Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1061/1495 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikista pervoin juttu menisi sensuuriin täällä.

Vierailija
1062/1495 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väänsin paskat uimahallin saunan lauteille ja heitin ne sitten kiukaalle. Seuraavaksi saunaan tulleet naiset meni kiimasta sekaisin

Sama, mut kusin vielä kuuppaan ja heitin yrjöt kiukaalle kun lähdin.

Tarkemmin ajatellen eihän tässä ollut mitään pervoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1495 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimo antoi peppuaan ja ulisi rivarin yläkerrassa kun ikkuna oli jäänyt auki ja ihmisiä kulki ohi jalkakäytävällä. Ei antanut eteen koska oli jättänyt pillerit pois. Mutta siihen toiseen pantiinkin sitten ja lujaa,

Vierailija
1064/1495 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pervointa mutta pervona tässä kuussa. Panin 65 - vuotiaasta naispuolista työkaveria pikkujoulu risteilyllä viikko sitten. Olen 32 - vuotias mies.

Vierailija
1065/1495 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin vaimo antoi peppuaan ja ulisi rivarin yläkerrassa kun ikkuna oli jäänyt auki ja ihmisiä kulki ohi jalkakäytävällä. Ei antanut eteen koska oli jättänyt pillerit pois. Mutta siihen toiseen pantiinkin sitten ja lujaa,

Peppuun olen minäkin saanut kaverin muijaa. En erityisemmin pidä siitä osoitteesta mutta muija piti. Kiljui Ai jumalautaa ja pyysi panemaan kunnolla. Mies oli sulkistreeneissä

Vierailija
1066/1495 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin tyttöystävältäni leikilläni hyvännäköisen siskonsa pikkareita ja täydeksi yllätykseksi hän tuli joitakin päiviä myöhemmin ne mukanaan. Ehto oli että veisi ne takaisin koska ei ollut kuulemma kysynyt lupaa : ) sinä iltana siis naitiin niin että sain panna ja nuuhkia pikkareita samalla. Olivat ilmeisesti uikkareiden alaosa. Se oli pervoa, tyttöystäväni sai kunnon kyydit tällä sovitulla leikillä. 

Vierailija
1067/1495 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jonkun mökillä, ja leikittiin totuus vai tehtävä peliä. Siinä toinen tyttö sai tehtäväksi pussata mua jalkojen väliin (siis pikkuhousujen läpi). Siskonpedissä samana yönä sama tyttö sanoi, että voisi pussata uudestaan, ja tällä kertaa ilman kangasta välissä. Tyttö nuoli mua pitkään, se tuntui ihanalta, kiihottavalta ja kielletyltä nautinnolta. Muuta ei tehty. Se oli elämäni ensimäinen ja ainut lesboseksikokemus, ja edelleen se tuntuu ihanan kielletyltä jutulta. Vaikka ei nykypäivänä kukaan sanoisi, että se oli pervoa, mutta mulle se oli sitä silloin.

Vierailija
1068/1495 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosia. Silloinen tyttöystäväni oli ollut 2 päivää risteilyllä. Hän kotiintullessaan oli hieman omituinen, hiljainen ja etäinen.

kun vielä parin päivän jälkeenkään ei kaikki vaikuttanut normaalilta niin kysyin suoraan oliko ollut sutinaa. Ja oli tosiaan ollut. Muija avautui itkuisena ja minä tietysti suutuin ja aloin kovistelemaan yksityiskohtia. Kuulin kaikki tapahtumat yksityiskohtineen.

keskustelun edetessä suuttumuksen hieman laantui ja minua alkoi kiihottamaan nuo yksityiskohdat joista tyttöystäväni kertoi. Minulla tuli kova erektio kun kuulin mitä hän oli tehnyt ja kokenut. Riisuin molempien housut melkein repien ja työnnyin häneen kyselemättä mitään olohuoneessa hänen ollessa nelinkontin puisen olkkarin sohvapöydän päällä. Hän sai rangaistuksensa ja me molemmat tyydytyksen Tuon jälkeen ymmärsimme toisiamme paremmin ja emme kumpikaan enää olleet uskollisia mutta meillä oli monta ihanaa vuotta vielä yhdessä.

Ei ehkä kovin pervoa mutta muistijälki on ikuinen

M48

Vierailija
1069/1495 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo vuosia. Silloinen tyttöystäväni oli ollut 2 päivää risteilyllä. Hän kotiintullessaan oli hieman omituinen, hiljainen ja etäinen.

kun vielä parin päivän jälkeenkään ei kaikki vaikuttanut normaalilta niin kysyin suoraan oliko ollut sutinaa. Ja oli tosiaan ollut. Muija avautui itkuisena ja minä tietysti suutuin ja aloin kovistelemaan yksityiskohtia. Kuulin kaikki tapahtumat yksityiskohtineen.

keskustelun edetessä suuttumuksen hieman laantui ja minua alkoi kiihottamaan nuo yksityiskohdat joista tyttöystäväni kertoi. Minulla tuli kova erektio kun kuulin mitä hän oli tehnyt ja kokenut. Riisuin molempien housut melkein repien ja työnnyin häneen kyselemättä mitään olohuoneessa hänen ollessa nelinkontin puisen olkkarin sohvapöydän päällä. Hän sai rangaistuksensa ja me molemmat tyydytyksen Tuon jälkeen ymmärsimme toisiamme paremmin ja emme kumpikaan enää olleet uskollisia mutta meillä oli monta ihanaa vuotta vielä yhde

olisin voinut kirjoittaa samanlaisen tarinan ja jatkaa vielä ,kun olen nopea laukeamaan niin työnsin käteni omien lielieni sekaan ja vatkasin kättä aikani hänen sisällään. aluksi pari sormea lopuksi koko nyrkki sisällä

Vierailija
1070/1495 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaverin puolet nuorempi pikkuveli on nuollut elintäni.

No ei se mitään jos olit vasta 20-vuotias

Vierailija
1071/1495 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tän kuun pervoin teko oli tyttöystävän äidin alushousujen varastaminen pyykkikorista viikonloppuna. On tullut haisteltua ja nuoltua pari kertaa viikonlopun jälkeen 

Vierailija
1072/1495 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä runkkasi lattialla ja kusin hame korvissa seisoviltaa niiden kyrville

Vierailija
1073/1495 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi miestä runkkasi lattialla ja kusin hame korvissa seisoviltaa niiden kyrville

Nyt on hyvää settiä.

Vierailija
1074/1495 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä N22, tapahtumien aikaan 19v, vietin yön 50v miehen sängyssä baari-illan jälkeen. Imin sen 20cm kullia varmaan 3h ja se nuoli ja nussi mua ku viimestä päivää. Saatiin molemmat monia orgasmeja ja mä squirttasin miehen naamalle. 🤭

Vierailija
1075/1495 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl vahingossa sattunut viime kesän helteillä mutta tuli pervo olo : )

Makailin collegeshortseissa Aurajoen rannassa ylemmällä rantapenkalla ja nukahdin. Heräsin siihen, että tuntui tuulenvire. Tajusin että koska olin jättänyt pikkuhousut pois niin puoli Turkua oli nähnyt pimppini kun olin nukkunut toinen jalka koukussa eikä shortsit kangas löysissä housuissa peittänyt alapäätä juuri lainkaan.

Pervoa tästä teki se, että ihmiset todennäköisesti luulivat minun näyttävän ajeltua alakertaani tarkoituksellisesti vahingossa muka : D

Vierailija
1076/1495 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroin paskaa seiniin.

Vierailija
1077/1495 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaikista pervoin juttu menisi sensuuriin täällä.

Ja poliisit tulisivat käymään.

Vierailija
1078/1495 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pervointa mutta pervona tässä kuussa. Panin 65 - vuotiaasta naispuolista työkaveria pikkujoulu risteilyllä viikko sitten.

Istseäni kiihoittaa yhdys sanat ja houno Suoamenkieli.

Vierailija
1079/1495 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt mitääh hirveän pervoja, mutta nuollut parin miehen persereikää, sormettanut heitä perseeseen, antanut miehen kusta päälleni ja katsonut kun mies ulostaa lattialle. Paljon vielä sairaita juttuja mitä haluaisin toteuttaa. :)

jotenkin nauratta nää "otin ulkona suihin" tyypit jotka luulee olevansa jotenkin pervoja vaikka toi on normaalia...

Tämä. Paskansyömisessä menee mielestäni absoluuttinen raja minkäänlaiselle "pervoilulle". Muut voivat mennä johonkin seksittömien puuhalankaan. Hus.

Vierailija
1080/1495 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanut puolisolle oikein kunnon liveshown lomamatkalla vieraan, tummaihoisen, kookkaan ja maksullisen miehen kanssa. Se sisälsi seksiä lisämausteilla ja meni vähäsen yli senkin, mitä etukäteen oli sovittu. Siltä osin, kun vilkaisin välillä katsomoon, en ollut ainoa, joka nautti.. N 27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi