Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (2168)

Vierailija
1861/2168 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa juhannuksena annoin suuhun mökin terassilla samalla kun roplasin sen kaveria joka tuli mun kädelle

Vierailija
1862/2168 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin työntämässä Halla-ahon polkupyörän penkin ns. kärjen anukseen, samassa rytäkässä takarengas hajosi,

Hyi saatana,minkälaisia ihmisiä täällä on.

Pidätkö edelleen tuota kommenttiasi tarpeellisena?

Vaikka kyllä minäkin veikkaan, että suurin osa niistä, joilla on aikaa luuhata täällä äänestää SDP:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2168 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on pervoa. Ainakin antanut suuseksiä pojalle yläasteella tunnilla luokan takaosassa. Nussinut poikaystäväni kanssa sen huoneessa niin, että sen teini-ikäinen pikkuveli näki meidät ja runkkasi ovella, mutta ei keskeytetty yhdyntää.

Kauppakeskuksen invavessapanot, kirjaston lukusalisuikkarit.

Vierailija
1864/2168 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se perinteinen, eli pikkuhousujen varastelu. Nuorena hiivin kerran jopa uimarannan pukukoppiin naisten puolelle, josta jäinkin sitten kiinni paikan päältä. Kolme naista ja joku teinityttö hyökkäsivät uikkareissaan pukukoppiin juuri kun olin siellä pikkarit kädessäni. Voin kertoa, että eivät olleet naiset kovin iloisia asiasta. Elämäni kuumottavin ja samalla noloin hetkeni. Pissasin housuihini.

Vierailija
1865/2168 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ykkös olutta .

Vierailija
1866/2168 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilija kuvitteli olevansa lahja koko naissukupuolelle. Hän pani kaksi kertaa alle kaksi minuuttia ja laukesi. Mitäänsanomattoman seksin jälkeen mies kutsui itsensä yökylään ja jäi viereen nukkumaan. Aamulla heräsin siihen kun edellisen illan juomat kaihersi vatsassa. Nousin ylös, nostin paidan helmaa, peruutin miehen kasvojen eteen ja herätin hänet raikuvalla pierulla. Hän liukeni ihastuttavan nopeasti ovesta ulos. N26

Vierailija
1867/2168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt ei ole kovin pervoa, mutta Välimeren lomakohteissa aina ollessamme panemme hotellihuoneemme parvekkeella monta kertaa päivässä. Panemme, nuolemme toisiamme, runkkaamme yhdessä jne. Varmasti joku on nähnyt ja/tai kuullut, vaikka yritämmekin olla hiljaa. Helle herättää himot ja kiinnijäämisen riski myös! Hmmm... Pitäisikö taas varata lomamatka johonkin... Aaaahhh...

Vierailija
1868/2168 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin labbiksen panna mua takaa päin

Olimme parhaan ystävättäreni kanssa jotain 13 - 14-vuotiaita, kun hän näytti minulle kerran pihalla miten heidän skotlanninpaimenkoiraltaan saa tulemaan kullin ulos tupesta ja hän sylkäisi kämmeneensä ja runkkasi istuvan koiran kullia, kunnes siltä roiskahti spermat ystävättäreni käteen. Koira nuoli käden ja kullinsa sen lisäksi. Katselin esitystä kovasti siitä kiinnostuneena, sillä olimme tuon ystävättäreni kanssa molemmat täysin kokemattomia. Pilluni oli aivan märkä ja olisin myös halunnut koskea koiran seisovaa kullia. joka oli aivan punainen ja mielestäni valtava, mutta en kehdannut!

Ystävättäreni kertoi tekevänsä tuon heidän koiralleen salaa silloin tällöin ja harrastaneensa sitä siitä asti, kun hänen vanhempi veljensä oli sen hänelle näyttänyt ja opettanut.

Myös minulle näytti veljeni muutaman kerran, miten hän hieroi pystykorvallemme siemensyöksyn. Olin silloin kahdentoista ja esitys oli minusta kiehtova ja jännittävä. 

Vierailija
1869/2168 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin aikuista naista.

Vierailija
1870/2168 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imin munaa ja osallistuin pimpinräpläyskisaan Suviseuroissa

Vierailija
1871/2168 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin kaveriani. Ensin läpällä mökkisaunan suihkussa poikakavereiden nähden mutta kun ne olivat uimassa.. Melko kekkulisssa kaveri otti mun kädestä ja ohjasi haaroihinsa.
En kerinnyt ku ihmetellä toisen naisen kosteutta kun tää painoi mun pään alas ja työnsi sinne missä kieleni oli ollut. Ensin hiukan vaan nuolin siitä ympäriltä mutta kaverin klitoris ponnahti esiin kuin pieni terska. Hän sanoi Ime, äkkiä ja minä imin minkä osasin. Ei menny ku hetki kun alkoi pieni ääntely ja sitten tunsin lämpimän nesteen naamallani. Heh, hänellä alkoi lantio täristä ja hän painoi mun päätä pimppiään vasten että ilma meinasi loppua joten oli pakko rimpuilla irti 😅 Kun olin pessyt kasvoni ja ulkoa alkoi kuulua terassilla kävelemisen ääniä hän halasi vielä varovasti. Ilta jatkui normaalisti kumppaniemme kanssa. Tää oli vuosia sitten 🙄

Vierailija
1872/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 50-v ja olin tyttäreni mieskaverin (25-v?) kanssa kahdestaan keittiössä ja muut oli olohuoneessa. Olin aika kiihottunut ja minulla ei ollut rintaliivejä. Avasin paidan nappeja kysyin haluaako hän kosketella. Hän oli aika yllättynyt, joten otin häntä kädestä ja vein käden kaula-aukolleni. Hän alkoi kosketella, joten minä työnsin käteni hänen housuihin ja koskettelin häntä kunnes hän laukesi.

Vierailija
1873/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme viettäneet iltaa yhden ystäväpariskunnan kanssa, olimme noin 22-28 vuotiaita. Menimme yöllä meille ja ehdotin, josko ystäväni menisi mieheni kanssa sänkyyn ja minä menisin hänen miehensä kanssa. Hetken aikaa osa nikotteli, mutta jostain syystä kaikki suostuivat. Oli aika pervoa harrastaa seksiä toisen naisen miehen kanssa samalla kun tämä toinen nainen voihki viereisessä huoneessa mieheni antaessa hänelle vähän munaa. 

Vierailija
1874/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tapahtuma-aikaan noin 30-vuotta. Olin yhden kaverin ja hänen miehensä kanssa heidän mökillä. Laitoimme saunan päälle ja ehdotin, että kai me kolme voimme mennä yhdessä saunaan ilman uimapukua. Tuntui aika pervolta olla alasti pariskunnan kanssa, mennä uimaan ja kosketella heitä molempia takapuolesta. Miehellä alkoi lisäksi seisomaan ja hän meni vaimonsa kanssa saunan taakse purkamaan paineet.

Vierailija
1875/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme viettäneet iltaa yhden ystäväpariskunnan kanssa, olimme noin 22-28 vuotiaita. Menimme yöllä meille ja ehdotin, josko ystäväni menisi mieheni kanssa sänkyyn ja minä menisin hänen miehensä kanssa. Hetken aikaa osa nikotteli, mutta jostain syystä kaikki suostuivat. Oli aika pervoa harrastaa seksiä toisen naisen miehen kanssa samalla kun tämä toinen nainen voihki viereisessä huoneessa mieheni antaessa hänelle vähän munaa. 

Minä mielelläni kokeilisin yhtä miestä, josta hänen vaimonsa suostuisi samanlaiseen järjestelyyn. En kylläkään harrastaisi seksiä samassa asunnossa, vaan miehet voisivat tulla naisten luokse "kylään" ja saataisiin kaikki rauhassa voihkia tai touhuta missä huoneessa halutaan. Ja mennä sen jälkeen yhdessä suihkuun. En halua kuulla jos toinen nainen nauttisi hieman liikaa miehestäni. Toisaalta minäkään en ehkä uskaltaisi nauttia ihan täysillä jos mieheni kuulisi?

Mutta miten asian nyt ehdottaisi? Ja mitä mieltä toinen olisi?

Vierailija
1876/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omasta mielestä mitenkään pervo ja olen aika pidättäytyväinen. Ihan en hetken mielijohteesta tekisi mitään. Mutta yksi mies on vuosien varrella tullut tosi tutuksi. Olen hieronut hänen niskaansa/selkäänsä ehkä 10 vuotta. Jotkut miehet ehdottelevat kaikenlaista, mutta hän ei. On muutenkin ihan fiksu, tietää asioista paljon, osaa jutella mukavia ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin iso osa hänen ikäisistään. On ehkä 4-6 vuotta minua vanhempi.

Alkuun olin tosi pidättäytyvä, kuten kaikkien miesten kohdalla. Mutta hiljalleen aloin lämmetä. Kun pistän suojan, ettei housut mene hierontaöljyyn, työnsin alkuvuosina suojan nätisti housujen alle. Sitten aloin tulla rohkeammaksi, vedin housuja hieman alas ja vedin housuja ylöspäin kun työnsin suojan housujen alle. Näin siis hänen pakarat edes vilaukselta. Ja usein puolet niistä oli paljaana koko hieronnan ajan. Muutamia kertoja olen hieronut kämmenellä pakaroiden yläosan ja samalla antanut sormieni liukua housujen alle syvemmälle. Olen painanut kämmenellä niin, että hän ei ole ehkä tuntenut sormiani, mutta tiedä häntä?

Kun hänellä on muutamia kertoja ollut ristiselkä jumissa, olen hieronut kunnolla ristiselän ja pakaroiden yläosan. Nautinnosta tai jostain toisesta tunteesta johtuen hänen pakarat ovat liikkuneet ylös ja alas, eikä mitenkään yllättävästi housutkin ovat laskeutuneet liikkeen auttamana hieman alemmaksi. Vähänkös tuo kuumottaa. Jos olisin oikein pervo, niin tutustuisin näkemääni paremmin. Tämä kuitenkin riittää, ja heti kotiin tultuani sängynjouset ovat koetuksella. Tai ainakin tähän saakka on riittänyt.

Vierailija
1877/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tapahtuma-aikaan noin 30-vuotta. Olin yhden kaverin ja hänen miehensä kanssa heidän mökillä. Laitoimme saunan päälle ja ehdotin, että kai me kolme voimme mennä yhdessä saunaan ilman uimapukua. Tuntui aika pervolta olla alasti pariskunnan kanssa, mennä uimaan ja kosketella heitä molempia takapuolesta. Miehellä alkoi lisäksi seisomaan ja hän meni vaimonsa kanssa saunan taakse purkamaan paineet.

Oliko miten kuumottavia tilanne kun pari lähti saunan taakse panemaan tuliko sinulle tarve silloin tyydyttää itseäsi?

Vierailija
1878/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika lailla samanlainen kokemus, mutta eräs naistuttavani kertoi minulle että hänen miehellä on hieman liian iso ja hän on hiukan hätää kärsimässä. Aluksi seksi oli ollut tosi kivaa, mutta liian iso on liian iso että sitä haluaisi usein.

Hän sitten ehdotti, jos minä haluaisin kokeilla vähän isompaa ja jos miehelläni olisi pienempi niin hän halusi sellaista. Hän pehmitti minua ajatuksella useamman viikon, kunnes suostuin kokeilemaan ja ylipäätään ehdottamaan tätä miehelleni. Miehelleni en puhunut mitään ”isosta” vaan että naistuttavani haluaisi kokeilla miestäni.

