Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä pervoa kun seksiä ei varsinaisesti harrastettu lainkaan mutta riisuin ja pesin kotibileissä syliinsä oksentaneen ja suihkun lattialle sammuneen nuoren naisen kotibileiden "emännän" avustuksella.
Sammunut tyttö oli ollut samalla luokalla yläasteelle saakka mutta olimme vain luokkakavereita ja tapasimme bileissä ensimmäistä kertaa moneen vuoteen.
Olimme jutelleet nousuhumalassa niin tuttavallisesti että emäntä käsitti meidän olevan (ex)pari ja raahasi minut suureksi hämmästyksekseni loppuillasta suihkuhuoneeseen tekemään likaisen työn kun "hän ei todellakaan rupea koskemaan toisen muijan paikkoihin, saat luvan pestä ne ihan itse".
Se oli melkein hysteerinen ajatuksesta että hänen lainaamansa puhtaat vaatteet koskettaisivat jonkun muun likaista tavaraa ja vahti jälkeenpäin ajatellen umpiheteroksi epäilyttävän tarkkaan ja läheltä että joka vako saippuoidaan ja huuhdellaan.
Selvisi että luokkakaveri oli huijannut vuosia topatuilla liivillä. Sillä oli oikeasti pienet ja pehmeät ketunnenät mutta suurimmat turpeat häppärit ja klitta jotka olen koskaan nähnyt. Niitä joutui oikeasti pesemään kun sormet upposivat kokonaan huulien väliin. Oli muuten kireä kun saippuasta liukas sormi lipsahti ihan ....vahingossa sisään.
Hyi helvetti! Toivottavasti tämä oli vaan sinun oksettava fantasia eikä totta sillä muutoin alkaisi olla rikosilmoituksen paikka! Tuo saippuasormen lipsahdus täyttää jo raiskauksenkin tunnusmerkit.
Genitaaleihin ei myöskään saippua kuulu, että kiva fyysisen kajoamisen lisäksi saada vielä bakteeristo epätasapainoon ja parhaimmillaan tulehdus vaginaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus varhaisteininä kinasteltiin pikkusiskon kanssa asioista mitä kukanenkaan ei uskalla tai kehtaa tehdä.
Ja hän heitti mulle että en uskalla runkata loppuunsaakka hänen katsellessa, johon tietysti heitin pokkana että hän ei uskalla katsoa ( tietenkin ajattelin että niin käy). No, juttu vain paisui ja loppui siihen että katsotaan kummalla loppuu ekana pokeri, runkkaajalla vai katsojalla.
Oli ehkä erikoisin tilanne ikinä, oikeesti ei edes kiihottanut, erektio ei todellakaan ollut sillai sekunnissa valmis. Olin varmaan 15 ja systeri 14. Marsittiin saunan pukuhuoneeseen ja housut kinttuun ja käsitöihin, systerin seisoessa siinä kahen metrin päässä.
No, sitten kun juttu oli ohi, systeri kertoi ettei ennen ole nähnyt oikeaa erektiota saatikka masturboimista, eikä todella uskonut kinastelun päättyvän näin
Ilmeeni kun on käynyt jotain samansuuntaista. Erotuksena vain, että sisko on vuoden vanhempi.
Tilanne oli sellainen outo härnäilevä juttu. Sisko vähensi vaatetustaan ja keikisteli mun edessä (jälkikäteen ajatellen ihan tahallaan). Epäreilusti, ei kuitenkaan alasti asti riisunut. T-paita ja kalsarit oli se raja. Mutta se riitti minulle, 15 vuotiaalle pojalle kun sisko keikisteli kalsarit jalassa suoraan mua kohti "tee se, haluan nähdä".
En ymmärrä miten tilanne oli yhtäkkiä se, että oikeasti tumputin siinä sen edessä. Tuli vain sellainen yhtäkkinen välinpitämättömyyden puuska kaiken (huom! teinipojan) kiihotuksen keskellä "olkoot". Muistan, että olin aidosti kiihottunut siihen asti "kato sitten", kunnes laukesin pitkin paitaa. Sillä sekunnilla hävetti ihan pirusti.
Tuon jälkeen sisko selvästi säikähti ja alkoi itkemään, että "anteeksi, ei ollu tarkotus, en tiedä mikä munhun meni, halusin vain oikeasti nähdä miehen tekevän sen". "Älä kerro porukoille pliis". Sisko laittoi vaatteensa päälle ja loppupäivä oli hyvin vaikea. En tainnut mennä huoneesta mihinkään. En koskaan kertonut porukoille. Tietysti. Olinhan mä myös tumputtanu enkä sitä asiaa halunnut ottaa puheeksi. Myöhemmin tilanne rentoutui eikä mitään muuta koskaan ole tapahtunut. Mitään kiinnostusta ei siskoa kohtaan ole eikä ollut. Se tilanne vain sai jotenkin tapahtumat tapahtumaan.
Tästä on jotain 30 vuotta aikaa.
Kerron vaimoni pervoudesta jos tämä on sitä . Hän antaa panna paljaalla , vaikka hänellä ei ole ehkäisyä , minua hän vaatii että , paljaalla ja spermat pilluun ja monesti on ollut vieraita miehiä ja sanonut niille että , käyttää ehkäisyä ja saa panna paljaalla sekä laskea spermat sisään . Onneksi ei ole tullut raskaaksi , ikäähän on jo 45 mutta kuukautiset ovat säännölliset . Vaimo i tilasi hirveän ison dildon 8/30 cm ja hän aina välillä leikkii sillä , siinä on imukuppi ja hän kiinnittää sen keittiöjakkaraan , laitta liukkaria siihen ja pilluunsa . Sitten istuu päälle , nussii ensin hitaasti . Sitten hän nostaa jalat ylös , pitäen keittiön pöydästä kiinni ja sauva uppoaa kokonaan sisään , hän voihkii ja hokee sattuu , sattuu mutta tekee hyvää , on hän saanut orgasmejakin kun sauva on pohjassa . Joskus hän leikkii ison kesäkurpitsan kanssa ja minun täytyy työntää se hänen pilluunsa , niin syvälle kuin menee ja joskus hän sanoo paina jalalla että , menee vielä syvemmälle . Olen ajatellut että , sillä vielä pillu hajoaa , tai minun pää hajoaa . Olen kyllä ajatellut että , taidan jättää hänet leikkimään yksin .
Otin mieheltäni suihin peppu pystyssä ja koira hyppäsi sänkyyn,tuli taakseni ja alkoi nuolla pilluani...kielsi mutta mies huomasi mitä tapahtuu ja sanoi että anna sen nuolla vaan...
Pervoa,ehkä jopa sairasta mutta sain todella kovan orgasmin ja nopeasti...tuntui niin hyvältä ja tuhmalta...
Vierailija kirjoitti:
Otin mieheltäni suihin peppu pystyssä ja koira hyppäsi sänkyyn,tuli taakseni ja alkoi nuolla pilluani...kielsi mutta mies huomasi mitä tapahtuu ja sanoi että anna sen nuolla vaan...
Pervoa,ehkä jopa sairasta mutta sain todella kovan orgasmin ja nopeasti...tuntui niin hyvältä ja tuhmalta...
Otahan vielä se yksi askel niin saat todellista doggy styleä ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mies, tilanne olisi tuomittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervoa,ehkä jopa sairasta mutta sain todella kovan orgasmin ja nopeasti...tuntui niin hyvältä ja tuhmalta...Jos olisit mies, tilanne olisi tuomittava.
Naisella voimaantumista...
Vierailija kirjoitti:
Lipsutteli varmaan pyllyäkin?
Ehdotin reissua kesämökille tutulle miehelle, joka on sisareni ystävän kanssa naimisissa. Lapsena olin käynyt kyseisellä kesämökillä usein, sillä meidän vanhemmat olivat silloin ja ovat edelleenkin ystäviä. Olin eron jäljiltä pahasti puutteessa ja minua hieman vanhempi mies oli nuorempana osoittanut mielenkiintoa tai ainakin sellaista olin joskus ollut huomaavinani. Ehdotin jo ennen lähtöä, että voitais mennä kahdestaankin ja ilahduin, kun miehen vaimo ei lähtenyt mukaan. Perillä mies teki ensin ulkotöitä ja palattuaan sisälle muitta mutkitta riisui vaatteitaan ja meni suihkuun. Ennen suihkuun menemistä mies vinkkasi silmää ja sanoi, että suihkuun mahtuu kaksikin. Lyhyeksi jääneen mietiskelyn jälkeen riisuin vaatteeni ja menin perässä kylpyhuoneeseen. Peseydyttyämme sain sohvan reunalla ja sängyllä tähänstisen elämäni parasta suuseksin ja sormetuksen yhdistelmää ja niiden ansiosta ensimmäiset orgasmit jo esileikkien aikana. Mies osoittautui kestäväksi ja taitavaksi rakastajaksi ja sai minut helposti tulemaan tiheään tahtiin useamman kerran käyttäessämme mökin eri tasoja monipuoliseen seksiin. Ennen kilttinä poikana tuntemastani miehestä löytyi sillä mökkireissulla aivan uskomattomia piirteitä. En olisi koskaan nuorena voinut kuvitellakaan, että huudan ja vapisen vielä joskus tutulla pirttipöydällä orgasmin kourissa tuon tutun pojan jämäkkä kalu sisälläni ja menettäisin samalla pöydällä myös peppuneitsyyteni. Uusintaretki mökille kiihottaisi, mutta kokemus jäi kaihertamaan, sillä tapaan sisartani ja hänen ystäväänsä silloin tällöin ja tiedän jo etukäteen häpeän punan nousevan poskille. Tutun varatun miehen kanssa sinänsä tavanomainen seksi tuntuu ihan uskomattoman pervolta. N45
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin reissua kesämökille tutulle miehelle, joka on sisareni ystävän kanssa naimisissa. Lapsena olin käynyt kyseisellä kesämökillä usein, sillä meidän vanhemmat olivat silloin ja ovat edelleenkin ystäviä. Olin eron jäljiltä pahasti puutteessa ja minua hieman vanhempi mies oli nuorempana osoittanut mielenkiintoa tai ainakin sellaista olin joskus ollut huomaavinani. Ehdotin jo ennen lähtöä, että voitais mennä kahdestaankin ja ilahduin, kun miehen vaimo ei lähtenyt mukaan. Perillä mies teki ensin ulkotöitä ja palattuaan sisälle muitta mutkitta riisui vaatteitaan ja meni suihkuun. Ennen suihkuun menemistä mies vinkkasi silmää ja sanoi, että suihkuun mahtuu kaksikin. Lyhyeksi jääneen mietiskelyn jälkeen riisuin vaatteeni ja menin perässä kylpyhuoneeseen. Peseydyttyämme sain sohvan reunalla ja sängyllä tähänstisen elämäni parasta suuseksin ja sormetuksen yhdistelmää ja niiden ansiosta ensimmäiset orgasmit jo esileikkien aikana. Mies osoittautui kestäväksi ja taitavaksi rakastajaksi ja sai minut helposti tulemaan tiheään tahtiin useamman kerran käyttäessämme mökin eri tasoja monipuoliseen seksiin. Ennen kilttinä poikana tuntemastani miehestä löytyi sillä mökkireissulla aivan uskomattomia piirteitä. En olisi koskaan nuorena voinut kuvitellakaan, että huudan ja vapisen vielä joskus tutulla pirttipöydällä orgasmin kourissa tuon tutun pojan jämäkkä kalu sisälläni ja menettäisin samalla pöydällä myös peppuneitsyyteni. Uusintaretki mökille kiihottaisi, mutta kokemus jäi kaihertamaan, sillä tapaan sisartani ja hänen ystäväänsä silloin tällöin ja tiedän jo etukäteen häpeän punan nousevan poskille. Tutun varatun miehen kanssa sinänsä tavanomainen seksi tuntuu ihan uskomattoman pervolta. N45
No eipä sulla ole liiemmälti oikeista alfoista kokemusta, kun tollasen normijorman rankkasit noinkin korkealle.
