Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masturboinut nojatuolissa kun julkisivukorjaajat työskentelivät ulkona. Ei siitä suoraan nähnyt, mutta oli pervoa kun tyydytti itseään puolijulkisesti tai siltä se varsinkin tuntui. Iso O pelkillä sormilla.
N24
Kiihoittaa tuo kokemukseksi saa kyllä kalun kovaksi vielä jos olisit dildolla hoidellut hoidellut itseäsi niin tosi nam...
Heh no siis innostuin kuvittelemaan vähän kaikenlaista ja provoilin kyllä sellaisissa asennoissa että jos tuon tai ostankin joku mies olisi nähnyt tai näki niin luulen että olis voinu toimia..😅
(sama)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masturboinut nojatuolissa kun julkisivukorjaajat työskentelivät ulkona. Ei siitä suoraan nähnyt, mutta oli pervoa kun tyydytti itseään puolijulkisesti tai siltä se varsinkin tuntui. Iso O pelkillä sormilla.
N24
Kiihoittaa tuo kokemukseksi saa kyllä kalun kovaksi vielä jos olisit dildolla hoidellut hoidellut itseäsi niin tosi nam...
Heh no siis innostuin kuvittelemaan vähän kaikenlaista ja provoilin kyllä sellaisissa asennoissa että jos tuon tai ostankin joku mies olisi nähnyt tai näki niin luulen että olis voinu toimia..😅
(sama)
Nyt vielä jos siinä nolatuolissa otat dildon mukaan ja jätät näkymät ikkunoista ulospäin avoimeksi niin voisit jatkaa leikkiä...
mulla oli " nuorena" samanikäinen kaveri, samaa sukupuolta hänkin, eli mies, poika tai mitä me nyt oltiinkaan.
Oltiin hänen vanhempiensa mökillä viikkokausia kesäisin ja tutustuttiin siellä alkoholiin ja erektioihin.
Aika nopeastihan tuo meni homosteluksi. Tuli siis nussittua nuoruuden innolla neitsyys mieheen useaan kertaan saman kesän aikana. Vaikka ei homo olekkaan.
Lupasin hyvälle kaverille palkkioksi saa naida vaimoani, piti käyttää pikkaisen puhelahjoja ja sitten pikkurouva suostui. Kaveri ja rouva naivat läsnä ollessani ja tuli palkkio kuitatuksi. Myöhemmin rouva kertoi vänkänneesä vastaa moraalisista syistä, oli ollut heti valmiina panohommiin. M57
Tapailin tosi kusipäistä jätkää. Yksi aamu kun nukkkui vielä, ulostin sen pään päälle ja siten juoksin karkuun asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Lupasin hyvälle kaverille palkkioksi saa naida vaimoani, piti käyttää pikkaisen puhelahjoja ja sitten pikkurouva suostui. Kaveri ja rouva naivat läsnä ollessani ja tuli palkkio kuitatuksi. Myöhemmin rouva kertoi vänkänneesä vastaa moraalisista syistä, oli ollut heti valmiina panohommiin. M57
Meillä oli samantapainen juttu. Hyvä kaveri oli lomautettu, eronnut ja puuseppä, ehdotin kylppärin remppaa joka oli ollut jonkin aikaa odottamassa tekijää. Ei oikein napannut rempan tekeminen ja valitin vaimolle puusepän laiskuudesta. Vaimon mielestä voisi maksaa enenmän, mutta hinta oli ok, mutta ehdotin leikillä että hän voisi maksaa luonnossa osan? Oletko tosissasi kysyi vaimo? Voisin ollakkin, jos haluat suostutella, saat kaikki oikeudet, mutta älä kerro minulle. Kylppäri oli muutaman viikon jälkeen ehostettu ja minulle kerrottiin puusepän saaneen pillua etumaksuksi.
Pannut ensin miestäni vierasn ollessa aamupesulla olkkarin sohvalla, sitten miehen mentyä itse suihkuun samoilla lämpimillä nostin peppuani hänen kaverilleen ja tämä pani voimalla takaapäin. Taisin hieman kiljaista kun laukesin älyttömän nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Pannut ensin miestäni vierasn ollessa aamupesulla olkkarin sohvalla, sitten miehen mentyä itse suihkuun samoilla lämpimillä nostin peppuani hänen kaverilleen ja tämä pani voimalla takaapäin. Taisin hieman kiljaista kun laukesin älyttömän nopeasti.
Meillä ei kyllä ikinä kukaan vieras ole käynyt aamupesulla olkkarin sohvalla. Ei ikinä.
Oltiin kesäleskiä ja baarissa, missä muijaporukka teki lähtöä, yksi heistä jäi vielä "yksille" meidän kanssa. Kaverin kanssa juotettiin täti-ihmistä, meitä vanhempaa ja suostui lähtemään meidän kanssa, tietäen mihin lähtee. Ei paljon seurusteltu, vaan riisuttiin täti ja asetettiin sohvalle naitavaksi. Täti sai naimista edestä ja takaa tissit heiluen, vuorotellen pantiin, välillä nuoltiin ja munakin oli suussa. Oltiin taivaissa ja lopuksi aivan uuvuksissa. Täti totesi ettei hän ole tälläinen, vaan ihan tavallinen. Tädille tilattiin taksi ja hän meni kotiin. Täti oli noin 10v meitä vanhempi ja me noin kolmissakymmenissä. En ole nainut ennen tai jälkeen noin paljon vanhempaa naista, hyvä pano jäi muistoihin. M54
Pukeuduin kaverini kanssa ruotsinlaivalle törkeisiin seksikaupan korsettiin ja kirkkaanpunaisiin ylipiukkoihin (jotain PVC;tä ne oli) housuihin. Lähdin hyttiin lopulta kahden miehen kanssa. Sain tavaraa myös hytin lattialla takaa. Se oli semmoista rynkytystä että läpse kuului varmasti käytävälle. Kumpikin tuli niin nopeasti etten itse ehtinyt saada mitään. Menin omaan hyttiin ja odotellessa kaveriani runkkasin isamoilla lämpimillä ennen kuin menin pesulle.
Nuorena likkana tarjosin käsipalveluja maksua vastaan koulun vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Pantiin juna vaunussa. Oltiin kahdestaan.
Mihin te sitä junaa panitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kyllä ikinä kukaan vieras ole käynyt aamupesulla olkkarin sohvalla. Ei ikinä.
No sehän siitä pervoa tekikin!
Baari-illan päätteeksi mentiin kaverin kämpille mukana kesäleskeksi esiintynyt daami, kaveri oli että tässähän olisi oivallinen yhdenyön pano. No, hän sai hommat hoidettua ja ilmeisen nopeasti myös sammui tyytyväisyyteensä. Muutaman hetken päästä tämä daami tuli mun punkkaan ja ilmoitti että nyt olis pillua nuoltavaksi. Eikä sitä nuorena ja kokemattomana osannut kuin todeta että en ole koskaan nuollut ketään. Daami oli että ei siinä, hän kyllä opastaa miten ja mistä. Ja niin nuolin naisen pillua, ja jälkeenpäin vasta tajusin että siellähän oli kaverin soosit mitä mun suuhun valui.
Hauska ja pervo muisto 40 vuoden takaa
Panin ennestään tuntematonta miestä peppuun autiolla uimarannalla. Siinä touhutessa sitten äkkiä huomasin, että parinkymmenen metrin päässä kaksi kanoottiretkeilijää seurasi puuhiamme kiinnostuneena. En tiedä kuinka kauan olivat siinä kelluneet. Siirryttiin sitten vähän suojaisampaan paikkaan jatkamaan hommia.
Vierailija kirjoitti:
oliko petterin tunnin juna turkuun vai sannulin tunnin juna tampereelle ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko petterin tunnin juna turkuun vai sannulin tunnin juna tampereelle ??
KIva, ajankohtainen yhteiskunallinen viite. Olet nokkela kaveri.
No olin tänään naisen kusisuihkun kohteena ja runkkailin