Ensimmäinen yö vieraan miehen kanssa oli melkoinen kokemus. Iso ei tuntunut liian isolta, mutta kyllä paikat oli hellänä seuraava aamuna. Minulla on isommat rinnat kuin naiskaverillani, ja siitäkös hänen miehensä oli innoissaan. Miehenikin oli tyytyväinen, toinen nainen oli valmis kaikkeen mitä mieheni halusi, ja varmaan sen takia että parinvaihto ei olisi kertaluonteinen tapahtuma. Myöhemmin selvisi, ettei tällä pariskunnalla ole ollut keskinäistä seksiä moneen vuoteen, tai ei ainakaan monesti.

Seuraavien muutaman vuoden aikana vaimojen/miehien vaihto toteutui parin viikon välein. Toinen nainen oli turhankin suostuvainen, ja mieheni antoi hänelle piiskaa takapuolelle, jalkoväliin ja rinnoille. Hänen miehensä ei tykännyt, että oma vaimo palaa kotiin pakarat punaisena. Joten kerran menin hänen luoksensa heidän kesämökille ja siellä olikin lisäksi kaksi hänen kaveria. Ilta pitkälle yöhön meni lasitetulla terassilla. En tiedä näkikö heidän mökkinaapurit, mutta miehet kai toivoivat sitä. Elämäni ylivoimaisesti pervoin asia oli olla alasti lasiterassilla ja kolme ”vierasta” miestä nautti minusta kuin viimeisellä ehtoollisella.

Vierailija
1879/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko miten kuumottavia tilanne kun pari lähti saunan taakse panemaan tuliko sinulle tarve silloin tyydyttää itseäsi?

Minulla oli pieni toive, että olisin saanut tyydyttää molemmat, mutta heille tulikin kiire mennä hoitamaan se keskenään. Kävin saunan ulko-ovella kuuntelemassa, oli tarve tyydyttää itseäni mutta en mennyt siinä kovin pitkälle. Toivoin vielä, että pariskunta tai toinen heistä tulisi vielä tyydyttämään minut. Niin ei käynyt.

Vierailija
1880/2168 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena aamuyöllä oltiin ainoastaan tuttavaperheen nainen ja minä hereillä. Syötiin suklaarahkaa ja oltiin molemmat tukevasti humalassa mutta ei kännissä. Sanoin, että rahka maistuu ja näyttää paskalta, mutta silti lapioin sitä sisään ennenkuin tulee krapula ja ei pysty syömään. Nainen sanoi, että miksi sanoit ääneen, koska se nyt näyttää paskalta myös hänen silmissä ja suussa. Sanoin, että eipä ole tullut syötyä paskaa, mutta nythän sitä tässä menee. Ja sitten molemmat mässytettiin sitä rahkaa kuin se olisi ollut oikeaa paskaa ja yökkäiltiin ajatukselle. Jostain syystä leikki siinä tilanteessa lähti käsistä. Kokeiltiin suudella suu täynnä "paskaa", eli suudeltiin suklaarahkaisilla suilla toisillemme kunnon kielareita. Nopeasti häivyttiin saunalle ja nainen otti suihin niin, että kalun varsi oli "paskassa". Nainen nousi ylös ja nuolin sille "paskaa" tisseihin. Nainen kääntyi ja nuolin sen "paskaista" persettä. Nopeasti livautin kalun sisään ja painelin muutaman kerran. Nainen vetäytyi, ettei saa tulla sisään. Rahka oli liukasteena, niin ohjasin kalun pakaroiden väliin ja avasin tiukan reiän. Nain kunnolla, nainen hieroi klitoristaan ja tultiin molemmat alle minuutissa. Känni haihtui ja aika vähin äänin pestiin siinä rahka pois. Katsoin saunan ikkunasta kun nainen kävi kyykkäämässä takapuolestaan spermat kanervikkoon. Mentiin takaisin nukkumaan. Muut eivät olleet huomanneet mitään vaan kaikki olivat edelleen nukkumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi