Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1496)
Menin hakemaan kaveriltani hänen tavaroita, joita olimme yhdessä tilanneet. Kukaan ei avannut ovea kun soitin kelloa. Menin katsomaan, josko hän olisi takapihalla. Siellä olikin vain hänen miehensä kylpytynnyrissä. Hän sanoin, että tavarat ovat keittiön pöydällä ja takaosin on auki. Hain tavarat ja kohteliaisuuttani jäin juttelemaan kaverin miehelle niitä näitä. Menin siihen kylpytynnyrin vierelle ja kyselin sen lämmittämisestä. Kokeilin kädellä kuinka lämpimältä vesi tuntuu ja siinä vaiheessa huomasin, että hänhän oli alasti tynnyrissä. Häkellyin, mutta yritin olla niin kuin en olisi huomannut mitään. Yritin keksiä veruketta, jotta näkisin uudestaan kunnolla tynnyrin sisään. Menin sanomaan, etten ole koskaan ollut tynnyrissä. Mies totesi, että tule nyt kokeilemaan. Minä tietysti totesin, että kun ei ole uimapukua. Mies kertoi, että pensasaita on niin tiheä, ettei naapuri näe. Lopulta riisuin vaatteeni ja meni hänen kanssaan kylpytynnyriin. Katselimme toisiamme ja tuokion jälkeen aloimme kosketella, suudella ja lopuksi harrastimme seksiä. Se oli tosi nautinnollista, vieras mies ja vesielementti oli minulle myös uutta.
Seksin jälkeen istuin miehen sylissä ja suutelin häntä. Tuntui, että olisin aivan painoton. Sanoin hänelle, että toivottavasti naapurit eivät nähneet mitään. Hän vastasi, ettei tynnyriin näe, mutta sen verran äänekäs olit että sen ne saattoivat kuulla. Kertoi, että hänen vaimonsa on myös äänekäs ja usein hän haluaa lopuksi pois tynnyristä ja haluaa, että minä hyväilen, nuolen ja "sormetan" häntä terassilla. Naapurien eläkeläismiehet varmasti välistä tiiraavat ja saavat päiväänsä piristystä. Hetken mietin asiaa ja lopulta pyysin että jos minä saisin saman käsittelyn.
Oli aivan ihana ja "pervo" käsittely. Seisoa alasti terassilla ja toinen hyväilee joka paikkaa. Naapuri ehkä katsoo pensasaidan raosta, että nyt siellä on toinen nainen kuin normaalisti. Mies hyväili minua ehkä 15 min ja siinä vaiheessa hänellä alkoi taas seisoa ja sain seksiä takaapäin siten että pääni oli kohti sitä naapuria joka miehen mukaan oli katsomassa. Hän veti olkapäistäni taakse, jotta selkä oli mahdollisimman mutkalla. Kuulemma tissit ovat ne mitä eläkeläismies mieluiten tiiraa ja niiden pomppiminen tuo suurimman nautinnon hänelle.
Olen näyttänyt whatsupissa usein kuinka laukean... Joni
Otin appiukolta (57-v) ja lankomieheltä (30-v) suihin saunassa ja annoin molemmille persettä. m27
Oltiin anopin luona syömässä ja kävin vessassa pyykkikorilla haistelemassa/nuolemassa hänen pikkareitaan ja runkkasin spermat niihin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä, kun kakkasin mieheni kalun päälle 🤔
Tahallaan vai vahingossa?
runkkasin vaimoni pikkareiden sisään
Ensimmäinen pimppi-kohtaaminen oli 15-vuotiaana. Ulkoilualue jossa oli ranta ja yleinen vuokrattavissa oleva sauna. Ulkovessat olivat erikseen naisille ja miehille. Pitkä tarina, mutta olin aikaisemmin nähnyt että joku hiipari oli asentanut peilin ja porannut reikiä koppien seiniin. Peili oli asennettu siten että näkyi pissaava pimppi alhaaltapäin hyvin kun katsoi istuinreijästä viereisen kopin reikään. Tätä käytin hyväkseni yhtenä syysiltana kun iso naisporukka oli varannut saunan. Sain sinä iltana nähdä varmaan 20 erinäköisiä pimpiä läheltä. Jotkut enemmän karvaisia, toisilla isot häpyhuulet, toiset sirot ja pienet. Olisin voinut reiän kautta koskea niihin mutta sehän olisi ollut huono idea. Käytössä oli kaksi koppia ja naiset seisoi minun oven ulkopuolella vetämässä ovesta ja halusi tulla pissalle. Piilouduin oven taakse ettei näkisivät minua pienen ikkunan läpi. Kuulin että ihmettelivät kuka oli sammunut sinne. Jännää oli ja sain kivikovana ajaa Monkey mopolla kotiin illan pimeydessä.
