Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1819)
Pari viikkoa sitten kaverin tykönä kyläillessä sattui yks tämmöinen. Heräsin aamuyöstä vanerin tasaiseen pieneen nitinään. Huushollin kolmekymppinen tytär oli käymässä ja nukkui viereisessä huoneessa ohuen seinän takana. Hiivin hiljaa käytävää pitkin ”vessaan” ja ovi oli aivan pikkuisen raollaan.
Raosta näki noin navasta alaspäin.Naisella oli jalat auki ja käsi liikkui, mutta lakana peitti. Kävin samantien oikeasti vessassa ja kun tulin takaisin lakana oli lähtenyt ja tää nainen hinkkas pillua ihan kunnolla ja oli nostanut lantion. Tämä oli niin kiinaista katottavaa vaikkei aivan hyvin nähnytkään että vedin käteen samantien ja mälli tuli muutamalla vedolla. Muija laukes itse äänistä päätellen kun olin päässyt sänkyyn takaisin. Ilmeisesti tämä ei tiennyt (tai välittänyt) miten hyvin kaikki kuului läpi.
Pikkupoikana halusin maistaa serkkutytön kakkaa. Kun oli kakannut , nuolaisin pyllynreikäänsä. Aivan kamala maku,ryntäsin pesemään suuni. Oli viimeinen kerta, kun nuolin pertsukaa.
Tyttö panon jälkeen dildotti itseään. Halusi että nuolen sen puhtaaksi. Laittoi sen jalkojensa väliin pystyyn ja katsoi kun mä "otin suihin". Suihkussa tyttö vielä pissasi dildonsa päälle ja huuhteli.
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten kaverin tykönä kyläillessä sattui yks tämmöinen. Heräsin aamuyöstä vanerin tasaiseen pieneen nitinään. Huushollin kolmekymppinen tytär oli käymässä ja nukkui viereisessä huoneessa ohuen seinän takana. Hiivin hiljaa käytävää pitkin ”vessaan” ja ovi oli aivan pikkuisen raollaan.
Raosta näki noin navasta alaspäin.Naisella oli jalat auki ja käsi liikkui, mutta lakana peitti. Kävin samantien oikeasti vessassa ja kun tulin takaisin lakana oli lähtenyt ja tää nainen hinkkas pillua ihan kunnolla ja oli nostanut lantion. Tämä oli niin kiinaista katottavaa vaikkei aivan hyvin nähnytkään että vedin käteen samantien ja mälli tuli muutamalla vedolla. Muija laukes itse äänistä päätellen kun olin päässyt sänkyyn takaisin. Ilmeisesti tämä ei tiennyt (tai välittänyt) miten hyvin kaikki kuului läpi.
Tyttö tiesi tasatarkkaan, että katselit.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö testasi oletko tyhmä vai tuhma. Kun et mennyt luokseen, luokitteli sinut tyhmäksi.
Nuorena avioparina mieheni kanssa lomamatkalla etelässä.
Mieheni viihtyi illat ja yöt baareissa ja kömpi aamuyöstä humalassa hotellihuoneeseen, johon sammui ja nukkui aina iltapäiville.
Itse taas nautin kahviloista, ulkoilusta ja sukeltamisesta. Sukelluksen opettaja oli komea nuori mies ja asiat etenivät nopeasti siihen, että minä vietin noin viikon todella kiihkeitä ja estottomia päiviä, samalla kuin mieheni nukkui sammuneena hotellilla. Alkuillasta taas hoidin mieheni tarpeet. Oli todella antoisa ja ainutkertainen loma, jota on edelleenkin vuosien jälkeen ihana muistella (enää ei tule morkkiksiakaan).
Ps. Olemme edelleen onnellisesti naimissa. Mieheni lopetti juomisen, saimme lapsia jne...
Vierailija kirjoitti:
Mieheni viihtyi illat ja yöt baareissa ja kömpi aamuyöstä humalassa hotellihuoneeseen, johon sammui ja nukkui aina iltapäiville.
Itse taas nautin kahviloista, ulkoilusta ja sukeltamisesta. Sukelluksen opettaja oli komea nuori mies ja asiat etenivät nopeasti siihen, että minä vietin noin viikon todella kiihkeitä ja estottomia päiviä, samalla kuin mieheni nukkui sammuneena hotellilla. Alkuillasta taas hoidin mieheni tarpeet. Oli todella antoisa ja ainutkertainen loma, jota on edelleenkin vuosien jälkeen ihana muistella (enää ei tule morkkiksiakaan).
Ps. Olemme edelleen onnellisesti naimissa. Mieheni lopetti juomisen, saimme lapsia jne...
Sinulleko olisi ok, jos miehesi kävisi vastaavalla reissulla kokemassa intohimoa nuoren ja kauniin naissukeltajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tartutitko taudin mieheesi?
Eli miten ukon munan tyhjäksi kun tulit panettamasta itseäsi
Minkä ikäinen löysä perse olit silloin
Pantiin siskon kans kun olin 20v ja se 19v. Oltiin humalassa ja molemmat just erottu.
Vierailija kirjoitti:
Pantiin siskon kans kun olin 20v ja se 19v. Oltiin humalassa ja molemmat just erottu.
Me pantiin parhaan kaverin kanssa sen siskoa! Oltiin kolmentoista ja sisko yhdentoista ja kaveri ja sen sisko olivat tehneet sitä jo ennen ja sisko tykkäsi siitä niin että sai kuulemma orkkujakin. Kaveri näytti kokeneempana mallia ja nussi siskonsa liukkaaksi ja valmiiksi mua varten. Mua huimasi kun mä sain työntää sisään pilluun ensimmäisen kerran ja mä tikkasin ihan sikana ja sisko sai orkun ja tärisi ja uikutti ja multa pääsi kanssa sen sisään vaikka sen veli oli jo laskenut mällit sen sisään ja se oli ihan liukas. Kaveri nussi siskoaan sitten uudestaan ja sitten mä menin sen päälle ja kirnusin meidän mällejä litimärässä pillussa ja laskin taas sisään. Kaveri jatkoi taas ja sen sisko sai uuden orkun ja sitten mä nussin sitä taas. Mä en osaa sanoa montako kertaa me nussittiin kaverin siskoa, mutta se sai ainakin neljä orkkua ja meidän mällit oli kirnuttu pitkin olohuoneen mattoa niin että siihen jäi iso läiskä, josta kaveri syytti niiden koiraa.
Toistettiin toi monta kertaa sinä kesänä.
Katsoin läpi sormien kun mökkiremonttia varten palkattu ikäiseni työmies pani tytärtäni ja sovin hänen kanssaan ettei rempasta tarvitsekaan maksaa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me pantiin parhaan kaverin kanssa sen siskoa! Oltiin kolmentoista ja sisko yhdentoista ja kaveri ja sen sisko olivat tehneet sitä jo ennen ja sisko tykkäsi siitä niin että sai kuulemma orkkujakin. Kaveri näytti kokeneempana mallia ja nussi siskonsa liukkaaksi ja valmiiksi mua varten. Mua huimasi kun mä sain työntää sisään pilluun ensimmäisen kerran ja mä tikkasin ihan sikana ja sisko sai orkun ja tärisi ja uikutti ja multa pääsi kanssa sen sisään vaikka sen veli oli jo laskenut mällit sen sisään ja se oli ihan liukas. Kaveri nussi siskoaan sitten uudestaan ja sitten mä menin sen päälle ja kirnusin meidän mällejä litimärässä pillussa ja laskin taas sisään. Kaveri jatkoi taas ja sen sisko sai uuden orkun ja sitten mä nussin sitä taas. Mä en osaa sanoa montako kertaa me nussittiin kaverin siskoa, mutta se sai ainakin neljä orkkua ja meidän mällit oli kirnuttu pitkin olohuoneen mattoa niin että siihen jäi iso läiskä, josta kaveri syytti niiden koiraa.
Toistettiin toi monta kertaa sinä kesänä.
Sitten vasikka puri sinua pyllyyn kun tikkasit ihan sikana.
Lainasin teinarina serkkutytön bikineitä vähäksi aikaa ”tutkittavaksi” ja runkkasin niihin hullun lailla pari päivää. Ne olivat aurinkovoiteen ja pillun tuoksuiset. Kun tuoksu lopulta oli häipynyt huomasin että ne olivat niin täynnä kamaa, että pesin ne. Sitten tajusin, että ne olisi pitänyt pestä meressä (ei likapyykkikorissa voi olla puhtaalta tuoksuvia vaatteita,.) Runkkasin niihin vielä pari kertaa ja huuhtelin meressä ennen kuin kuivasin ja palautin ne mökin pyykkikoppaan.
Samalla reissulla sattui sit myös, että istuskelin saunassa, kun tämä samainen erittäin kiihottava silloin parikymppinen serlkutyttö tuli uimasta suihkuttelemaan itsensä ja pesi myös pillunsa sellaisilla sormitusliikkeillä. Oli pakko vetää härskisti käteen ja odotella sen jälkeen et tää lähtee että kehtasin tulla saunasta.
Serkku kattoi illalla jotenkin erikoinen hymy naamalla. Syykin selvisi, kun äiti huuteli pesuhuoneessa, että mitä on tapahtunut saunan lasille 🙂👌
Vierailija kirjoitti:
Panin nelitoistavuotiaana pikkusiskoa kerran kokeeksi.
Panetti vaan niin saatanasti ja sisko oli siinä lähellä. Vähän halailtiin ja näytin seisovan kikkelin ja pyysin koskemaan ja vein sen sänkyyni. Multa pääsi vielä sen sisäänkin vahingossa ja lakanakin vereenty.
Ei sisko siitä huonoa tykännyt mutta mua hävetti niin helvetisti jälkeenpäin että se jäi ainoaksi kerraksi.
Kerran olin aikeissa äänestää vihervassaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni oli homman alkaessa viidentoista ja minä kolmentoista. Meillä oli yhteinen huone ja touhu alkoi siitä, kun siskoni halusi ihan välttämättä nähdä, että millainen se siemensyöksy oikein on ja minkälaista nestettä silloin pippelistä tulee ja oli kärttänyt näytöstä koko illan.
Olin löytänyt runkkauksen ilot ehkä puoli vuotta aiemmin ja kun siskoni kerran välttämättä tahtoi ja minulla seisoi niin annoin hänen sitten kömpelösti runkata itseltäni loppuun asti, kunnes laukesin kovempaa kuin koskaan ennen ja vahingossa vielä hänen naamalleen.
Tuon jälkeen siskoni antoi minun toisinaan katsella, miten hän itse runkkasi sormillaan, banaanilla, hiusharjan varrella, kurkulla, pullon kaulalla ja milloin milläkin ja itse runkkasin itselleni siemensyöksyn toisensa jälkeen hänen nähtensä – sisko halusi aina, että ruikin lattialle niin että hän näkee enkä koskaan paperiin. Lattia tosin oli helppo pyyhkiä, vaikka kerran äitimme melkein yllätti meidät kun kolme luikausta oli vielä lattialla.
Erityisen kiihottavaa minusta oli nähdä siskoni huohottavan naama punaisena ja paksun kurkun liikkuessa litisten edestakaisin hänen tiukassa, valuvan märässä, hehkuvan punaisessa teinipillussaan ja nähdä hänen sitten tärisevän ja vikisevän orgasmissaan.
Vaikka sitä useasti epätoivoisena pyytelin kulli nytkähdellen ei siskoni antanut koskaan minun naida itseään emmekä enää koskaan koskeneet toisimme sillä tavalla, mutta yhteiset touhumme jatkuivat pari vuotta ja päättyivät siskoni alettua seurustella. Eikä tuosta meille mitään trumaa jäänyt, vaan olemme aina olleet läheisiä toisillemme.
Laitoitteko kurkun vielä syötäväksi?
Tottakai! Eihän nyt hyvää kurkkua tuhlata!
Tarjosimme salaattia toisillemme ja hymyilimme. Vanhemmat eivät aavistaneet mitään ottaessaan salaattia ja se kuumotti minua.
Aika paha!
Antanut sorminäytöksen huppelissa laivalla hytissä kahdelle kundille, jotka tuli osille sit orkkuliukkaille.
Kotona en tietty puhunut mitään ja kun meni vielä paljaalla ilmeisesti kahdet kamat sisään ni olin muutaman päivän päästä kun ekaks tiesin ettei tullu ylläreitä matkaan muutaman kerran muka kiimaisena oman äijän kaa. Siltä varalta et oisin paksuna. No, en onneksi ollut 😅
Pierasin emännän naamalle.