Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1551)
Vuosi 99. Ikää 24. Kaverin ja kaverin muijan kans baarissa. Pientä kiusoittelua kaverin muijan kanssa kokoillan. Pilkku tuli. Kaveri lähti pihalle röökille joidenkin tyyppien kans me jäätiin muijan kanssa käymään kusella. En muista mistä lähti mut panin tätä naista paljaalla ja laukesin sisään yökerhon nurkassa. Siitä sit kaveria etsimään
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 99. Ikää 24. Kaverin ja kaverin muijan kans baarissa. Pientä kiusoittelua kaverin muijan kanssa kokoillan. Pilkku tuli. Kaveri lähti pihalle röökille joidenkin tyyppien kans me jäätiin muijan kanssa käymään kusella. En muista mistä lähti mut panin tätä naista paljaalla ja laukesin sisään yökerhon nurkassa. Siitä sit kaveria etsimään
Osittain samanlainen kokemus, mutta kaveri yllytti naimaan tyttöystäväänsä. Me mentiin baarista jatkoille ja siellä vedettiin useampi varvi typykän kanssa. Oli kuulemma kiihottavaa kuunneltavaa ja katseltavaa.
Viime lauantai-iltana jätin eteisen valon palamaan 'saunan jälkeen'.
Lähettelin humalassa parille entiselle vakipanolle isänpäiväonnittelut. Toinen hätääntyi oikein tosissaan. Ihmetelköön siellä nyt tämän päivän. N31
26 vuotiaana nuorena miehenä, täpötäydessä yöbussissa, viereeni istui noin viisikymppinen, ikäisekseen varsin kiinnostava nainen, joka oli selkeästi juttutuulella. Siinä matkalla käytiin asiallisesti läpi illan kulkua, ja missä kumpikin oli kavereittensa kanssa ollut juhlimassa. Bussin hiljalleen tyhjentyessä hän alkoi varovasti vihjailemaan, että tekis kovasti mieli yöseuraa. Hetken päästä nainen otti vaivihkaa käteni ja vei sen farkkujensa päälle ja kuiskasi, että siellä alla olis jotain todella kosteaa odottamassa. Vaikka olinkin jo päättänyt, että jatkan suoraan kotiin, tuo vihjailu alkoi panettamaan niin älyttömästi, että hyvä kun en lauennut jo bussissa pelkästä ajatuksesta. Ajattelin, että runkkaan heti kotiin päästyäni ja nautiskelen pelkällä ajatuksella. Mutta, kun tuli hänen aika poistua ensin bussista, nainen nousi sanaakaan sanomatta ja siirtyi keskioven eteen, kohdistaen hyvin kysyvän katseen suuntaani. Oven avautuessa nainen katsoi silmiin ja astui bussista ulos, jääden ikkunan taakse hymyilemään. Ennen kuin ovet menivät kiinni, hyppäsin bussista ulos juuri ennen ovien sulkeutumista. Siinä seistiin kahdestaan lumisella pysäkillä ja katsottiin toisiamme.
Sanoin, että kyseessä on sitten vain yksi yhteinen yö, mutta samaan hengenvetoon kerroin myös kaiken sen, mitä haluan hänen kanssaan yön aikana tehdä. Ja niin jatkettiin kävellen hänen luokseen, samalla omia fantasioitamme toisillemme sanoittaen. Nainen istutti minut sohvalle, kaivoi kaapista viinipullon, kaksi lasia ja riisui vaatteet, jättäen päälleen vain baarissa olleet stringit ja läpikuultavat rintsikat. Nainen esitteli kahden kotoa jo pois muuttaneen tyttärensä kuvia, jotka olisivat ikänsä puolesta voineet olla minun ikäluokkaa. Kiemurtelin hetki hetkeltä lisääntyneessä tuskassani, joka suudelmien saattamana yltyi aivan kamaliin mittasuhteisiin. Viinin juonti jäi pariin kulaukseen
Siirryttiin ensin kylpyhuoneeseen, jossa peseydyttiin. Nainen leikitteli ja pesi, runkkasi minua ja polvistui eteeni, suudellen palleja, ottaen lopulta koko kullin suuhunsa. Tästä siirryttiin sänkyyn, jossa homma jatkui. Olin jo pysäkillä kertonut haluavani nuolla hänen märkää pillua, joka toteutui hänen asettuessa kuusysiin, samalla jatkaen penikseni hyväilyä käsin ja kielellään. Ja sitten tuli hyvin kiihkeä pyyntö saada muna sisään ja nopeasti. Nainen asettui peppu minua kohden, painaen ylävartalonsa patjaan. Ja niin liu'uin hänen lämpimään pilluunsa. Tunne oli samaan aikaan aivan järisyttävän kiimainen, aivan eläimellinen. Asetelma vanhemman naisen kanssa oli todella rietas ja kiihottava. Nuori mies ei tätä kauaa kestänyt, ja laukesin niin voimakkaasti, että ainoa mukanani ollut kortsu täyttyi äärimmilleen spermasta. Lyhyiden unien jälkeen kumpikin totesi, että nyt on pakko jatkaa ilman kumia. Hän kertoi, että ei voi enää lapsia saada, ja tämä jos joku sai aamustondikseni aivan järkyttäviin mittauhteisiin. Ja niin tulin vielä monta kertaa paljaalla hänen sisäänsä, sperman valuessa reisiä pitkin lakanoille.
Päivällä poistuin hänen luotaan, vaihdettiin ulko-ovella suudelmat ja hän, pelkkään vilttiin kääriytyneenä, kertoi menevänsä takaisin sänkyyn jatkamaan viikonlopusta nautiskelua.
Koskaan tämän jälkeen ei nähty tai törmätty missään, ja tapahtuneesta nyt jo 20 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ehdottoman pervointa ja kiihottavaa oli kokemus työkaverin kanssa. Samalla myös inhottavaa koska petin samalla miestäni. Tämä tapahtui 10 vuotta takaperin olin ihan viimeisilläni raskaana ja siinä vaiheessa kun masu on juuri suurimmillaan. Ja tämä näkyi koska olin hyvin hento ja pienikokoinen nainen. Tilanne eteni seuraavasti.
Minulla ja miehelläni sattui kesän alla työpaikkojen tyhypäivät samalle perjantaille kesän alla. Tilani takia luonnollisestil iikuin autolla ja kuskasin mieheni tyhyilemään ajaen itse omilleni. Illan mittaan toimin kuskina omalle työporukalleni myös kuppilaan. Kollegani oli yli 20 vuotta minua vanhempi 54 vuotias mies mutta erittäin mukava, hyväkäytöksinen ja huomioi minut aina kivasti. Itse olin 25 vuotias. Hänen kanssaan tulin aina juttuun ja illan aikana ns vapaa-ajallakin.
Työryhmä hajosi baarissa ja jäin tämän miehen kanssa kahden luvaten heittää tämän kotiin. Jutut meni estojen kadotessa yhä
Kiihoitun tästä! enkä vähiten siksi että raskaana olevat naiset on heikkouteni
T: setämies
Tapasin miehen joka tykkäsi lääkärileikeistä, annoin tehdä peräsuolen tutkimuksen itselleni
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen joka tykkäsi lääkärileikeistä, annoin tehdä peräsuolen tutkimuksen itselleni
Miten peräsuolta tutkitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Proktoskoopilla tiiraillaan varmaan alkuun, jos miehellä ei täysimittaista tähystyslaitteistoa sattunut olemaan mukana auton paksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormella, tähystimillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Proktoskoopilla tiiraillaan varmaan alkuun, jos miehellä ei täysimittaista tähystyslaitteistoa sattunut olemaan mukana auton paksissa.
Eikö se ole vaarallista
Vierailija kirjoitti:
Työntänyt kieleni naisen pyyhkimättömään avoimeen persaukkoon. Mahtava unohtumaton maku- ja hajuelämys.
Ihan parasta, kun saa nuolla naisen kakkaista peppureikää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä, kun kakkasin mieheni kalun päälle 🤔
Kiihotuitko siitä itse?
Olin oman perheen (vaimo ja lapset) kanssa tuttavaperheen suvun mökillä. Lämmitin aamusaunaa ja krapulassa panetti aivan helvetisti. Vetelin käteen ja sitten teki mieli lisäkiihoketta. Menin alalauteille kontalleen ja työnsin syljellä kostutetun löylykauhan puukahvan perseeseen ja runkkasin kovempaa. Tuttavaperheen iäkäs äiti katsoo touhujani saunan ikkunasta. En olisi uskonut, että niin nopeasti voi muna lerpahtaa ja niin paljon voi hävettää ja vituttaa. Onnekseni mummo ei asiasta ilmeisesti kenellekään kerotnut, kun olen saanut olla rauhassa asian suhteen.
Viimme juhannuksena naisystäni oli sammunut mökkiin. Nain hänen 19 vuotiasta tytärtä saunakamarissa. Latingin tultua imetin kullini uuteen seisokkiin ja panin vielä takaa.
Kuksin kaverin sisaren tytärtä. Tytön poikaystävä ei kuulemma osannut naida ja otettiin typykän kanssa yön yli kestänyt panosetti. Ei nuoren parin panojen huono laatu ainakaan tytöstä johdu. M43
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui eilen. Olin salilla (nainen, 38-v). Siellä oli mies, jonka olen nähnyt ehkä noin 10 kertaa. Ikää 50-60v, timmi. Minulla oli verkkatakki, mutta sen alla tosi avonainen paita. Kivannäköisten miesten ollessa paikalla, treenaan ilman takkia ja jos en halua katseita, niin takki päälle. Treenasin metrin päästä miehestä niin, että mies varmasti näki kaula-aukosta ihan riittävästi. Ei ollut eka kerta, mutta kerta kerralta olin tullut rohkeammaksi. Ja hän treenasi varmaan tarkoituksella niin että näköyhteys kaula-aukkooni oli erinomainen eikä hän ujostellut niin kuin monesti aikaisemmin. Paikalla oli pari muuta ja kun he lähtivät pois, makasin selällään penkillä ja katsoin vieressä seisovaa miestä joka tuijotti kaula-aukkoani. Hymyilin ja kysyin sytyttikö minun treeni sinua?. Hän sanoin jotain, että olen mahtava pakkaus. Jatkoin naama hymyssä että jos pakkaus miellyttää niin saahan sitä koskeakin eikä vain katsoa. Hän astui askeleen lähemmä
Vähän tietysti kiinnostaa, onko "suhde" edennyt sitten edellisen kerran? Salilla tapaa yleensä sekä nuorempia että vanhempia miehiä, jotka ovat ihanan timmejä. Onhan siellä paljon muutakin, mutta kyllä useamman vuoden treenannut on usein aika namu. Äkkiä heistä näkee, kiinnostaako heitä vilkuilla naisia ja ketä. En nyt ole itse koskaan salilla kosketellut tai antanut kosketella. Pari kertaa olen salilta lähtenyt miehen mukaan petipuuhiin.
Vierailija kirjoitti:
26 vuotiaana nuorena miehenä, täpötäydessä yöbussissa, viereeni istui noin viisikymppinen, ikäisekseen varsin kiinnostava nainen, joka oli selkeästi juttutuulella. Siinä matkalla käytiin asiallisesti läpi illan kulkua, ja missä kumpikin oli kavereittensa kanssa ollut juhlimassa. Bussin hiljalleen tyhjentyessä hän alkoi varovasti vihjailemaan, että tekis kovasti mieli yöseuraa. Hetken päästä nainen otti vaivihkaa käteni ja vei sen farkkujensa päälle ja kuiskasi, että siellä alla olis jotain todella kosteaa odottamassa. Vaikka olinkin jo päättänyt, että jatkan suoraan kotiin, tuo vihjailu alkoi panettamaan niin älyttömästi, että hyvä kun en lauennut jo bussissa pelkästä ajatuksesta. Ajattelin, että runkkaan heti kotiin päästyäni ja nautiskelen pelkällä ajatuksella. Mutta, kun tuli hänen aika poistua ensin bussista, nainen nousi sanaakaan sanomatta ja siirtyi keskioven eteen, kohdistaen hyvin kysyvän katseen suuntaani. Oven avautuessa nainen k
ihan täyttä paskaa. Ei kukaan tollasta reppanaa huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 vuotiaana nuorena miehenä, täpötäydessä yöbussissa, viereeni istui noin viisikymppinen, ikäisekseen varsin kiinnostava nainen, joka oli selkeästi juttutuulella. Siinä matkalla käytiin asiallisesti läpi illan kulkua, ja missä kumpikin oli kavereittensa kanssa ollut juhlimassa. Bussin hiljalleen tyhjentyessä hän alkoi varovasti vihjailemaan, että tekis kovasti mieli yöseuraa. Hetken päästä nainen otti vaivihkaa käteni ja vei sen farkkujensa päälle ja kuiskasi, että siellä alla olis jotain todella kosteaa odottamassa. Vaikka olinkin jo päättänyt, että jatkan suoraan kotiin, tuo vihjailu alkoi panettamaan niin älyttömästi, että hyvä kun en lauennut jo bussissa pelkästä ajatuksesta. Ajattelin, että runkkaan heti kotiin päästyäni ja nautiskelen pelkällä ajatuksella. Mutta, kun tuli hänen aika poistua ensin bussista, nainen nousi sanaakaan sanomatta ja siirtyi keskioven eteen, kohdistaen hyvin
Miksi puhut itsellesi noin negatiivisesti? Kerro meille traumoistasi, se helpottaa.
Aika paljon nämä kertomusket pohjautuu ns sattumaan. Lähinnä siihen et joku random tuttu tai tuntematon vaan ehdottaa panoa ja sit mennään. Omalle kohdalle ei ole kertaakaan tullut kukaan ehdottamaan seksia vaikka monessa menossa olen mukana ollut. Enkä kyllä ole liiemmin live seksiäkään nähnyt vaikka isomallakin porukalla on jossain oltu hauskaa pitämässä. Sitä vaan ajattelin et onko nyt sit ollu itellä vaan helvetin huonoa tuuria vai mikä tässä. Ja kyllä yli 40v mittarissa ja olemus on ihan normaali.