Lue keskustelun säännöt.
Alue: Seksi
Pervoin asia minkä olet tehnyt
10.07.2015 |
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1502)
Vuosi 99. Ikää 24. Kaverin ja kaverin muijan kans baarissa. Pientä kiusoittelua kaverin muijan kanssa kokoillan. Pilkku tuli. Kaveri lähti pihalle röökille joidenkin tyyppien kans me jäätiin muijan kanssa käymään kusella. En muista mistä lähti mut panin tätä naista paljaalla ja laukesin sisään yökerhon nurkassa. Siitä sit kaveria etsimään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Aika paljon nämä kertomusket pohjautuu ns sattumaan. Lähinnä siihen et joku random tuttu tai tuntematon vaan ehdottaa panoa ja sit mennään. Omalle kohdalle ei ole kertaakaan tullut kukaan ehdottamaan seksia vaikka monessa menossa olen mukana ollut. Enkä kyllä ole liiemmin live seksiäkään nähnyt vaikka isomallakin porukalla on jossain oltu hauskaa pitämässä. Sitä vaan ajattelin et onko nyt sit ollu itellä vaan helvetin huonoa tuuria vai mikä tässä. Ja kyllä yli 40v mittarissa ja olemus on ihan normaali.