Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1496)
En tiedä onko tämä pervoin yksittäinen teko, elämä ollut tuossa suhteessa aina aika tasapaksua, että mitään hirveän ihmeellistä poikkeavaa ei ole tapahtunut.
Mutta kun seksuaalisuus joskus poikavuosina-teinivuosina puhkesi, minusta kuoriutui kyllä aikamoinen pervo auervaara, joka ei mitään estoja omannut. Sänkytouhuihin kelpasi kaikki anteliaat serkkutytöt, serkkupojat, kaveri tytöt, kaveri pojat ja vieläpä kaverin äiti.
Asiassa merkillepistettävää on vielä se, että elettiin "ummehtunutta" kasarin-suomi aikakautta, jolloin monet rietastelut oli hirveän uskomattomia asioita, joista ei puhuttu. Kuitenki empiirisellä kokemuspohjalla voin sanoa, että tikka löysi nakutukset aika monen "heteropojan" onkaloihin. Ei paljoa tarvinnut niskaa rapsuttaa ja hieman kehua kun oli jo pylly pystyssä. Tytöt oli kansanperinne kertoman mukaan oikeasti ollut tuona aikakautena todella helppoja - niin olivat, ei niitäkään letistä kovin paljoa vetää tarvinnut kun oli hame korvilla. Paljaalla sai panna ja surutta sisään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä pervoin yksittäinen teko, elämä ollut tuossa suhteessa aina aika tasapaksua, että mitään hirveän ihmeellistä poikkeavaa ei ole tapahtunut.
Mutta kun seksuaalisuus joskus poikavuosina-teinivuosina puhkesi, minusta kuoriutui kyllä aikamoinen pervo auervaara, joka ei mitään estoja omannut. Sänkytouhuihin kelpasi kaikki anteliaat serkkutytöt, serkkupojat, kaveri tytöt, kaveri pojat ja vieläpä kaverin äiti.
Asiassa merkillepistettävää on vielä se, että elettiin "ummehtunutta" kasarin-suomi aikakautta, jolloin monet rietastelut oli hirveän uskomattomia asioita, joista ei puhuttu. Kuitenki empiirisellä kokemuspohjalla voin sanoa, että tikka löysi nakutukset aika monen "heteropojan" onkaloihin. Ei paljoa tarvinnut niskaa rapsuttaa ja hieman kehua kun oli jo pylly pystyssä. Tytöt oli kansanperinne kertoman mukaan oikeasti ollut tuona aikakautena todella helppoja - niin olivat, ei niitäkään letistä kovin paljoa vetää
No nyt on voimafantasiaa
Vierailija kirjoitti:
lleffateatterissa vedin poikaystävältä käteen kesken elokuvan ja pojan vieressä ei ollut edes tyhjää tuolia
Rupeaa menemään seksuaalisen häirinnän puolelle, ei kovin fiksua.
FE kirjoitti:
"tytärpuoleni otti multa suihin laivan baarin vessassa, kun muu perhe oli jo hytissä nukkumassa"
Eli tämä on normitouhua?
Hieroin paskaa seinään, paskaa verhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hieroin paskaa seinään, paskaa verhoihin.
Runkkasitko päälle?
Vierailija kirjoitti:
Nätti ja kiltinoloinen opiskelijatyttö ehdotti peppuneitsyytensä viemistä. Edellisellä yrittäjällä ei seisokki ollut kestänyt riittävästi eikä homma ollut muutenkaan hallussa. Dildoja ei ollut käytössä, mutta liukuvoiteella ja sormilla tehdyn lämmittelyn jälkeen päästiin hommiin ja kun tatti oli saatu sulkijalihaksen ohi sisään, tyttö työnsi jo pyllyään reippaasti vastaan. Ennen peppupanoa oli naitu jo kerran eikä orgasmi ollut herkimmillään. Kimppakämpän muut asukkaat saivatkin kuunneltavaa sillä tyttö ei ollut hiljaisimmasta päästä. Oli pervo fiilis moikatessa muita asukkaita aamulla poislähtiessä. M46
Tämä runkkari käy monta kertaa päivässä tarkistamassa fantasiansa ja tumputtaa omalle kirjoitukselle!
:-D :-D
Eka kimppaseksi, jota ei oltu mitenkään suunniteltu etukäteen. Alkoholikaan ei ollut mitenkään ratkaiseva tekijä vaikka tunnelmaa rentouttikin. Joukko nuoria sinkkuja kesämökillä ja pitkä viikonloppu antoi puitteet jännille kokeiluille ristiinnaintien ja vuorottelun merkeissä. Erityisesti yhden tytön estottomuus ja energisyys oli kiihottavaa jo katseltavana. Kokemuksen puute ja kokoonpano teki tilanteeseen pervon twistin ja siksi tuli osallistuttua touhuiluun liian kesysti.
Työnsin dildon yllättäen mieheni perseeseen kun hän oli haaveillut persepanosta aiemmin. Ei tykännyt.
Antanut vaimon pitää minua lukittuna 5 vuotta siveysvyössä. Ja viimee viikolla annoin vaimon laittaa minulle vaipan illan ajaksi. Ollaan tosi pervoja. Ja vasta yli 30v.
Vierailija kirjoitti:
Antanut vaimon pitää minua lukittuna 5 vuotta siveysvyössä. Ja viimee viikolla annoin vaimon laittaa minulle vaipan illan ajaksi. Ollaan tosi pervoja. Ja vasta yli 30v.
Ei ole pervoa antaa pitää 5.v lukittuna, vaan tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti ja kiltinoloinen opiskelijatyttö ehdotti peppuneitsyytensä viemistä. Edellisellä yrittäjällä ei seisokki ollut kestänyt riittävästi eikä homma ollut muutenkaan hallussa. Dildoja ei ollut käytössä, mutta liukuvoiteella ja sormilla tehdyn lämmittelyn jälkeen päästiin hommiin ja kun tatti oli saatu sulkijalihaksen ohi sisään, tyttö työnsi jo pyllyään reippaasti vastaan. Ennen peppupanoa oli naitu jo kerran eikä orgasmi ollut herkimmillään. Kimppakämpän muut asukkaat saivatkin kuunneltavaa sillä tyttö ei ollut hiljaisimmasta päästä. Oli pervo fiilis moikatessa muita asukkaita aamulla poislähtiessä. M46
Tämä runkkari käy monta kertaa päivässä tarkistamassa fantasiansa ja tumputtaa omalle kirjoitukselle!
Teitä on sitten kaksi runkkaria. Käykö kätesi taas?
Nettituttu meni koulutukseen Poriin ja minä mukaan. Oli minua 15 vuotta vanhempi nainen. Pantiin kaksi yötä ja kun lähti vielä sunnuntaina jatkamaan koulutusta painoin hänen dildon peppuuni. Olen mies. Lauantaina ajelin hänelle posliinin. 257
Kuulostaa hyvältä.