Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Naitiin poikaystäväni veljen kotona kesken perhejuhlan keskellä kirkasta päivää.
Antanut ulkomaalaisen miehen naida takaapäin samalla kun miesystävä katseli meitä ja tyydytti itseään. Sain pari isoa orgasmia ja ensimmäisen jälkeen sen toisen ja isomman saaminen tuntui siinä tilanteessa pervolta. Vieras joutui pitämään mua nelinkontin aloillani ja lopettamaan työnnöt pitkäksi aikaa. N26
Kimppakiva lukioikäisenä luokkakaverin ja sen sukulaistytön kanssa. Siinä tuli täräyteltyä molempia tyttöjä vuorotellen yön aikana useamman kerran. Se oli taatusti naintikertojen oma ennätys. Aamulla piti tyytyä suikkariin kun kondomit oli käytetty. Jälkeenpäin tuntui pervolta kun tavattiin päivittäin koulussa. Luokkakokouksissa en käy. M 32
Vierailija kirjoitti:
Kimppakiva lukioikäisenä luokkakaverin ja sen sukulaistytön kanssa. Siinä tuli täräyteltyä molempia tyttöjä vuorotellen yön aikana useamman kerran. Se oli taatusti naintikertojen oma ennätys. Aamulla piti tyytyä suikkariin kun kondomit oli käytetty. Jälkeenpäin tuntui pervolta kun tavattiin päivittäin koulussa. Luokkakokouksissa en käy. M 32
Kai tytötkin saivat?
Kai se kun lauennut syvälle sheivattuun ja voideltuun peppuun. Omaani.
M61 olen antanut naisen kusta suuhuni, nuollut naisen pyyllyreikää, antanut miehelle suuhun, pannut samana päivänä vaimoani ja hänen siskoaan, runkannut asiakkaani vessassa hänen pyykkikorista löytämiäni pikkuhousuja haistellen. Kaikkea sitä ehtii kun vanhaksi saa elää.
Olin intissä kesällä ja nukuttiin metsäkeikalla kuumalla kelillä teltassa pelkissä kalsareissa. Sain päähänpiston : Haistelin nukkuvan vieruskaverin pyllyä kalsareiden läpi kun hän nukkui vastallaan. Perähien tuoksu oli huumaava kun oli muutama hellepäivä oltu pesemättä ja samoissa kalsareissa.
Runkannus mällit mutsin pikkareille ja nuollut ne siitä pois.
No en tiedä oliko nyt niin pervoa, mutta joskus vuosia sitten runkkasin kiukuttelevan naispuolisen työkaverin kahvikuppiin.
Vaimo niistä kuvista vihjasi, näytti niitä minulle kerran, ja pitkään sain väijyä kunnes sain ne itselleni ja omalle ruudulle tutkittavaksi. Ne oli otettu kesämökillä kauan kauan sitten, saunomisen yhteydessä, anoppini ja hänen äitinsä keikistelivät näissä kuvissa ilkosillaan ja rohkeasti, kuvaajalle flirtaten. Eroottista leikittelyä, ei epäilystäkään. Mutta kuka kuvasi? Appeni, oliko hänkin mukana leikissä, kameran takana, ilkosillaan hänkin, ja ehkä kalu pystyssä? Tai sitten kuvaaja oli joku sukulaisnainen. Mutta kivoja kuvia, hieman jopa kiihottavia katsella heitä siinä ruudulla kaikessa viattomassa alastomuudessaan.
Nussinu silloisen gf siskoa samalla kun hän soitti miehelleen.
Kolme miestä, 4 kertaa yhden vuorokauden aikana. Ensimmäinen ja viimeinen kerta aamulla oman poikaystävän kanssa, kukaan miehistä ei tiennyt toisistaan
Oltiin kännissä ja vaimo oli eniten, joten puhuttiin ummet ja lammet et vaimo antaisi meidän panna häntä yhdessä. Lopulta antoi ottaa housut pois, me kävimme innokkaasti naisen kimppuun, nuoltiin ja pantiin pitkää. Aamulla vaimo oli muistamaton yön tapahtumista, mutta myöhemmin myönsi, muttei kaduta.
Olemme olleet pitkään naimisissa, vaimoni on isorintainen ja rehevä pyöreine peppuineen ja hän on ollut nuoruudessaan seksin suhteen aktiivinen ja olen vuosia saanut nauttia estottomasta naisesta.
Vaimo kusee aina joskus kylpyhuoneessa päälleni ja suuhuni ja saan nuolla sen jälkeen pillun puhtaaksi kusesta.
Vaimo tykkää myös nuolettaa persettään ja sen jälkeen naidaan perseeseen, olen myös nuollut perseen naimisen jälkeen.
Joskus tehdään jutut toisinpäin ja vaimo panee strapilla minua perseeseen josta saa mahtavan orgasmin, tämä kiihoittaa vaimoa suuresti ja sen jälkeen nuollaan vaimon valmiiksi litimärkä turpea pillu.
M 55
Pyysin deittipalvelusss 16 -vuotiaana vanhempaa setää antamaan piiskaa. Sain kunnon selkäsaunan pajunoksalla paljaalle pyllylle. Kotiin päästyäni sormetin itselleni kolme orgasmia putkeen. N19
Ainakin omituisin kokemus oli naida vaimoa, kun hän oli ripulissa. Se oli kuin squirttaus, mutta perseestä. Vähän tuli likainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo niistä kuvista vihjasi, näytti niitä minulle kerran, ja pitkään sain väijyä kunnes sain ne itselleni ja omalle ruudulle tutkittavaksi. Ne oli otettu kesämökillä kauan kauan sitten, saunomisen yhteydessä, anoppini ja hänen äitinsä keikistelivät näissä kuvissa ilkosillaan ja rohkeasti, kuvaajalle flirtaten. Eroottista leikittelyä, ei epäilystäkään. Mutta kuka kuvasi? Appeni, oliko hänkin mukana leikissä, kameran takana, ilkosillaan hänkin, ja ehkä kalu pystyssä? Tai sitten kuvaaja oli joku sukulaisnainen. Mutta kivoja kuvia, hieman jopa kiihottavia katsella heitä siinä ruudulla kaikessa viattomassa alastomuudessaan.
Vaimon suvun albumissa on pari kuvaa anopin ja apen nuoruusvuosilta, ehkä seurusteluaikaan. Kaksi nuorta komeaa naista, toinen siis anoppini, on sonnustautunut intiaaneiksi. Anopillani on lasten intiaanipäähine, toisella naisella sulkia siellä täällä, molemmilla bikinien yläosa. Mutta veikeät hymyt paljastavat, ja tarkempi tutustuminen kuviin, että vyötäisille ripustettujen niukkojen, härnäävien lannevaatteiden alla piilossa on paljas pillu. Ei minulla muuta.
Mitä pervoa tuossa oli? Katsoit valokuvaa :-o
Anopin kanssa vehtailu,alkoi avokin ollessa synnärillä