Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1640)

Vierailija
1561/1640 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin majatalossa josta lähtiessäni tajusin kamerat.. Pidin kesäkuumalla käytävän oves auki kun olin ainut vieras talossa. Taisivat saada koko shown jos joku niitä tallenteita katsoi notkea kun olen nopsa sormistani

Vierailija
1562/1640 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkytin itseäni häpeilemättömästi miehelle, josta olin kiinnostunut. Kävin työpaikalla juttelemassa vaikka ei ollut asiaa. Hakeuduin samoihin tilaisuuksiin, joissa tiesin hänen käyvän. Menin hänen kulkureitilleen työpaikalta parkkipaikalle useimmiten turhaan. Kuukausien piirityksen jälkeen sain mukamas sattumalta tapahtuneen kohtaamisen yhteydessä pyydettyä treffeille. Se onkin ainoa kerta, jolloin olen antanut ensimmäisillä treffeillä. Sanomattakin on selvää, että mies olisi saanut mut tekemään ja antamaan ihan mitä vaan olisi halunnut. N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1640 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vietin aikaa netin chat-kanavilla. Aluksi tarkoitus oli vain jutella, mutta aika nopeasti aloin etsimään seuraa villeihin seikkailuihin vieraiden miesten kanssa. Yksi pariskuntakin tuli tavattua sellaisissa merkeissä. Olin sikäli onnekas, että mitään ikäviä yllätyksiä en joutunut kokemaan. Kinkyissäkin jutuissa tapaamani miehet oli asiallisia ja hyvin käyttäytyviä. Tautejakaan en saanut, sillä käytin aina kondomia muussa kuin suuseksissä. En edes jäänyt kertaakaan kotona kiinni harrastuksistani. Pervointa oli se, että kiihotuin uusien ja jännittävien ihmisten tapaamisesta ja kyllästyin pian heihin tapaamisten jälkeen. Parhaitakin heistä tapasin vain kolme kertaa. Jatkoin irtosuhteita siihen asti kun aloin seurustelemaan. N38

Vierailija
1564/1640 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni miehen iskeminen kesäyössä kun pomo oli työmatkalla ulkomailla. Seksiä heidän sängyssä.

Vierailija
1565/1640 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin todennäköisesti pannut kaverini vaimon raskaaksi ja edelleen olemme jatkamme sekstailua aina kun se on mahdollista, eli silloin kun kaveri on työkeikalla jossain päin suomea tai Eurooppaa.

Ja nyt taitaa taas olla pullat uunissa... 

Tätä on nyt jatkunut kohta reilut 2 vuotta ja koko aikana ei mitään ehkäisyä käytössä...

Vierailija
1566/1640 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin todennäköisesti pannut kaverini vaimon raskaaksi ja edelleen olemme jatkamme sekstailua aina kun se on mahdollista, eli silloin kun kaveri on työkeikalla jossain päin suomea tai Eurooppaa.

Ja nyt taitaa taas olla pullat uunissa... 

Tätä on nyt jatkunut kohta reilut 2 vuotta ja koko aikana ei mitään ehkäisyä käytössä...

Kannattaa varmaan naisen mennä lääkäriin jos jatkunut raskautta jo kaksi vuotta. Kumma ettei kukaan ole huomannut.

Vierailija
1567/1640 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjoillut silloiselle poikaystävälleni  (eli nykyiselle miehelleni) ja hänen parhaalle kaverilleen ruokaa ja juomaa sisäkön asussa ja käsi- ja jalkaraudoissa. Olin siis puettuna asuun ja tottelin heidän ohjeitaan, toin heille kylmää juotavaa ja ruokaa sekä kokkasin heille. Jos palvelu miellytti, he käynnistivät pimpissäni olleen kauko-ohjattavan lelun värisemään. Jos palvelu oli huonoa, he antoivat piiskaa pyllylle. Kun minua ei tarvittu, he komensivat minut polvilleen lähimpään nurkkaan odottamaan.

Vierailija
1568/1640 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin valot päälle makkariin rakastelumme ajaksi. Touhuttiin siitä huolimatta peiton alla koko ajan.

Vierailija
1569/1640 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v ikäisenä panin tyttöystävää Pasilan aseman laiturilla ison tolpan takana kun odotettiin illalla junaa. Vasta kun lopetettiin huomasin että siihen osoitti valvontakamera.

10v sitten nuolin tuntematonta naista jonka olin vasta tavannut hänen porraskäytävän rappusilla. Kukaan ei sattunut tulemaan rappuun juuri silloin. 

Vierailija
1570/1640 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pyysi saattamaan baarista kun asui lähellä. Sanoi ettei voida mennä hänelle koska siellä on hänen kaveri yötä. No päädyttiin sinne silti. Pieni yksiö jossa sänky oli tuplapatja alkovin lattialla ja kaveri "nukkui" siinä vieressä omalla patjallaan. Aluksi yritettiin olla hiljaa mutta aika nopeasti unohtui ettei oltu kahdestaan huoneessa. Pantiin varmaan pari tuntia ja sitten lähdin kotiin vaikka nainen yritti saada jäämään. Muuten olisin jäänytkin mutta aamu olisi ollut varmaan vähintäänkin kiusallinen kun kaikki kolme oltaisiin oltu hereillä pienessä yksiössä. 

Jos jotain hyvää, niin nainen ainakin nautti seksistä ja olisi varmaan halunnut lisääkin. Ei tavatttu enää koskaan uudestaan kun en muistanut enää edes nimeä :D

Vierailija
1571/1640 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervointa on ollut kusta toisen päälle. Naamalle laukeamiset oli kokemuksina kevyttä kamaa verrattuna niihin fiiliksiin, kun lorottelin puolta nuoremman blondin päälle lämpimät kaljakuset. Nainen oli into piukeena. Huh huh.. 

Vierailija
1572/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana halutti kokeilla kaikenlaista kinkyä. Parhaat vibat sain heittäytymällä muutaman kerran maksulliseksi naiseksi. Seksikumppanit siinä roolissa oli 30-60-vuotiaita ja osa heistä oli sängyssä varsin hyviä. Varsinaisesti kiihotti ajatus alistetuksi tulemisesta, mutta rohkeus riitti vain ilotyttönä olemiseen. N53

Vierailija
1573/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelin Anopin kanssa viime Juhannuksena. Vaimo ja Appiukko joivat itsensä sammuksiin. Harmittelin sitä Anopille ja lähdin saunaa. Pian anoppi tuli myös saunaan. Istui jalat lauteille.  Eihän siinä tarvinut kahta sekunttia kun kullini seisoi. Sitten pantiin pukuhuoneessa.  Anoppi kävi välillä kurkkaamassa sammuneita ja uusinta.  Ollaan jatkettu asiaa aina kun on ollut mahdollista. 

Vierailija
1574/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia ihania pervoiksia oon tehnyt. Yksi oli eräällä työpaikalla toimistosihteerin kenkään runkkaaminen. Seksikkäät piikki korot ja hikiset kengät saivat kunnon sperma kuorrutuksen. Seuraavana päivänä alapäästä tuntui värähtelyä kun näin kengät omistajan jaloissa.

Vierailija
1575/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijana halutti kokeilla kaikenlaista kinkyä. Parhaat vibat sain heittäytymällä muutaman kerran maksulliseksi naiseksi. Seksikumppanit siinä roolissa oli 30-60-vuotiaita ja osa heistä oli sängyssä varsin hyviä. Varsinaisesti kiihotti ajatus alistetuksi tulemisesta, mutta rohkeus riitti vain ilotyttönä olemiseen. N53

Ansaitset kyllä tuosta hyvästä sidontaa, piiskausta, takaapäin panoa ja kullia suuhusi.

Vierailija
1576/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlahumussa baarissa eräs nuori hieman runsaampi neiti yritti iskeä jatkuvasti enkä ollut kovin kiinnostunut, joten heitin sille että minä olen niin irstas ja likainen pervo ettei varmasti halua lähteä mun kanssa jatkoille.

Silmät leimahtivat ja kysyi mitä kaikkea olisi luvassa. Aloin luettelemaan yhä törkysempiä juttuja ja mimmi ei meinannut pysyä pöksyissään kun aloin päästä listassa sinne likaisimpaan päähän.

Jatkoille hänen luokseen päädyttiin. 

Tuli kokeiltua ihan kaikki mitä ikinä mieleen juolahtikaan tuona irvokkaana iltana tuon mukavan neidon kanssa. Hieman hävetti jälkeenpäin mitä kaikkea sitä tekikään, mutta neiti nautti suunnattomasti ja sai lukuisia kertoja illan ja yön aikana.  Laittoi myöhemmin vielä viestiä perään ja kutsui kylään, mutta selvinpäin ajatus ei enää houkutellut.

Vierailija
1577/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan aivan huumorimielesä vertailtiin illanistujaisissa puolitutun perheen naisen kanssa, että mitä tekisit rahasta. Se sanoi, että vois aivan hyvin antaa salassa naida tai jotain, jos mies ei ole kuvottava ja sopivasti maksetaan. No kerran sitten tarjosin viestillä sille, että mitä 500€ saa. Sanoi, että neljä kertaa pikapanon tai kaksi kertaa aivan mitä haluan. No, päädyin ehdottamaan, että kaksi kertaa pikapano ja yhden kerran pitkän kaavan mukaan. Aikataulujen vuoksi kävin ensin kaksi kertaa päällä, eli nopeasti vaan naimassa lastin sisään ja häivyin saman tien. Kolmannella kerralla pervoilu meni persepanoineen melkeinpä liian rajuksi. Jäi vähän epäilyttämään, että mitä tästä seuraa, mutta eipä siinä mitään. Mukavat muistot jäi ja oli rahan arvoista. En usko, että oikeissa maksullisissa olisi tullut samaa tuhmaa fiilistä. Tosi kuumottavaa aina, kun nähdään perhekuvioiden yhteydessä.

Vierailija
1578/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu

M55

Vierailija
1579/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä lauantai-iltana jätin saunan jälkeen valon eteiseen palamaan.

Vierailija
1580/1640 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tästä oon täällä jo kirjoitellut. Kävin runkkaamassa mällit Jussi Halla-ahon vaalimainoksen naamalle lähi ostarilla (yöllä kuitenkin ei olis pokka kestänyt päivällä tai alkuillasta). Äänestin Halla-ahoa myös vaaleissa, tuntui entistä kutkuttavammalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän