallisesta vaniljaseksistä. N47

Vierailija
1917/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla runkkaa usein kämppis. Tai sit sitä panee sen poikakaveri. Jälkimmäisestä tulee natinaa, läps-läps ääntä ja kiljumista. Ensiksi mainitusta lätinää ja huohotusta. Kumpaakaan ei peittele yhtään ja orkut kuuluu. Pervoa tai ei, olen usein sormeillut itteeni tuota kuunnellen ja lauennut. Näit on ollu myös ihan päiväsaikaan etenkin tota lätinää ja huohotusta.

Siis eihän toi nyt pervoa vielä ole. Olen minäkin masturboinut hotellihuoneessa kun kaveri kiikutti alakerran baarista jonkun äijän ja rupesivat suoraan panemaan

Vierailija
1918/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän toi nyt pervoa vielä ole. Olen minäkin masturboinut hotellihuoneessa kun kaveri kiikutti alakerran baarista jonkun äijän ja rupesivat suoraan panemaan

No hehheh - olin just laittamassa tuollaista samaa kokemusta. Ensin vitutti sitten panetti. Mä tosin yritin pervoilla takas ja törkeästi levitin jalkani niiden suuntaan ja työntelin sormia sisään. Kun tällä ei ollut mitään vaikutusta asiaan niin lopulta masturboin loppuun saakka ha menin suihkuun kunnes se ukko lähti. Oli kaveri hiljaista ämmää loppuyön eikä aamullakaan juttu kulkenut 😅 Kun fiksua esittävä työkaveri oli huohottanut tarttevansa perseeseen 😂

Vierailija
1919/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, mutta kultaisen noutajan kanssa! Nussin sitä aikoinaan joka päivä päästyäni koulusta, kun vanhemmat eivät olleet vielä tulleet kotiin. Koko viimeisen oppitunnin ja koko kotimatkan minulla seisoi. Nella piti siitä myös ja tuli aina vastaan sekä käänsi peräpäänsä valmiiksi minua kohti katsellen minua odottavaisesti silmiin. Rakkaat muistot jäi.

Ei kai tuossa mitään erityisen pervoa ole! Onhan noin varmaan käynyt joskus kaikille teinipojille koiraperheissä.

Vierailija
1920/1953 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville saatana! Nita valuu taas spermaaa ja nuolee peräpäätään! Se pleikka menee nyt jäähylle kuukaudeksi

Parempi kuin joku Fleshlight! On itsepuhdistuva, lämmin eikä tarvitse liukastetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä