Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1748)
Vierailija kirjoitti:
Kävin Kärsämäellä sikalassa antautumassa.
-Jussi
Hieno tunnustus heti sivun 88 alkuun. Tästä on hankala pistää paremmaksi. Hyvä Jussi!
Tulin raskaaksi minua rahasta panneen miehen spermalla. Tein lisätienistejä opiskeluaikana. Sääntöihin kuului käyttää kumia. Mies ei edes tullut sisääni, vaan annoin suuseksiä. Lauettuaan kondomi otettiin pois, muttei hävitetty, joten myöhemmin ruiskutin tavaran sisääni.
-Terv, 3v pojan äiti
Söin avokadon. Toista kertaa en syö.
Vierailija kirjoitti:
Tulin raskaaksi minua rahasta panneen miehen spermalla. Tein lisätienistejä opiskeluaikana. Sääntöihin kuului käyttää kumia. Mies ei edes tullut sisääni, vaan annoin suuseksiä. Lauettuaan kondomi otettiin pois, muttei hävitetty, joten myöhemmin ruiskutin tavaran sisääni.
-Terv, 3v pojan äiti
Muista hakea isyyden vahvistaminen ja elarit.
Kusin silkkisiin pikkareihin miehen katsellessa edessäni polvillaan.
Vierailija kirjoitti:
-Terv, 3v pojan äiti
Tämän takia aina omat kumit kertapanoissa! Ja ääninauhoite!
Kävin Kärsämäellä sikalassa antautumassa.
-Jussi