Mies50
Vierailija kirjoitti:
Otin appiukolta (57-v) ja lankomieheltä (30-v) suihin saunassa ja annoin molemmille persettä. m27
Tässä on jo yritystä. 5/5
Harrastin seksiä kaljun miehen kanssa. Tunsin oloni hävyttömäksi katsellessa, kun hikinen kalju pyöri haarovälissäni ja lähetyssaarnaajassa näin kun ohimosuonet pullotti. Oli härskiä se. Yleensä minulla on tukallisia kumppaneita.
N32
Vierailija kirjoitti:
Paskat tuli uimahallin altaaseen . Lähdin muina miehinä. En jäänyt kattelemaan. Kaipa ne sieltä joku siivos. Uikkarin reisiaukkoa vähän avasin ja siitä tärähti pihalle. Helpotti kummasti.
Tapahtuiko tämä Oulussa?
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksiä kaljun miehen kanssa. Tunsin oloni hävyttömäksi katsellessa, kun hikinen kalju pyöri haarovälissäni ja lähetyssaarnaajassa näin kun ohimosuonet pullotti. Oli härskiä se. Yleensä minulla on tukallisia kumppaneita.
N32
Tuntuiko hyvältä ?
Vierailija kirjoitti:
Oot ihana nainen, olen fantasioinut samasta...
Mun mieskaveri söi mun ripulia lusikalla. Mulla oli paskatauti ja se pyysi. Mä paskansin posliinikulhoon. Siitä sitten.
Katselin juhannuksena serkkulikan kanssa mökillä leffaa ja puhuttiin siittä kun kumpikaan ei ole saanut seksiä pitkään pitkään aikaan.... Niin mitäs sitten... Masturboitiin kumpikin.... 🤣 Ja sillä hyvä....
näin kun pikku kännissä pariskunta rakasteli alasti estoitta käsitouhuja ja lopuksi nainen ratsasti
Varmaan pervoin oli kun työkaveri kusi suuhun työpaikan vessassa ruokatunnilla. T: Teija
Vierailija kirjoitti:
Useita kertoja kun tyttäreni (21-v) on tullut kylään miehensä (25-v) kanssa, olen ollut ilman liivejä paidalla jonka kaula-aukko on avoin. Etukäteen olin peilin avulla katsonut, paljonko voi kumartua ja sen mukaan olen vilauttanut. Aluksi tein tämän siksi, että makuuhuoneessa oli hiljaista ja omalla miehellä mustasukkaisuus toi vipinään makuukammariin kunhan kyläilijät olivat poistuneet.
Nuorimies oli aluksi aika hämillään, uskoi varmaan että vahingossa vilautan. Hän tajusi jossain vaiheessa, ettei kyse on pelkistä vahingoista. Hänkin alkoi vilautella eli tuli kylään ilman alushousuja ja päällyshousuina oli farkun sijaan colleget. Useamman kerran koskettelin häntä edestä ja takaa, housujen päältä ja alta. Hänenkin kädet kävi minun paidan alla. Varsinaisessa yhdynnässä emme koskaan ole olleet, mutta aika pervolta tämä tuntuu silti minusta.
Kuulitteko miehenne kanssa tyttärenne ja sen miehen seksiääniä?
Joku vuosi takaperin olin työpaikan pippaloissa josta isompi työporukka eksyttiin jatkoille naisryökaverin kotiin. Tän mies oli myös kotona ja osallistui ilonpitoon. Kun päätin sitten lopulta lähteä aamuyöstä kotiin ilmoitti tää neiti lähtevänsä samalla ulkoiluttamaan pariskunnan koiran niin saa aamulla rauhassa potea väsymystä.
Alhaalla rappukäytävässä sitten heti innostuttiin suutelemaan. Neiti kertoi tietävänsä paikan missä saa olla rauhassa ja ohjasi rapun pesutiloihin. Housut alas muijalta ja itseltä, neiti polvilleen ja ottamaan poskeen. Hetken imutettuaan tää kääntyy kontilleen tarjoten peppua. Työnsin samontein sisään ja annoin mennä kiimassa takaapäin lätinän säestyksellä. Muijan valitus sai mut pian puskemaan lastin sisään jonka jälkeen vedettiin housut jalkaan ja lähdin kotia. Tää kaveri kusetti koiransa ovelle ja meni miehensä luo bileisiin.
Homman kruunasi vielä seuraavana iltapäivänä saapuva nauruhymiöviesti tältä muijalta kuinka hänen miehensä oli herättyään kaivannut seksiä ja ihmetellyt miten liukas hän onkaan krapulakiimassa.