Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1021/1495 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaimo tietää mieltymykseni nahkaan ,hän vie nahkarukkasensa joskus yö pöydälle valmiiksi iltaa varten . tiedän jo sänkyyn mennessä mitä on luvassa. hän hyväilee kaluani rukkaset kädessä ja lopuksi työntää peukalon hanuriini samalla toisella kädellä vatkaa tattia

Millaisia rukkasia käytätte? Uusia, kuluneita, likaisia?

Sama fetissi meilläkin!

Vierailija
1022/1495 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heittänyt puolitutun 20-something naisen autolla kotiin ja pihalla tämä pyysi että tulisin hetkeksi seuraksi kun ei halua olla yksin. Se oli ollut koko matkan maansa myynyt ja ymmärsin vain että poikaystävä oli sanonut tai tehnyt jotain ja oli mennyt kavereiden kanssa kaljalle.

Sisällä se pamauttaa varoittamatta että onko hän tosiaan niin vastenmielisen näköinen että kaikki miehet joutuvat tyydyttämään itsensä jonkun isotissisen naisen luona kun hänen kanssaan ei kalu edes seiso.

Tajusin mistä nämä olivat riidelleet ja että tällä oli aivan hirveä trauma rinnoista joten änkytin että kaikki rinnat ovat kiihottavia eikä koolla ole mitään merkitystä koska ainoa asia jota koko rajoittaa on se ettei väliin pysty panemaan mutta sittenkin voi vaikka ruiskuttaa tisseille jos nainen siitä kiihottuu.

Tämä tuijottaa minua hetken suu auki ja anelee että pliis hän haluaisi tuntea itsensä kiihottavaksi edes kerran ja että joku käyttäisi hänenkin rintojaan. Ennen kuin ehdin sanoa mitään se oli riisunut paidan ja liivit ja heittäytyi sänkyyn selälleen. Se oli oikeasti anorektisen laiha ja kädet pään taakse ojennettuna aivan lauta mutta nännipihat ja nännit olivat todella suuret ja tummanpunaiset mikä alkoi järkytyksen kadottua näyttää oudon kiihottavalta ja pusseihin kieltämättä oli kertynyt painetta muutaman päivän aikana.

Onneksi se oli niin hoikka että pääsin housut riisuttuani helposti hajareisiin lämpimän litteän vatsan päälle ja runkkasin toisella kädellä nännejä hyväillen lämpimät lastit sen rinnoille naisen katsellessa huohottaen silmät teevadin kokoisena. Se kaapi kaksin käsin kyljille valuvat lastit tasaisesti rinnoilleen ja puki nopeasti topatut liivit märkiin rintoihinsa. Kiihko oli kadonnut joten ymmärsin että oli tullut aika vetää housut jalkaan kun myös nainen puki puseron takaisin päälleen ja nyökkäsimme kohteliaasti hyvästiksi.

Poikaystävällä oli luvassa tuoksuva yllätys kun se palasi illalla kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1495 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiotytölle suolihuuhtelun antaminen ja peppuneitsyyden vieminen. Ei pahemmin näyttänyt ujostuttavan kun olisi halunnut edetä hommissa nopeammin ja ykkönenkin kiilteli kosteutta. Hieman epäilytti, että olikohan oikeasti ensikertalainen. M42

Vierailija
1024/1495 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiotytölle suolihuuhtelun antaminen ja peppuneitsyyden vieminen. Ei pahemmin näyttänyt ujostuttavan kun olisi halunnut edetä hommissa nopeammin ja ykkönenkin kiilteli kosteutta. Hieman epäilytti, että olikohan oikeasti ensikertalainen. M42

Kuitenkin tuo tyttö oli naapurin Jorma 69v

Vierailija
1025/1495 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a48d3c27-c96d-4875-86b5-28858de482e8

En itse ollut tuossa... Mutta olisi ollut kiva olla.

Vierailija
1026/1495 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimo tietää mieltymykseni nahkaan ,hän vie nahkarukkasensa joskus yö pöydälle valmiiksi iltaa varten . tiedän jo sänkyyn mennessä mitä on luvassa. hän hyväilee kaluani rukkaset kädessä ja lopuksi työntää peukalon hanuriini samalla toisella kädellä vatkaa tattia

Millaisia rukkasia käytätte? Uusia, kuluneita, likaisia?

Sama fetissi meilläkin!

sellaisesta pehmeästä mustasta nahasta tehdyt joita käytetään talvisin kaupungilla  , joissa tumput sisällä. tuntuu ihanan pehmeältä 

Vierailija
1027/1495 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein toisinto meilläkin. Ihana kuulla että emme ole ainoat jotka lipsahtaneet kielletyn puolelle.

Vierailija
1028/1495 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastuttanut auton etupenkillä takavuosien julkkisnaista ja dildottanut samalla naisen kakkosta. Metelistä päätellen tykkäsi ja tulikin helposti. M44

Vierailija
1029/1495 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman rapun suht. hyvännäköinen nuorehko äiti oli aina flirttailevan kaverillinen. Olimme jo asuneet samassa talossa jo useamman vuoden kun tämä sattui samaan aikaan verkkokellaritilaan. Jotakin puhetta siinä tull ja jäin hänen kohdalleen hetkeksi juttelemaan. Tämä collareihin pukeutunut nainen kyykkäili edessäni ja käteni osui vahingossa kevyesti johonkin sisäpakaran paikkeille. Sen verran että tunsin pehmeää rystysissäni. Hämmennyin ja olin lähdössä pois kun hän vei käteni takaisin oikeen kunnolla. Tiedän kyllä milloin nainen on valmis ja sujautin käteni verkkarien kauluksesta sisään. En ollut sata varma olisko paneminen siellä valoisassa kellarissa ollut hyvä idea joten tyydyin häntä sormilla. Annoin hänen pitää minua ranteesta jos haluaisi ottaa käteni pois. Näin ei kuitenkaan käynyt ja tajusin että hän itse asiassa piti minua ranteesta siellä missä käteni oli. Annoin sormikyytiä varmaan viis minuuttia kunnes hengitys hiljeni. Moikkaillaan vieläkin mitä nyt törmätään. On uusi miesystävä niin ei viitti ehdottaa uusintaa. Se on pervoa kuka vaan olisi voinut tulla kun mulla on kaks sormee siellä..

Vierailija
1030/1495 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti se että Hua Hinissä kerran nus in ladyboyta, vaikka hän kertoi etukäteen olevansa ladyboy, ajattelin, no voisihan sitä sitten kerran eläissään kokeilla ja pa nin pers eeseen.

Ei siinä mitään, oli seksikään ja naisellisen näköinen, tämä oli joskus 2014, senennen tai jälkeen en ole ladyboyta harrastanut, mutta olihan yksi yö kokeiltiin. Imi kyllä hyvin.

Vierailija
1031/1495 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi haarat levällään soutuveneen peränpitäjän penkillä. Reilun metrin päässä keskituhdolla serkkuni souti venettä. 

Vierailija
1032/1495 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naaprurin yh renkaat vaihtelin ja vietiin renkaita häkkivarastoon ja tuli puhetta korvauksesta ja kyselin kurillani jotta avaako nahkaista karvalompakkoaan  niin se oli kuin olisi käskenyt,visiin oli himoissaan ja puutteessa koska häkkivarastossa sormipillusta eksyttiin muna suuhun toimenpiteeseen ja sain pumpattua satsin sen kurkkuun.  sit kävinkin aika usein sitäkin auttelemassa pikku askareissa ja aina sain kassit tyhjiksi

Vierailija
1033/1495 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin vappupubista kaksfemman kotona asuvan naisen ja olin panemassa sitä kunnon touhuissa kun sen äiti pamppasi kotiin (huoneenovi oli tietenkin auki).

Aha hän sanoi ja laittoi oven kiinni. Pantiin kun äiti oli kotona varmaan aika äänekkäästi tunti tai jotain kunnes nukahdettiin. 

Aamulla tää hoito nukkui niin sikeästi, että lähdin parvekkeelle tyhjentämään tullessa avatun sidun. Matkalla takaisin hokasin että sen äiti nukkui sexyissä pikkareissa perse ovelle päin. Kävelin pokkana viereen ja kosketin varovasti. Äiti käännähti heti ja ajattelin että se heittää mut ulos. Sen sijaan hän hymyili kuin olisi tiennyt että tulisin (siis no ei TODELLAKAAN voinut tietää) ja sanoi et laita toi ovi kii. Panun sitten sitäkin. Sitten menin takaisin tyttären viereen. Jälkeenpäin olen pohtinut mahtoiko hän tahallaan nukkua hieman provosti hyväkroppainen kun ikäisekseen oli. Selittäisi tuon ilmeen.

Vierailija
1034/1495 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturbointi haarat levällään soutuveneen peränpitäjän penkillä. Reilun metrin päässä keskituhdolla serkkuni souti venettä. 

Serkulla hyvät näkymät.

Vierailija
1035/1495 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoin ja vapauttavin asia on ollut nautinnon ja oman paikan löytäminen viisikymppisen domin käsissä. Olen kolmekymppinen, sporttinen ja esihenkilöasemassa oleva vaaleaverikkö, jonka luonteeseen kuuluu ajoittainen määräilevyys ja kiukuttelu turhista asioista töissä ja kotona. Harrastustoiminnassa tapasin miehen, joka jollain tavalla näki tilanteeni ja tunnisti tarpeeni. Viikonloput hänen kanssaan antavat piiskanjälkien ja jomottavien paikkojen lisäksi rauhoittuneen olon ja tasoittuneen mielialan. Avoimessa suhteessa en joudu peittelemään retkieni jälkiä kotona. Miestäni sellaiset vain kiihottaa. Töissä kenelläkään ei ole aavistustakaan siitä, miksi välillä istuudun vähän varovaisemmin kuin yleensä. N31

Vierailija
1036/1495 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tämänhetkisen naisministerin vaatekaappiin heitin lastit, silloin kiihotuin paljon alusvaatteista, vuosi taisi olla 1999

Vierailija
1037/1495 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin hylätyssä pikku mökissä keskellä metsää liperissä

Vierailija
1038/1495 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oo hankala pestä nahkarukkasia? Vai niissä on vuosien pinttynyt perseenhaju?

Vierailija
1039/1495 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervoin ja vapauttavin asia on ollut nautinnon ja oman paikan löytäminen viisikymppisen domin käsissä. Olen kolmekymppinen, sporttinen ja esihenkilöasemassa oleva vaaleaverikkö, jonka luonteeseen kuuluu ajoittainen määräilevyys ja kiukuttelu turhista asioista töissä ja kotona. Harrastustoiminnassa tapasin miehen, joka jollain tavalla näki tilanteeni ja tunnisti tarpeeni. Viikonloput hänen kanssaan antavat piiskanjälkien ja jomottavien paikkojen lisäksi rauhoittuneen olon ja tasoittuneen mielialan. Avoimessa suhteessa en joudu peittelemään retkieni jälkiä kotona. Miestäni sellaiset vain kiihottaa. Töissä kenelläkään ei ole aavistustakaan siitä, miksi välillä istuudun vähän varovaisemmin kuin yleensä. N31

Annatko domille vastavuoroisesti muutakin kuin paljaat pakarasi piiskattavaksi.

Vierailija
1040/1495 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se itsellä on kaverin tytön namusetänä oleminen.  Lähti pari v sitten vitsistä kun tyttö oli 18 mä olen 52.  Muutamalla tonnilla vuodessa sponssaan tytön opiskelua ja vastineeksi saan tehdä tytölle sängyssä mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän