Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1401/1495 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistoimittaja hiplasi mua festivaali bäkkärillä. Olen siis naispuolinen soittaja itsekin. Tai siis olin tuolloin ysärillä. En kerro festarin tai bändin nimeä 😊

Vierailija
1402/1495 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tyttöystävän kanssa runkattiin kerran kun sen isosisko sai toisessa huoneessa niiden isältä selkäsaunan. Ohuet seinät niin kuului selkeesti äänet kun käsi osuu paljaille pakaroille 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1495 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut muutamia vuosia rakkaan miehen kanssa mutta välillä varaan ajan tutulta kuvaajalta joka ottaa minusta rohkeita kuvia. Mielestäni se ei ole pettämistä mutta saan siitä valtavat kiksit.

Masturbotko tuon jälkeen 🤔

Mulla on hiukan tuon tyyppinen juttu kans. Käyn aina välillä kuvauttamassa itseäni taidevalokuvaajalla. Mut koska tykkään hiukan näytellä itteeni niin vitsi on siinä et näytän jossakin vaiheessa enemmän kuin mistä on sovittu kuvauksen aluksi. Tulee kyllä ihanan kiimainen olo olla kameran nuoltavana ja juu, jos mies kotona ku tulen kuvauksista niin saa kunnon seksiä. Jos ei niin olen kyllä masturboinut 

Fitness daami 

Oletko antanut kuvaajalle?

Vierailija
1404/1495 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pervoin. On se että kouluttauduin eräälle alalle ihan vain ja ainoastaan sen takia että siellä tutustuu pelkästään epätoivoisiin ja sekaisin oleviin naisiin. 10v tuota jaksoi tehdä sit ei edes seksi enää motivoitunut.

Vierailija
1405/1495 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pervoin. On se että kouluttauduin eräälle alalle ihan vain ja ainoastaan sen takia että siellä tutustuu pelkästään epätoivoisiin ja sekaisin oleviin naisiin. 10v tuota jaksoi tehdä sit ei edes seksi enää motivoitunut.

Mikähän mahtoi olla ala?

Vierailija
1406/1495 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtoi olla ala?

En ihan suoraan sano.  Kuitenkin pieni maa. Mutta työskentelelin käytännössä naisten kanssa joilla elämä isossa murroksessa. Loputon määrä yh-äitejä siis asiakkaana 

Vierailija
1407/1495 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtoi olla ala?

En ihan suoraan sano.  Kuitenkin pieni maa. Mutta työskentelelin käytännössä naisten kanssa joilla elämä isossa murroksessa. Loputon määrä yh-äitejä siis asiakkaana 

Sossutäti/setä?

Vierailija
1408/1495 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli mitä juttuja! Näitä kun lukee tekee kyllä mieli olla koko elämänsä harrastamatta seksiä. 

Vierailija
1409/1495 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saakeli mitä juttuja! Näitä kun lukee tekee kyllä mieli olla koko elämänsä harrastamatta seksiä. 

No ei kai tässä ketjussa kysyttykään kauneinta asiaa mitä olet tehnyt.

Vierailija
1410/1495 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin varattua naista. Samassa taloyhtiössä vieraili nainen miesystävänsä luona. Jotenkin hän pihalla tutustui minuun. Käytiin kahvilla ja katseltiin kasvihuonetta. No sitten hän tuli odottamatta sixpackin kanssa kylään. Juotiin oluet pois ja hän vähän villiintyi. Tunnelma lämpeni ja hän sanoi, ettei tarkene pakkasessa mennä kotiin. No tein hänelle pedin ja menin sänkyyni. Hetken päästä hän sanoi, että palelee. Tajusin homman ja menin saman peiton alle. Kokeilin sormella ja liukasta oli. Pantiin sitten. Hän pyyhki alkkareihin pillunsa ja nukuttiin 3 tuntia. Aamukahvilla hän oli seksikkäästi pillusillaan ja olisi kyllä vielä tehnyt mieli toinen kerta. Pelkäsin pitkään, että meidän sutina tulee ilmi, mutta ei onneksi.

Vierailija
1411/1495 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut muutamia vuosia rakkaan miehen kanssa mutta välillä varaan ajan tutulta kuvaajalta joka ottaa minusta rohkeita kuvia. Mielestäni se ei ole pettämistä mutta saan siitä valtavat kiksit.

Masturbotko tuon jälkeen 🤔

Mulla on hiukan tuon tyyppinen juttu kans. Käyn aina välillä kuvauttamassa itseäni taidevalokuvaajalla. Mut koska tykkään hiukan näytellä itteeni niin vitsi on siinä et näytän jossakin vaiheessa enemmän kuin mistä on sovittu kuvauksen aluksi. Tulee kyllä ihanan kiimainen olo olla kameran nuoltavana ja juu, jos mies kotona ku tulen kuvauksista niin saa kunnon seksiä. Jos ei niin olen kyllä masturboinut 

Fitness daami 

Oletko antanut kuvaajalle?

En. Mut luulen et se tajuaa kyllä et hieman näyttelen ittteeni ja vaikka ollaan periaatteessa sovittu et ei pimppikuvia niin onpa sillä koneella sellainenkin joskus vilahtanut kun on katsottu otoksia. En o sanonu mitään ku tosta vähän tykkään. Olen joskus salaa kumppanilta näyttänyt itteäni anonyyminä chatissä. Kun siellä sen voi kans turvallisesti tehdä.

Vierailija
1412/1495 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin tähän.

Penis

Vierailija
1413/1495 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttänyt itseäni lyijykynällä koululuokassa kokeen aikana sketsien välistä

Vierailija
1414/1495 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydyttänyt itseäni lyijykynällä koululuokassa kokeen aikana sketsien välistä

Onks teillä kokeiden aikana jotain sketsejä välissä?

Vierailija
1415/1495 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valokuvaaja. Lähinnä kuvaan kaikenmoisia potrettejä mutta aina joskus olen ottanut alastonkuvia naisista. En tiedä ovatko nähneet kun kaluni on vähän kovettunut farkuissa. En ole ikinä koskenut malliin, mutta myöhemmin olen joutunut hoitaa paineet pois omin käsin. 

Mies50

Vierailija
1416/1495 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valokuvaaja. Lähinnä kuvaan kaikenmoisia potrettejä mutta aina joskus olen ottanut alastonkuvia naisista. En tiedä ovatko nähneet kun kaluni on vähän kovettunut farkuissa. En ole ikinä koskenut malliin, mutta myöhemmin olen joutunut hoitaa paineet pois omin käsin. 

Mies50

Olen myös valokuvaaja ja aika profi sellainen. Olen kuvannut myös alastonta naisvartaloa ja vaikka heteromies olenkin niin hyvän valokuvan ottaminen on sen verta vaativaa hommaa että siinä ei tule noi asiat ees mieleen suoraan sanottuna. Yksi kuuluisa kuvaaja sanoi, että mitä enemmän haluat panna kuvattavaasi sen huonompia kuvia otat. Mutta jotkut ovat kyllä näyttäneet tarkoituksella hiukan liikaa ja onpa tarttunut kortille ihan rehellisen märkä pimppakin.. Mut toi on sen mallin omaa jutskaa ei seksi kuulu kuvaamisen  prosessiin. 

Vierailija
1417/1495 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoin tekoni on (tää on pitkä) Nussinut pikkusiskon kanssa ja haistellut sen pikkuhousuja ja nuollut sen pikkuhousuja kun niissä on ollut valkovuotoa hehe 

Vierailija
1418/1495 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin serkkutyttöä.

Vierailija
1419/1495 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäytettiin hissi ja pantiin kunnolla.

Vierailija
1420/1495 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin paksun palan kääretorttua päiväkahvin kanssa.