Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1536)
Vierailija kirjoitti:
Työnsin dildon yllättäen mieheni perseeseen kun hän oli haaveillut persepanosta aiemmin. Ei tykännyt.
Typerys, hänhän haaveili siitä sinun perseessäsi, ei omassaan! 🤦
Miehellä ja minulla oli petipuuhat kesken, kun mies sai puhelun, johon hänen oli pakko vastata. Hänen puhuessaan jatkoin hommailua omalta osaltani ja vein hänet lähestulkoon loppuun asti. Mies oli räjähtämäisillään siinä vaiheessa, kun puhelu loppui.
Setämies kuvitteli olevansa oikea Casanova kun sain nuolemalla orkun. Hän nosti sääret olkapäilleen ja junttasi paksun puolivelton kalunsa kerralla sisään juurta myöden. Annoin tulla sellaisen pierun, että miehellä kassit hetken ajan lepatti. Ei kannata kuvitella itsestään liikoja vaikka esileikit onnistuisi helposti. N 29
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen joka tykkäsi lääkärileikeistä, annoin tehdä peräsuolen tutkimuksen itselleni
Aika sama homma, mies halusi olla lääkäri joka tekee persetutkimuksia. Oli hankkinut jotain välineitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen joka tykkäsi lääkärileikeistä, annoin tehdä peräsuolen tutkimuksen itselleni
Miten peräsuolta tutkitaan?
Käytti tietty tutkimushanskoja, määräsi tutkimusasentoon, tutki sormella peräaukkoa ja vähitellen työnsi liukastettua sormea suoleen tutkiakseen sisäpuolelta. Sitten availi aukkoa enemmän parilla sormella ja oikeilla liikkeillä. Katsoi sisään tähystimellä.
Todella kauan aikaa sitten. En ole ylpeä tästä . Pääsin viemään neitsyyden 17v naiselta. Oltiin molemmat aika jurrissa, hän asetteli kumin mulle. Laitoin liukkaria reilusti. Samalla kääntäen naisen takaapäin asentoon. Työnsin munan anaaliin tarkoituksella. Meinas meisseli lerpahtaa niin otin korttsun pois ja painelin molempiin reikiin. Kiva eka kerta.
Lupauduin juuri kirjallisesti miesystävälleni seksiorjaksi. Hän kysyi, saako virtsata päälleni johon vastasin, että hän saa tehdä minulle mitä tahansa haluaa, minä palvelen. Meillä on tähänkin asti ollut bdsm-suhde, jossa hän on dom ja minä olen sub, mutta nyt otettiin vielä askel eteenpäin.
Olen pieraissut kananmuna hajuisen pierun täydessä hississä.
En minä mitään pervoa ole tehnyt. Panin laivan saunaosastolla yhtä ruotalaista naista peppuun. Kerran panin kahta varattua naista jotka ehdotti kimppaa ja niillä oli jotain sutinaa keskenään.
Söin lounasta ABC:llä ja röyhtäisin lopuksi siinä ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Lähettelin humalassa parille entiselle vakipanolle isänpäiväonnittelut. Toinen hätääntyi oikein tosissaan. Ihmetelköön siellä nyt tämän päivän. N31
Tämä oli hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Lähettelin humalassa parille entiselle vakipanolle isänpäiväonnittelut. Toinen hätääntyi oikein tosissaan. Ihmetelköön siellä nyt tämän päivän. N31
Tää on huippu!
Harrastin seksiä uimarannan pukukopissa. Kesken panon mies kysyi että koska olin viimeksi käynyt kakalla. Sitten kun vastasin että aamulla, tämä kysyi saako kokeilla. Työnsi sormen pyllyyn ja kokeili onko siellä mitään, aikansa tutkittuaan otti sormen ulos suolesta, laittoi käsivoidetta liukkariksi ja alkoi työntyä pyllyyn.
Papparainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on huippu!
Miksi tämä on mielestäsi huippu?
Katsonut pyynnöstä hotellihuoneessa kun kaveria pannaan ja masturboinut samalla
Hyvä, kun myönnät! 🙂👍