Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1001/1495 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin joskus sitä että leikin maksullista naista. Tiedä sitten miksi mutta parhaat panot oli sinkkuna ollessa usein just noita. Lisäksi siinä sai esittää ammattilaista, antaa räplätä jo ulkona ja esim. olla äänekäs ja rivo. Sain usein kolmekin orkkus, monesti en yhtään muuten,

päiväkotitäti

Vierailija
1002/1495 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kaljakuppilakaraokesta pokaamaani hyväpeppuista daamia ensin läheisessä puistossa sitten sen omaa kotiovea vasten puutaloalueella. Nainen oli luullakseni saanut ekalla kertaa, nyt oli mun hugi. Rynkytn kunnolla ja lopulta heitin röyhkeästi mällit ineen ja kun olin saanut farkut jalkaan ja kävellyt viiskyt metriä niin ovi aukes. Siellä olikin jo joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1495 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena likkana tarjosin käsipalveluja maksua vastaan koulun vessassa.

Tarjoat varmaan vieläkin, paljonko veloitat? 🙂

Vierailija
1004/1495 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin festareilla kännissä autoon panemaan yhden kundin kanssa. Naitiin henkilöauton etupenkillä kun ohjaajan penkillä nukkui sen kaveri. Koko auto heilui. Sit kun se kundi lähti aamupesulle, annoin sen toisen sormeiila minua. Häippäsin ennen kuin se kundi palasi.

Tää oli noin viistoista vuotta sitten ja ikinä aikaisemmin tai jälkeen en ole mitään yhtä pervoa tehny. Peruskiltti kun olen silloin lähti festaripuuhailut käpälästä 😂

n34

Vierailija
1005/1495 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumiasut kiinnostaa ja vaimo hyväksyy tämän. Hän veti normivatteiden päälle sinisen PVC-suojaessun ja käteen keltaiset kumihanskat ja riisuuduin alasti. Sen jälkeen oli hierontaa luvassa ja lastit lensi essulle ja hanskoille. Häntä olen fistannut molempiin reikiin hanskat käsissä.

Vierailija
1006/1495 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pyysin random miestä kahville. Vieläki hävettää moinen.

Niin ja jänistin enkä koskaan mennyt sinne kahville

Vierailija
1007/1495 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama kokemus. M54

Vierailija
1008/1495 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin peppuun naapurille sillä aikaa kun aviomies leilkkasi ulkona nurmikkoa pari kuukautta sitte. Nappasi mut muka leikillään otteeseen ja oli sopiva kiima päällä. Biksujen yläosa jäi päälle kun pantiin meidän aviosängyn päällä ja katottiin ikkunasta kun äijä hikoili ulkona leikkurin kaa.

Vierailija
1009/1495 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin peppuun naapurille sillä aikaa kun aviomies leilkkasi ulkona nurmikkoa pari kuukautta sitte. Nappasi mut muka leikillään otteeseen ja oli sopiva kiima päällä. Biksujen yläosa jäi päälle kun pantiin meidän aviosängyn päällä ja katottiin ikkunasta kun äijä hikoili ulkona leikkurin kaa.

Lähes samanlainen kokemus kun meilläkin vaikka meillä oli kysymys lavastetusta roolileikistä. Poikaystävä levitti kesämökillä ulkona kukkapenkkiin kuoriketta ja vakivieras antoi sisällä reippaat kyydit takaapäin ikkunan edessä. Tuuletusikkuna oli auki ja katselin koko ajan poikaystävän reaktioita hänen kuulemiin ääniin. Taisin saada nopeammin kuin koskaan aiemmin. N27

Vierailija
1010/1495 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin mummoani hänen 75 vuotis päivillä. Alkoholia oli nautittu ja mummo halusi päivälevolle. Autoin mummelin sohvaale maaten ja lähdin noutamaan peitettä. kun palasin mummo oli kontillaan ja kuorsasi. Turvonneet pillunhuulet loisti kosteitten pikkareitten läpi. No 17v nuorella alkoi kulli seisomaan.

Potkin housuni jalasta. Haistelin pillua ensin housujen päältä ja sitten sormetin sitä. Sitten nussin häntä pitkään ja hartaasi.

Laukaisin spermat sisälle. Mummo sanoi "kiitos, kylläpä teki hyvää!" Hän oli herännyt loppu rynkytykseen.

M64v

Vierailija
1011/1495 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin salakuvan kaverin hyvännäkösestä tyttöystävästä kun oli kontallaan saunan terassilla ilman pikkareita, vaikka sanoi et älä kato, etsin mun avainta. Sitten tumputin hullun lailla kotona pillu näkyi kivasti zuumaamalla.

Vierailija
1012/1495 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin salakuvan kaverin hyvännäkösestä tyttöystävästä kun oli kontallaan saunan terassilla ilman pikkareita, vaikka sanoi et älä kato, etsin mun avainta. Sitten tumputin hullun lailla kotona pillu näkyi kivasti zuumaamalla.

Ei tuo ole pervoa vaan ihan normaalia.Pervoa olisi ollut jos et olisi ottanut kuvaa kun kaverin muija pyllistelee pillu näkyvissä.

Vierailija
1013/1495 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä nakuiltiin ja harrastettiin monelaista seksiä vaimon kanssa Yyterissä mm. näkötornissa, dyyneillä ja parkkipaikalla. Vaimo ruiski kaaressa hiekalle kunnon lammikon kun oli niin kiihottunut kun porukkaa oli paljon lähistöllä ja osa kulkikin ohi, mutta ei kuitenkaan nähnyt meitä touhuissa kun pidettiin sopivasti taukoa. Otettiin vielä kuvia ja videoita muistoksi ;)

Vierailija
1014/1495 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imin kaverin miestä kum omani oli sammunut 

Vierailija
1015/1495 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkin nuolin ja imin viistoista vanhana hyväpeppuisen siskoni stringejä, joissa se käveli ympäri kämppää ja mulla seisoi. Kuuntelin myös pari kertaa kun se sai kyytiä poikakaveriltaan tai kun kuulin että se masturboi jollakin lelulla omassa huoneessaan ja kurkin saunan ikkunasta kun pesi pimppiään. Vedin samalla käteen.Tätä tapahtui yhden kesän usein. Sisko lluultavasti tiesi muttei välittänyt. Ne stringitkkn oli unohtunut pesukoneen päälle 

M20

Vierailija
1016/1495 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pariskunnittain mökillä järven rannalla. Minä ja kaveri saunottiin, oma emäntä oli painunut mökkiin katsomaan tv:tä ja kaljoteltiin saunan terassilla kun kaverini sai päähänsä käydä soutamalla tsekkaamassa katiskan. Sillä välin hänen emäntänsä lipui terassille ja minä siellä munasillaan huutelen kaverille. Kaverin emäntä nappasi lerssonista kiinni terassin suojissa ja aloitti raivoisan suihinoton. Minä jutustelin kaverin kanssa ja join kaljaa muina miehinä. Hyvä oli hoito ja tuolloin ei kestänyt kauaa kun lastit lensi eukon suuhun:) Vähän hävetti kun kaveri palaili saunalle ja kysyi että kävikö eukkonsa etsimässä häntä? Joo, kyllä se tuossa piipahti mutta lähti. Minulla puolittainen heijari vielä päällä perkule vieköön. 

Vierailija
1017/1495 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin pariskunnittain mökillä järven rannalla. Minä ja kaveri saunottiin, oma emäntä oli painunut mökkiin katsomaan tv:tä ja kaljoteltiin saunan terassilla kun kaverini sai päähänsä käydä soutamalla tsekkaamassa katiskan. Sillä välin hänen emäntänsä lipui terassille ja minä siellä munasillaan huutelen kaverille. Kaverin emäntä nappasi lerssonista kiinni terassin suojissa ja aloitti raivoisan suihinoton. Minä jutustelin kaverin kanssa ja join kaljaa muina miehinä. Hyvä oli hoito ja tuolloin ei kestänyt kauaa kun lastit lensi eukon suuhun:) Vähän hävetti kun kaveri palaili saunalle ja kysyi että kävikö eukkonsa etsimässä häntä? Joo, kyllä se tuossa piipahti mutta lähti. Minulla puolittainen heijari vielä päällä perkule vieköön. 

Olen kuullut tuota imemistä muutamaltakin kaverilta. Että kavereiden muijat voi hyvinkin ottaa suuhun - sitä kun ei lasketa kuulemma naisten logiikalla pettämlseksi. Minuakin imi vuosia sitten eräs kaverin nainen ja runkkasi kädellä loput. Antoi myös sormeilla hiukan mutta sanoi ettei ota sisään koska ei halunnut pettää..

Vierailija
1018/1495 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä laitoin ilmoituksen nussimua.fi sivuille jossa naapurin kuuma rouva vastasi mulle. Kerroin vaimolleni että menen auttamaan naapuria lampun kiinnittämisessä kattoon. No menin ja nussittiin, siis miettikään D-kupin kimmoisat silarit, pitkät vaalea tukka peppuun asti. Huh oli pervoa ja tuhmaa pettää vaimoani. Eikä kaduta, ei:)

Vierailija
1019/1495 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli työmatkalla ja olin kotona hänen alusalunsa päällä ja vieras mies pani minua peppuun ja laukesi sisään, samalla kun puhuin vaimon kanssa puhelimessa niitä näitä päivän tapahtumista.

Vierailija
1020/1495 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tietää mieltymykseni nahkaan ,hän vie nahkarukkasensa joskus yö pöydälle valmiiksi iltaa varten . tiedän jo sänkyyn mennessä mitä on luvassa. hän hyväilee kaluani rukkaset kädessä ja lopuksi työntää peukalon hanuriini samalla toisella kädellä vatkaa tattia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi