Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1496)

Vierailija
1461/1496 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa täältä poistetaan vastauksia. Mikäs siinä sitten.. 

Vierailija
1462/1496 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kun otin avopuolisoltani suihin julkisesti. Tämä oli aikoinaan opiskelijabileissä ja kaikki tietenkin haalareissa sähläämässä räkäkännissä. Joku sekava porukka meitä oli tapahtumarasteilla ja rastin voittajaa arvottiin. Joku huusi sitten et se jengi voittaa kuka ottaa toiselta suihin. Olimme avokin kans samassa tiimissä ja sikäli helppo rasti meille mutta ei siinä tilanteessa.

Joku meidän tiimistä sit heitti et hoitakaa te meille rastivoitto. Mun avopuoliso tarttui tähän pikkukännissä et hoidetaan..muija riisui varmaan 30 hengen edessä aploodien ja vislausten säestämänä haalarit, sitte farkut ja lopuksi stingit asettuen puiston penkille. Haarat auki ja huusi et nuole. Siinä sitten nuolin avokkini posliinia ison porukan katsellessa vierestä. Lisäpisteitä olisi tippunut antamalla muidenkin nuolla. Halukkaita olisi ollut ja muija yritti saada mut suostumaan muillekkin jaettavaksi mut mä en suostunu Voitto tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1496 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä suuhoito tupakaverin kanssa molemmin puolin.

Aika vaniljahommaa, mutta kun ainakin paperilla hetero niin tuntui jotenkin pervolta ja kinkyltä. 

Vierailija
1464/1496 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abiristely vuosituhannen vaihteessa.

Jengi ravasi pitkin poikin baareissa ja hyteissä, menin kaverin kanssa yhden hytin ovelle, jossa neljä poikaa juomineen. Muistan vieläkin poikien ilmeet kun tultiin ovelle, sellainen sekoitus hämmennystä ja saaliinhimoa.

Juteltiin ja flirttailtiin siinä vähän aikaa, kaveri lähti laivan diskoon. Laitoin hytin oven lukkoon ja otin topin pois. 

Sitten pantiinkin koko yö, aamulla hiukan paikat kipeänä, mutta uusintakierros otettiin siitä huolimatta. Koskaan ei ole tullut niin monta orkkua yhtä lyhyessä ajassa.

Vierailija
1465/1496 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntänyt kieleni naisen pyyhkimättömään avoimeen persaukkoon. Mahtava unohtumaton maku- ja hajuelämys.

Vierailija
1466/1496 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abiristely vuosituhannen vaihteessa.

Jengi ravasi pitkin poikin baareissa ja hyteissä, menin kaverin kanssa yhden hytin ovelle, jossa neljä poikaa juomineen. Muistan vieläkin poikien ilmeet kun tultiin ovelle, sellainen sekoitus hämmennystä ja saaliinhimoa.

Juteltiin ja flirttailtiin siinä vähän aikaa, kaveri lähti laivan diskoon. Laitoin hytin oven lukkoon ja otin topin pois. 

Sitten pantiinkin koko yö, aamulla hiukan paikat kipeänä, mutta uusintakierros otettiin siitä huolimatta. Koskaan ei ole tullut niin monta orkkua yhtä lyhyessä ajassa.

Nuorena se meni juuri noin. Kovan käytön jäljiltä paikat jomotti, mutta ei estänyt käyttöä vaan teki ihan mielettömän orkkuherkäksi ns. aamupanoissa. Vanhempana ankara jyystö estää aamuseksin kokonaan eikä se ole enää lainkaan nautittavaa. N37

Vierailija
1467/1496 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailunainen sanoi haluavansa kanssani lapsen ja jätimme kaikki ehkäisyt pois. Mukavaa paljaalla naimista puoli vuotta, kun hän ilmoitti olevansa raskaana. Kävin vielä tutkituttamassa spermani. Kyllä vasektomia oli edelleen kunnossa, ei siittiöitä. Nussimme edelleen lähes synnytykseen asti, kunnes käskin mennä vauvan isän luo, minulta ei tule siittiöitä, koska kolme vuotta sitten tehtiin vasektomia. Ehkä tämä oli pervoin tekemäni juttu. 

Vierailija
1468/1496 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ehdottoman pervointa ja kiihottavaa oli kokemus työkaverin kanssa. Samalla myös inhottavaa koska petin samalla miestäni. Tämä tapahtui 10 vuotta takaperin olin ihan viimeisilläni raskaana ja siinä vaiheessa kun masu on juuri suurimmillaan. Ja tämä näkyi koska olin hyvin hento ja pienikokoinen nainen. Tilanne eteni seuraavasti.

Minulla ja miehelläni sattui kesän alla työpaikkojen tyhypäivät samalle perjantaille kesän alla. Tilani takia luonnollisestil iikuin autolla ja kuskasin mieheni tyhyilemään ajaen itse omilleni. Illan mittaan toimin kuskina omalle työporukalleni myös kuppilaan. Kollegani oli yli 20 vuotta minua vanhempi 54 vuotias mies mutta erittäin mukava, hyväkäytöksinen ja huomioi minut aina kivasti. Itse olin 25 vuotias. Hänen kanssaan tulin aina juttuun ja illan aikana ns vapaa-ajallakin.

Työryhmä hajosi baarissa ja jäin tämän miehen kanssa kahden luvaten heittää tämän kotiin. Jutut meni estojen kadotessa yhä levottomammaksi ja parisuhteisiin. Automatkalla jo kinkyiksi ja fantasioihin. Olknihan myyty hänelle autossa jo siltä että uskalsin avautua kuten hänkin. Siinä sitren juoruiltiin mm. Onko koittanut kakkosta ja tiedän jopa millaisesta dildosta hänen vaimonsa tykkää. Hän ihaili raskauttani ja mknä hänen varmuuttaan.

Siinä miehen kodin tiehaarassa jättäessäni tätä vaimonsa luo hanat vain aukesivat. En tiedä mikä minuun meni mutta viimeisessä tilanteessa suuni vain suolti ulos "haluatko minua". Sen jälken alkoi tapahtua. Siirryttiin farmarin peräkontille missä tämä mies nosti raskasmekkoni, laski alushousuni ja käänsi minut varovasti kontilleen. Kuulin kun hän laski housunja ja olin myytyä. Tunsin hänen kielensä huulillani ja sain hyvin nopeaan ensimmäisen orgasmin. Pian tämä sovitteli kulliaan takaapäin minuun ja alkoi naida hellästi. Oli tosi kiihottavaa ja kiihottavrmmaksi teki että puskan takana oli miehen talo jossa todennäköisesti tämän vaimo nukkui.

Hetken päästä sain pienwsti uudelleen ja taisin kiljaista. Pian myös mies laski lastinsa ja vetäytyi. Hetken jutustelun ja siistimisen jälkeen sanottiin heipat.

Kotimatkalla sitten mieheni soittaa kyytiä ja pitihän se hakea. Oli aika kuumottavaa istua mies vierellä kotiin tietäen että sisälläni ui kolllegan lasti. Aamulla myös mieheni alkoi krapuloissaan siirrellä mulkkuaan sisääni muttaoli pakko kieltäytyä koska en ollut vielä edellisiä saanut laskettua ulos.

Tätä muistelen välillä niin hyvällä kuin huonollakin.

N35

Vierailija
1469/1496 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettet kertonut miehellesi. Ootteko uudelleen tai oletko yhä tekemisissä tämän miehen kanssa?

Vierailija
1470/1496 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tynnyrissä pitkällä purjehduksella.

Vierailija
1471/1496 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppytunnilla annoin poikaystäväni nussia mua lukiossa käytävällä ja siitä sitten siirryttiin siivouskomeroon jatkamaan niin, että lopussa makasin siellä komeron lattialla lähärissä pojan vartalon alla. Tuli vaan niin tuhma ja pervo olo kun tiesi, että toinen haluaa seksiä koulussa enemmän kuin mitään muuta. Halusin tuntea, miten se himo purkautuu ja purkautuihan se! Joka paikka ihan spermassa kun sitä valui pitkin reisiä. Kieltämättä aika facepalm kun nyt ajattelee, mutta silloin teininä se oli vaan niin siistiä ja koko vartaloa kuumotti se kiihko.

Vierailija
1472/1496 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kun otin avopuolisoltani suihin julkisesti. Tämä oli aikoinaan opiskelijabileissä ja kaikki tietenkin haalareissa sähläämässä räkäkännissä. Joku sekava porukka meitä oli tapahtumarasteilla ja rastin voittajaa arvottiin. Joku huusi sitten et se jengi voittaa kuka ottaa toiselta suihin. Olimme avokin kans samassa tiimissä ja sikäli helppo rasti meille mutta ei siinä tilanteessa.

Joku meidän tiimistä sit heitti et hoitakaa te meille rastivoitto. Mun avopuoliso tarttui tähän pikkukännissä et hoidetaan..muija riisui varmaan 30 hengen edessä aploodien ja vislausten säestämänä haalarit, sitte farkut ja lopuksi stingit asettuen puiston penkille. Haarat auki ja huusi et nuole. Siinä sitten nuolin avokkini posliinia ison porukan katsellessa vierestä. Lisäpisteitä olisi tippunut antamalla muidenkin nuolla. Halukkaita olisi ollut ja muija yritti saada mut suostumaan muillekkin jaettavaksi mut mä en suostunu Voitto tuli.

Tämä tarina kertonee kaiken oleellisen avopuolisostasi, etenkin toiseksi viimeinen lause. Tsemppiä! 👍

Vierailija
1473/1496 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle ehdottoman pervointa ja kiihottavaa oli kokemus työkaverin kanssa. Samalla myös inhottavaa koska petin samalla miestäni. Tämä tapahtui 10 vuotta takaperin olin ihan viimeisilläni raskaana ja siinä vaiheessa kun masu on juuri suurimmillaan. Ja tämä näkyi koska olin hyvin hento ja pienikokoinen nainen. Tilanne eteni seuraavasti.

Minulla ja miehelläni sattui kesän alla työpaikkojen tyhypäivät samalle perjantaille kesän alla. Tilani takia luonnollisestil iikuin autolla ja kuskasin mieheni tyhyilemään ajaen itse omilleni. Illan mittaan toimin kuskina omalle työporukalleni myös kuppilaan. Kollegani oli yli 20 vuotta minua vanhempi 54 vuotias mies mutta erittäin mukava, hyväkäytöksinen ja huomioi minut aina kivasti. Itse olin 25 vuotias. Hänen kanssaan tulin aina juttuun ja illan aikana ns vapaa-ajallakin.

Työryhmä hajosi baarissa ja jäin tämän miehen kanssa kahden luvaten heittää tämän kotiin. Jutut meni estojen kadotessa yhä

Onneksi meillä kumpikaan ei käy tyhy-päivissä eikä muissakaan vastaavissa pettäjäisissä. 🙂

Vierailija
1474/1496 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä, kun kakkasin mieheni kalun päälle 🤔

🥵

Vierailija
1475/1496 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pannut kahtena päivänä peräkkäin eikä tehnyt yhtään mieli. Viikonlopun baarikierroksella ärsyttävästi käyttäytynyt varattu inttileski tyrkytti itseään. Käskin odottelemaan sen ajan kun käyn vessassa. Lähdin lorottelun jälkeen kotiin ja jätin tytön odottelemaan viinilasin kanssa. Jäi hyvä mieli. 

Vierailija
1476/1496 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva fantasia sulla Arto :)

Vierailija
1477/1496 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun otsikko voisi olla paremminkin Pervoin fantasiasi. Varmaan joukossa on ihan oikeitakin juttuja, mutta suurin osa tarinoista on aivan selvästi pervojen setämiesten jorinoita, joihin vastaavat ja kommentoivat vielä itse ja peukuttavat omia juttujaan.

Olisi kiva lukea ihan todellisia kokemuksia, kun omat pervoimmat jutut parin tyttöystävän ja nykyisen vaimon kanssa ovat aika vaniljaa.

Vierailija
1478/1496 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailunainen sanoi haluavansa kanssani lapsen ja jätimme kaikki ehkäisyt pois. Mukavaa paljaalla naimista puoli vuotta, kun hän ilmoitti olevansa raskaana. Kävin vielä tutkituttamassa spermani. Kyllä vasektomia oli edelleen kunnossa, ei siittiöitä. Nussimme edelleen lähes synnytykseen asti, kunnes käskin mennä vauvan isän luo, minulta ei tule siittiöitä, koska kolme vuotta sitten tehtiin vasektomia. Ehkä tämä oli pervoin tekemäni juttu. 

Tuohan on kuin suoraan Exiti TV sarjasta.

Vierailija
1479/1496 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin aamulla hoidon luona, illalla baariin ja vessassa otin suihin mieheltä. Sen jälkeen nuolin monen eri miehen kanssa ja pilkun jälkeen hotelliin jatkoille. Seuraavana aamuna menin kotiin ja mies nuoli spermaista pilluani. Nykyisin hän on ex.

Randomilta otit suihin baarin vessassa? ei portsari huomannu?

Eikai tää mikään ihme ole et randomilta ottaa veskissä poskeen. Mullekkin tuli aikoinaan vessaan perässä baarissa täysin vieras muija joka tuli vain ottamaan multa suihin. Sen jälkeen läksi. Ei nimiä ei mitään kontaktia enää tän jälkeen.

Vierailija
1480/1496 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti yritti nainen maksattaa sulla elarit🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi