Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se itsellä on kaverin tytön namusetänä oleminen. Lähti pari v sitten vitsistä kun tyttö oli 18 mä olen 52. Muutamalla tonnilla vuodessa sponssaan tytön opiskelua ja vastineeksi saan tehdä tytölle sängyssä mitä haluan.
Oletan että harrastat hänen kanssaan pääasiassa kunnon perseeseen rynkytystä? Niin minä tekisin
Kyllä jokainen reikä on tutkittu ja käytän häntä toteuttaakseni seksiä mitä en kotona saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaimo tietää mieltymykseni nahkaan ,hän vie nahkarukkasensa joskus yö pöydälle valmiiksi iltaa varten . tiedän jo sänkyyn mennessä mitä on luvassa. hän hyväilee kaluani rukkaset kädessä ja lopuksi työntää peukalon hanuriini samalla toisella kädellä vatkaa tattia
Eikö oo hankala pestä nahkarukkasia? Vai niissä on vuosien pinttynyt perseenhaju?
sisään työntäessä laittaa rasvaa reilusti ,ja lopettaessa pyyhkii paperilla puhtaaksi ei jää hajua,
kaverin puolet nuorempi pikkuveli on nuollut elintäni.
Olen masturboinut uimarannalla uikkarit päällä ja antanut samalla bikinien yläosan nousta tissien yläpuolelle muka vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen masturboinut uimarannalla uikkarit päällä ja antanut samalla bikinien yläosan nousta tissien yläpuolelle muka vahingossa.
Olemmekohan olleet joskus samalla rannalla, olen nimittäin nähnyt juuri tuollaisen tilanteen ja sormeilin itseäni hieman sivussa.
Suikkari tyttöni kihlatulle,vastusteli hieman mutta pian sain puumana kikulin suuhuni
Ollaan isossa hotellissa viettämässä kesälomaa. Tänä aamuna kun katselin isosta ikkunasta rantaa. Vaimo tuli takaa ja avasi housuni Ne putosivat lattialle laski viellä kalisongit nilkkoihin ja rupesi runkkaamaan kaluani hitaasti. Ja suukotteli kaulaani. Kielsi koskevasta häntä ja pyysi minua vain nauttimaan. Tahallaan viellä pitkitteli.
Teinityttöporukalle runkkaamisen näyttäminen netissä. Tytöt katsoivat innossaan ja keikistelivät minulle sievästi. Hauskaa taisi olla meillä kaikilla. Lopuksi kerroin tytöille, että saan siemensyöksyn hetken päästä. Jos haluatte nähdä, niin katsokaa nyt kameraa. Tytöthän tuli ihan kiinni läppärin näyttöön ja seurasivat silmätarkkana, kun laukesin heille kiimassa. En varmasti unohda tuota koskaan. Söpöjä tyttöjä olivat ja ovat varmasti ihania naisia nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Teinityttöporukalle runkkaamisen näyttäminen netissä. Tytöt katsoivat innossaan ja keikistelivät minulle sievästi. Hauskaa taisi olla meillä kaikilla. Lopuksi kerroin tytöille, että saan siemensyöksyn hetken päästä. Jos haluatte nähdä, niin katsokaa nyt kameraa. Tytöthän tuli ihan kiinni läppärin näyttöön ja seurasivat silmätarkkana, kun laukesin heille kiimassa. En varmasti unohda tuota koskaan. Söpöjä tyttöjä olivat ja ovat varmasti ihania naisia nykyisin.
Me taas näytettiin porukalla pimppiä sedälle netissä. Joku meistä tais sormeillakin mut kyllä äijä huohotti ja runkkas. Yksin ei ois varmaan uskaltanukaan mut kavereiden kaa se oli meidän pelisäännöt. Olen kyllä muutamankin kerran jälkeenpäin tyydytellyt itteeni niillä vinoilla. Kikatettiin ja kostuttiin samalla mut en kehdannut kavereiden nähden oikeesti alkaa runkkaamaan. Tästä on nyt pari vuotta aikaa.
Panin äitin työkaveria..vieläkin muistelen Tuulan pimppiä..tiukka ja karvainen..R.I.P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me taas näytettiin porukalla pimppiä sedälle netissä. Joku meistä tais sormeillakin mut kyllä äijä huohotti ja runkkas. Yksin ei ois varmaan uskaltanukaan mut kavereiden kaa se oli meidän pelisäännöt. Olen kyllä muutamankin kerran jälkeenpäin tyydytellyt itteeni niillä vinoilla. Kikatettiin ja kostuttiin samalla mut en kehdannut kavereiden nähden oikeesti alkaa runkkaamaan. Tästä on nyt pari vuotta aikaa.<
Pimpin näyttämisellä voi pelastaa yksinäisen sedän päivän.
Nuolin pillua samalla kun nainen kusi.
Vierailija kirjoitti:
Nuolin pillua samalla kun nainen kusi.
Tämä on kyllä ehdottomasti mun haavelistalla.
m-52
Panin varattua naista naisen kotona. Nainen oli hyvännäköinen mutta leuhka ja ohjasi panoakin niinkuin jotain elokuvaa. Panemisen jälkeen nainen ryntäsi suihkuun. Pyyhin liisteisen vehkeeni sängyn ja makuuhuoneen pienen sohvan tyynyihin. Niihin jäi sellaiset etanan kulkureitin näköiset limajäljet. M36
Hiplasin uikkareissa itseäni Viking Linen aurinkokannella ja masturboin vesisuihkulla porealtaassa saman päivän aikana. Kummassakin kaveri metrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Hiplasin uikkareissa itseäni Viking Linen aurinkokannella ja masturboin vesisuihkulla porealtaassa saman päivän aikana. Kummassakin kaveri metrin päässä.
Mullakin kokemus tuosta vesisuihkusta, mut kylpylässä. Menin aamulla hiljaiseen aikaan sellaiset persebiksut päällä, jotka mulla oli auringon ottoa varten, etukäteen katsomaani paikkaan altaassa ja avasin haarat. Orkku tuli minuutissa ja taisin tehdä jotain pikku panoliikkeitä siihen seinään päin.
Vasta myöhemmin tajusin valvontakamerat joita oli joka suuntaan, joten jos joku sen näki niin oli varmaan reality viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin kokemus tuosta vesisuihkusta, mut kylpylässä. Menin aamulla hiljaiseen aikaan sellaiset persebiksut päällä, jotka mulla oli auringon ottoa varten, etukäteen katsomaani paikkaan altaassa ja avasin haarat. Orkku tuli minuutissa ja taisin tehdä jotain pikku panoliikkeitä siihen seinään päin.
Vasta myöhemmin tajusin valvontakamerat joita oli joka suuntaan, joten jos joku sen näki niin oli varmaan reality viihdettä
Mulla ihan normi uimapuku päällä, mut kun äijä lähti hakemaan kaljaa ni taisin vähän kädellä auttaa kun tyhjä allas.
Ei siitä mitään varmaan muuten nähnyt, mutta ilmeistä kyllä näki mitä tapahtui, jos niitä kuvia joku seuraa.Tajusin myös jälkeenpäin. Huonesuihkussa olis ollut hierova pää, ehkä tuo varsinainen juttu olisi kannattanut siirtää huoneeseen 😂
Vierailija kirjoitti:
Suikkari tyttöni kihlatulle,vastusteli hieman mutta pian sain puumana kikulin suuhuni
Saikko myös sulhon siemenet suuhusi ja masuun asti?
Ei ehkä kaikista pervoin, mutta melko pervo juttu: olen runkannut uimarannan viereisellä kalliolla kalu ulkona shortseista niin, että uimarannan laiturilla aurinkoa ottaneet tuntemattomat tytöt näkivät, mitä puuhasin.
Oletan että harrastat hänen kanssaan pääasiassa kunnon perseeseen rynkytystä? Niin minä tekisin