Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
961/1495 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut seksikeinussa usean tuntemattoman miehen pantavana seksikaupan alakerrassa.

Vierailija
962/1495 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksessä orgasmin saaminen on ihan normaalia eikä mitenkään pervoa.

ai, sitä ne naiset siellä synnärillä normaalisti ähisee. orkkua pukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1495 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut seksikeinussa usean tuntemattoman miehen pantavana seksikaupan alakerrassa.

Missä maassa tuo tapahtui / minkä ikäisenä?

Vierailija
964/1495 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman kanssa oli varmaan muutama pidempikin pidempääkin kestävä mies ehkä joku iso kaluinenkin riittikö pillussa oma kosteus ja tuntuiko hyvältä loppuun asti. Saitko orgasmin.

Vierailija
965/1495 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin palkinnoksi tikanheittokilpailussa mökki-illanvietossa. Ajattelin mieheni kaverin voittavan joten mahdollisesti saisin pikku kivaa häneltä. No sehän sopisi näin luvan kanssa oikein hyvin.

Kisa menikin tasan kolmen äijän kanssa. Ilman hiprakkaa en olisi suostunut toiseen huoneeseen kolmen kanssa, mutta sovimme että yksi saa kosketella mistä haluaa ja muut katsovat. Tämä ei sitten ihan pitänyt kutiaan vaan minua hyväli ja puristeli puanbjajsi miestä . Nojasin seinää vasten ja ysrosin peppuani, mutta juuri kun olisi ollut tivoli auki niin kahta huudettiin takaisin heittämään.

kolmas oli reilusti vanhempi ja räpläsi surutta alapäätäni. Oli samalla hiton kiihottavaa vaikka hieman epämukavaa kun itseäni kolmekymmentä vuotta vanhempi mies runkkasi minua ja kun olisin ollut valmis mihkä vaan niin veti käteen sormet sisälläni. Ukko häipyi takas geimeihin ja minä vetäisin trikoot jalkaan.

Sen verran jäi alapää märäksi että kävely tuntuu ikävältä ja panetti, että kävin samantien veskissä sormeilemassa valmiiksi.

Vierailija
966/1495 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain säännölisesti samassa rapussa olevaa yh-äitiä. Hän on minua 25 vuotta nuorempi ja kiimainen tapaus. Aina kun hänellä on lapsivapaat niin silloin pannaan.

m50

Vierailija
967/1495 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa aikanaan istuin tyttöbaarin baaritiskillä. Drinkintarjoamista eli tippiä vastaan tuolla sai tyttöjä seuraan. Otan siinä drinkkiä ja vähän kokeilen tyttöjen vartaloita. Tytöillä kädet käy mun reisillä ja vähän jalkovälissäkin. 

Paikalle tulee tyttö (baarimikko kertoi, että ladyboy kyseessä) joka suoraan laittaa käden jalkoväliin ja kokeilee. Näyttää lappua: You horny? Blowjob 10 dollar 5 min. Tekee mieli ja kysyn missä tällainen voitaisiin tehdä. Tässä. Tiskillä ja pöydissä istuu muitakin asiakkaita. "Tyttö" hieroo mun kullia housujen päältä. Sen verran humalassa, että annan kympin ja antaa mennä. Shortsit auki alas ja boxereita syrjään. Melko pervo olo, kun puoli baaria näkee kun mun kovaa kalua imetään. Tiskillä joku mies näyttää peukaloa. Läheisessä pöydässä pariskunta, nainen katsoo menoa silmät pyöreänä.Sen verran monta drinkkiä alla, että lasti ei noin nopeasti lähde. "Tyttö" sanoo aika ja nousee. Runkkaa mun edelleen esillä olevaa kullia ja kysyy haluanko lisää.Pieni ujous iskee ja kieltäydyn. Kulli housuihin. Drinkki loppuun ja päätän vaihtaa baaria ja uusiin seikkailuihin.

Vierailija
968/1495 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostunut kimppaseksiin nelikymppisten miesten kanssa. Pari ensimmäistä kertaa oli ihania, sitten kun suostuin miesten vaatimuksesta peppuseksiin niin siitä tuli heille ykkösjuttu. Pahimmillaan sain kuusi kertaa spermaa peppuun kun suostuin menemään sinne. Viides kerta jäi viimeiseksi

Vierailija
969/1495 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v takaa. Rikos on vanhentunut jos tästä nyt sellainen olikaan.

Oltiin poikien kanssa baarissa ei löytynyt naista itselle, kaverille löytyi. Tämä nainen oli todella kovassa humalassa kaveri siinä sitten ruiski mällit naisen sisään. Neito meni kylppäriin pesemään Pi.....a,  mä sitten perässä. En tiiä mikä meni mut kun näki sen takapuolen vedin suoraan polvilleen ja nuolin sitä p....a, kaverin mällit siinä sivussa. Takaapäin sisään laueten, takas omaan huoneeseen nukkumaan tai yrittämään. Kohta kuulen et kylppärin ovi käy ja nainen menee kaverin viereen parisängylle.. 

Itellä edelleen nuoren miehen erektio päällä ja kuulen kaverini kuorsaavan, eikun kaverin huoneeseen ja uus takaapäin varvi naisen sisään laueten. 

Aamulla juotiin aamukahvit normaalisti ja muija läks kotiin. Oli valitellut/ kiitelly kaveria et kerrankin on n.......u olo, mitä kaveri ihmetteli kun yks rundi ja sekin nopee.

En tiiä vielä tänäkään päivänä tajusko toi nainen et sitä pani 2 eri ukkoa.

Vierailija
970/1495 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostunut kimppaseksiin nelikymppisten miesten kanssa. Pari ensimmäistä kertaa oli ihania, sitten kun suostuin miesten vaatimuksesta peppuseksiin niin siitä tuli heille ykkösjuttu. Pahimmillaan sain kuusi kertaa spermaa peppuun kun suostuin menemään sinne. Viides kerta jäi viimeiseksi

Minkä ikäinen olit/olet itse?

Vierailija
971/1495 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies laittoi mun pilluun 5 porkkanaa

ja otti siitä vielä kuvia

vaikka ollaan erottu niin kuvat yhä talleessa, jopa paperisena versiona 

N53v

Vierailija
972/1495 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut kolmen mieheni parhaan ystävän naida minua samaan aikaan saunaillan päätteeksi mieheni sammuttua.

N56

Vierailija
973/1495 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin naapurin 66v miehen nussia minua 21v nainen. Poikaystävä sai tietää siitä

Vierailija
974/1495 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masturboinut nojatuolissa kun julkisivukorjaajat työskentelivät ulkona. Ei siitä suoraan nähnyt, mutta oli pervoa kun tyydytti itseään puolijulkisesti tai siltä se varsinkin tuntui. Iso O pelkillä sormilla.

N24

Vierailija
975/1495 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kakkoseen yhteisellä parisängyllä mieheni kaverille kun mies oli kuntosalilla. Olisin antanut ykköseenkin, mutta oli tutina että oma äijä saattaa haluta seksiä palatessaan. 

Vierailija
976/1495 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni vei minut bileisiin Kirkkonummen kartanolle jossa oli illan silmät sidottuna koko illan alasti. Vaikka mitään seksiä ei tapahtunut, se oli minulle tosi perverssi ilta. 

Vierailija
977/1495 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelin miestäni ihan kunnolla ISOLLA dildolla perseeseen hänen ollessaan saunan lauteilla kontillaan. Olen nainen.

Sen pervompaa ei varmaan löydy, eikä tuokaan kai mitään hard corea ole.

Vierailija
978/1495 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh- äiti ja aina kun vaan mahdollista niin käyn vakkari miehen luona panemassa. Viime talvena joka torstai ilta kävin kun lapsi oli harrastuksissa, siinä oli vajaa tunti aikaa touhuta ja yleensä menin spermat pillusta valuen ja posket punottaen hakemaan lasta. Se tuntuu aika pervolle..

Vierailija
979/1495 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masturboinut nojatuolissa kun julkisivukorjaajat työskentelivät ulkona. Ei siitä suoraan nähnyt, mutta oli pervoa kun tyydytti itseään puolijulkisesti tai siltä se varsinkin tuntui. Iso O pelkillä sormilla.

N24

Kiihoittaa tuo kokemukseksi saa kyllä kalun kovaksi vielä jos olisit dildolla hoidellut hoidellut itseäsi niin tosi nam...

Vierailija
980/1495 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut kolmen mieheni parhaan ystävän naida minua samaan aikaan saunaillan päätteeksi mieheni sammuttua.

N56

Kiimainen kokemus varmasti pidätkö yleensä useamman miehen kanssa panemisesta tai jäikö ajatus sellaisesta fantasian tasolle mieleesi.