Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1748)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laukesin kaksi kertaa maksavalle miehelle. Ensimmäisen kerran sormitukselle ja toisen kerran naidessa. En ollut ammattilainen vaan hankin lisätuloja opiskelijana. N37
Mutta eihän tuossa ole mitään pervoa! Tuohan on juuri sitä mitä tuossa tilanteessa odotetaankin!
Ei taida olla ihan odotettua kun nainen on parikymppinen ja mies lähes 40 vuotta vanhempi. N37
Aloittajan pervous ei ole pervoutta vaan normaali seksin olomuoto. Itsekin tykkään joskus tutkia ja pukeutua seksikkäisiin käytettyihin naisten pikkupöksyihin tai sukkahousuihin. Saa hyvät orkut.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan pervous ei ole pervoutta vaan normaali seksin olomuoto. Itsekin tykkään joskus tutkia ja pukeutua seksikkäisiin käytettyihin naisten pikkupöksyihin tai sukkahousuihin. Saa hyvät orkut.
"Pervous" on aina enemmän tai vähemmän suhteessa puhujan omaan seksuaalisuuteen. Itselläkin sattuu juuri nyt olemaan sukkikset jalassa ja kulli pullistelee puolikovana niissä. Vaikka itse rinnastankin nämä pöksyt lähinnä seksileluun, niin ymmärrän hyvin, että jollekulle toiselle tämä menisi pervon puolelle. Tai että kolmannelle ylipäänsä mitkä tahansa seksilelut olisivat jo pervoilua.
Kunhan on itse sinut itsensä kanssa, niin se riittänee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laukesin kaksi kertaa maksavalle miehelle. Ensimmäisen kerran sormitukselle ja toisen kerran naidessa. En ollut ammattilainen vaan hankin lisätuloja opiskelijana. N37
Mutta eihän tuossa ole mitään pervoa! Tuohan on juuri sitä mitä tuossa tilanteessa odotetaankin!
Ei taida olla ihan odotettua kun nainen on parikymppinen ja mies lähes 40 vuotta vanhempi. N37
On odotettua ja ihan normaalia. Mitä muka ikä siihen vaikuttaa? Oletpa sinä estoinen!
Olen nainen ja olin hyvän naispuolisen ystäväni luona yötä hänen vieressään 120cm leveässä sängyssä, en saanut unta vaikka kuinka yritin. Lopulta päädyin masturboimaan itselleni orgasmin nukahtamista helpottamaan fantasioiden vieressä nukkuvasta ystävästäni.
Perversio on halventava leima jota käyttää ihmiset joilla vanne kiristää päätä, sättiäkseen muulla tavalla elämästä nauttivia ihmisiä. Sättimisen kohde ei koe tekevänsä mitään perverttiä, eikä teekään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olin hyvän naispuolisen ystäväni luona yötä hänen vieressään 120cm leveässä sängyssä, en saanut unta vaikka kuinka yritin. Lopulta päädyin masturboimaan itselleni orgasmin nukahtamista helpottamaan fantasioiden vieressä nukkuvasta ystävästäni.
Ihan hiton kuumaa! 🔥 Minut olisit ainakin saanut herättää avuksikkin..
N36
Olin tyttöystävän luona odottamassa häntä kotiin. Anoppi oli kotona ja huomasi minun olevan puolikovana. Hän sitten tuli luokseni ja otti kalusta kiinni. Sanoi vaan että haluaa runkata minut kunnolla. Antaudun täysin tämän seksikkään anopin vietäväksi ja hän runkkasi minut.
Myöhemmin kerroin tyttöystävälle tästä ja hän oli iloissaan että olin kelvannut hänen äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olin tyttöystävän luona odottamassa häntä kotiin. Anoppi oli kotona ja huomasi minun olevan puolikovana. Hän sitten tuli luokseni ja otti kalusta kiinni. Sanoi vaan että haluaa runkata minut kunnolla. Antaudun täysin tämän seksikkään anopin vietäväksi ja hän runkkasi minut.
Myöhemmin kerroin tyttöystävälle tästä ja hän oli iloissaan että olin kelvannut hänen äidilleen.
Keksi jokin toinen tarina.
Kussut toisen naisen pillun päälle.
Olen varmasti hyväksikäyttänyt jokaisen tavaran mikä vain pilluun menee tästä taloudesta.. Joitain myös peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti hyväksikäyttänyt jokaisen tavaran mikä vain pilluun menee tästä taloudesta.. Joitain myös peppuun.
Jos miehesi tai poikakaverisi sattuu olemaan esimerkiksi sähkömies, niin kasta kaikkien meisselien kädensijat sinne hänen työkalusalkustaan hänen nähtensä!
On miehesi sitten töissä ajatella kädessään pitelemäänsä meisseliä pillussasi!
Saman voi tehdä vaikka kokkimiehelle hänen veitsiensä kädensijoilla ja niin edelleen!
Aika perusjuttuja monella , miten ne on pervoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormetin 16-vuotiaan tytärpuolen tukahdutettuun tärinäorkkuun keittiössä samalla kun naisystävä katsoi TV:tä olohuoneessa.
Tyttö tuli suihkusta illalla naama punaisena ja tukka märkänä pelkässä kylpytakissa viereeni kiehnäämään kun istuin keittiön pirtinpöydän ääressä penkillä kahvikupin kanssa lukemassa. Siitä se sitten lähti. Ihana tyttö! Vieläkin pelkkä muisto saa paisumaan!
Tuo tuo mieleeni, miten joskus silloin Estonian uppoamisen aikaan seurustelin pari vuotta erään yksinhuoltajamamman kanssa.
Mammalla oli tytär josta pidin paljon ja ilmeisestikin myös hän piti minusta. Keskustelimme maailman asioista ja uutisista ja opetin lukiolaistytölle matematiikkaa, fysiikkaa, historiaa jne. kotikertauksena.
Myös tuo tytärpuoleni oli kuudentoista kun hän yritti vampata minut. En ollut huomaavinani ja tytärpuoleni loukkaantui ja suuttui naisten tavoin niin, ettei ole juuri puhunut minulle tuon jälkeen. Olen tästä tosiaan pahoillani, sillä pidin tuosta tytöstä paljon ja sanoinkin hänelle joskus, että jos minulla olisi tytär toivoisin tuon tyttären olevan hänen kaltaisensa.
Olen monesti itsekseni miettinyt, että miten asiat olisivatkaan menneet, jos olisin mennyt mukaan tytärpuoleni leikkiin ja rakastellut häntä huolella ja perusteellisesti opettaen hänelle kaiken tietämäni toisen ihmisen hyvänäpidosta, mutta toimin "oikein" ja rikoinystävyytemme.
Toisaalta: Tuollaisessa tapauksessa ei yksinkertaisesti ole hyvää ja oikeaa tapaa toimia.
Kaikkea hyvää sinulle ja läheisillesi, Heidi! Muistan sinua!
Otan osaa!
On uskoakseni varsin yleistä, että nuoret neidot tahtovat tietyssä iässä testata viehätysvoimaansa aikiusiin miehiin. Minulla itselläni on hieman kertomasi kaltainen ja samalla tavalla päättynyt kokemus.
Tosiaan: Hyvää ja oikeaa tapaa ei tuossa tilanteessa ole!
Vierailija kirjoitti:
Kussut toisen naisen pillun päälle.
Kiihottiko tilanne sinua ja/tai päällekustua? Miten tilanne eteni tämän jälkeen? Oletko tehnyt/tekisitkö saman uudestaan? Kerro meille!
Olen pannut yhden illan naista siten, että sen kaveri on nukkunut vieressä ja toista yksiössä, jossa naisen kaveri on nukkunut sohvalla. Junan vessassa olen pannut takaapäin naista jonka vein myöhemmin vihille :)
Pukeudun vaimon käskystä huoraksi..... olen mies...
Ei tämä ehkä ole monellepervo. Mutta menin mieheni vanhemmille kylään sovitusti, mutta en lähtenyt aamulla kotoa vaan vieraan miehen luota. Päivällispöydässä koko ajan tuntui että valuu aamupäivän nesteitä....
Pikkarisi siis todella märät ihkusta tunteestasi
Joo, mutta vain lauantaisin klo 20.05, Yle Suomi radiouutisten jälkeen. 😊