Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1768)

Vierailija
1761/1768 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kerran SDP:tä.

Nyt meni kyllä mullakin överiksi 

Vierailija
1762/1768 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Sä et osaa piirtää numeroita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1768 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedätkö edes mitä tuo tarkoittaa? Se ei tarkoita Suomen Deekut Persut.. 😁

Vierailija
1764/1768 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia seksipositiivisessa ja kinkyorientoituneessa seurassa. Pervoin asia mitä olen tehnyt omasta näkökulmastani on varmaankin lyhyt mutta intensiivinen suhde naisen kanssa, joka syttyi pissaleikeistä ja alistamisesta. Kultaisen suihkun kanssa oli opeteltavaa alussa, mutta etenimme  pikkuhiljaa jolloin homma alkoi sujua varmuudella. Nainen pyysi koko ajan menemään pidemmälle. Tämä johti siihen, että aina tavatessamme virtsasin hänen rinnoilleen ja suuhun sekä laitoin hänet nuolemaan välillä kulliani pitäen hiuksista kiinni. Samoin hän pyysi minua kusemaan sisälleen pariin otteeseen, kun hänet oli sidottu sänkyyn. Pissaleikit saivat hänen todella kiimaiseksi ja sain tämän jälkeen käyttää hänen kaikkia hyvin rasvattuja reikiä vapaasti. Parasta tässä oli se, että nainen oli hyvin viattoman ja tavallisen näköinen naapurintyttö, mutta aina pissaleikeissä hän katsoi aina minua syvälle silmiin posket punaisena ja meikit valuvina. En ole harrastanut pissajuttuja koskaan tätä ennen tai tämän jälkeen.

Vierailija
1765/1768 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa se että kusen tytyn suuhun ja naamalle, joskus oon myös sen pilluun kussu ja kerran pyllyyn. 

Vierailija
1766/1768 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tuo kävelevä käymälä oli

Vierailija
1767/1768 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kovin pervoa vaan lähinnä hassua mutta on kuitenkin tosi tarina. Olin aikoinaan 30na miehenä yökerhossa jossa tanssin lähekkäin illan viimeisiä hitaita kuoren kauniin tytön kanssa. Tyttö selvästi kiihottui joten lähdimme kimppa taksilla hänen kämpillensä. Tyttö kertoi että hänellä on kimppa kämppä  jossa tyttö kämppis mutta ilta  teelle saisin kyllä tulla pistäytymään. 

Noh kävikin niin että kämppis ei ollu  vielä  tullut  kotiin joten tyttö veti minut heti kädestä pitäen  sänkyynsä . Taksissa oli kyllä sovittu että ei harrasteta seksiä.. 

Tyttö oli kyllä selvästi kiimainen joten aloin suutelemaan häntä sanalla riisuen. Farkut lähtivät hujauksessa ja sillittelin kuumaa pillua pikkuhousujen päältä. Siirsin sormillani housuja sivuun ja aloin nuolemaan pimppiä joka tuntui voihkinnasta päätellen hyvälle. 

Vierailija
1768/1768 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkuu

Muistin sopimuksemme mutta kiskoin Pikkarainen pois jalasta ja tungin kivikovan munani tytön sisään .  Tyttö taisi olla puutteessa ja voihki ja ulisi siihen malliin että kunnon nussiminen tulee nyt tarpeeseen. Nussin kovaa niin pitkään kuin pystyin ja ja tyttö sai orgasmin. Hetken päästä tulin myös minä. Olimme molemmat humalassa joten nukahdimme pian vierekkäin.

Heräsin varhain aamulla kovana ja aloin lämmittelemään tyttöä uudelleen. Sitten huomasin reaktiosta sen mitä olin hieman käytöksestä jo aistinutkin ..Tyttö oli luultavasti varattu koska käytös oli jotenkin katuvaisen oloista ja vaisua eikä aamu seksiä ollutkaan enää tarjolla. Tytön vanhemma oli kuulemma tulossa aamulla kylään. Otin tästä hieman nokkiini koska panetus oli edelleen kovaa luokkaa. Hetken riideltyämme sanoin että selvä, lähden kyllä kotiin mutta pikkuhousut otan kyllä mukaani muistoksi. 

Olin sen verran ärtyisällä tuulella että lähtiessäni ripustin pikkarit roikkumaan asunnon ulko oven naulaan ja lähdin kotiin. Sori siitä!

Vierailija
1769/1768 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta sitten kaveri oli bongannut jostain tuoreen ylioppilaan ja kysyi, että kiinnostaisiko kokeilla kimppaa. Tyttö tuli kaverin kämpälle, mutta kimppakivaan ei rohkeutta riittänyt. He aloittivat keskenään imuttelut ja kaverin käsi kouri härskisti tytön omenapyllyä. Kun äänekäs paneminen makuuhuoneessa alkoi, kävin ovensuussa vilkaisemassa, että missä asennossa tytöstä lähtee noin paljon ääntä. Siellä oltiin ratsastelemassa. Kaveri läpsi tyttöä perseelle ja kannusti hokemalla 'huputiti hummani hei'. Nauroin vedet silmissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi