Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1865)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin työntämässä Halla-ahon polkupyörän penkin ns. kärjen anukseen, samassa rytäkässä takarengas hajosi,
Hyi saatana,minkälaisia ihmisiä täällä on.
Pidätkö edelleen tuota kommenttiasi tarpeellisena?
Vaikka kyllä minäkin veikkaan, että suurin osa niistä, joilla on aikaa luuhata täällä äänestää SDP:tä.
Mikä nyt on pervoa. Ainakin antanut suuseksiä pojalle yläasteella tunnilla luokan takaosassa. Nussinut poikaystäväni kanssa sen huoneessa niin, että sen teini-ikäinen pikkuveli näki meidät ja runkkasi ovella, mutta ei keskeytetty yhdyntää.
Kauppakeskuksen invavessapanot, kirjaston lukusalisuikkarit.
No varmaan se perinteinen, eli pikkuhousujen varastelu. Nuorena hiivin kerran jopa uimarannan pukukoppiin naisten puolelle, josta jäinkin sitten kiinni paikan päältä. Kolme naista ja joku teinityttö hyökkäsivät uikkareissaan pukukoppiin juuri kun olin siellä pikkarit kädessäni. Voin kertoa, että eivät olleet naiset kovin iloisia asiasta. Elämäni kuumottavin ja samalla noloin hetkeni. Pissasin housuihini.
Toissa juhannuksena annoin suuhun mökin terassilla samalla kun roplasin sen kaveria joka tuli mun kädelle