Mahdollisesti se kun sidoin naisen kiini sänkyyn about x-asentoon, istuin sen naamalle ja nuoletin peppureikääni. Hinkkasin siinä persettä sen naamalle. Olen myös laittanut sormen naiseni peppuun ja nuollut sen.
"menetin peppuneitsyyteni"
voiko siveellisemmin sanoa hurjinta irstasta kokemusta? käyttäkää nyt näissä jotain mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin reissua kesämökille tutulle miehelle, joka on sisareni ystävän kanssa naimisissa. Lapsena olin käynyt kyseisellä kesämökillä usein, sillä meidän vanhemmat olivat silloin ja ovat edelleenkin ystäviä. Olin eron jäljiltä pahasti puutteessa ja minua hieman vanhempi mies oli nuorempana osoittanut mielenkiintoa tai ainakin sellaista olin joskus ollut huomaavinani. Ehdotin jo ennen lähtöä, että voitais mennä kahdestaankin ja ilahduin, kun miehen vaimo ei lähtenyt mukaan. Perillä mies teki ensin ulkotöitä ja palattuaan sisälle muitta mutkitta riisui vaatteitaan ja meni suihkuun. Ennen suihkuun menemistä mies vinkkasi silmää ja sanoi, että suihkuun mahtuu kaksikin. Lyhyeksi jääneen mietiskelyn jälkeen riisuin vaatteeni ja menin perässä kylpyhuoneeseen. Peseydyttyämme sain sohvan reunalla ja sängyllä tähänstisen elämäni parasta suuseksin ja sormetuksen yhdistelmää ja niiden ansiosta ensimmä
Kovat on luulot sullakin "alfa" bu ha ha ha ha
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamulla hoidon luona, illalla baariin ja vessassa otin suihin mieheltä. Sen jälkeen nuolin monen eri miehen kanssa ja pilkun jälkeen hotelliin jatkoille. Seuraavana aamuna menin kotiin ja mies nuoli spermaista pilluani. Nykyisin hän on ex.
Ok tuo ex on se pervoin kohta.
Tähän ei varmasti tule kuin alapeukkuja, mutta jos pervoja kysytään... Olen ollut kiinnostunut kakkaleikeistä tosi pitkään, mutten ole kumppaneille uskaltanut ehdottaa moisia, pitävät vielä pervona.
Paskansin kerran löysää ulostetta rasian täyteen ja työnsin kivikovana olevan kyrpäni sinne joukkoon koko pituudeltaan. Sen jälkeen runkkasin kylpyhuoneen peilistä itseäni katsellen yhden kovimmista orgasmeistani koskaan. Paskansekaista spermaa roiskui sinne sun tänne. Seisokki ei edes laskenut ekan orkun jälkeen joten runkkasin vielä uudemman kerran. Lopuksi kyrvän ja käsien pesu piti tehdä moneen kertaan kun haju ei lähtenyt millään. Pyyhkeet ja paskainen rasia menivät suoraan ulos roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
parikin asiaa, joka on minun mielestä pervoa
olen runkannut mun miestä sellaisella keltaisella kumihanskalla
olen tarjoutunut mun miehelle runkkumateriaaliksi, levittelemällä mun pillun hänelle, ja hän masturboi katsellen minun todella avointa pillua
miksi et ole vaimoni.
Kyllähän se koira on naisen paras kaveri. Jos oisin nainen niin hankkisin koiran pitämään hyvänä.
Kussut kännissä miehen suuhun hänen nuollessa mua. Sanoin miehelle, että mulla on ihan hirvee hätä, mutta hän puoliväkisin alkoi silti nuolla. Yritin pidätellä, mutta sitten, ehkä humalatilan takia, rakon pidättely antoi periksi, ja kusi lensi voimalla miehen kasvoille ja suuhun. Hän ei edes suuttunut, mutta lopetti kyllä nuolemisen siihen. Olisin tietty voinut sanoa, että sain orgasmin, ja squirttasin 😆
Ei täällä ole rajattu ketään pois keskusteluista.