Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Törkeintä ja pervointa kun olimme porealtaassa vaimon kanssa ja asetuin niin että poreet osui munille ja sain siinä ihanan orkun eikä vaimo huomannut mitään vaikka oli veiressä.
Kusin sohvalla kyykyssä pyydettäessä viinilasiin ja mies joi sen.
Nuorena tyttönä iskin kesätöissä silmäni varttuneeseen ja raamikkaaseen rakennusmieheen. Silmäpeli ja levottomat jutut olivat lähteä käsistä jo monta kertaa aiemmin ja viimein asiat eteni pikapanolle rakennustyömaakopissa. Kopissa tuoksui umnehtuneelle ja työvaatteita oli vaatekoppien ovista roikkumassa. Kiimaisen suutelun lomassa kuoriuduin farkuista ja pikkareista, mies laski vain housunsa alas. Mies oli valmis ja itsekin olin riittävän märkä ottamaan miehen sisään. Minut nostettiin kevyesti syliin, toisella kädellä mies ohjasi itsensä huulille ja siitä reippaalla työnnöllä sisään. Minua keinutettiin kevyesti ylös ja alas ensin keskellä lattiaa ja lopulta aivan peppu työmaakopin ikkunan vieressä. Sivusilmällä näin ohikulkijoita, joista yksi oli koiraa ulkoiluttanut mies. Kokemus oli villi ja kiihkeä, eikä tilanne itsessään tuntunut pervolta. Pervoksi kokemus muuttui siinä vaiheessa kun kuljin työmaakopin ohi päivittäin ja huomasin kuinka helposti ikkunasta näki sisään. N32
Olin keikalla asentamassa tilattua pesukonetta yhteen yksiöön. Minuutilleen sovittuun aikaan olin paikalla, muitta ovikelloa piti soittaa monta kertaa, kunnes oven avasi nainen aamutakissa. Oven taakse tuli myös läähättävä koira. Lykkäsin koneen sisään nokkakärryillä ja työkalut mukana. Tilanne oli todella outo, joten siinä juttelin niitä näitä. Kysyin koirasta ja sain vastauksen, että oli hänen vanhempien koira, joka oli hoidossa vanhempien ollessa reissussa. Kun kysyin, että haluaako koira ulos, kun noin läähättää, niin nainen punastui ja snoi, että oli tunti sitten ollu. Aloin miettiä, että että nainen oli vehdannut jotain koiran kanssa. Kun juteltiin lisää, niin nainen totesi, että on sinkku. Kun vitsillä heitin testiksi, että onhan sulla täällä herraseuraa koiran muodossa, niin jälleen nainen aivan kipsissä. Sai sitten sanottua, että sinä varmaan arvaat mitä täällä just tehtiin ja vastasin, että joo, kyselemättä sen enempää. Nainen sitten kysyi, haluaisinko tulla makkariin. No mentiin sinne ja naine kaivoi munan esiin alkaen imeä. Otti sitten minut päälleen ja pyysi naimaan. Oli kuulemma tulla hulluksi panetuksesta ja ei ollut saanut ketään houkuteltua sänkyyn. Nussin sitten siinä työkeikan ohessa puutteessa olevaa naista, jota oletettavasti oli juuri aikaisemmin koira nussinut tai nuollut.
Mennyt pesukonen huolto keikalle kerrostalon. Asiakas sellainen villapaita hiirulainen laseilla kun suoraan jostain virastosta tai kirjastosta . Asiakas seura vierestä kun vedän pesukoneen pois syvenyksestä ja taka paljastuu aivan jäätävän kokoinen dildo siis vähintään ranten paksuine. Asiakas lehahta ihan tulipunaiseksi nappasin sitten dildon kätee ja ojenan hänelle häkelyin niin että murjasin vahingossa että isoin mitä olen nähnyt. Siinä vaihessa naama oli jo tumman punainen =). Asiakas oli niin pieni ja hoikka että olisin todella halunut nädä tuon mega dildon soutavan sisän ja ulos.
Ex sähkömies
Vierailija kirjoitti:
Mennyt pesukonen huolto keikalle kerrostalon. Asiakas sellainen villapaita hiirulainen laseilla kun suoraan jostain virastosta tai kirjastosta . Asiakas seura vierestä kun vedän pesukoneen pois syvenyksestä ja taka paljastuu aivan jäätävän kokoinen dildo siis vähintään ranten paksuine. Asiakas lehahta ihan tulipunaiseksi nappasin sitten dildon kätee ja ojenan hänelle häkelyin niin että murjasin vahingossa että isoin mitä olen nähnyt. Siinä vaihessa naama oli jo tumman punainen =). Asiakas oli niin pieni ja hoikka että olisin todella halunut nädä tuon mega dildon soutavan sisän ja ulos.
Ex sähkömies
XD
Miehen toiveesta jättänyt pikkuhousut pois kesämekon alta
Kerran kokeiltiin, käännyin ympäri ja piraisin naisen pilluun, sit heti työntö ja sit kulli naisen suuhun. Kuulemma haju oli mukana.
Hajujen myötä nautintoon
- Nuorempana kaivoin pyykkikorista siskon likaiset pikkuhousut ja haistoin + maistoin niitä
- Olen dildottanut itseäni perseeseen metsässä
- Kerran vaimon kanssa panimme kun 12v poikapuoli nukkui sängyn vieressä alle metrin päässä meistä
- Runkkaan usein omaa äitiä ajatellen, ja välillä anoppia
Vierailija kirjoitti:
Miehen toiveesta jättänyt pikkuhousut pois kesämekon alta
Ihanaa ja jännittävää! Olen haaveillut, että saisi joltain söpöltä tuntemattomalta naiselta nähdä vaikka vilaukselta. Tietäisi, että nainen haluaisi saada minut kiihottumaan, mikä kiihottaa vielä lisää.
Apumiehenä tuli täräytettyä mällit pariskunnan vaimon kakkoseen. Ensimmäisellä rundilla vedettiin varvit vuorotellen ja uusinnaksi otettiin tuplat kun kuviteltiin kestävyyttä löytyvän molemmilta. Kumin kanssa touhuilussa oli liikaa kitkaa ja päätettiin lämmitellä paljaalla. Jotenkin se tilanne vei mennessään kun alettiin työnnellä vuorotahtiin ja palleissa alkoi kutitella ennen aikojaan. Spegut jäi sillä kerralla roiskimatta selän päälle. M42
Muija pitää mua lukossa ja pakottaa pukeutumaan legginsseihin. Olen kuulemma hänen peppuhoro. Saan häneltä sträppäriä lähes päivittäin. Hänen mielestä tälläiselle peppuhorolle sopii vain legginssit.
Naitiin viikkarin aurinko kannella viimeyönä
Katselin 17-vuotiaana nuorehkon äitipuoleni persettä kun peitto oli nukkuessaan lähtenyt päältä. Hän makasi kyljellään yhden huoneen majoituksessa ja nukuin reilun metrin päässä hänen alapäästään siinä lattialla.
En saanut nukuttua aamuvarhain joten vilkaisin toisenkin kerran. Hänen pikkarinsa olivat painuneet nukkuessa sexysti sisään ja näin ihan läheltä vaalean karvoituksen peittämät pillunhuulet.
Hän ei herännyt kun vedin käteen ja kuvittelin kaikenlaista hänen pilluun liittyvää härskiä. Aamupäivällä hän lähti kauppaan ja löysin samat pikkarit pyykkipussista. Hieroen niitä vedin kuivat siihen pillun kohdalle ensin kunnolla muisteltuani aamuista näkyä. Valitettavasti ne eivät enää tuoksuneet, mutta se näky herkkupillusta metrin päässä riitti.
Nussin jatkoilla osan kämpästä hereillä ollessa vieressäni peiton alla lepäillyttä naista. Tarjoutui itse ja työnsi peppuaan. Tämän lisäksi tämä nainen ei ollut, se jonka kanssa oli tarkoitus panna, joten me lennettiin jatkoilta ulos ja naitiin loppuyö kuin kanit
Panin naisystäväni 22 vuotiasta tytärtä joka oli 5 kuukaudella raskaana. Eläimellinen kiihko, kun runttasin takaapäin spermat syvälle sisään.
Juttelin vuosia sitten epämääräisessä kiimassa Herkun seksichatissa huomattavasti itseäni vanhemman miehen kanssa ja päädyttiin tapaamaan ehkä tunti sen jälkeen kun oltiin ekat moikkaukset vaihdettu. Mies halusi puristella ja imeä mun rintoja samalla kun runkkasi itselleen orgasmin. Oltiin sen autossa, välillä oli ohikulkijoitakin jotka ehkä näki jotain, ehkä ei. Oli tosi omituinen mutta tosi kiihottava tilanne kun en ollut miehelle mitään muuta kuin rinnat joita puristella ja imeä.
Olin ihan hullussa kiimassa kun pääsin kotiin ja runkkasin itselleni monta orgasmia. Mies myös oli imenyt toiseen rintaan fritsun (onneksi pienen ja haalean), jota sitten olikin kiva piilotella seuraava viikko omalta mieheltäni. Hups.
Vieläkin kiihottaa tuon tapaamisen ajattelu, vaikka ei mitään erityisen pervoa tapahtunutkaan. Terkkuja vain, jos satut lukemaan!
Annoin miehen kaataa pullon suusta peräsuoleni täyteen olutta. Sitten pierin sen miehen päälle ja kusin myös. Kylpyhuoneessa sentään.
En oo se jolta kysyit mutta ei ole tiellä, meillä on pantu lähärissä läpi raskauksien. Tottakai jos ois kovin ylipainoinen mies joka vaan makais päällä niin ei toimis sillon