Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1565)

Vierailija
1561/1565 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin majatalossa josta lähtiessäni tajusin kamerat.. Pidin kesäkuumalla käytävän oves auki kun olin ainut vieras talossa. Taisivat saada koko shown jos joku niitä tallenteita katsoi notkea kun olen nopsa sormistani

Vierailija
1562/1565 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkytin itseäni häpeilemättömästi miehelle, josta olin kiinnostunut. Kävin työpaikalla juttelemassa vaikka ei ollut asiaa. Hakeuduin samoihin tilaisuuksiin, joissa tiesin hänen käyvän. Menin hänen kulkureitilleen työpaikalta parkkipaikalle useimmiten turhaan. Kuukausien piirityksen jälkeen sain mukamas sattumalta tapahtuneen kohtaamisen yhteydessä pyydettyä treffeille. Se onkin ainoa kerta, jolloin olen antanut ensimmäisillä treffeillä. Sanomattakin on selvää, että mies olisi saanut mut tekemään ja antamaan ihan mitä vaan olisi halunnut. N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1565 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vietin aikaa netin chat-kanavilla. Aluksi tarkoitus oli vain jutella, mutta aika nopeasti aloin etsimään seuraa villeihin seikkailuihin vieraiden miesten kanssa. Yksi pariskuntakin tuli tavattua sellaisissa merkeissä. Olin sikäli onnekas, että mitään ikäviä yllätyksiä en joutunut kokemaan. Kinkyissäkin jutuissa tapaamani miehet oli asiallisia ja hyvin käyttäytyviä. Tautejakaan en saanut, sillä käytin aina kondomia muussa kuin suuseksissä. En edes jäänyt kertaakaan kotona kiinni harrastuksistani. Pervointa oli se, että kiihotuin uusien ja jännittävien ihmisten tapaamisesta ja kyllästyin pian heihin tapaamisten jälkeen. Parhaitakin heistä tapasin vain kolme kertaa. Jatkoin irtosuhteita siihen asti kun aloin seurustelemaan. N38

Vierailija
1564/1565 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni miehen iskeminen kesäyössä kun pomo oli työmatkalla ulkomailla. Seksiä heidän sängyssä.

Vierailija
1565/1565 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin todennäköisesti pannut kaverini vaimon raskaaksi ja edelleen olemme jatkamme sekstailua aina kun se on mahdollista, eli silloin kun kaveri on työkeikalla jossain päin suomea tai Eurooppaa.

Ja nyt taitaa taas olla pullat uunissa... 

Tätä on nyt jatkunut kohta reilut 2 vuotta ja koko aikana ei mitään ehkäisyä käytössä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä