Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1536)

Vierailija
1521/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti ja kiltinoloinen opiskelijatyttö ehdotti  peppuneitsyytensä viemistä. Edellisellä yrittäjällä ei seisokki ollut kestänyt riittävästi eikä homma ollut muutenkaan hallussa. Dildoja ei ollut käytössä, mutta liukuvoiteella ja sormilla tehdyn lämmittelyn jälkeen päästiin hommiin ja kun tatti oli saatu sulkijalihaksen ohi sisään, tyttö työnsi jo pyllyään reippaasti vastaan. Ennen peppupanoa oli naitu jo kerran eikä orgasmi ollut herkimmillään. Kimppakämpän muut asukkaat saivatkin kuunneltavaa sillä tyttö ei ollut hiljaisimmasta päästä. Oli pervo fiilis moikatessa muita asukkaita aamulla poislähtiessä. M46

Tämä runkkari käy monta kertaa päivässä tarkistamassa fantasiansa ja tumputtaa omalle kirjoitukselle!

:-D :-D

Hyvä, kun myönnät! 🙂👍

Vierailija
1522/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnsin dildon yllättäen mieheni perseeseen  kun hän oli haaveillut persepanosta aiemmin. Ei tykännyt.

Typerys, hänhän haaveili siitä sinun perseessäsi, ei omassaan! 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja minulla oli petipuuhat kesken, kun mies sai puhelun, johon hänen oli pakko vastata. Hänen puhuessaan jatkoin hommailua omalta osaltani ja vein hänet lähestulkoon loppuun asti. Mies oli räjähtämäisillään siinä vaiheessa, kun puhelu loppui.

Vierailija
1524/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies kuvitteli olevansa oikea Casanova kun sain nuolemalla orkun. Hän nosti sääret olkapäilleen ja junttasi paksun puolivelton kalunsa kerralla sisään juurta myöden. Annoin tulla sellaisen pierun, että miehellä kassit hetken ajan lepatti. Ei kannata kuvitella itsestään liikoja vaikka esileikit onnistuisi helposti. N 29

Vierailija
1525/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen joka tykkäsi lääkärileikeistä, annoin tehdä peräsuolen tutkimuksen itselleni

Aika sama homma, mies halusi olla lääkäri joka tekee persetutkimuksia. Oli hankkinut jotain välineitäkin.

Vierailija
1526/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen joka tykkäsi lääkärileikeistä, annoin tehdä peräsuolen tutkimuksen itselleni

Miten peräsuolta tutkitaan?

Käytti tietty tutkimushanskoja, määräsi tutkimusasentoon, tutki sormella peräaukkoa ja vähitellen työnsi liukastettua sormea suoleen tutkiakseen sisäpuolelta. Sitten availi aukkoa enemmän parilla sormella ja oikeilla liikkeillä. Katsoi sisään tähystimellä.

Vierailija
1527/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauan aikaa sitten. En ole ylpeä tästä . Pääsin viemään neitsyyden 17v naiselta. Oltiin molemmat aika jurrissa, hän asetteli kumin mulle. Laitoin liukkaria reilusti. Samalla kääntäen naisen takaapäin asentoon. Työnsin munan anaaliin tarkoituksella. Meinas meisseli lerpahtaa niin otin korttsun pois ja painelin molempiin reikiin. Kiva eka kerta.

Vierailija
1528/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupauduin juuri kirjallisesti miesystävälleni seksiorjaksi. Hän kysyi, saako virtsata päälleni johon vastasin, että hän saa tehdä minulle mitä tahansa haluaa, minä palvelen. Meillä on tähänkin asti ollut bdsm-suhde, jossa hän on dom ja minä olen sub, mutta nyt otettiin vielä askel eteenpäin.

Vierailija
1529/1536 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieraissut kananmuna hajuisen pierun täydessä hississä.

Vierailija
1530/1536 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään pervoa ole tehnyt. Panin laivan saunaosastolla yhtä ruotalaista naista peppuun. Kerran panin kahta varattua naista jotka ehdotti kimppaa ja niillä oli jotain sutinaa keskenään.

Vierailija
1531/1536 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lounasta ABC:llä ja röyhtäisin lopuksi siinä ruokapöydässä.

Vierailija
1532/1536 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelin humalassa parille entiselle vakipanolle isänpäiväonnittelut. Toinen hätääntyi oikein tosissaan. Ihmetelköön siellä nyt tämän päivän. N31

Tämä oli hyvä :D

Vierailija
1533/1536 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelin humalassa parille entiselle vakipanolle isänpäiväonnittelut. Toinen hätääntyi oikein tosissaan. Ihmetelköön siellä nyt tämän päivän. N31

Tää on huippu! 

Vierailija
1534/1536 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä uimarannan pukukopissa. Kesken panon mies kysyi että koska olin viimeksi käynyt kakalla. Sitten kun vastasin että aamulla, tämä kysyi saako kokeilla. Työnsi sormen pyllyyn ja kokeili onko siellä mitään, aikansa tutkittuaan otti sormen ulos suolesta,  laittoi käsivoidetta liukkariksi ja alkoi työntyä pyllyyn.

Vierailija
1535/1536 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on huippu! 

Miksi tämä on mielestäsi huippu?

Vierailija
1536/1536 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut pyynnöstä hotellihuoneessa kun kaveria pannaan ja masturboinut samalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän